Op spoor 2 van CS zit een BKquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
goedemiddag trouwens
Wie weet of er op amsterdam centraal een mac of BK is? Of iets anders wat een warme hap bied![]()
op de boot gaan we vooral veel drinken (vandaar het eten voor een goede onderlaagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:03 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dat lijkt me wel.
Wat ga je doen daar??
daar ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga morgen naar newcastle
Ik word spontaan misselijk van je verhaaltjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op de boot gaan we vooral veel drinken (vandaar het eten voor een goede onderlaag) En feesten uiteraard, en zeeziek worden.
In newcastle veel winkelen, slapen in hotel en uitgaan uiteraard (lady's night) en de volgende dag naar Durham.... en dan ook weer richting huis.
Weer opd e boot veel drinken en feesten en zeeziek worden![]()
Vroeger stelde het zeker allemaal niets voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ik examen deed was de Havo nog gewoon de Havo
en ik was te lui om een extra vak te doen dus 6 was genoeg: Ned. Eng. Fr. Bi. Wi-A en Sk
[..]
zelf verzonnenmaar bestond vast al
![]()
Dit ken ik... van een film of zo. Twee mensen zingen dit om in leven te blijven of zo. Dat staat me bij... Welke film is het nou...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Start spreading the news, I’m leaving today
Daylight misschien?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit ken ik... van een film of zo. Twee mensen zingen dit om in leven te blijven of zo. Dat staat me bij... Welke film is het nou...
Dat zeker, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Copycat het volgende:
Die klassieker ken je toch gewoon van Ol' Blue Eyes!
op zich valt het wel mee.... vorig jaar hadden we amper gegeten en veel gedronken, en toen ook veel overgegeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word spontaan misselijk van je verhaaltje
Ik weet het weer.... Madagascarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit ken ik... van een film of zo. Twee mensen zingen dit om in leven te blijven of zo. Dat staat me bij... Welke film is het nou...
Madagascar!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het weer.... MadagascarAlex en Marty zingen dit samen
Jij moet eens kijkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:21 schreef Airelle het volgende:
Dizzle kijk in eens je V&A topic.
Smiecht! Haha. Prima. Wat is je email ook alweer? Ik vergeet hem altijd en hij is heel makkelijk (dat weet ik dan weer welquote:
fok @ dizer . nlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Smiecht! Haha. Prima. Wat is je email ook alweer? Ik vergeet hem altijd en hij is heel makkelijk (dat weet ik dan weer wel).
Als je iets van mij koopt wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |