Volgende blijf ik vanafquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef Chielus het volgende:
Ah, Crap, ben je me weer voor, kan ik Photoshop weer in de kast zetten.
Tevens TVP
Vroeg ik me ook afquote:
Die vorige ging naar mijn idee echt niet snel hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:
kopen we nu veel of gaat het echt zo hard ?
Die is idd naar huidige standaarden behoorlijk lang meegegaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die vorige ging naar mijn idee echt niet snel hoor.
ja jammer genoeg wel jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
zonder sleepcase neem ik aan ?
hier ook binnen
[afbeelding]
Als je die nu gebruikt krijg je de OP van Fight DVD. Bij een wiki kan iedereen zelf bij om aan te passen als er een nieuw dvdkoop topic gemaakt word.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef Timo20 het volgende:
hoezo out of date?
Thx!quote:
Maar wel een hoop verkochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef Hare het volgende:
Ik heb al bijna 2 maanden niks gekocht! Knap he
Wou je hiervoor zeggen van niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:37 schreef Chielus het volgende:
you've got issues, man
En nu ben je overgestapt naar Onderweg naar morgen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
- Keek!!!! naar GTST..Iemand een scheermesje over?
![]()
je hebt hem nog niet ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Mijn als 1 aankoop per topic vermomde tvp. Lord of War 2disc R3 Korea met een (zo te zien dunne) wapengids erbij. Geen idee of het wat is, maar klonk wel redelijk. En ach, anders kan ik altijd nog gezellig door de AK47's bladeren!
Nou idd, het waren altijd genrefilms maar t gaat nu toch wel bergafwaartsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef AntiChrist het volgende:
wat een kut topic titel weer zeg....van b-films naar filmsnob titels bah!!
Dat wordt geen strmlptpcquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef AntiChrist het volgende:
denk dat ik maar een alternatief topic ga beginnen laatst gekocht b-film dvd's
Jullie zijn net een stel ongestelde vrouwen... nooit tevreden! Open de volgende keer zelf een topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nou idd, het waren altijd genrefilms maar t gaat nu toch wel bergafwaarts
Ah, thanx! Ziet er nog best goed uit. Jammer dat dat boekkie zo dun is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt hem nog niet ?
hier heb ik nog wat foto's staan http://pascalheister.nl/dvd/lord_of_war
pffff ik wil niet heel erg vervelend doen maar ik sta natuurlijk wel op nr 1 qua beste topic titel voor de laatst gekocht dvd reeksquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel ongestelde vrouwen... nooit tevreden! Open de volgende keer zelf een topic![]()
Wie heeft ook al weer de laatste 5 posts in het vorige topic op z'n geweten...?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel ongestelde vrouwen... nooit tevreden! Open de volgende keer zelf een topic![]()
dat is een keepcase met daar omheen een prachtige kartonnen slipcase in de kleuren van een envelop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef FremantleDockers het volgende:
Trouwens, Pascal, iets heel anders. Hoe is die Koreaanse Broken Flowers eigenlijk? Is dat een beetje mooie digipack?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:23 schreef Chielus het volgende:
[..]
Wie heeft ook al weer de laatste 5 posts in het vorige topic op z'n geweten...?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:23 schreef Chielus het volgende:
(ik heb zin in Chocolade)
Dat is nog altijd: The DVD who wasn't there!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff ik wil niet heel erg vervelend doen maar ik sta natuurlijk wel op nr 1 qua beste topic titel voor de laatst gekocht dvd reeks
Bruce Campbell VS the Army of DVD's
das ook echt een genre film ja.......quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Dat is nog altijd: The DVD who wasn't there!![]()
Wat bedoel je nou steeds met een genre film?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
das ook echt een genre film ja.......
In dit geval een horror klassieker of Cult Filmquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou steeds met een genre film?
Voor hoeveel heb je hem gehaald?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef Reticulin het volgende:
[afbeelding]
van het weekend binnengekregen![]()
Dus als ie niet jouw smaak is, dan heeft het geen genre?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
In dit geval een horror klassieker of Cult Film
Nog steeds prijzigquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Reticulin het volgende:
[..]
ongeveer 60 euro (was iets van 40 pond ofzo)
Een genrefilm is altijd een horror of cultfilmquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
Dus als ie niet jouw smaak is, dan heeft het geen genre?
Die kreeg ik ook binnen bij de Film Valleyquote:
Waar heb je die vandaan en voor hoeveel? Ik wil ook nog al die seizoenen maar ze zijn zooo fucking duur overalquote:
Play.com voor 72,50 euro. Wel afrekenen in £.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan en voor hoeveel? Ik wil ook nog al die seizoenen maar ze zijn zooo fucking duur overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |