quote:108.000 kijkers voor Entertainment Live
Entertainment Live (Talpa, 18:00) - Evert Santegoeds en Anouk Smulders verzorgden gisteren voor het eerst de opening van Talpa met de uitzending van Entertainment Live, dat door 108.000 kijkers (madl: 2.5%) bekeken werd. "Wij gaan de laatste nieuwtjes als eerste brengen", aldus Santegoeds bij TVgids Online. "Geen oeverloos geouwehoer zoals in Boulevard, maar gewoon 20 nieuwtjes in 24 minuten. Het belooft een flitsende show te worden." Evert is blij met zijn nieuwe programma op Talpa. "Kon ik vroeger iets wat ik allang wist pas een week later in het blad zetten; nu kan ik iets wat ik om tien voor zes te horen krijg ’s avonds direct op televisie zeggen. Dat is geweldig, want vroeger jeukten mijn handen nog wel eens als ik zag hoe anderen een primeur opeisten terwijl ik allang op de hoogte was. Er zijn nieuwtjes en er zijn nieuwtjes. Sommige dingen weet ieder ander ook binnen een uur en dus kan ik die onderwerpen makkelijk in Entertainment Live aan bod laten komen. Andere exclusieve reportages kunnen rustig even wachten en die zal ik dan ook zeker voor Privé bewaren." Vorige week maandag werd een aflevering van 'De leukste thuisvideo's' na 18.00 uur door 279.000 Talpa-kijkers bekeken.
Wie z'n Frans, Lange Frans?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Mijn FRANS mondeling was een hel.
Kut literatuur. Waarom zijn film ook altijd 'anders' dan het boek.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
quote:
wat heb je gelezen??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Het boek is dus nog moeilijker.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hiroshima Mon Amour...
Die film vond ik raar en moeilijk. Net als l'Année Derniere à Marienbad, van dezelfde regisseur.
Niet aan mij besteed.
oh diequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:45 schreef Airelle het volgende:
Ik heb: Hiroshima mon amour, Huis Clos, Vendredi ou la vie sauvage, Verzamelde werken van Jacques Prévert, Le monte charge, Jeux Interdits enz enz.
da's toch altíjd zo.....?!quote:Maar ik had dus lang niet alles gelezen, maar wel de film (zo mogelijk) gekeken. Maar die films zijn dus net even anders.
wat is er mis met de ouderwetse 7?????quote:Maja, toch een 70.
ik heb 'm al zeker 10 keer gelezen.... echt een meesterwerkjequote:Le petit prince is vierde klas werk (volgens m'n leraar) maar wel een geweldig leuk boekje.
Frankrijk is behoorlijk history over pakweg een jaar of twintig. De problemen daar rijzen de pan uit. Ze zullen daar tenonder gaan aan een burgeroorlog. Economische potentie is ook te verwaarlozen, dat kan alleen maar minder worden. Zie:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het boek is dus nog moeilijker.. En mijn franse leraar is echt zo'n cultuurfreak die alles in context kan plaatsen enzo... *(en verwacht dat ook van zijn leerlingen)*
Een 70 is niet goed genoeg voor cum laude, dat is er mis meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh die
[..]
da's toch altíjd zo.....?!daarmee vallen alle Goude Ei-lezers ook altijd door de mand
[..]
wat is er mis met de ouderwetse 7?????
[..]
ik heb 'm al zeker 10 keer gelezen.... echt een meesterwerkje
oh gód, jij bent er zo éénquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef Airelle het volgende:
Een 70 is niet goed genoeg voor cum laude, dat is er mis mee.
Gouden Ei had ik er wel opstaan, is gewoon 'n leuk boek [met 'n ander eind dan de film hihi].quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Airelle het volgende:
Gouden Ei, inderdaad die kun je ook maar beter niet op je lijst zetten. Net als bittere kruid enzo (van die dunne boekjes). Snij je jezelf mee in de vingers.
Dat vond ik wel een leuk boekjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dunne boekjes, inderdaad, daar ben ik al heel snel achter gekomen. Die zijn echt meestal vreselijk om te lezen.
Het eerste boek dat ik voor Nederlands in de 4e las was Isabelle van Tessa de Loo. Echt, er was geen doorkomen aan, wat een kutboek. En dun.
Ik ben met een 7.5 (afgerond een 8) HBO afgestudeerd! Alleen helaas is dat ook niet genoeg voor een cum-laude want ik had een paar zessen tussen zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een 70 is niet goed genoeg voor cum laude, dat is er mis mee.
Misschien heb ik wat gemist, maar waar verblijf je nu in die grote appel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |