Nou idd, het waren altijd genrefilms maar t gaat nu toch wel bergafwaartsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef AntiChrist het volgende:
wat een kut topic titel weer zeg....van b-films naar filmsnob titels bah!!
Dat wordt geen strmlptpcquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef AntiChrist het volgende:
denk dat ik maar een alternatief topic ga beginnen laatst gekocht b-film dvd's
Jullie zijn net een stel ongestelde vrouwen... nooit tevreden! Open de volgende keer zelf een topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nou idd, het waren altijd genrefilms maar t gaat nu toch wel bergafwaarts
Ah, thanx! Ziet er nog best goed uit. Jammer dat dat boekkie zo dun is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt hem nog niet ?
hier heb ik nog wat foto's staan http://pascalheister.nl/dvd/lord_of_war
pffff ik wil niet heel erg vervelend doen maar ik sta natuurlijk wel op nr 1 qua beste topic titel voor de laatst gekocht dvd reeksquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel ongestelde vrouwen... nooit tevreden! Open de volgende keer zelf een topic![]()
Wie heeft ook al weer de laatste 5 posts in het vorige topic op z'n geweten...?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn net een stel ongestelde vrouwen... nooit tevreden! Open de volgende keer zelf een topic![]()
dat is een keepcase met daar omheen een prachtige kartonnen slipcase in de kleuren van een envelop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef FremantleDockers het volgende:
Trouwens, Pascal, iets heel anders. Hoe is die Koreaanse Broken Flowers eigenlijk? Is dat een beetje mooie digipack?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:23 schreef Chielus het volgende:
[..]
Wie heeft ook al weer de laatste 5 posts in het vorige topic op z'n geweten...?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:23 schreef Chielus het volgende:
(ik heb zin in Chocolade)
Dat is nog altijd: The DVD who wasn't there!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff ik wil niet heel erg vervelend doen maar ik sta natuurlijk wel op nr 1 qua beste topic titel voor de laatst gekocht dvd reeks
Bruce Campbell VS the Army of DVD's
das ook echt een genre film ja.......quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Dat is nog altijd: The DVD who wasn't there!![]()
Wat bedoel je nou steeds met een genre film?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
das ook echt een genre film ja.......
In dit geval een horror klassieker of Cult Filmquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou steeds met een genre film?
Voor hoeveel heb je hem gehaald?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef Reticulin het volgende:
[afbeelding]
van het weekend binnengekregen![]()
Dus als ie niet jouw smaak is, dan heeft het geen genre?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
In dit geval een horror klassieker of Cult Film
Nog steeds prijzigquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Reticulin het volgende:
[..]
ongeveer 60 euro (was iets van 40 pond ofzo)
Een genrefilm is altijd een horror of cultfilmquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef Dizer het volgende:
Dus als ie niet jouw smaak is, dan heeft het geen genre?
Die kreeg ik ook binnen bij de Film Valleyquote:
Waar heb je die vandaan en voor hoeveel? Ik wil ook nog al die seizoenen maar ze zijn zooo fucking duur overalquote:
Play.com voor 72,50 euro. Wel afrekenen in £.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan en voor hoeveel? Ik wil ook nog al die seizoenen maar ze zijn zooo fucking duur overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |