Ik ga jou nu wel even mailen.quote:

Ja, het aantal botsingen tussen users valt hier best mee.quote:

zeg, heb ik nog niet genoeg gekocht ofzo?!?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Dizer het volgende:
Als je iets van mij koopt wel jaGenoeg keus:

Je moet nog zoveel lerenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het aantal botsingen tussen users valt hier best mee..

Mwaah...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, heb ik nog niet genoeg gekocht ofzo?!?![]()

Whehehe, die ruzie tussen jou en Sven was zó hilarisch. Over GTST ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet nog zoveel lerenDer zijn genoeg botsingen, alleen je moet goed zoeken... ze zijn enorm sneaky en zo. Plus er is een hoop gebeurt in het verleden

Ik zal goed blijven oplettenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet nog zoveel lerenDer zijn genoeg botsingen, alleen je moet goed zoeken... ze zijn enorm sneaky en zo. Plus er is een hoop gebeurt in het verleden

Niet dat ik in de SC van US vaak kom, of in de SC van FOTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal goed blijven opletten.
Maar in US bijvoorbeeld, is er altijd het Sararaats bashen, in FOT is ook altijd wel onenigheid van het een of het ander.

oeh hoe lief!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Airelle het volgende:
Ik ga jou nu wel even mailen.
Ik heb namelijk een copy voor je van Hooverphonic. En aangezien ik niet ga pretparken. Wil ik graag even weten waar ik het heen kan sturen haha.
Oh, nu hoef ik het eigenlijk niet meer te mailen.

Ik weet niet meer waar we ruzie over hebben gehad.. maar we hebben 1x echt mega ruzie gehad en zo. En 1x was het nepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehehe, die ruzie tussen jou en Sven was zó hilarisch. Over GTST ofzo.

nou moequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
Mwaah...
en dan lopen huilen dat je geen geld hebt voor New York, en nooit op vakantie kan enzoquote:Ik zit er aan te denken om mijn laptop in de verkoop te gooien en dan voor een nieuwe duurdere te gaan...

wat was die mega-ruzie?! dat toen met Christine en Buup????quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:45 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet meer waar we ruzie over hebben gehad.. maar we hebben 1x echt mega ruzie gehad en zo. En 1x was het nepMaar hij blijft mijn

Ik heb genoeg geld voor New York, mijn reisgenote heeft er niet al te veel geld voor over vanwege een tweede vakantie in de zomerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou moe
[..]
en dan lopen huilen dat je geen geld hebt voor New York, en nooit op vakantie kan enzo
jij kan gewoon niet met geld omgaan

Die twee hebben volgens mij nog steeds ruzie of zoquote:wat was die mega-ruzie?! dat toen met Christine en Buup????
Peer en ik hebben ook 1 of 2 keer elkaar lopen hoeken. Maar nu houden we van elkaar en binnenkort mag ik aan haar zittenquote:en die van PeRi en jou, was die nep?!?!?

Babettequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, zijn er ook mensen waarmee je geen ruzie hebt gehad?

Ik bedoel dus de odue garde.. tegenwoordig heb ik geen ruzie meer.. (behlave laatst met CDP maar dat was allemaal gespeeld en zoquote:

dat was echt toch?!?? want ik kende Peer toen nog helemaal niet en ik vond d'r meteen een trutquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
Peer en ik hebben ook 1 of 2 keer elkaar lopen hoeken.
ja nu is ze alom geaccepteerd en lief enzoquote:Maar nu houden we van elkaar
say whát?!????quote:en binnenkort mag ik aan haar zitten![]()
volgens mij zegt dit meer over jou dan over al die anderenquote:Sven en ik hebben ook een keer goed ruzie gehad. Beev en ik ook![]()

mijn naam van ingen apestaartje google mail punt de hele wereldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh hoe lief!!
maar nu moet ik jóu dus mailen haha!!
ik heb je mail nog wel, als 't goed is

Alleen aan der tieten hoor.. ik heb gehoort dat ze grotere tieten heeft dan die van jouwquote:say whát?!????![]()
Ach... de dramaqueen tijden... heimwee heeftquote:volgens mij zegt dit meer over jou dan over al die anderen

Ze doet alleen aan één-op-één meeting, de één-op-één-sletquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
waarom ga je trouwens niet mee nar de Efteling, zusje?!?

ik heb gewoon de laatste gereplydquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef Airelle het volgende:
mijn naam van ingen apestaartje google mail punt de hele wereld
Haha, we maken het een beetje cryptisch voor de spam.

Het is wanneer ik niet kan. Maar dat is een slap excuus want we hadden het ook een andere keer kunnen doen. Maar ik heb geen zin in pretparken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
waarom ga je trouwens niet mee nar de Efteling, zusje?!?

De oude gardequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de odue garde.. tegenwoordig heb ik geen ruzie meer.. (behlave laatst met CDP maar dat was allemaal gespeeld en zo)

principes zijn er om losgelaten te worden, kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
Ze doet alleen aan één-op-één meeting, de één-op-één-slet![]()

Zeur niet zo. Ik wil ook wel een keer meer-op-meer meeten. Maar wanneer ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze doet alleen aan één-op-één meeting, de één-op-één-slet![]()

Ze heeft een vreemde manier van posten. Alsof ze dyslectisch is. En ze gebruikt altijd verkeerde smileys.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die HB nou eigenlijk voor iemand? Ze komt alleen ter sprake als ze weer mot heeft met Babette, ofzo.

Vernieuwing is OK, en ik heb ook nog geen ruzie gehad met Dizerquote:

Whihi. Als jullie niet gaan dan ga ik zeeeeeeeker niet. Zit ik daar met MissBlissquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
principes zijn er om losgelaten te worden, kijk maar naar mij
al is de Efteling voor mij feitelijk ook 'n 1-op-1 meet, want als jij afhaakt, kom ik ook niet meer![]()

yeah rightquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:02 schreef Dizer het volgende:
Alleen aan der tieten hoor.. ik heb gehoort dat ze grotere tieten heeft dan die van jouw![]()
hoe kun je nou heimwee hebben naar iets dat er nog is?!?!quote:Ach... de dramaqueen tijden... heimwee heeft![]()
![]()

Ode aan HBquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die HB nou eigenlijk voor iemand? Ze komt alleen ter sprake als ze weer mot heeft met Babette, ofzo.

quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vernieuwing is OK, en ik heb ook nog geen ruzie gehad met Dizer.

quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vernieuwing is OK, en ik heb ook nog geen ruzie gehad met Dizer.

Ik ben geen fan van d'r.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze heeft een vreemde manier van posten. Alsof ze dyslectisch is. En ze gebruikt altijd verkeerde smileys.
En wij zijn fan van d'r.

ik ben óók bang voor MB hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:08 schreef Airelle het volgende:
Whihi. Als jullie niet gaan dan ga ik zeeeeeeeker niet. Zit ik daar met MissBliss.

Nou, ik weet het niet hoor, Dizer was altijd wel OK, toen IDO nog was.quote:

Ohquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben óók bang voor MB hooren nu wil ze nog meerijden ook

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |