Gewoon blijven postenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik heb me er nu wel tussengewurmd. Desnoods met geweld![]()
![]()
quote:
Totdat die ene avond dat ik gek ging doen om een goede rel te maken (toen Angelique eruit ging)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor, Dizer was altijd wel OK, toen IDO nog was.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen hier natuurlijk niet.
Dus zo zie je onsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga hier niet weg. Lekker postkrikken![]()
![]()
![]()
quote:
Met mij toch ook niet (echt..)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette
Airelle
Zhenar
Bupatih
Tom_Tom-
noem maar op
Een kat in het nauw maakt vreemde sprongen, zeggen ze toch? Ik heb er ook heel wat uitegooid op een gegeven momentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Totdat die ene avond dat ik gek ging doen om een goede rel te maken (toen Angelique eruit ging)
Dat is dé manier.quote:
Die ene keer met PeRi.. .maar die telt eigenlijk niet he? Want dat was een misverstand en zoquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat was een GARPJE![]()
Je weet toch dat ik van je HOU![]()
?
Echt nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die twee hebben volgens mij nog steeds ruzie of zo
Dat hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:03 schreef Airelle het volgende:
Ik heb ook nog nooit ruzie gehad geloof ik. Wel discussies met bupa en eindeloos getreiter van WIV.
Ik durfde het al niet te vragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:20 schreef alwaysthebest het volgende:
WIV?
Ja, zo newbie ben ik dan ook wel weer.
Geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoort er gewoon bij.
Uiteindelijk ga ik alleen maar meer van je houden.
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef Airelle het volgende:
Ik ben geen fan van d'r.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:20 schreef alwaysthebest het volgende:
WIV?
Ja, zo newbie ben ik dan ook wel weer.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:22 schreef Revelation het volgende:
Pberends waar bijf je met je gezeik ?
Met PeRi?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ene keer met PeRi.. .maar die telt eigenlijk niet he? Want dat was een misverstand en zoDus je hebt gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |