Same herequote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
Vroegie-zelf-wakker-geworden-omdat-ik-nog-zoveel-moet-doen-voor-school-check
jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:03 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie ook weer zo kut geslapen?
lang genoegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Dizer het volgende:
- 1 week
op tijd terug dusquote:- juni 2e week
quote:- met een vriendin
* gooit de hosteltip er nog 's inquote:- in een hotel (moet nog boeken)
het shopgehalte ligt wel wat hoog, je bent toch geen wijf!quote:- shoppen, vrijheidsbeeld bezoeken, 1 museum bezoeken, ramtoerist uithangen bij ground zero, shoppen, eten shoppen, central park bezoeken, 1 nachtclub bezoeken, shoppen en ook nog shoppen!
DVD'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:37 schreef babette21 het volgende:
het shopgehalte ligt wel wat hoog, je bent toch geen wijf!![]()
[
]
Zei iemand daar dikke tietenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef PeRi het volgende:
New York heeft nog wel meer leuke dingen hoor om te zien. Ik sta op de foto bijvoorbeeld bij het Playboy gebouw.
Nah, het is gewoon een mooi hoog gebouw, en onderaan bij de deur een grote plaat met 'Playboy Enterprises'.quote:
lekker zonde.... een week in zo'n stoere stad en dan dingen kopen die je hier ook hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:48 schreef Dizer het volgende:
DVD's![]()
+ CD's + Poloshirts van Ralph Lauren
Ja maar dan veel duurderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
lekker zonde.... een week in zo'n stoere stad en dan dingen kopen die je hier ook hebt
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:56 schreef rena het volgende:
Maar dan wel andere versies, of goedkoper of gewoon leuker.
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop voor je dat bij jou je vliegtuig niet wordt gekaapt door terroristen, heel je week naar de tering..
Hoezo, is het dan gelijk een hele week uitgevallen danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:57 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop voor je dat bij jou de energie niet uitvalt, heel je week naar de tering..
Spannendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop voor je dat bij jou je vliegtuig niet wordt gekaapt door terroristen, heel je week naar de tering..
Ik zat daar toen de grootste stroomuitval ooit was in de VS, duurde een week ongeveer voor alles opgelost was. Als toerist daar, kon je geen kant meer op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo, is het dan gelijk een hele week uitgevallen dan
En de kans dat dat nog een keer gebeurd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat daar toen de grootste stroomuitval ooit was in de VS, duurde een week ongeveer voor alles opgelost was. Als toerist daar, kon je geen kant meer op.
Zeg nooit, nooit. Dat hadden ze toen ook niet gedacht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:15 schreef rena het volgende:
[..]
En de kans dat dat nog een keer gebeurd?![]()
He getsiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat daar toen de grootste stroomuitval ooit was in de VS, duurde een week ongeveer voor alles opgelost was. Als toerist daar, kon je geen kant meer op.
Whehe, zou wel wat zijn, net op het moment dat Dizer er isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit. Dat hadden ze toen ook niet gedacht..
Ik heb vakantie, maar het is een kutvakantie wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:16 schreef rena het volgende:
Het is een beetje alsof ik vakantie heb, ik hoef de hele week niet meer naar school![]()
Hoe komt hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, maar het is een kutvakantie wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |