Ik al een heel jaar nietquote:
alsof er ooit nog naar die cijfers gevraagd wordtquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
Ik was net niet cum laude.
3 zevens, een hele zooi achten en 2 negens.
Ik moet nog boekenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist, maar waar verblijf je nu in die grote appel?
Hehe, wel als je een lotingstudie, een universtiy college of zoiets dergelijks wil doen. Dan is het zelfs een vereiste.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof er ooit nog naar die cijfers gevraagd wordt
ik had ook negens.....maar ook zessen
![]()
who gives a shit
Ja, dat is echt sneu. Maar voor je studie maak het niet uit toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
Ik was net niet cum laude.
3 zevens, een hele zooi achten en 2 negens.
Nee, cum laude is niet gemiddeld een acht afgerond. Dan zou iedereen zowat cum laude slagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben met een 7.5 (afgerond een 8) HBO afgestudeerd! Alleen helaas is dat ook niet genoeg voor een cum-laude want ik had een paar zessen tussen zitten
Maakte niet uit neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt sneu. Maar voor je studie maak het niet uit toch?. Maar ja als je het net niet hebt is het altijd jammer...
.
Nu overschat je een hele zooi mensen hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, cum laude is niet gemiddeld een acht afgerond. Dan zou iedereen zowat cum laude slagen.
Spannend!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
Ik moet nog boekenVolgende week gaan we met zijn 2en op stap om te gaan boeken
Ja misschien wel. Maar ik zit in zo'n beat-project klas. Als je cum laude zou slagen met gemiddeld een acht afgerond zou mijn hele klas cum laude slagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu overschat je een hele zooi mensen hoor.
Nee klopt, daarom deed ik er het laatste jaar ook geen moeite voor want ik had opeens 3 zessen op mijn lijst. En was ook van ee gemiddelde 8 naar 7.5 gegaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, cum laude is niet gemiddeld een acht afgerond. Dan zou iedereen zowat cum laude slagen.
Het principe inderdaad. Misschien ga ik ook wel een gewone niet-loting studie doen. Dan heb ik het ook niet per se nodig. Maar achquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Maakte niet uit nee. Maakte me sowieso niet zo uit, maar het gaat om het idee he
.
Al haal ik nu nog steeds liever een 8 ofzo dan een 5.5, ben nou eenmaal een perfectionist.
Juist én alle handelingsdelen met een G afsluiten (dat heb ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee klopt, daarom deed ik er het laatste jaar ook geen moeite voor want ik had opeens 3 zessen op mijn lijst. En was ook van ee gemiddelde 8 naar 7.5 gegaan.
Regels voor cumlaude:
Gemiddelde minimaal 8.0
Geen zessen
Voor elke 7 een 9 (maar dat moet ook wel anders kan je nooit een gemiddeld van een 8 halen)
Ik doe het altijd met de jongens van de groente-afdeling. Ik werk precies daartegenover bij de vers-afdelingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet iemand wel eens Geile blikken uitwisselen in de supermarkt. ?
da's het enige leuke van boodschappen doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet iemand wel eens Geile blikken uitwisselen in de supermarkt. ?
6 vakken?! Ik heb er 15 op m'n toekomstige lijst staan + 2 certificaten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
bij mijn eindexamen had ik 1 vijf, 3 zessen en 2 zevens...
in de wandelgangen werd gesproken over Cum Fraude
toen ik examen deed was de Havo nog gewoon de Havoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef Airelle het volgende:
6 vakken?! Ik heb er 15 op m'n toekomstige lijst staan + 2 certificaten.
zelf verzonnenquote:Cum Fraude![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |