Jij hebt zelf anders een kruisjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:17 schreef dunn0w het volgende:
Jawel dat issie wel...... stuur die foto eens naar mij.... zal ik je laten zien wat scherp is...
ja? .. oohh dat ligt boomspeed er tijdelijk uit...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt zelf anders een kruisje
Zie het verschilquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:15 schreef BVO het volgende:
Mijn avatar is trouwens toch niet zo onscherp?.
quote:
Dat zou iedereen elke keer de TT gaan veranderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:19 schreef BVO het volgende:
Verander trouwens 'ns de TT van het Tournament.
Waarom kan de TS dat eigenlijk niet zelf?.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:58 schreef BVO het volgende:
Of jij hebt gewoon een slechte smaak TomTom.
Die clip is idd erg nageaaptquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:30 schreef niksan het volgende:
mwoah.....
ik vind het een beetje teveel op Girlfriend van Justin Timberlake lijken, met de clip van Senorita (?)..misschien moet het wennen....
tsja...Hind heeft wel een hele mooie stem en ziet er ook heel mooi uit, maar ze komt bij mij niet bepaald overtuigend over...een voorbeeld is bij villabvd: een best zielig nummer, waarbij zij een stralende lach opzet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Het begint meestal wel leuk, alleen na 1 minuut ofzo beginnen ze die tekst heel de tijd te herhalen met van dat vreselijke kattengejank, echt verschrikkelijk.
Ik vind Hind geweldig, maar daarmee ben ik ook de enige denk ik soms
(op TomTom en Svurno na dan
)
Maar voor de rest hou ik vooral van Michael Jackson/Justin Timberlake/Prince etc...
Niet echt wereldschokkend ofzo, maar vrienden van me enzo houden er vaak een hele andere smaak op na..
.
Kan het altijd proberen.......quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:05 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar bij mij is ook niet zo scherp. Misschien krijgt Evelien hem wat scherper...
Ok, momentjequote:Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen.......
Bob plaats ff de originele foto van hind...??!!
me tooquote:Op zondag 4 juli 2004 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou ook meer van alternatief.
Ik ben verslaafd aan Muse..
Nou lekker, die kutmof gaat ervandoor met de prijs. Die moffen flikken het steeds weer. Zelfs al ligt duitsland eruit wint er toch weer zo’n kutmof de finale.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:06 schreef niksan het volgende:Griekenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |