Die kreeg ik ook binnen bij de Film Valleyquote:
Waar heb je die vandaan en voor hoeveel? Ik wil ook nog al die seizoenen maar ze zijn zooo fucking duur overalquote:
Play.com voor 72,50 euro. Wel afrekenen in £.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan en voor hoeveel? Ik wil ook nog al die seizoenen maar ze zijn zooo fucking duur overal
Wow... dat vind ik echt te duurquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Play.com voor 72,50 euro. Wel afrekenen in £.
1. je had 'm alquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef kinky_queen het volgende:
Voor de collectie oop Criterions:
[afbeelding]
Het is een dure serie. Misschien omdat minder mensen het zouden willen hebben als bijv. SG of ST en dat er minder wordt verkocht. Maar ik denk niet dat je het ooit zou vinden voor minder dan 70 euro.quote:
Yep, heb nu bijna alle OOP's en deze prijs was echt een lachertjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef pascalheister het volgende:
die heb ik nog eens van je overgekocht, nu weer opnieuw gekocht?
1. had m jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:34 schreef fractalis het volgende:
[..]
1. je had 'm al
2. je vond 'm goed kut
conclusie: slet![]()
Moet je Day for Night dan ook niet eens aanschaffenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Yep, heb nu bijna alle OOP's en deze prijs was echt een lachertje
![]()
Ja, ik had hem paar jaar geleden op video opgenomen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef haagse_elfje het volgende:
die heb ik ook,hele goede docu!!!
En die had kinky weer van mij overgekochtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef pascalheister het volgende:
die heb ik nog eens van je overgekocht, nu weer opnieuw gekocht?
Fame in Amsterdam. Hij kost 10 euro en omdat ik een VIP pas heb dan gaat er nog 10% vanaf.quote:
Waar ?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:20 schreef Dizer het volgende:
3 Doors Down Live From Texas ¤30,-
[afbeelding]
quote:
Wat Pascal zegt! Opgenomen in HD, zowel beeld als geluidquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij het concert gekocht geloof ik
Ik betaalde voor de vanilla jaren geleden f100,-quote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Daar zal je hem maar voor gekocht hebben, da's per disc meer dan die hele dvd nu kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |