He getsiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat daar toen de grootste stroomuitval ooit was in de VS, duurde een week ongeveer voor alles opgelost was. Als toerist daar, kon je geen kant meer op.
Whehe, zou wel wat zijn, net op het moment dat Dizer er isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit. Dat hadden ze toen ook niet gedacht..
Ik heb vakantie, maar het is een kutvakantie wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:16 schreef rena het volgende:
Het is een beetje alsof ik vakantie heb, ik hoef de hele week niet meer naar school![]()
Hoe komt hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, maar het is een kutvakantie wel..
Mja, ligt ff aan iemand anders. Blegh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:22 schreef rena het volgende:
Hopelijk is het snel weer voorbij, dat je nog een beetje van je vrijheid kunt genieten![]()
oeh ja, dan kunnen we kijken of we leuk matchen...quote:
dat ene ventje [uit jouw ava] isquote:
Ik vond Heath wel goed; juist omdat ik 'm normaal wel leuk vind, en nu vond ik 'm een stomme hork.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef rena het volgende:
Ik vond Heath Ledger niet echt sterk moet ik eerlijk zeggen, iedereen is helemaal weg van hem, maar zijn accent vind ik erg nep. Jake vond ik heel sterk, en niet alleen omdat hijen
is
![]()
ik vond 't wel een mooie film, maar gewoon net 'n beetje te traag.quote:Ik wil hem nog wel 60 keer zien, hij komt gelukkig al snel uit op dvd![]()
Zij was de bestequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef babette21 het volgende:
Michelle Williams was trouwens wel erg zielig
Ik vond hem juist meevallen. Ik dacht, dat wordt me wat, maar achteraf vond ik hem juist goed. Vooral de acteerprestaties ware super. En Michelle Williams was de topperquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond BM ook wel goed, maar toch enorm tegenvallen.
na die eerste sekspartij dacht ik wel even "dit krijgen we toch niet elke 5 minuten he"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:
Ik vond hem juist meevallen. Ik dacht, dat wordt me wat,
ik had meer van 't plot verwachtquote:maar achteraf vond ik hem juist goed.
ik vond haar destijds in Dawsons Creek al vrij briljantquote:En Michelle Williams was de topper![]()
Dawsons Creekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:22 schreef babette21 het volgende:
ik vond haar destijds in Dawsons Creek al vrij briljant
Dawson was echt om tequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
Dawsons Creekis irritant alleen al door Dawson zelf. Maar je hebt gelijk, het enige wat me af en toe trok om te kijken, was Michelle Williams
Ik was ook helemaal hysterisch blij toen ik zag dat DC weer kwam, maar ik vind het inmiddels alweer kut.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
Dawson was echt om te–en
Maar er zaten ook leuke rollen in, waaronder die van Michelle…
Ik heb ’t vrij vaak gezien en laatst zijn ze éindelijk begonnen met het laatste seizoen uitzenden, maar toen ik daar wat van zag moest ik toch concluderen dat ik níks meer met die serie heb….
Kleine meisjes worden groot, I guess![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |