Voetbalmanager. BVO staat 40e!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op dat Wie is de mol gedoe?Als je het over die Wielerprono hebt stond hij al boven me, we hebben de eerste twee plaatsen weer opgeist.
![]()
Was ik maar zo rijkquote:Op maandag 27 maart 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
Aaah.. wil je niet een tweede erbij? Zodat die andere niet meer zo eenzaam is![]()
Zo kan je het ook zien. Ik heb geld over en wil een duurdere en nieuwere modelquote:
Patserquote:Op maandag 27 maart 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Ik heb geld over en wil een duurdere en nieuwere model
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Opzich heb ik wel een camera nodig, maar ja, arme student he!
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Ik heb geld over en wil een duurdere en nieuwere model
Het is echt een superding hoor. Daar niet van. Alleen voor concerten wil ik een betere camera en zo. Eentje die toch wat meer pixels heeft en wat meer specificatiesquote:
Ja hee, ik kan ook lezen hequote:
Je mag mee in mijn kofferquote:Op maandag 27 maart 2006 23:52 schreef Skaai het volgende:
IK GA MET JE MEE!
Pas ik er ook nog bij??? Het word wel krap met mijn kontquote:
Je mag je hem kopen hoor Sven.. mag je desnoods nu de helft betalen en over twee weken de restquote:
Jij mag in de andere kofferquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Pas ik er ook nog bij??? Het word wel krap met mijn kont![]()
Hoezo over twee weken?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag je hem kopen hoor Sven.. mag je desnoods nu de helft betalen en over twee weken de rest
Klik is op m'n moderatortag (nee ik pimp nietquote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat dan die meet zou zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien dat het kwa last minder is dan of zo
Zonder te klikken weet ik al dat je liegt.quote:
Ik denk wel dat je voordat je in NY bent al 3 keer door je rug bent gegaan met zo'n kofferquote:
Ik denk dat de bagageband het niet overleeft als ik langsrol in mijn kofferquote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je voordat je in NY bent al 3 keer door je rug bent gegaan met zo'n koffer![]()
Jouw droom wat doe ikquote:Op maandag 27 maart 2006 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Klik is op m'n moderatortag (nee ik pimp niet)
uitgekauwde bupa grap inderdaadquote:
Ja, wat doe je me aanquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat de bagageband het niet overleeft als ik langsrol in mijn koffer.
Je kouwt toch niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Is het nau uitgekouwd of uitgekauwd?
- 1 weekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, wat doe je me aan.
Maar ik heb geen zin om terug te lezen: Hoe lang ga je? En wanneer? En met wie? En waar ga je slapen? Wat ga je allemaal doen?
Dizer versus alwaysthebest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat weet ik natuurlijk zelf ook wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef rena het volgende:
Uitgekauwd. Afgeleid van kauwgum. Denk ik.
Ik haat je!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
- 1 week
- juni 2e week
- met een vriendin
- in een hotel (moet nog boeken)
- shoppen, vrijheidsbeeld bezoeken, 1 museum bezoeken, ramtoerist uithangen bij ground zero, shoppen, eten shoppen, central park bezoeken, 1 nachtclub bezoeken, shoppen en ook nog shoppen!
Ik weet hem niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Skaai het volgende:
Ohja Sven, m'n laatste note.
Ik ga slapen![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik natuurlijk zelf ook wel. [afbeelding]
Iets met heel veelquote:
Is het nau of nou?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Jij wint.. want ik heb een typo.. het is zeker weten met een a...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dizer versus alwaysthebest.
Lijkt me duidelijk.
Doe eens c/p ofzoquote:
I was trying to make a pointquote:
Obviously it didn't!quote:
Same herequote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
Vroegie-zelf-wakker-geworden-omdat-ik-nog-zoveel-moet-doen-voor-school-check
jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:03 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie ook weer zo kut geslapen?
lang genoegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Dizer het volgende:
- 1 week
op tijd terug dusquote:- juni 2e week
quote:- met een vriendin
* gooit de hosteltip er nog 's inquote:- in een hotel (moet nog boeken)
het shopgehalte ligt wel wat hoog, je bent toch geen wijf!quote:- shoppen, vrijheidsbeeld bezoeken, 1 museum bezoeken, ramtoerist uithangen bij ground zero, shoppen, eten shoppen, central park bezoeken, 1 nachtclub bezoeken, shoppen en ook nog shoppen!
DVD'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:37 schreef babette21 het volgende:
het shopgehalte ligt wel wat hoog, je bent toch geen wijf!![]()
[
]
Zei iemand daar dikke tietenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef PeRi het volgende:
New York heeft nog wel meer leuke dingen hoor om te zien. Ik sta op de foto bijvoorbeeld bij het Playboy gebouw.
Nah, het is gewoon een mooi hoog gebouw, en onderaan bij de deur een grote plaat met 'Playboy Enterprises'.quote:
lekker zonde.... een week in zo'n stoere stad en dan dingen kopen die je hier ook hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:48 schreef Dizer het volgende:
DVD's![]()
+ CD's + Poloshirts van Ralph Lauren
Ja maar dan veel duurderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
lekker zonde.... een week in zo'n stoere stad en dan dingen kopen die je hier ook hebt
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:56 schreef rena het volgende:
Maar dan wel andere versies, of goedkoper of gewoon leuker.
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop voor je dat bij jou je vliegtuig niet wordt gekaapt door terroristen, heel je week naar de tering..
Hoezo, is het dan gelijk een hele week uitgevallen danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:57 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop voor je dat bij jou de energie niet uitvalt, heel je week naar de tering..
Spannendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop voor je dat bij jou je vliegtuig niet wordt gekaapt door terroristen, heel je week naar de tering..
Ik zat daar toen de grootste stroomuitval ooit was in de VS, duurde een week ongeveer voor alles opgelost was. Als toerist daar, kon je geen kant meer op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo, is het dan gelijk een hele week uitgevallen dan
En de kans dat dat nog een keer gebeurd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat daar toen de grootste stroomuitval ooit was in de VS, duurde een week ongeveer voor alles opgelost was. Als toerist daar, kon je geen kant meer op.
Zeg nooit, nooit. Dat hadden ze toen ook niet gedacht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:15 schreef rena het volgende:
[..]
En de kans dat dat nog een keer gebeurd?![]()
He getsiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat daar toen de grootste stroomuitval ooit was in de VS, duurde een week ongeveer voor alles opgelost was. Als toerist daar, kon je geen kant meer op.
Whehe, zou wel wat zijn, net op het moment dat Dizer er isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit. Dat hadden ze toen ook niet gedacht..
Ik heb vakantie, maar het is een kutvakantie wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:16 schreef rena het volgende:
Het is een beetje alsof ik vakantie heb, ik hoef de hele week niet meer naar school![]()
Hoe komt hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, maar het is een kutvakantie wel..
Mja, ligt ff aan iemand anders. Blegh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:22 schreef rena het volgende:
Hopelijk is het snel weer voorbij, dat je nog een beetje van je vrijheid kunt genieten![]()
oeh ja, dan kunnen we kijken of we leuk matchen...quote:
dat ene ventje [uit jouw ava] isquote:
Ik vond Heath wel goed; juist omdat ik 'm normaal wel leuk vind, en nu vond ik 'm een stomme hork.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef rena het volgende:
Ik vond Heath Ledger niet echt sterk moet ik eerlijk zeggen, iedereen is helemaal weg van hem, maar zijn accent vind ik erg nep. Jake vond ik heel sterk, en niet alleen omdat hijen
is
![]()
ik vond 't wel een mooie film, maar gewoon net 'n beetje te traag.quote:Ik wil hem nog wel 60 keer zien, hij komt gelukkig al snel uit op dvd![]()
Zij was de bestequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef babette21 het volgende:
Michelle Williams was trouwens wel erg zielig
Ik vond hem juist meevallen. Ik dacht, dat wordt me wat, maar achteraf vond ik hem juist goed. Vooral de acteerprestaties ware super. En Michelle Williams was de topperquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond BM ook wel goed, maar toch enorm tegenvallen.
na die eerste sekspartij dacht ik wel even "dit krijgen we toch niet elke 5 minuten he"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:
Ik vond hem juist meevallen. Ik dacht, dat wordt me wat,
ik had meer van 't plot verwachtquote:maar achteraf vond ik hem juist goed.
ik vond haar destijds in Dawsons Creek al vrij briljantquote:En Michelle Williams was de topper![]()
Dawsons Creekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:22 schreef babette21 het volgende:
ik vond haar destijds in Dawsons Creek al vrij briljant
Dawson was echt om tequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
Dawsons Creekis irritant alleen al door Dawson zelf. Maar je hebt gelijk, het enige wat me af en toe trok om te kijken, was Michelle Williams
Ik was ook helemaal hysterisch blij toen ik zag dat DC weer kwam, maar ik vind het inmiddels alweer kut.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
Dawson was echt om te–en
Maar er zaten ook leuke rollen in, waaronder die van Michelle…
Ik heb ’t vrij vaak gezien en laatst zijn ze éindelijk begonnen met het laatste seizoen uitzenden, maar toen ik daar wat van zag moest ik toch concluderen dat ik níks meer met die serie heb….
Kleine meisjes worden groot, I guess![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Joey altijd al stom. Alleen Jack, Audrey, Pacey en Jen waren tof..
quote:108.000 kijkers voor Entertainment Live
Entertainment Live (Talpa, 18:00) - Evert Santegoeds en Anouk Smulders verzorgden gisteren voor het eerst de opening van Talpa met de uitzending van Entertainment Live, dat door 108.000 kijkers (madl: 2.5%) bekeken werd. "Wij gaan de laatste nieuwtjes als eerste brengen", aldus Santegoeds bij TVgids Online. "Geen oeverloos geouwehoer zoals in Boulevard, maar gewoon 20 nieuwtjes in 24 minuten. Het belooft een flitsende show te worden." Evert is blij met zijn nieuwe programma op Talpa. "Kon ik vroeger iets wat ik allang wist pas een week later in het blad zetten; nu kan ik iets wat ik om tien voor zes te horen krijg ’s avonds direct op televisie zeggen. Dat is geweldig, want vroeger jeukten mijn handen nog wel eens als ik zag hoe anderen een primeur opeisten terwijl ik allang op de hoogte was. Er zijn nieuwtjes en er zijn nieuwtjes. Sommige dingen weet ieder ander ook binnen een uur en dus kan ik die onderwerpen makkelijk in Entertainment Live aan bod laten komen. Andere exclusieve reportages kunnen rustig even wachten en die zal ik dan ook zeker voor Privé bewaren." Vorige week maandag werd een aflevering van 'De leukste thuisvideo's' na 18.00 uur door 279.000 Talpa-kijkers bekeken.
Wie z'n Frans, Lange Frans?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Mijn FRANS mondeling was een hel.
Kut literatuur. Waarom zijn film ook altijd 'anders' dan het boek.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
quote:
wat heb je gelezen??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Het boek is dus nog moeilijker.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hiroshima Mon Amour...
Die film vond ik raar en moeilijk. Net als l'Année Derniere à Marienbad, van dezelfde regisseur.
Niet aan mij besteed.
oh diequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:45 schreef Airelle het volgende:
Ik heb: Hiroshima mon amour, Huis Clos, Vendredi ou la vie sauvage, Verzamelde werken van Jacques Prévert, Le monte charge, Jeux Interdits enz enz.
da's toch altíjd zo.....?!quote:Maar ik had dus lang niet alles gelezen, maar wel de film (zo mogelijk) gekeken. Maar die films zijn dus net even anders.
wat is er mis met de ouderwetse 7?????quote:Maja, toch een 70.
ik heb 'm al zeker 10 keer gelezen.... echt een meesterwerkjequote:Le petit prince is vierde klas werk (volgens m'n leraar) maar wel een geweldig leuk boekje.
Frankrijk is behoorlijk history over pakweg een jaar of twintig. De problemen daar rijzen de pan uit. Ze zullen daar tenonder gaan aan een burgeroorlog. Economische potentie is ook te verwaarlozen, dat kan alleen maar minder worden. Zie:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het boek is dus nog moeilijker.. En mijn franse leraar is echt zo'n cultuurfreak die alles in context kan plaatsen enzo... *(en verwacht dat ook van zijn leerlingen)*
Een 70 is niet goed genoeg voor cum laude, dat is er mis meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh die
[..]
da's toch altíjd zo.....?!daarmee vallen alle Goude Ei-lezers ook altijd door de mand
[..]
wat is er mis met de ouderwetse 7?????
[..]
ik heb 'm al zeker 10 keer gelezen.... echt een meesterwerkje
oh gód, jij bent er zo éénquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef Airelle het volgende:
Een 70 is niet goed genoeg voor cum laude, dat is er mis mee.
Gouden Ei had ik er wel opstaan, is gewoon 'n leuk boek [met 'n ander eind dan de film hihi].quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Airelle het volgende:
Gouden Ei, inderdaad die kun je ook maar beter niet op je lijst zetten. Net als bittere kruid enzo (van die dunne boekjes). Snij je jezelf mee in de vingers.
Dat vond ik wel een leuk boekjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dunne boekjes, inderdaad, daar ben ik al heel snel achter gekomen. Die zijn echt meestal vreselijk om te lezen.
Het eerste boek dat ik voor Nederlands in de 4e las was Isabelle van Tessa de Loo. Echt, er was geen doorkomen aan, wat een kutboek. En dun.
Ik ben met een 7.5 (afgerond een 8) HBO afgestudeerd! Alleen helaas is dat ook niet genoeg voor een cum-laude want ik had een paar zessen tussen zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een 70 is niet goed genoeg voor cum laude, dat is er mis mee.
Misschien heb ik wat gemist, maar waar verblijf je nu in die grote appel?quote:
Ik al een heel jaar nietquote:
alsof er ooit nog naar die cijfers gevraagd wordtquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
Ik was net niet cum laude.
3 zevens, een hele zooi achten en 2 negens.
Ik moet nog boekenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist, maar waar verblijf je nu in die grote appel?
Hehe, wel als je een lotingstudie, een universtiy college of zoiets dergelijks wil doen. Dan is het zelfs een vereiste.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof er ooit nog naar die cijfers gevraagd wordt
ik had ook negens.....maar ook zessen
![]()
who gives a shit
Ja, dat is echt sneu. Maar voor je studie maak het niet uit toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
Ik was net niet cum laude.
3 zevens, een hele zooi achten en 2 negens.
Nee, cum laude is niet gemiddeld een acht afgerond. Dan zou iedereen zowat cum laude slagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben met een 7.5 (afgerond een 8) HBO afgestudeerd! Alleen helaas is dat ook niet genoeg voor een cum-laude want ik had een paar zessen tussen zitten
Maakte niet uit neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt sneu. Maar voor je studie maak het niet uit toch?. Maar ja als je het net niet hebt is het altijd jammer...
.
Nu overschat je een hele zooi mensen hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, cum laude is niet gemiddeld een acht afgerond. Dan zou iedereen zowat cum laude slagen.
Spannend!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
Ik moet nog boekenVolgende week gaan we met zijn 2en op stap om te gaan boeken
Ja misschien wel. Maar ik zit in zo'n beat-project klas. Als je cum laude zou slagen met gemiddeld een acht afgerond zou mijn hele klas cum laude slagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu overschat je een hele zooi mensen hoor.
Nee klopt, daarom deed ik er het laatste jaar ook geen moeite voor want ik had opeens 3 zessen op mijn lijst. En was ook van ee gemiddelde 8 naar 7.5 gegaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, cum laude is niet gemiddeld een acht afgerond. Dan zou iedereen zowat cum laude slagen.
Het principe inderdaad. Misschien ga ik ook wel een gewone niet-loting studie doen. Dan heb ik het ook niet per se nodig. Maar achquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Maakte niet uit nee. Maakte me sowieso niet zo uit, maar het gaat om het idee he
.
Al haal ik nu nog steeds liever een 8 ofzo dan een 5.5, ben nou eenmaal een perfectionist.
Juist én alle handelingsdelen met een G afsluiten (dat heb ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee klopt, daarom deed ik er het laatste jaar ook geen moeite voor want ik had opeens 3 zessen op mijn lijst. En was ook van ee gemiddelde 8 naar 7.5 gegaan.
Regels voor cumlaude:
Gemiddelde minimaal 8.0
Geen zessen
Voor elke 7 een 9 (maar dat moet ook wel anders kan je nooit een gemiddeld van een 8 halen)
Ik doe het altijd met de jongens van de groente-afdeling. Ik werk precies daartegenover bij de vers-afdelingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet iemand wel eens Geile blikken uitwisselen in de supermarkt. ?
da's het enige leuke van boodschappen doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet iemand wel eens Geile blikken uitwisselen in de supermarkt. ?
6 vakken?! Ik heb er 15 op m'n toekomstige lijst staan + 2 certificaten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
bij mijn eindexamen had ik 1 vijf, 3 zessen en 2 zevens...
in de wandelgangen werd gesproken over Cum Fraude
toen ik examen deed was de Havo nog gewoon de Havoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef Airelle het volgende:
6 vakken?! Ik heb er 15 op m'n toekomstige lijst staan + 2 certificaten.
zelf verzonnenquote:Cum Fraude![]()
.
Op spoor 2 van CS zit een BKquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
goedemiddag trouwens
Wie weet of er op amsterdam centraal een mac of BK is? Of iets anders wat een warme hap bied![]()
op de boot gaan we vooral veel drinken (vandaar het eten voor een goede onderlaagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:03 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dat lijkt me wel.
Wat ga je doen daar??
daar ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga morgen naar newcastle
Ik word spontaan misselijk van je verhaaltjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op de boot gaan we vooral veel drinken (vandaar het eten voor een goede onderlaag) En feesten uiteraard, en zeeziek worden.
In newcastle veel winkelen, slapen in hotel en uitgaan uiteraard (lady's night) en de volgende dag naar Durham.... en dan ook weer richting huis.
Weer opd e boot veel drinken en feesten en zeeziek worden![]()
Vroeger stelde het zeker allemaal niets voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ik examen deed was de Havo nog gewoon de Havo
en ik was te lui om een extra vak te doen dus 6 was genoeg: Ned. Eng. Fr. Bi. Wi-A en Sk
[..]
zelf verzonnenmaar bestond vast al
![]()
Dit ken ik... van een film of zo. Twee mensen zingen dit om in leven te blijven of zo. Dat staat me bij... Welke film is het nou...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Start spreading the news, I’m leaving today
Daylight misschien?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit ken ik... van een film of zo. Twee mensen zingen dit om in leven te blijven of zo. Dat staat me bij... Welke film is het nou...
Dat zeker, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Copycat het volgende:
Die klassieker ken je toch gewoon van Ol' Blue Eyes!
op zich valt het wel mee.... vorig jaar hadden we amper gegeten en veel gedronken, en toen ook veel overgegeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word spontaan misselijk van je verhaaltje
Ik weet het weer.... Madagascarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit ken ik... van een film of zo. Twee mensen zingen dit om in leven te blijven of zo. Dat staat me bij... Welke film is het nou...
Madagascar!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het weer.... MadagascarAlex en Marty zingen dit samen
Jij moet eens kijkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:21 schreef Airelle het volgende:
Dizzle kijk in eens je V&A topic.
Smiecht! Haha. Prima. Wat is je email ook alweer? Ik vergeet hem altijd en hij is heel makkelijk (dat weet ik dan weer welquote:
fok @ dizer . nlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Smiecht! Haha. Prima. Wat is je email ook alweer? Ik vergeet hem altijd en hij is heel makkelijk (dat weet ik dan weer wel).
Als je iets van mij koopt wel jaquote:
Ik ga jou nu wel even mailen.quote:
Ja, het aantal botsingen tussen users valt hier best mee.quote:
zeg, heb ik nog niet genoeg gekocht ofzo?!?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Dizer het volgende:
Als je iets van mij koopt wel jaGenoeg keus:
Je moet nog zoveel lerenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het aantal botsingen tussen users valt hier best mee..
Mwaah...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, heb ik nog niet genoeg gekocht ofzo?!?![]()
Whehehe, die ruzie tussen jou en Sven was zó hilarisch. Over GTST ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet nog zoveel lerenDer zijn genoeg botsingen, alleen je moet goed zoeken... ze zijn enorm sneaky en zo. Plus er is een hoop gebeurt in het verleden
Ik zal goed blijven oplettenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet nog zoveel lerenDer zijn genoeg botsingen, alleen je moet goed zoeken... ze zijn enorm sneaky en zo. Plus er is een hoop gebeurt in het verleden
Niet dat ik in de SC van US vaak kom, of in de SC van FOTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal goed blijven opletten.
Maar in US bijvoorbeeld, is er altijd het Sararaats bashen, in FOT is ook altijd wel onenigheid van het een of het ander.
oeh hoe lief!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Airelle het volgende:
Ik ga jou nu wel even mailen.
Ik heb namelijk een copy voor je van Hooverphonic. En aangezien ik niet ga pretparken. Wil ik graag even weten waar ik het heen kan sturen haha.
Oh, nu hoef ik het eigenlijk niet meer te mailen.
Ik weet niet meer waar we ruzie over hebben gehad.. maar we hebben 1x echt mega ruzie gehad en zo. En 1x was het nepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehehe, die ruzie tussen jou en Sven was zó hilarisch. Over GTST ofzo.
nou moequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
Mwaah...
en dan lopen huilen dat je geen geld hebt voor New York, en nooit op vakantie kan enzoquote:Ik zit er aan te denken om mijn laptop in de verkoop te gooien en dan voor een nieuwe duurdere te gaan...
wat was die mega-ruzie?! dat toen met Christine en Buup????quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:45 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet meer waar we ruzie over hebben gehad.. maar we hebben 1x echt mega ruzie gehad en zo. En 1x was het nepMaar hij blijft mijn
Ik heb genoeg geld voor New York, mijn reisgenote heeft er niet al te veel geld voor over vanwege een tweede vakantie in de zomerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou moe
[..]
en dan lopen huilen dat je geen geld hebt voor New York, en nooit op vakantie kan enzo
jij kan gewoon niet met geld omgaan
Die twee hebben volgens mij nog steeds ruzie of zoquote:wat was die mega-ruzie?! dat toen met Christine en Buup????
Peer en ik hebben ook 1 of 2 keer elkaar lopen hoeken. Maar nu houden we van elkaar en binnenkort mag ik aan haar zittenquote:en die van PeRi en jou, was die nep?!?!?
Babettequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, zijn er ook mensen waarmee je geen ruzie hebt gehad?
Ik bedoel dus de odue garde.. tegenwoordig heb ik geen ruzie meer.. (behlave laatst met CDP maar dat was allemaal gespeeld en zoquote:
dat was echt toch?!?? want ik kende Peer toen nog helemaal niet en ik vond d'r meteen een trutquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
Peer en ik hebben ook 1 of 2 keer elkaar lopen hoeken.
ja nu is ze alom geaccepteerd en lief enzoquote:Maar nu houden we van elkaar
say whát?!????quote:en binnenkort mag ik aan haar zitten![]()
volgens mij zegt dit meer over jou dan over al die anderenquote:Sven en ik hebben ook een keer goed ruzie gehad. Beev en ik ook![]()
mijn naam van ingen apestaartje google mail punt de hele wereldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh hoe lief!!
maar nu moet ik jóu dus mailen haha!!
ik heb je mail nog wel, als 't goed is
Alleen aan der tieten hoor.. ik heb gehoort dat ze grotere tieten heeft dan die van jouwquote:say whát?!????![]()
Ach... de dramaqueen tijden... heimwee heeftquote:volgens mij zegt dit meer over jou dan over al die anderen
Ze doet alleen aan één-op-één meeting, de één-op-één-sletquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
waarom ga je trouwens niet mee nar de Efteling, zusje?!?
ik heb gewoon de laatste gereplydquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef Airelle het volgende:
mijn naam van ingen apestaartje google mail punt de hele wereld
Haha, we maken het een beetje cryptisch voor de spam.
Het is wanneer ik niet kan. Maar dat is een slap excuus want we hadden het ook een andere keer kunnen doen. Maar ik heb geen zin in pretparken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
waarom ga je trouwens niet mee nar de Efteling, zusje?!?
De oude gardequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de odue garde.. tegenwoordig heb ik geen ruzie meer.. (behlave laatst met CDP maar dat was allemaal gespeeld en zo)
principes zijn er om losgelaten te worden, kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
Ze doet alleen aan één-op-één meeting, de één-op-één-slet![]()
Zeur niet zo. Ik wil ook wel een keer meer-op-meer meeten. Maar wanneer ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze doet alleen aan één-op-één meeting, de één-op-één-slet![]()
Ze heeft een vreemde manier van posten. Alsof ze dyslectisch is. En ze gebruikt altijd verkeerde smileys.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die HB nou eigenlijk voor iemand? Ze komt alleen ter sprake als ze weer mot heeft met Babette, ofzo.
Vernieuwing is OK, en ik heb ook nog geen ruzie gehad met Dizerquote:
Whihi. Als jullie niet gaan dan ga ik zeeeeeeeker niet. Zit ik daar met MissBlissquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
principes zijn er om losgelaten te worden, kijk maar naar mij
al is de Efteling voor mij feitelijk ook 'n 1-op-1 meet, want als jij afhaakt, kom ik ook niet meer![]()
yeah rightquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:02 schreef Dizer het volgende:
Alleen aan der tieten hoor.. ik heb gehoort dat ze grotere tieten heeft dan die van jouw![]()
hoe kun je nou heimwee hebben naar iets dat er nog is?!?!quote:Ach... de dramaqueen tijden... heimwee heeft![]()
![]()
Ode aan HBquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die HB nou eigenlijk voor iemand? Ze komt alleen ter sprake als ze weer mot heeft met Babette, ofzo.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vernieuwing is OK, en ik heb ook nog geen ruzie gehad met Dizer.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vernieuwing is OK, en ik heb ook nog geen ruzie gehad met Dizer.
Ik ben geen fan van d'r.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze heeft een vreemde manier van posten. Alsof ze dyslectisch is. En ze gebruikt altijd verkeerde smileys.
En wij zijn fan van d'r.
ik ben óók bang voor MB hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:08 schreef Airelle het volgende:
Whihi. Als jullie niet gaan dan ga ik zeeeeeeeker niet. Zit ik daar met MissBliss.
Nou, ik weet het niet hoor, Dizer was altijd wel OK, toen IDO nog was.quote:
Ohquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben óók bang voor MB hooren nu wil ze nog meerijden ook
quote:
Gewoon blijven postenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik heb me er nu wel tussengewurmd. Desnoods met geweld![]()
![]()
quote:
Totdat die ene avond dat ik gek ging doen om een goede rel te maken (toen Angelique eruit ging)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor, Dizer was altijd wel OK, toen IDO nog was.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen hier natuurlijk niet.
Dus zo zie je onsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga hier niet weg. Lekker postkrikken![]()
![]()
![]()
quote:
Met mij toch ook niet (echt..)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette
Airelle
Zhenar
Bupatih
Tom_Tom-
noem maar op
Een kat in het nauw maakt vreemde sprongen, zeggen ze toch? Ik heb er ook heel wat uitegooid op een gegeven momentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Totdat die ene avond dat ik gek ging doen om een goede rel te maken (toen Angelique eruit ging)
Dat is dé manier.quote:
Die ene keer met PeRi.. .maar die telt eigenlijk niet he? Want dat was een misverstand en zoquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat was een GARPJE![]()
Je weet toch dat ik van je HOU![]()
?
Echt nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die twee hebben volgens mij nog steeds ruzie of zo
Dat hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:03 schreef Airelle het volgende:
Ik heb ook nog nooit ruzie gehad geloof ik. Wel discussies met bupa en eindeloos getreiter van WIV.
Ik durfde het al niet te vragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:20 schreef alwaysthebest het volgende:
WIV?
Ja, zo newbie ben ik dan ook wel weer.
Geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoort er gewoon bij.
Uiteindelijk ga ik alleen maar meer van je houden.
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef Airelle het volgende:
Ik ben geen fan van d'r.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:20 schreef alwaysthebest het volgende:
WIV?
Ja, zo newbie ben ik dan ook wel weer.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:22 schreef Revelation het volgende:
Pberends waar bijf je met je gezeik ?
Met PeRi?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ene keer met PeRi.. .maar die telt eigenlijk niet he? Want dat was een misverstand en zoDus je hebt gelijk
Aan verwachtingen voldoen is nooit leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Scarlett Johansson gekozen tot meest sexy vrouw
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
Overleg gebruiker:Bupatih - Fok!wiki
Volgens mij was iemand het niet eens met een slotje!
damn je bent toch geen wijf!?!?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP twijfelt toch nog over die Oprah DVD box..
Of het moet echte spam zijn.quote:
Oprah is welquote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef Dada het volgende:
Ik heb een aanhoudende ruzie met BupatihIk kan me ook nog een rotgeintje van Dizer herinneren
Dat ie vader was ofzo (in het echt)
Oeh dat vond je niet zo leuk geloof ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef Dada het volgende:
Ik heb een aanhoudende ruzie met BupatihIk kan me ook nog een rotgeintje van Dizer herinneren
Dat ie vader was ofzo (in het echt)
Of je hebt die pagina zelf gemaakt toen je bezopen wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of het moet echte spam zijn.(Door een 'bot' geplaatst)
Van het begin herinner ik mij haast niets meer. Alleen dat ik alleen maar in het GTST topic posttequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh dat vond je niet zo leuk geloof ikTerwijl iedereen er om kon lachen behalve jij
![]()
En wij begonnen ook vijandelijk geloof ik
Heeft ie weer een hele melkpak leeggedronken? Wanneer?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef rena het volgende:
[..]
Of je hebt die pagina zelf gemaakt toen je bezopen was![]()
![]()
Ik geloof dat wij in het begin nogal ruzie hadden over de Engelse titelsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Van het begin herinner ik mij haast niets meer. Alleen dat ik alleen maar in het GTST topic postte
Dat verklaart nog niet hoe ik aan zulke links kom.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef rena het volgende:
[..]
Of je hebt die pagina zelf gemaakt toen je bezopen was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet hoe ik aan zulke links kom.
Hehe dat moet haast wel jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:43 schreef Dizer het volgende:
Ik geloof dat wij in het begin nogal ruzie hadden over de Engelse titels
Je eerste post in ShowChatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe dat moet haast wel ja
En "wij" hadden natuurlijk allemaal ruzie met Orginial![]()
Niet allemaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe dat moet haast wel ja
En "wij" hadden natuurlijk allemaal ruzie met Orginial![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Dizer het volgende:
Je eerste post in ShowChatShowChat #7: BVO, Leukste Hind fan van Nederland!
Ik wist dat jij ergens na topic 5 en voor topic 10 een welkomst topic had gekregen.. dus even wezen kijken en zoquote:
Ha!!! Was het lekker Buup, je zoveelste dubbele nickquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
Niet allemaal!
Hoe kom JIJ aan die websites? Heb je nou echt niets beters te doen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:57 schreef Bupatih het volgende:
http://www.fishfromallah.com/Hebben die gasten dan echt niets beters te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |