abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:21:58 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35975366
Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl

ffe aangvuld

[ Bericht 54% gewijzigd door Mirage op 12-03-2006 22:27:16 ]
  • Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_35975485
    Ik ben inderdaad wel erg benieuwd naar het desbetreffende blogje.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35975516
    ik zag iig op dat weblog van die boze bende van gebanden een link naar een post van mij

ik begrijp er geen hol meer van
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:25:54 #4
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_35975517
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef LostFormat het volgende:
    Ik ben inderdaad wel erg benieuwd naar het desbetreffende blogje.
    msn log, ben ik fan van, die andere ging over nazi's en yvonne braun en dat yvonne een relatie heeft met iteejertje
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      zondag 12 maart 2006 @ 22:26:02 #5
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_35975520
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wie heeft dat dan wél geschreven? Iedereen ontkent dat. Maar ik heb een copie, iedereen mag dat lezen, nee móet dat lezen, om te weten waar dit alles nou over ging. Ik hou van openheid, zou Stenny gezegd hebben. Die openheid zal er dan ook komen, ik zal die gehele blog dus tijdelijk hier op fok gaan hosten. Als één der hoofdpersonen meen ik daar toch wel toe gerechtigd te zijn
    Waar komt die ?
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      zondag 12 maart 2006 @ 22:27:01 #6
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35975560
    Truth feedback 17

nee hoor. ik heb teveel witte magie om me heen om die mailtjes überhaupt te gaan lezen
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_35975563
    Stenny heeft zelf gezegd dat ze het niet heeft geschreven. Dus ik vind opzich wel dat er enig bewijs moet zijn voordat zij hiervan beschuldigd wordt. Ik werd tijdens mijn ban ook van alles en nogwat beschuldigd en dat is erg frustrerend als je geen weerwoord kan geven kan ik je vertellen
      zondag 12 maart 2006 @ 22:28:41 #8
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35975628
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Genverbrander het volgende:
    Stenny heeft zelf gezegd dat ze het niet heeft geschreven. Dus ik vind opzich wel dat er enig bewijs moet zijn voordat zij hiervan beschuldigd wordt. Ik werd tijdens mijn ban ook van alles en nogwat beschuldigd en dat is erg frustrerend als je geen weerwoord kan geven kan ik je vertellen
    is dat ene mailtje doorslaggevend?

of was het haar hele opstelling, arrogantie en manier 'van discussiëren' ?
      Admin zondag 12 maart 2006 @ 22:28:55 #9
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35975637
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:

[..]

msn log, ben ik fan van, die andere ging over nazi's en yvonne braun en dat yvonne een relatie heeft met iteejertje
    Verhouding?
    Wat zou z'n vrouw daar van vinden?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:29:23 #10
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_35975653
    Sorry Mirage, wist niet dat je hier ook een normale OP moest hebben
    Room 23
    pi_35975662
    Sten was degene die hier in Feedback vergelijkingen met Hitler en een dictatuur begon te trekken. Lees de vorige feedback er maar op na.
    'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
      zondag 12 maart 2006 @ 22:30:57 #12
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35975706
    sten is knettergek.
    pi_35975715
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 10:21 schreef huupia34 het volgende:
    misschien kan een mod eens wat zeggen over de toon van klez zijn posts. iedereen die het niet met hem eens is is een sektelid of heeft een vermeende ziekte.

zijn gedrag leidt alleen maar tot verkeerde reacties en voor we het weten hebben we een flame war, topic: het 911 welles/nietus
    Beetje flauw om dit alleen klez te verwijten. Hij doet het niet alleen, ook zijn (en mijn) tegenstanders zijn er vaak rap bij om met scheldwoorden te gaan smijten.

Overigens ben ik wel met je eens dat dat gedrag uitermate ongewenst is (vandaar ook dat ik een paar keer op dat soort opmerking heb gereageerd in recente topics zoals ik erop gereageerd heb, namelijk de exacte bewoordingen overnemen maar dan van believer naar sceptische kant omdraaien en vriendelijk verzoeken om er mee op te houden, in de hoop dat duidelijk wordt dat het niet de bedoeling is om er op die manier op door te gaan).
    pi_35975759
    Het is heel makkelijk om mensen zomaar te beschuldigen, het zijn harde bewijzen die tellen. Maar dat Yvonne in een impuls uit haar slof schoot na het lezen van dat stukje snap ik wel.
      † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:33:13 #15
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_35975810
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verhouding?
    Wat zou z'n vrouw daar van vinden?
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
    [
  • liefdesverklaringen
    ffe aangvuld
  • Waar blijft die liefdesverklaring
    Room 23
    pi_35975826
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Genverbrander het volgende:
    Je mailde me, vertelde je verhaal, ik het mijne, en dat was alles wat nodig was om gewoon weer verder te kunnen. Had Stenny ook kunnen doen, mailen met mij of mirage of yvonne of wie ook van de crew, dan hadden we ook wel een oplossing gevonden. Maar zij deed met hulp van een paar anderen hele andere dingen, en dat maakte het allemaal alleen maar erger.
    Ze heeft dit dus echt aan zichzelf te wijten.
    FOK! is een serieuze community, dacht zij die nou echt even naar haar hand te kunnen zetten? Als je je zo gaat opstellen krijg je de hele handel tegen je.
    pi_35975870
    C'mon!

Ik dacht dat het hier niet op prijs werd gesteld dat mensen worden gebashed als ze zich niet kunnen verdedigen.
    pi_35975902
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef Netflier het volgende:
    C'mon!

Ik dacht dat het hier niet op prijs werd gesteld dat mensen worden gebashed als ze zich niet kunnen verdedigen.
    Precies.
      zondag 12 maart 2006 @ 22:35:39 #19
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35975918
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
    Sorry Mirage, wist niet dat je hier ook een normale OP moest hebben
    nee nee.. niets mis met je OP,
    alleen wilde ik mijn edit knopje even misbruiken uit machtswellust.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35975946
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Genverbrander het volgende:
    Het is heel makkelijk om mensen zomaar te beschuldigen, het zijn harde bewijzen die tellen. Maar dat Yvonne in een impuls uit haar slof schoot na het lezen van dat stukje snap ik wel.
    En dat was dus nou precies de hele reden dat ik ingreep in dat RvdB topic. Ik geloof dat je het eindelijk begint te snappen
    pi_35975964
    quote:
    C'mon!

*bemoeit zich ook heel even met deze discussie*
    Dat viel me inderdaad op, dat er nu over Stenny wordt gediscussieerd, terwijl ze geband is (toch?) en zich niet kan verdedigen. Dat vind ik uitermate ongepast.
    pi_35975983
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

En dat was dus nou precies de hele reden dat ik ingreep in dat RvdB topic. Ik geloof dat je het eindelijk begint te snappen
    Ik zag de link zelf ook al toen ik het typte
    maar het is wel waar.
    pi_35975994
    quote:
    C'mon!

Was dat een reactie op mij?
      zondag 12 maart 2006 @ 22:37:45 #24
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35976018
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Beetje flauw om dit alleen klez te verwijten. Hij doet het niet alleen, ook zijn (en mijn) tegenstanders zijn er vaak rap bij om met scheldwoorden te gaan smijten.

Overigens ben ik wel met je eens dat dat gedrag uitermate ongewenst is (vandaar ook dat ik een paar keer op dat soort opmerking heb gereageerd in recente topics zoals ik erop gereageerd heb, namelijk de exacte bewoordingen overnemen maar dan van believer naar sceptische kant omdraaien en vriendelijk verzoeken om er mee op te houden, in de hoop dat duidelijk wordt dat het niet de bedoeling is om er op die manier op door te gaan).
    Hoe dan ook, ik ben meestal erg blij met jou manier van posten zoals je weet

en ik kan niet genoeg benadrukken dat dat soort dingen ook gezegd mogen worden, zeker als je je redelijk vaak in topics begeeft waar de gemoederen redelijk hoog op lijken te kunnen lopen.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35976068
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef iteejer het volgende:
    Was dat een reactie op mij?
    Nee.

Jij bashed haar toch niet?
      zondag 12 maart 2006 @ 22:39:22 #26
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35976078
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je mailde me, vertelde je verhaal, ik het mijne, en dat was alles wat nodig was om gewoon weer verder te kunnen. Had Stenny ook kunnen doen, mailen met mij of mirage of yvonne of wie ook van de crew, dan hadden we ook wel een oplossing gevonden. Maar zij deed met hulp van een paar anderen hele andere dingen, en dat maakte het allemaal alleen maar erger.
    Ze heeft dit dus echt aan zichzelf te wijten.
    FOK! is een serieuze community, dacht zij die nou echt even naar haar hand te kunnen zetten? Als je je zo gaat opstellen krijg je de hele handel tegen je.
    de dreigementen die zij uitte maakten bijna dat ik overstag ging en toch een unban voor deze redelijke vrouw aan wilde vragen...
    Sir Winston Churchill
    pi_35976095
    Waar slaat het trouwens op dat de crew in Feedback 17 gewoon kan doorposten
      zondag 12 maart 2006 @ 22:40:12 #28
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35976118
    it wasn't me !!

dit keer dan....
    Sir Winston Churchill
      Admin zondag 12 maart 2006 @ 22:40:37 #29
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35976130
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Wombcat het volgende:
    Kunnen wij niet zien als ene topic al op slot zit, helaas
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Milf zondag 12 maart 2006 @ 22:40:54 #30
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_35976142
    quote:
    Wij krijgen geen waarschuwing dat het topic reeds op slot zit.

Daarvoor hoef je niet zo aanvallend te doen en je afkeuring te laten zien.
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      zondag 12 maart 2006 @ 22:43:36 #31
    693 ChOas
    pi_35976255
    Die verdediging

3 chicks op rij
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
    pi_35976289
    quote:
    Dat is de hele reden dat we crew geworden zijn. Het voelt zoooooo goed om door te posten na een slotje..
    pi_35976319
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef nikky het volgende:

[..]

Wij krijgen geen waarschuwing dat het topic reeds op slot zit.

Daarvoor hoef je niet zo aanvallend te doen en je afkeuring te laten zien.
    Sorry, was niet aanvallend bedoeld. Ik plaatste het icoontje juist om het luchtig te houden.
    Vond het alleen raar en uitermate onpraktisch (ik dacht eigenlijk: ik kan best begrijpen als de crew rustig over iets door wil praten, maar doe dat dan niet op een plek waar iedereen het kan lezen). Ik wist ook niet dat de crew niet kan zien dat er een slotje op zit (vind ik eigenlijk vreemd ook).
      zondag 12 maart 2006 @ 22:45:40 #34
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35976338
    dikke vette spam die stenny.
    pi_35976349
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat is de hele reden dat we crew geworden zijn. Het voelt zoooooo goed om door te posten na een slotje..
    Stelletje machtswellustelingen
    pi_35976350
    quote:
    Wat een voorrechten heb je als mod, hè!
      zondag 12 maart 2006 @ 22:45:55 #37
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35976358
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef ChOas het volgende:
    Die verdediging

3 chicks op rij

TOK
    Sir Winston Churchill
      zondag 12 maart 2006 @ 22:47:13 #38
    70154 klez
    100 million+ death and countin
    pi_35976401
    quote:

[..]

Natuurlijk vind ik het prettig dat je me steunt, maar ik geloof niet dat ik gescholden heb. Op een een enkele uitzondering na, in reactie op.
    "Sekteleden" beschouw ik overigens niet als schelden; men doet zelf meer zijn best om deze benaming te bewijzen dan ik ooit zou kunnen.
    Blijft staan dat de reactie van de moderator bijzonder eenzijdig is.
    "They have invented a myth that Jews were massacred "
    Ahmadinejad, leader of Iran
      zondag 12 maart 2006 @ 22:47:20 #39
    693 ChOas
    pi_35976403
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

[afbeelding]

TOK
    Topicreports -> 9/11 FEITEN: Informatie gewijzigt of verdwijnt

Braaf

[Stephen Roberts]
      Milf zondag 12 maart 2006 @ 22:48:40 #40
    16000 nikky
    pi_35976444
    Het lijkt mij dan ook een goed idee om het onderwerp stenny en consorten te laten rusten. Zij kunnen hier niet posten en ik heb er werkelijk mijn buik en mailbox vol van.

Laten wij nou eens zien dat we de wijsten zijn.

Dat er wederom berichten van de blog zijn verwijderd die hun "tegenspraken" zegt mij al genoeg. Ze zijn het niet waard om over te hebben en onze tijd aan te verspillen. Degenen die daaraan meedoen komen er vanzelf wel achter hoe het nu allemaal werkelijk zit. Tot die tijd lekker laten gaan en negeren die handel.
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      zondag 12 maart 2006 @ 22:50:29 #41
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35976519
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef ChOas het volgende:

[..]

Topicreports -> 9/11 FEITEN: Informatie gewijzigt of verdwijnt

Braaf
    jah, ik heb de user aangesproken en gezegd dat ik de titel ging wijzigen in verdwenen en een d achter gewijzigd zou zetten....

zegt hij doodleuk "nou dan moet het nog altijd "informatie wijzigt of verdwijnt" zijn.

Toen heb ik gezegd "denk jij er nog maar eens rustig over na...ik mot ffe een relletje bijlezen".

Maar wat zal ik er van maken ?
    TS is toch bijna in dromenland
    Sir Winston Churchill
      zondag 12 maart 2006 @ 22:51:30 #42
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35976552
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:48 schreef nikky het volgende:
    Het lijkt mij dan ook een goed idee om het onderwerp stenny en consorten te laten rusten. Zij kunnen hier niet posten en ik heb er werkelijk mijn buik en mailbox vol van.

Dat er wederom berichten van de blog zijn verwijderd die hun "tegenspraken" zegt mij al genoeg. Ze zijn het niet waard om over te hebben en onze tijd aan te verspillen. Degenen die daaraan meedoen komen er vanzelf wel achter hoe het nu allemaal werkelijk zit. Tot die tijd lekker laten gaan en negeren die handel.
    pi_35976556
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:

[..]

jah, ik heb de user aangesproken en gezegd dat ik de titel ging wijzigen in verdwenen en een d achter gewijzigd zou zetten....

zegt hij doodleuk "nou dan moet het nog altijd "informatie wijzigt of verdwijnt" zijn.

Toen heb ik gezegd "denk jij er nog maar eens rustig over na...ik mot ffe een relletje bijlezen".

Dat is een nog krommere zin. Informatie wijzigt wat?
    pi_35976590
    quote:
    Volgens mij heeft hij nog gelijk ook.
      zondag 12 maart 2006 @ 22:53:22 #45
    693 ChOas
    pi_35976620
    quote:

[..]

Laat je artistieke vrijheid de loop, maar verander het alsjeblieft want dit doet, zoals een andere user als zei, echt pijn aan de ogen...

En stop TS een keer een boekje Nederlandse taal onder z'n kussen

[Stephen Roberts]
    pi_35976628
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dat is een nog krommere zin. Informatie wijzigt wat?
    Nou gewoon: de informatie wijzigt. In de zin van dat de informatie verandert. Dat de informatie anders wordt dan dat die eerst was.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2006 22:54:13 (effe verduidelijkt (hoop ik)) ]
      zondag 12 maart 2006 @ 22:54:28 #47
    693 ChOas
    pi_35976658
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij nog gelijk ook.
    In dat geval wel.

Maar hij gebruikte in eerste instantie VVT

[Stephen Roberts]
    pi_35976676
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:48 schreef nikky het volgende:

Weet je zeker dat dat artikeltje is teruggeplaatst en weer opnieuw is weggehaald?
    Er stonden 2 artikelen op Grenswetenschap:
    http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=154
    http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=155

Die eerste is eerst verwijderd en daarna weer teruggezet, die tweede is *volgens mij* nooit teruggezet.
    pi_35976687
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef ChOas het volgende:

[..]

In dat geval wel.

In dat geval heeft hij ongelijk.
      zondag 12 maart 2006 @ 22:55:53 #50
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35976722
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef ChOas het volgende:

[..]

In dat geval wel.

ikke nu ook !

zow, kan hij morgen gaan sputteren in feedback.

Ik moet dat vorige gesputter (waar hij imo overigens een punt heeft) ook nog beantwoorden....
    Sir Winston Churchill
      Milf zondag 12 maart 2006 @ 22:57:12 #51
    16000 nikky
    pi_35976766
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat artikeltje is teruggeplaatst en weer opnieuw is weggehaald?
    Er stonden 2 artikelen op Grenswetenschap:
    http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=154
    http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=155

Die eerste is eerst verwijderd en daarna weer teruggezet, die tweede is *volgens mij* nooit teruggezet.
    Je vergeet er 1 http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=159

Er zijn eenhoop reacties voor de tweede keer weggehaald bedoelde ik net.

Maar goed, wat doe ik, ik ga er op door. Nu niet meer. Ben het zat en ik ga mijn energie ergens anders in steken.
    pi_35976774
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou gewoon: de informatie wijzigt. In de zin van dat de informatie verandert. Dat de informatie anders wordt dan dat die eerst was.
    Wijzigen betekent volgens mij doen veranderen/veranderingen maken in. Iets wijzigt niet uit zichzelf.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:00:15 #53
    693 ChOas
    pi_35976862
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef Mirage het volgende:

[..]
    Ik moet dat vorige gesputter (waar hij imo overigens een punt heeft) ook nog beantwoorden....
    En ik maar denken dat ik een moeilijke relatie had omdat ik d'r af en toe via MSN vraag of ze nog een kopje thee wil terwijl ze 3 meter naast me op de bank zit

[Stephen Roberts]
      zondag 12 maart 2006 @ 23:00:22 #54
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_35976866
    quote:

[..]

hij is er al meerdere keren op gewezen vandaar dat ik het aangaf, als jij vindt dat meerdere personen hiervoor in aanmerking komen moet je dat melden
    "Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
    Benjamin Franklin
      zondag 12 maart 2006 @ 23:02:38 #55
    693 ChOas
    pi_35976913
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:57 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wijzigen betekent volgens mij doen veranderen/veranderingen maken in. Iets wijzigt niet uit zichzelf.
    Volgens mij kan je het wel zo gebruiken wanneer je geen oorzaak hebt...

Dus: 'de kleur wijzigt' : Ik zie dat iets van kleur verandert maar weet niet wat de oorzaak daarvan is.

[Stephen Roberts]
      zondag 12 maart 2006 @ 23:03:53 #56
    70154 klez
    pi_35976954
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:00 schreef huupia34 het volgende:

[..]

hij is er al meerdere keren op gewezen vandaar dat ik het aangaf, als jij vindt dat meerdere personen hiervoor in aanmerking komen moet je dat melden
    Maar je wijst er dus alleen op als het een mening is die je niet aanstaat en je wordt nog gehonoreerd ook. Typisch voor iemand die vast denkt dat Amerika de wereld een politiestaat wil opdringen...
    pi_35976976
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef ChOas het volgende:

[..]

Volgens mij kan je het wel zo gebruiken wanneer je geen oorzaak hebt...

Dus: 'de kleur wijzigt' : Ik zie dat iets van kleur verandert maar weet niet wat de oorzaak daarvan is.
    Het klinkt mij te krom. Maar dit is meer iets voor TTK.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:09:43 #58
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_35977128
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:03 schreef klez het volgende:

[..]

Maar je wijst er dus alleen op als het een mening is die je niet aanstaat en je wordt nog gehonoreerd ook. Typisch voor iemand die vast denkt dat Amerika de wereld een politiestaat wil opdringen...
    wat mijn mening over de vs is heeft niets te maken met mijn "klacht"

het gaat over jouw manier van posten, andersdenkenden , mensen met een ziekte noemen.

als ik ff ga zoeken kan ik zo 10 posts van je vinden met dat soort dingen erin.

gelukkig ziet mirage dat ook en heeft ze je terecht gewaarschuwd.

het siert je niet dat je nu zo kinderachtig aan het doordrammen bent
    "Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
    Benjamin Franklin
      zondag 12 maart 2006 @ 23:12:18 #59
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35977214
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:03 schreef klez het volgende:

[..]

lees nu je post nog eens terug.

Volstaat de bovenste zin niet ?
    waarom moet er nou nog zo'n "na"zin achteraan komen ?
    In meer dan de helft van jouw postings doe je dit.. nog even een "na" zinnetje.

Wat probeer je nou te zeggen met zo'n zin ?
    Zo'n zin kan ik niet anders interpreteren dan een poging tot beledigen of als denigrerende houding.
    Sir Winston Churchill
    pi_35977233
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:00 schreef huupia34 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies wie het waren. Drie geloof ik. Eentje weet ik, maar ik kon de anderen niet zo snel vinden, en ik ga niet maar één van de drie namen noemen. En ik vind het niet belangrijk genoeg om erop dieper op door te gaan, dus ik ga het niet opzoeken. Ook omdat dieper er op ingaan de verhoudingen alleen maar gaat verslechteren.
    Dat vind ik niet productief. Er is een signaal afgegeven door jou en mij, en daar moeten we het maar bij laten imo.
    pi_35977302
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

Zo'n zin kan ik niet anders interpreteren dan een poging tot beledigen of als denigrerende houding.
    Die tweede zin vind ik ook niet denigrerend op zichzelf. Die wordt pas denigrerend als je dat er zelf van maakt.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:15:42 #62
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35977327
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies wie het waren. Drie geloof ik. Eentje weet ik, maar ik kon de anderen niet zo snel vinden, en ik ga niet maar één van de drie namen noemen. En ik vind het niet belangrijk genoeg om erop dieper op door te gaan, dus ik ga het niet opzoeken. Ook omdat dieper er op ingaan de verhoudingen alleen maar gaat verslechteren.
    Dat vind ik niet productief. Er is een signaal afgegeven door jou en mij, en daar moeten we het maar bij laten imo.
    Er waren de afgelopen week even andere zaken waar ik mee bezig was, dus ik heb zelf ook niet alles precies meegelezen.
    We komen ze vanzelf tegen
    Sir Winston Churchill
      zondag 12 maart 2006 @ 23:16:23 #63
    70154 klez
    pi_35977357
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

Kom op zeg...En de talloze opmerkingen richting "Bush aanhangers" (wat ik niet eens ben, maar goed) die ontgaan je zeker?
    Daarmee geef je aan dat een dergelijke manier van communiceren òf niet denigrerend is, òf dat het toegestaan is. Dan ook in beide richtingen.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:17:05 #64
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_35977382
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

mee eens, helaas vind meneer k het nodig om hier nog een sneer na te geven.

wat mij betreft houden we erover op en gaan normale discussies aan waarbij we het niet eens hoeven zijn over de inhoud.maar waar we wel elkaar met respect behandelen.
    Benjamin Franklin
    pi_35977404
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:09 schreef huupia34 het volgende:
    het gaat over jouw manier van posten, andersdenkenden , mensen met een ziekte noemen.
    Precies, en afgezien van dit specifieke geval, we gaan daar heel veel meer op letten. Niet om als mods even een ander Truth te gaan creeren, maar wel om met zijn allen weer een beetje meer de kant van acceptatie en begrip tov andere standpunten uit te gaan.
    En dat zullen we gezamelijk moeten doen. Een stel blauwen die een beetje lopen te lallen en dreigen en bannen en editten kunnen alleen aan de oppervlakte iets doen; we zullen met elkaar een andere stemming erin moeten brengen.
    Het is en blijft FOK!, dus een zootje ongeregeld, met humor, met gekke en maffe posts, met bij tijden gescheld - dat zal zo blijven, gelukkig maar. Maar, dat onverdraagzame en aggressief kliekerige kunnen we missen als kiespijn
      zondag 12 maart 2006 @ 23:19:22 #66
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35977453
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:16 schreef klez het volgende:

[..]

Kom op zeg...En de talloze opmerkingen richting "Bush aanhangers" (wat ik niet eens ben, maar goed) die ontgaan je zeker?
    Daarmee geef je aan dat een dergelijke manier van communiceren òf niet denigrerend is, òf dat het toegestaan is. Dan ook in beide richtingen.
    mocht jij serieus denken dat er vervelend gereageerd wordt staat ook jou vrij dit aan te geven in feedback (of desnoods via email).

En het eventuele onfatsoen van een ander is geen vrijbriefje zelf ook maar onfatsoendelijk te doen, zeker niet als je niet eens de moeite hebt genomen dit even te melden zodat er op een nette manier geprobeerd kan wordne dit op te lossen.
    Sir Winston Churchill
    pi_35977462
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef iteejer het volgende:
    Precies, en afgezien van dit specifieke geval, we gaan daar heel veel meer op letten. Niet om als mods even een ander Truth te gaan creeren, maar wel om met zijn allen weer een beetje meer de kant van acceptatie en begrip tov andere standpunten uit te gaan.
    En dat zullen we gezamelijk moeten doen. Een stel blauwen die een beetje lopen te lallen en dreigen en bannen en editten kunnen alleen aan de oppervlakte iets doen; we zullen met elkaar een andere stemming erin moeten brengen.
    Het is en blijft FOK!, dus een zootje ongeregeld, met humor, met gekke en maffe posts, met bij tijden gescheld - dat zal zo blijven, gelukkig maar. Maar, dat onverdraagzame en aggressief kliekerige kunnen we missen als kiespijn
    Well spoken!
    pi_35977514
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef huupia34 het volgende:

[..]

wat mij betreft houden we erover op en gaan normale discussies aan waarbij we het niet eens hoeven zijn over de inhoud.maar waar we wel elkaar met respect behandelen.
    Ben ik ook voor
    pi_35977616
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Er waren de afgelopen week even andere zaken waar ik mee bezig was, dus ik heb zelf ook niet alles precies meegelezen.
    We komen ze vanzelf tegen
    Ik vind het nu eigenlijk niet nodig om er verder iets mee te doen. Mocht de discussie weer de hatelijke kant op gaan, dan wel. Het waren post van de laatste paar dagen (vrijdag of zaterdag dacht ik) dit laatste is meer een mental note voor mezelf om wat makkelijk te kunnen zoeken, dus nadrukkelijk geen vraag richting de mods om er meer mee te doen
    pi_35977646
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:24 schreef iteejer het volgende:
    308 posts al.. wow.. een record? en na deze 309
    Spammer
      zondag 12 maart 2006 @ 23:25:40 #71
    70154 klez
    pi_35977655
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Precies, en afgezien van dit specifieke geval, we gaan daar heel veel meer op letten. Maar, dat onverdraagzame en aggressief kliekerige kunnen we missen als kiespijn
    Nou je hebt nu precies het tegenovergestelde bereikt.
    En ik heb niemand een ziekte genoemd.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:28:12 #72
    70154 klez
    pi_35977737
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ben ik ook voor
    Je reageert nu wel op niemand die alles behalve inhoudelijk gereageerd heeft de laatste dagen, integendeel. Alleen maar de zaak verder op lopen naaien.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:28:51 #73
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35977754
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef klez het volgende:

[..]

Nou je hebt nu precies het tegenovergestelde bereikt.
    En ik heb niemand een ziekte genoemd.
    jij hebt wel degelijk mensen ziek genoemd.
    niet een ziekte zelf.. als in "jij bent de ziekte/ een virus/bacterie" maar wel degelijk een opmerking die er op neer kwam dat je gesprekspartner ziek is als "niet in orde is in zijn bovenkamer".

en dat beste klez is niet gewenst binnen truth.

Die onzin hebben we genoeg (gehad)
    Sir Winston Churchill
      zondag 12 maart 2006 @ 23:29:52 #74
    70154 klez
    pi_35977778
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

mocht jij serieus denken dat er vervelend gereageerd wordt staat ook jou vrij dit aan te geven in feedback (of desnoods via email).

En het eventuele onfatsoen van een ander is geen vrijbriefje zelf ook maar onfatsoendelijk te doen, zeker niet als je niet eens de moeite hebt genomen dit even te melden zodat er op een nette manier geprobeerd kan wordne dit op te lossen.
    Ik los mijn eigen problemen wel op. En al lang voor jou modactie heb ik aangegeven ontopic te willen gaan; blijkbaar dachten anderen daar anders over.
    pi_35977800
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef klez het volgende:

[..]

Je reageert nu wel op niemand die alles behalve inhoudelijk gereageerd heeft de laatste dagen, integendeel. Alleen maar de zaak verder op lopen naaien.
    Zou kunnen, er over doorzeuren schiet ook niet veel op imo.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:32:09 #76
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35977852
    ik kan dit topic natuurlijk ook best op slot zetten...

Geen feedback topic geen klaagzang...

neh, dat zou gaan vervelen
    Sir Winston Churchill
      zondag 12 maart 2006 @ 23:33:31 #77
    70154 klez
    pi_35977899
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Mirage het volgende:

[..]

jij hebt wel degelijk mensen ziek genoemd.
    niet een ziekte zelf.. als in "jij bent de ziekte/ een virus/bacterie" maar wel degelijk een opmerking die er op neer kwam dat je gesprekspartner ziek is als "niet in orde is in zijn bovenkamer".

en dat beste klez is niet gewenst binnen truth.

Die onzin hebben we genoeg (gehad)
    Jij moet de hele discussie nog eens doorlezen.
    pi_35977945
    Veel plezier u allen, ik ga pitten
    pi_35977962
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef Mirage het volgende:
    ik kan dit topic natuurlijk ook best op slot zetten...

Geen feedback topic geen klaagzang...

neh, dat zou gaan vervelen
    En dan als modjes zeker verder gaan slowchatten in het gesloten topic en de appeltaart voor juliie zelf houden
    pi_35977978
    Leuke sfeer hier zeg! We moeten denk allemaal aan de antibiotica, want de ziektesymptomen zijn nog steeds aanwezig.
      zondag 12 maart 2006 @ 23:36:35 #81
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35977984
    Beste klez, wombcat en spelende crewleden....,

Ik ga een laatste voeding geven en dan lekker naar mijn bedje.

en dan hopen dat het minimonster ook een beetje gaat slapen

Tot morgen allemaal en alvast een goede nachtrust gewenst
    Sir Winston Churchill
      zondag 12 maart 2006 @ 23:37:38 #82
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35978022
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Netflier het volgende:
    Leuke sfeer hier zeg! We moeten denk allemaal aan de antibiotica, want de ziektesymptomen zijn nog steeds aanwezig.
    ik moet nog een paar dagen en dan ben ik blij als ik klaar ben...
    Sir Winston Churchill
    pi_35978061
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:

Truste
    *ook slapen gaat*
      zondag 12 maart 2006 @ 23:39:07 #84
    70154 klez
    pi_35978078
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:

Die van mij hangt hier voor me in de draagzak te tutteren, zo meteen d'r moeder maar eens wakker maken voor de laatste voeding.
    pi_35978228
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En dan als modjes zeker verder gaan slowchatten in het gesloten topic en de appeltaart voor juliie zelf houden
    ja... precies... de verraders
    En dan beweren dat Dudok appeltaart de beste is Ook dat nog
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_35981919

[ Bericht 94% gewijzigd door Anti-haar op 13-03-2006 10:28:30 ]
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 08:04:44 #87
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35981984
    quote:
    Even GOED teruglezen skeet:
    Alles lezen hè?
    Kun je vast wel,
    http://forum.fok.nl/topic/827890/1/999#35953976

Admin maandag 13 maart 2006 @ 08:15:24 #88
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35982073
    Oh, en m;n welgemeende en innige excuses:
    Truth feedback 17

Voor iemand die niets meer met FOK! te maken wilt hebben doe je wel erg veel moeite om toch maar te klonen hoor.

pi_35982116
    We moeten dat Robbert vd B. topic niet zo vervuilen met die onzin

Daarbij vond ik die topicreeks een stuk beter te lezen en te volgen sinds bovengenoemde personen weg zijn en dan maken we er zelf weer een onleesbare offtopic bende van. Tsk tsk.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 08:27:27 #90
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35982169
    Ja foei!
    En nu weer ontopic ofzo.

maandag 13 maart 2006 @ 08:36:14 #91
    100857 lordmedelo
    ondergedoken
    pi_35982222
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 07:56 schreef Anti-haar het volgende:
    [afbeelding]
    Sorry, maar sommige mensen laten zich enorm kennen in deze zaak...
    Het woord geschoffeerd kan volgens mij ook in de tegenovergestelde richting gebruikt worden, en niet te zuinig. En dat alleen maar voor wat ik gezien heb, als gewone user.

Even een metafoortje dan maar:
    Als iemand bij mij in de keuken gaat zitten schelden en tieren, en dat tegen mij persoonlijk, dan zet ik 'm buiten. En dat vind volgens mij bijna niemand raar.
    En het woord machtsmisbruik in de mond nemen is zo ongeveer te meest goedkope verdediging die ik ken.

Misschien totaal misplaatst dat ik hier op reageer, maar ook ik zit me al wekenlang te ergeren, en het afgelopen weekend dus al helemaal. Ik vind het niet gek dat bijna alle mensen die wel wat zagen in de kunsten van [censuur ] uit de [censuur ]topics wegbleven. Ik ben er daar één van. En dat kan gewoon echt niet de bedoeling zijn. Maar ik had geen zin meer om tegen die muur van "onbegrip" aan te lopen. De manier van posten, en ook de OP's kwetsten mij zelfs bijna, gewoon omdat ze niet neutraal waren, dus niet met respect voor de mens die [censuur ] ook gewoon is. Discussie is leuk als mensen open staan voor elkaars ideeën, maar niet als je je eigen believerschap moet gaan verdedigen. Da's zonde van je energie....
    Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
    pi_35982473
    Kom op, Stenny! Gedraag je niet als een kind die haar zin niet krijgt en begint te stampvoeten! Wiens schuld het ook is, niemand wil dat de situatie zoals die de afgelopen dagen verliep door blijft gaan. Elkaar verwijten maken lost niets op. Misschien was het onterecht van Yvonne om je voor gekke alienneuker uit te maken, maar je komt er wel weer overheen. Er gebeuren ergere dingen in het leven, dus trek het je niet zo aan. Zij heeft haar excuses aangeboden, dus wat mij betreft is deze zaak opgelost.

Als je weer deel uit wilt maken van de groep kan je gewoon een mailtje sturen. De mods hebben niet altijd gelijk, maar zijn ook niet onredelijk, dus ze zullen je echt wel een kans geven om erover te praten.
      † In Memoriam † maandag 13 maart 2006 @ 09:40:36 #93
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_35983101
    (kut verkeerde topic, begin last te krijgen van ontwenningsverschijnselen) Ik begin ook te twijfelen aan de hele zooi, ik hoef niet terug te lezen, maar krijg ook geen korte samenvatting. Ik denk dat er een conspiracy is

[ Bericht 9% gewijzigd door Manu82 op 13-03-2006 09:59:07 ]
    Room 23
    pi_35983280
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 08:15 schreef yvonne het volgende:
    Oh, en m;n welgemeende en innige excuses:
    Truth feedback 17

Voor iemand die niets meer met FOK! te maken wilt hebben doe je wel erg veel moeite om toch maar te klonen hoor.
    ontkenningsfase....
    ze heeft vast een epileerbeurt over geslagen.

Of zou ze op andere vlakken al te lang droog staan ?
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 09:54:25 #95
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_35983316
    quote:

[..]

machtsmisbruik
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      maandag 13 maart 2006 @ 09:57:36 #96
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_35983367
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 07:56 schreef Anti-haar het volgende:
    [afbeelding]

hoezo een bord voor je kop

*mompelt over splinters en balken in ogen en enzo*
    pi_35983555
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 09:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

ontkenningsfase....

Kom op Mirage, laat je niet zo kennen. Stenny-bashen is wel erg makkelijk zo.
    pi_35983564
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 10:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Kom op Mirage, laat je niet zo kennen.
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 10:38:17 #99
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_35984180
    En nu heeft Sten haar stukje weer weggehaald zie ik
    pi_35984354
    Is het misschien een idee om al die 9/11 topics in een centraal topic onder te brengen? Ik vind het zo'n onoverzichtelijke bende worden nu met al die afzonderlijke topics.
    "A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
      maandag 13 maart 2006 @ 10:48:37 #101
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35984396
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef Marietje_34 het volgende:
    En nu heeft Sten haar stukje weer weggehaald zie ik

"ik wil niets met dat forum te maken hebben... helemaal niets... maar ik blijf wel over en tegen ze praten.... maar ondanks dat wil ik toch echt helemala níets met ze te maken hebben".

Tsja... ik denk dat ze dit gewoon met zichzelf uit moet vechten.
    Waarschijnlijk is ze er gewoon nog niet helemaal uit.

Ik hoop dat de ruzie in haar hoofd snel over is
    en ook het praten namens anderen.
    Sir Winston Churchill
    pi_35984434
    Wat een aandachtshoer. Sorry hoor, maar als je het dan toch zo oneens ben, flikker dan gewoon op en ga lekker ergens anders je energie insteken.
      maandag 13 maart 2006 @ 10:52:08 #103
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35984463
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 10:46 schreef Freethinker het volgende:
    Is het misschien een idee om al die 9/11 topics in een centraal topic onder te brengen? Ik vind het zo'n onoverzichtelijke bende worden nu met al die afzonderlijke topics.
    Truth feedback 17

De topics op zich zijn zeker wel gewenst, maar ook mij viel het idd op dat er nu wel heel erg veel tegelijk de grond uit schieten.
    Ik heb in het vorige deel ( ja ja wat gaat dat vandaag de dag snel allemaal ) al iets daarover gezegd.
    De reactie die daarop kwam bevat zeker ook goede punten vind ik, we zijn dus nog even in overleg. Vanmiddag moet ik nog even antwoorden. (ben nu verschillende dingen tegelijk aan het doen... )
    Sir Winston Churchill
    pi_35984553
    Volgens mij is er behoefte aan een aparte 9/11-rubriek. Die lui zijn nog jááren zoet.
      maandag 13 maart 2006 @ 10:58:13 #105
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35984607
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef Genverbrander het volgende:
    Volgens mij is er behoefte aan een aparte 9/11-rubriek. Die lui zijn nog jááren zoet.
    Dat zei de user ook al... "als ik alle topics één voor één moeten openen en afhandelen, dan ben ik 72 als ik klaar ben"

Sir Winston Churchill
    pi_35984614
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 10:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

Truth feedback 17

De topics op zich zijn zeker wel gewenst, maar ook mij viel het idd op dat er nu wel heel erg veel tegelijk de grond uit schieten.
    Ik heb in het vorige deel ( ja ja wat gaat dat vandaag de dag snel allemaal ) al iets daarover gezegd.
    De reactie die daarop kwam bevat zeker ook goede punten vind ik, we zijn dus nog even in overleg. Vanmiddag moet ik nog even antwoorden. (ben nu verschillende dingen tegelijk aan het doen... )
    Oh mosterd na de maaltijd enzo dus

Maar goed, ik vind het ook wel een interessant onderwerp maar het lijkt mij fijner om iets centraler mee te kunnen lezen. Ik zie het vanzelf dan wel.
    "A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
      maandag 13 maart 2006 @ 11:03:27 #107
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_35984715
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 10:48 schreef Mirage het volgende:

[..]

[afbeelding]

"ik wil niets met dat forum te maken hebben... helemaal niets... maar ik blijf wel over en tegen ze praten.... maar ondanks dat wil ik toch echt helemala níets met ze te maken hebben".

Tsja... ik denk dat ze dit gewoon met zichzelf uit moet vechten.
    Waarschijnlijk is ze er gewoon nog niet helemaal uit.

Ik hoop dat de ruzie in haar hoofd snel over is
    en ook het praten namens anderen.
    Ik snap ook niet waarom ze dan niet gewoon weg blijft. Sten is wel vaker met ruzie vertrokken van andere fora, maar volgens haar ligt het altijd aan anderen, die er niet tegen kunnen dat zij zo 'eerlijk, skeptisch, rechtstreeks, direct, vulmaarin' is, dit bleek ook vaak in de RvdB-topics. Kennelijk niet in staat om ook eens kritisch naar zichzelf te kijken, het ligt altijd aan anderen.

In eerste instantie was ik het er niet helemaal mee eens dat de reeks zou stoppen, juist om figuren ala die sukkels met hun ranzige Grenswetenschapblogje bv die lol niet te gunnen. Maar het huidige standpunt is idd beter, pas weer een topic als er iets te melden valt, ik ben eigenlijk wel blij dat die ellenlange reeks met alle narigheid weg is.
      maandag 13 maart 2006 @ 11:04:34 #108
    70154 klez
    pi_35984737
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 10:58 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat zei de user ook al... "als ik alle topics één voor één moeten openen en afhandelen, dan ben ik 72 als ik klaar ben"

Men hoopt nu zoveel mogelijk topics in de hoop dat ik ze niet allemaal af kan om de "sekteleden" verbale billekoek te geven.
    Het is tenslotte veel leuker als je het allemaal met elkaar eens bent.
      maandag 13 maart 2006 @ 11:33:56 #109
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_35985460
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef klez het volgende:

[..]

Men hoopt nu zoveel mogelijk topics in de hoop dat ik ze niet allemaal af kan om de "sekteleden" verbale billekoek te geven.
    wat een humor
    Benjamin Franklin
      maandag 13 maart 2006 @ 11:36:08 #110
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_35985502
    quote:
    die lui van het rvb topic ook nog volgens m j(blij dat ik me na een deeltje of 20 uit dat wespennest heb teruggetrokken)
    Benjamin Franklin
      Moderator maandag 13 maart 2006 @ 11:38:45 #111
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_35985571
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef klez het volgende:

[..]

Uhm...van de ene criticus naar een andere. Ik vind nu eigenlijk wel dat je een beetje op moet gaan houden. Je zit nu gewoon nog na te trappen, en je wil het laatste woord hebben volgens mij. Het is nu wel goed geweest toch?
    Breitling - Instruments for Professionals
      maandag 13 maart 2006 @ 11:48:23 #112
    70154 klez
    pi_35985818
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhm...van de ene criticus naar een andere. Ik vind nu eigenlijk wel dat je een beetje op moet gaan houden. Je zit nu gewoon nog na te trappen, en je wil het laatste woord hebben volgens mij. Het is nu wel goed geweest toch?
    Ik zal het nu echt niet meer doen.
    Ik wil gerechtigheid; de tientallen andere reactie die kwetsend zijn moeten ook gemod worden.
      maandag 13 maart 2006 @ 11:50:36 #113
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35985879
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef Oversight het volgende:

[..]

Top!
    [..]
    quote:
    Ik óók hoor, maar ik proef dat je van truth geen 9/11 wil maken, én natuurlijk helemaal terecht...
    [..]

Voor 69 jou doe ik alles...

Mijn punt is al gemaakt, ik heb denk ik duidelijk genoeg aangetoond dat als we met een 9/11 topic écht ergens willen komen, we de zaken héél goed moeten gaan scheiden, zowel op criterium feit/ fictie, en óók op informatie/ bewuste desinformatie.

Om dat mogelijk te kunnen maken zullen we een héééleboel details appart moeten gaan belichten volstrekt los van de overige zaken/ omstandigheden/ discussies....
    [..]

Tegenvoorstel, lees al die OP's en vraag je af hoe dat in 1 topic zou moeten passen, vraag je dan af hoe je de discussie als TS overzichtelijk kunt houden en daadwerkelijk gericht met een groep users een einddoel bereiken zonder zoals nu al het geval is te verzanden in welles/ nietus/ offtopic,....

En vraag je daarna af of dát dan nog te modereren valt...
    [..]
    Is dat een alternatief? zie hierboven....

Kom 's met een passende TT bijvoorbeeld ?

9/11 feiten: ooggetuigen & ook de afwijkingen in verklaringen & ook de vluchtplannen & ook ...?
    [..]
    jij maakt er helemaal wat van...
    quote:
    Been there, done that.

Die verzanden altijd in welles/ nietus/ offtopic omdat de opmerkingen wel raakvlak met 9/11 algemeen hebben kún je er dan niets mee.....
    [..]

Oplossing al voorgesteld in het hogere FB. 9/11 forum

ik heb er nog een mail naar de fa's en a's achteraangestuurd met redenen enzo...

Dago heeft beloofd dat ie het meeneemt naar iets wat ze "achter" noemen?

en jij denkt dat dat forum er gaat komen ?

misschien helemaal onderaan de index zodat het nèt buiten beeld valt

maar hé.. wie weet.. ik ben maar een "modje" dus wat weet ik nou...
    quote:
    ik verdenk 'm er stiekum van dattie dan de dalai lama om advies mailt.....

ik zou er nog een mail achter aan gooien....
    ffe kijken waar de uitkomst blijft

Nee, we hebben er ook al buiten feedback over gesproken.
    Ik heb je nog een super idee, aangedragen door iteejer , gegeven.
    quote:
    iteejer schreef
    misschien een idee om een thematische samenvatting te maken, waarin de diverse visies en argumenten rond de diverse twistpunten worden neergezet?
    bv per wtc, (wtc1, wtc2, etc)
    en ook per item: wat voor vliegtuig, hulpdiensten, wat wist de regering, etc.

dan heb je ook een mooi ding voor de wiki overigens!
    Daarnaast zien wij je punten zeker ook wel in.
    Jij wil ieder punt volledig uitwerken en afmaken.
    Als je een centraal/ compacter topic maakt dan heb je het op pagina 1 idd over vliegtuigbrandstof, op pagina 2 al over de "vreemde"manier waarop de torens ingestort zouden zijn.. en zonder dit onderwerp helemaal belicht en afgehandeld te hebben verzand je al in het onderwerp "de verdwenen camera's" of iets dergelijks.
    Allemaal losse flodders die niet uitgewerkt worden.

Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat wij ons ook bewust zijn van het feit dat er nog steeds geen goed werkende search is, wat het aansluiten op bestaande topics ook moeilijker maakt.

We laten het even zoals het is, neem die wiki in acht en probeer te zorgen dat het netjes blijft.
    Als er dan meerdere topics lopen die truth vullen, zorg dan in ieder geval dat het er netjes aan toe gaat.
    En maak het niet tè bont met het openen van topics. !! *dringende ondertoon toevoegd*

... in afwachting van je eigen 9/11 subforum
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 11:53:53 #114
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35985963
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef klez het volgende:

[..]

Ik zal het nu echt niet meer doen.
    Ik wil gerechtigheid; de tientallen andere reactie die kwetsend zijn moeten ook gemod worden.
    Je moet niet zeuren.. jij bent al "beloond" met een prachtig schepsel in een draagzak.

De volgende kwetsende opmerking kom ik vanzelf tegen.
    Ik ga nu ècht niet een week teruglezen, bad luck dat ik ziek was en sinds ik weer online ben er verschillende zaken liepen die mijn aandacht vroegen (zowel privé als via fok).

Slikken en doorlopen... dat is ook wat jullie mannen van vrouwen verwachten
    Sir Winston Churchill
      Moderator maandag 13 maart 2006 @ 11:58:19 #115
    16180 crew  CoolGuy
    pi_35986056
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

blijven liggen mag ook
      maandag 13 maart 2006 @ 11:59:00 #116
    70154 klez
    pi_35986075
    quote:

[..]

Je moet niet zeuren.. jij bent al "beloond" met een prachtig schepsel in een draagzak.

De volgende kwetsende opmerking kom ik vanzelf tegen.
    Ik ga nu ècht niet een week teruglezen, bad luck dat ik ziek was en sinds ik weer online ben er verschillende zaken liepen die mijn aandacht vroegen (zowel privé als via fok).

Vooruit dan. Ik hou toch niet van naspel. Op naar het volgende topic! Kijken hoe ik mensen kan "genezen" zonder de regels te overtreden...
      maandag 13 maart 2006 @ 12:00:13 #117
    70154 klez
    pi_35986110
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

blijven liggen mag ook
    Jij moet oppassen. Jou ruzie liep veel hoger op dan de mijne; je hebt gewoon geluk dat je opponent niet meteen hier naar toe is gerend.
      maandag 13 maart 2006 @ 12:00:26 #118
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35986117
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef klez het volgende:

[..]

Vooruit dan. Ik hou toch niet van naspel. Op naar het volgende topic! Kijken hoe ik mensen kan "genezen" zonder de regels te overtreden...
    goesso jij !

Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 12:00:56 #119
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35986132
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef klez het volgende:

[..]

Jij moet oppassen. Jou ruzie liep veel hoger op dan de mijne; je hebt gewoon geluk dat je opponent niet meteen hier naar toe is gerend.
    die is vast blijven liggen...
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 12:01:36 #120
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35986153
    nou nog even en ik vraag een ban aan voor mijzelf wegens verbaggeren van tru feedback...
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 12:07:30 #121
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_35986315
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef klez het volgende:

[..]

en maar blijven etteren met je steekjes onder de gordel.

ik ben ook niet meteen hierheen gerend, heb het aan jouw ook medegedeeld dat mensen tegen je in het harnas jaagt. maar je ging gewoon door, vandaar dat ik dit in feedback heb aangegeven.

zelfs nu kan je niet stoppen met die vervelende gewoonte van je
    Benjamin Franklin
      maandag 13 maart 2006 @ 12:09:36 #122
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35986368
    ahum
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 12:19:03 #123
    70154 klez
    pi_35986600
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 12:09 schreef Mirage het volgende:
    ahum

Zullen we er nu echt een streep onder zetten?
    Huupia, laat in het volgende topic zien dat je een serieuze inhoudelijke discussie kunt voeren. Beperk ik me ook daartoe.
      maandag 13 maart 2006 @ 12:26:14 #124
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_35986801
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 12:19 schreef klez het volgende:

[..]

Zullen we er nu echt een streep onder zetten?
    Huupia, laat in het volgende topic zien dat je een serieuze inhoudelijke discussie kunt voeren. Beperk ik me ook daartoe.
    dat zal ik doen, en dat deed ik ook altijd al. lees al mijn posts maar.
    ik zit niet op jouw lijn, maar ik reageer altijd over het topic.

oke schluss , move one
    Benjamin Franklin
    pi_35989943
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 09:52 schreef Mirage het volgende:

Dit was nou ook niet nodig!

Hoewel ik denk dat een diplomatische houding ook niets zal veranderen. Ze zal voorlopig nog boos blijven.
    pi_35990150
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 12:01 schreef Mirage het volgende:
    nou nog even en ik vraag een ban aan voor mijzelf wegens verbaggeren van tru feedback...
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
    pi_35990189
    quote:
    En dat voor een vrouw die net bevallen is
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      Moderator maandag 13 maart 2006 @ 15:04:46 #128
    16180 crew  CoolGuy
    pi_35991730
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef Netflier het volgende:

[..]

Dit was nou ook niet nodig!

Hoewel ik denk dat een diplomatische houding ook niets zal veranderen. Ze zal voorlopig nog boos blijven.
    En wat dan nog? Dat ze maar boos blijft. Ik heb niet gepost in die topicreeks (misschien in topic 1 of 2) maar het viel mij ook op dat ze totaal geen kritiek kan verdragen. Maar ze had wel 'contact' met geesten die rond RvdB hingen . Kom nou zeg. En dan ook nog in een van de laatste topics roepen dat ze RvdB vanaf het begin doorhad terwijl ze in het begon nogal vol was van 'm.

Daarmee vind ik dat ze zelf ook nogal door de mand valt als iemand die 'gaven' heeft. Als RvdB nep is (en naar mijn mening is ie dat) dan hadden de entiteiten waarmee zij contact heeft dat toch wel door kunnen geven? Dan had ze niet 42 nutteloze topics hoeven openen.

Ik vind dr nogal een omhoog gevallen madam, die erg vol is van zichzelf en vooral niet tegen kritiek kan. Ik geloof persoonlijk ook niet dat zij enige gaven heeft. Ik geloof wel dat ze zelf gelooft dat ze die heeft.
      maandag 13 maart 2006 @ 15:29:27 #129
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_35992507
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 15:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En wat dan nog? Dat ze maar boos blijft. Ik heb niet gepost in die topicreeks (misschien in topic 1 of 2) maar het viel mij ook op dat ze totaal geen kritiek kan verdragen. Maar ze had wel 'contact' met geesten die rond RvdB hingen . Kom nou zeg. En dan ook nog in een van de laatste topics roepen dat ze RvdB vanaf het begin doorhad terwijl ze in het begon nogal vol was van 'm.

Daarmee vind ik dat ze zelf ook nogal door de mand valt als iemand die 'gaven' heeft. Als RvdB nep is (en naar mijn mening is ie dat) dan hadden de entiteiten waarmee zij contact heeft dat toch wel door kunnen geven? Dan had ze niet 42 nutteloze topics hoeven openen.

Ik vind dr nogal een omhoog gevallen madam, die erg vol is van zichzelf en vooral niet tegen kritiek kan. Ik geloof persoonlijk ook niet dat zij enige gaven heeft. Ik geloof wel dat ze zelf gelooft dat ze die heeft.
    ow ja, volgens haar houdt Robbert zich op met kwade geesten van Hades ofzo Ze heeft 'm nml astraal opgezocht
    pi_35992637
    Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.

Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger

Zal wel aan mij liggen
      maandag 13 maart 2006 @ 15:42:41 #131
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35992922
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
    Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.

Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger

Zal wel aan mij liggen
    Het slijmt en heeft tieten
    Sir Winston Churchill
    pi_35993054
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 15:42 schreef Mirage het volgende:
    Tieten ? jaja dubbel zoveel nu
    pi_35993213
    quote:

[..]

Milagro?
    pi_35993322
    quote:

[..]

ja, ik ben geen vent en val niet op vrouwen, daarom begrijp ik het ws niet
    pi_35993336
    ik wordt elke ochtend met een odol wakker waar je U tegen zegt , en geil dat ik dan (nog) ben.
    ik denk dat wanneer ik s'nachts droom er geile alienhoertjes en ander soort yummie's naar me komen en mij op geilen, aan mijn piemel zitten te zuigen en zo. bah, viezerikken daar, laat ze het dan doen als ik wakker ben, dan zie ik ze nooit
    wanneer de wekker dan gaat voel en zie ik dat ik zo'n stijve pik heb (odol) die op springen staat.
    de kunst is om mijn droom te herinneren, maar dat lukt nooit.
    balen man.
    (feedback voor de aliens)
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 15:56:07 #136
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35993348
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 15:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Milagro?
    Milagro is een 2.04 lange bouwvakker met een bierbuik jah

Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:00:07 #137
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35993460
    http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1118.html

Euhm, ja,
    ik trek geloof ik m'n zo welgemeende excuses van gisteren maar weer in denk ik...

pi_35993515
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Milagro is een 2.04 lange bouwvakker met een bierbuik jah
    en waarschijnlijk ook met tieten dan
    pi_35993858
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:00 schreef yvonne het volgende:
    http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1118.html

Euhm, ja,
    ik trek geloof ik m'n zo welgemeende excuses van gisteren maar weer in denk ik...
    Site is down, maar hier is tie in google cache.

wat is er precies mee, Yvonne?
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:15:15 #140
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35993917
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Site is down, maar hier is tie in google cache.

wat is er precies mee, Yvonne?
    "En sten Oomen neukt met buitenaardse wezens. Ze lijdt aan een persoonlijkheids stoornis en krijgt nu minder aandacht vandaar dat ze er alles aan doet om dit woord op 1 te krijgen"
    Dat dus, het is blijkbaar een algemeen feit.
    Dus die oh zo welgemeende excuses trek ik in

pi_35994004
    quote:

Zal wel aan mij liggen
    Dat IS ook wel eens geopperd. Maar dat was offtopic. En dat zou weer es in een grote flame uitmonden dus werd het heel snel in de kiem gemoord want daar had niemand echt zin in.

Juist omdat dit Truth is waar we elkaar eigenlijk niet aan zouden moeten vallen op vermeende gaven. Ook niet tegen Sten en ook niet als zij dat wel doet. Daar zit ook een les in.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_35994039
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

"En sten Oomen neukt met buitenaardse wezens. Ze lijdt aan een persoonlijkheids stoornis en krijgt nu minder aandacht vandaar dat ze er alles aan doet om dit woord op 1 te krijgen"
    Dat dus, het is blijkbaar een algemeen feit.
    Dus die oh zo welgemeende excuses trek ik in
    pi_35994187
    Maar euh..... hey... valt jullie niks op?
    Sten moet wel oppermachtig zijn om zelf op deze manier TOCH nog de aandacht te krijgen waar ze zo hard om riep toen ze nog wel hier aanwezig was.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_35994255
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat IS ook wel eens geopperd. Maar dat was offtopic. En dat zou weer es in een grote flame uitmonden dus werd het heel snel in de kiem gemoord want daar had niemand echt zin in.

Juist omdat dit Truth is waar we elkaar eigenlijk niet aan zouden moeten vallen op vermeende gaven. Ook niet tegen Sten en ook niet als zij dat wel doet. Daar zit ook een les in.
    Precies, op het moment merk ik weinig van die zogenaamde tolerantie voor de minder gangbare opvattingen in TRU. Opvallend ook dat veel mensen nu vallen over de astrale seks van Stenny, terwijl je er zelden wat over hoorde toen ze hier zelf nog postte. Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:26:08 #145
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35994286
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Tis goed met je hoor.

De dame zei in mails dat ik de reden van hun wegblijven ( as if) van FOK! niet zou durven te melden,
    die reden is keurig vermeld, alleen hebben de excuses nu weinig nut meer, is het wel?

Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:28:43 #146
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35994379
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
    Sorry hoor, maar mag ik hier even hartelijk om lachen
    Je was notabene een van de 100 cc's in de mailwissel.

pi_35994421
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar mag ik hier even hartelijk om lachen
    Je was notabene een van de 100 cc's in de mailwissel.
    Ja dat klopt, ik heb het hier ook niet tegen jou, jij hebt het luid en duidelijk op het forum geroepen en Stenny heeft uitgebreid weerwoord gegeven over de mail.
    pi_35994525
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tis goed met je hoor.

De dame zei in mails dat ik de reden van hun wegblijven ( as if) van FOK! niet zou durven te melden,
    die reden is keurig vermeld, alleen hebben de excuses nu weinig nut meer, is het wel?
    Hm.. Ik snap alleen het nut niet helemaal van het vermelden van dat Woord van het jaar-linkje en het intrekken van je excuses, lijkt me alleen maar weer onnodig olie op het vuur.
    pi_35994526
    quote:

[..]

Precies, op het moment merk ik weinig van die zogenaamde tolerantie voor de minder gangbare opvattingen in TRU. Opvallend ook dat veel mensen nu vallen over de astrale seks van Stenny, terwijl je er zelden wat over hoorde toen ze hier zelf nog postte. Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
    Snap je dan niet dat de kritiek niet eens naar Sten is zozeer?
    Maar naar een ieder, die geen enkel vraagteken bij haar gaven zette, maar wel over elkaar buitelde om van een ander zich medium noemend persoon bewijzen te eisen en zonder die bewijzen zijn gaven met een korrel zout te nemen.
      maandag 13 maart 2006 @ 16:33:23 #150
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35994538
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik heb het hier ook niet tegen jou, jij hebt het luid en duidelijk op het forum geroepen en Stenny heeft uitgebreid weerwoord gegeven over de mail.
    nou nou, van klonen is mevrouw ook niet vies en zij blaat toch ook op genoeg logjes leesbaar voor iedereen ?

Kom zeg.. alsof mevrouwtje een kasplantje zonder stem is.
    Mijn hemel, dat schelle gegil van haar toornt boven alles uit !
    Sir Winston Churchill
    pi_35994549
    Ach.... excuses.... flikker toch op.
    Als er iemand excuses zou moeten aanbieden is het Sten zelf. Maar nee.... die zal niets leren van dit hele gebeuren want die vindt dat alles moet kunnen tenzij het haar kant op komt en gaat vooral een hele boel lawaai maken om haar zin te krijgen. Dus naar die excuses kun je gewoon fluiten.

Ow... en Genverbrander...... Toen werd er niet door gegaan op Stens astrale ding in vergelijking met RvdB en haar visie daarop. Zoals ik al zei.... er waren wel mensen die erover begonnen maar die werden door medeusers en ook door mods daarvoor op de vingers getikt om de sfeer niet weer te bederven. Dus stellen dat niemand dat durfde te zeggen klopt niet helemaal.

Nu ben ik de laatste om iemand ervaringen op paranormaal gebied in twijfel te trekken. Ik kan er wel lacherig over doen, of er een mening op hebben. Maar ik noem mij geen expert en kan iemand er niet om bashen. Maar wel op gedrag naar anderen of bepaalde doorzichtige motivaties. Ik heb dat in het verleden al eerder gedaan en voel me dus niet schuldig om dat hier en nu ook te doen.

De fanclub ten spijt
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_35994635
    Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
    pi_35994653
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
    Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
    jij bent nooit in OUD geweest
      maandag 13 maart 2006 @ 16:39:00 #154
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35994709
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef milagro het volgende:

[..]

jij bent nooit in OUD geweest
    of in BBH heb ik recent geleerd
    Sir Winston Churchill
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:39:07 #155
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35994712
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hm.. Ik snap alleen het nut niet helemaal van het vermelden van dat Woord van het jaar-linkje en het intrekken van je excuses, lijkt me alleen maar weer onnodig olie op het vuur.
    O RLY?

Nee, ik zal stil blijven liggen en me laten schoppen

pi_35994729
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
    Misschien wel omdat we ondanks tegenstellingen toch wel op de een of andere manier allemaal uit hetzelfde vurige hout gesneden zijn. Zowel believers als non-believers. En omdat de onderwerpen vaak gevoelig liggen in de zin dat ze grote tegengestelden oproepen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 13 maart 2006 @ 16:41:29 #157
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35994790
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

O RLY?

Dat zou ik nou gemeen vinden !
    Straks doet het tere charmante en o zo spirituele zieltje haar teentjes nog pijn.... en dan zeker verwachten dat haar ventje haar weer wegdraagt en de boel in orde maakt voor haar....
    Sir Winston Churchill
    pi_35994817
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

O RLY?

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.

Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.
      maandag 13 maart 2006 @ 16:44:06 #159
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35994868
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak en dat het is afgerond.

Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.
    Nee, je hebt gelijk...
    we gaan de valse feeks gewoon overladen met liefde en bloemetjes.....

Sir Winston Churchill
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:45:36 #160
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35994918
    quote:

[..]

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.

Je kunt op grensvervaging.nl nog terecht hoor
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

maandag 13 maart 2006 @ 16:47:51 #161
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35994995
    herstel... ik schijn een fout gemaakt te hebben... excuus

Ik ontving zojuist via de email een bericht dat het niet haar vent maar haar adoptiezoon is.

?

bij deze gecorrigeerd.
    Sir Winston Churchill
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:47:53 #162
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35994996
    quote:

[..]

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt.
    Btw, ik ben nog nieteens begonnen, DAT bedoelde ik met, kom eens wat vaker buiten een subforum, en zie iig hoe, wie en wat FOK! is.

Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:07:16 #163
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35995618
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
    herstel... ik schijn een fout gemaakt te hebben... excuus

Ik ontving zojuist via de email een bericht dat het niet haar vent maar haar adoptiezoon is.

?

bij deze gecorrigeerd.
    Huh?

Mijn man Jeroen Oomen, onder de naam visvogel, hij post o.a. in Truth en op computergerelateerde Fok delen waar hij geregeld andere mensen op weg helpt. Zijn website: www.starfix.nl

Na zo’n 35 relaties met soms veel en soms weinig erotische en/of seksuele uitwisselingen (ik reken alle mensen mee met wie ik tenminste gezoend heb), ontmoette ik als docente in 2002 Jeroen, die als leerling bij mij in de klas zat. De liefde laat zich niet dwingen en het eindigde ermee dat ik de school vaarwel zei en voor Jeroen koos.

Jeroen en ik trouwden op 6 januari 2005 en hij nam mijn achternaam aan, omdat wij als modern paar alles precies omgekeerd doen. Lachsmiley - Sten Oomen

Haar man hoor.

maandag 13 maart 2006 @ 17:09:11 #164
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_35995664
    bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid
    dat ik dan truth ga verneuken, dit forum dus ja..

men wil niet meewerken aan het voorkomen van genocide
    massavolkerenmoord ja.

dat is nu aan de gang, en men werkt er liever aan mee.

iedereen die er aan meewerkt is een moordenaar
    gelijk aan de duitsers die hitler steunden

ban mij nu maar anders ram ik een rel door dit klote fok forum.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      maandag 13 maart 2006 @ 17:10:18 #165
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35995701
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Huh?

Mijn man Jeroen Oomen, onder de naam visvogel, hij post o.a. in Truth en op computergerelateerde Fok delen waar hij geregeld andere mensen op weg helpt. Zijn website: www.starfix.nl

Na zo’n 35 relaties met soms veel en soms weinig erotische en/of seksuele uitwisselingen (ik reken alle mensen mee met wie ik tenminste gezoend heb), ontmoette ik als docente in 2002 Jeroen, die als leerling bij mij in de klas zat. De liefde laat zich niet dwingen en het eindigde ermee dat ik de school vaarwel zei en voor Jeroen koos.
    Jeroen en ik trouwden op 6 januari 2005 en hij nam mijn achternaam aan, omdat wij als modern paar alles precies omgekeerd doen. Lachsmiley - Sten Oomen

Haar man hoor.
    zou je denken ?

Ik zal het mijn bron doorgeven....
    Sir Winston Churchill
    pi_35995750
    quote:

Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
    vind ik ook, ik maakte net in een opwelling een grapje over aliens.dat heeft niets met Stenny te maken.
    weet je, ik geloof het allemaal wel hoor,over de aliens (tis maar een woord) we zien ze alleen (nog) niet vanwege dat zij verblijven in die andere dimensie..zo denk ik erover.
    verder geloof ik ook wel dat Stenny contact met ze heeft, van mijn part neuken ze daar elkaar een slag in de rondte.
    ik zal nooit over iemand lullen die zichzelf niet kan verdedigen omdat ze geband is whatever.
    ik heb over iedereen wel een mening wanneer ik daarvan posts lees, soms zeg ik er iets van andere keren vind ik het wel gescheten..het schiet niets op behalve dat je je ei kwijt kan..ok voor jou een uitzondering dan..

jij genverbrander vind ik een grote lul zakhooi..dat kan ik toch wel gewoon zeggen hier?
    jij kunt jezelf nog verdedigen, moet jij weten of je dat doet.
    vraag nu niet waarom ik je een lul vind, moet ik het weer uitleggen en zo. lees gewoon al je post eens terug, god man wat een slijmlul ben je, oa tegen Stenny. je zit amper in haar kont zo errug slijm je bij dr..en daar houd ik niet van en zeg het je nu. verder snap je er geen reet van, echt geen reet snap je..pijp die Skepsis lul maar, Nanninga of hoe heet die kutknakker kom je wel eens buiten? of lees je de hele tijd sKeptische sites en blaat je het hier na wat je geleerd hebt op die site?
    ach, strax ben jij hier ook weg omdat er meer users jou uitkotsen.
    kom je dan weer terug onder een andere naam?
    wees eens origineel dan.
    groetjes.
    Zjozke

ps: weet je eens wat het is om iemand de hele tijd in de grond te trappen die zichzelf niet kan verdedigen..(RvdB) het voordeel voor jou is dat je dat wel kan doen.
      maandag 13 maart 2006 @ 17:11:49 #167
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35995760
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
    bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid

massavolkerenmoord ja.

prima, ik zal het doorgeven.

ik begrijp geen hout van bovenstaande post, maar de boodschap die jij in de topics gaf ( ik ga het hard spelen.. en de scheldpartij die ik van jou tegenkwam) in combinatie met de banaanvraag lijken mij voldoende om je verzoek in te willigen.
    Sir Winston Churchill
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:12:01 #168
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35995767
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:

massavolkerenmoord ja.

Bij deze.

pi_35996419
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:11 schreef JoZzephus het volgende:

ps: weet je eens wat het is om iemand de hele tijd in de grond te trappen die zichzelf niet kan verdedigen..(RvdB) het voordeel voor jou is dat je dat wel kan doen.
    Hij kan zich wel degelijk verdedigen! Afgelopen vrijdag was hij nog op tv. Toen kreeg hij alle kans, toch?
      maandag 13 maart 2006 @ 17:37:46 #170
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_35996501
    Jeroen Oomen heeft mij toegevoegd op MSN

Weet ik ook wie dat is. Heeft mij toegevoegd en niet eens zich voorgesteld, meteen maar blokkeren.

En over Baaj, die is duidelijk de weg kwijt geraakt. Vind dat altijd triest om te zien, mede omdat ik het herken van mezelf. En dan begrijp ik ook dat mensen de weg kwijt kunnen raken hier op aarde en in dit universum. Tis nota bene een jungle te noemen vaak. Maar dan is het belangrijk dat je met beide benen op de grond blijft staan ook. En dan kun je nog altijd met je hoofd in de wolken zijn.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      maandag 13 maart 2006 @ 17:44:01 #171
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_35996669
    quote:

Zal wel aan mij liggen
    Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaal

Ik had dus de herhaling gezien van Stenny bij kopspijkers en daar vertelde ze voor 1 miljoen kijkers dat verhaal Schijnt dus ook dat zij en haar man niet samen in 1 bed slapen, ze slapen in aparte bedden en ze geeft de voorkeur aan sex met aliens en zet haar man op de tweede plek

En dan denkt zij dat ze het recht heeft om Robbert van den Broeke aan te vallen

Laat me niet lachen, ze kan beter zelf een enkele reis psychiater boeken. Duidelijke waanvoorstellingen.

Het is een smalle grens tussen waanvoorstelling en echt visioen. Dus wie weet heeft ze gewoon een fantasie die met haar een loopje aan het spelen is ook. Dat ze waan niet kan onderscheiden van werkelijkheid ook.

En dan kun je verder gaan dat ze via boeken mensen ook aan het lijntje aan het houden is. Zij kan dus ook leugens verspreiden alleen weet ze dat niet omdat ze 100 procent overtuigd is van haar "visioenen".
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:45:04 #172
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35996695
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
    Jeroen Oomen heeft mij toegevoegd op MSN

Weet ik ook wie dat is. Heeft mij toegevoegd en niet eens zich voorgesteld, meteen maar blokkeren.

En over Baaj, die is duidelijk de weg kwijt geraakt. Vind dat altijd triest om te zien, mede omdat ik het herken van mezelf. En dan begrijp ik ook dat mensen de weg kwijt kunnen raken hier op aarde en in dit universum. Tis nota bene een jungle te noemen vaak. Maar dan is het belangrijk dat je met beide benen op de grond blijft staan ook. En dan kun je nog altijd met je hoofd in de wolken zijn.
    Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestanders
    En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan

Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:46:07 #173
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35996732
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaal

Ik had dus de herhaling gezien van Stenny bij kopspijkers en daar vertelde ze voor 1 miljoen kijkers dat verhaal Schijnt dus ook dat zij en haar man niet samen in 1 bed slapen, ze slapen in aparte bedden en ze geeft de voorkeur aan sex met aliens en zet haar man op de tweede plek

En dan denkt zij dat ze het recht heeft om Robbert van den Broeke aan te vallen

Laat me niet lachen, ze kan beter zelf een enkele reis psychiater boeken. Duidelijke waanvoorstellingen.
    Ik zeg eens he-le-maal niks

maandag 13 maart 2006 @ 17:48:30 #174
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_35996802
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan
    Ik heb msn niet vaak aanstaan dus ik zal hem de volgende keer eraf sodemieteren

Baaj kan ik ook goed mee overweg en af en toe een ban aanvragen kan geen kwaad denk ik. Kun je daarna weer fris ertegen aan gaan.

Toen ik nog met chaos in het hoofd op fok uren bezig was, raakte ik ook de weg kwijt in het gebeuren dus zoals ik al zei. Niet alleen op fok! maar ook in het echt, dat ik op fok! de weg kwijt raakte kwam doordat ik de weg in het echt kwijt geraakt was.

Was al de weg kwijt voordat ik op fok! aanwezig was. 2 jaar eerder was dat al gaande, in principe was dat al 26 jaar gaande
      maandag 13 maart 2006 @ 18:00:36 #175
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_35997130
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zeg eens he-le-maal niks

Oomen, the oomen...oooeeeeehhhh wat betekend omen? The omen is toch een film van gemaakt of niet?

En dat is geen conspiracy

Maar over the thruth ff, volgens mij komt er nog een tijd dat het forum duidelijker gaat worden, dit forum is voor veel mensen een wazig forum maar ik denk dat je het ooit kunt gaan vergelijken met wetenschap. Ik vind dit forum dus niet wazig maar ik denk dat genoeg mensen op een bepaalde manier richting dit forum kijken in thruth. Ze begrijpen het ook niet goed, en dat kan gebeuren ook.

Ooit zal het paranormale wetenschappelijk worden, niet dat het nodig is, het is eerder prettig te noemen. Ik vind het dus prettig als zaken duidelijk zijn. Gaat het over geesten uit het hiernamaals of over geesten in deze realiteit die rondspoken of vast zitten, dan is het gewoon prettig en leuk om te bewijzen hoe het in elkaar zit. En misschien is er dan veel meer mee mogelijk.

Dan ga ik maar niet praten over apparatuur om te meten maar wie weet dat het ooit gebeurt.

Zo tijd om te rusten, ik probeer rustig te schrijven en niet te snel.

maandag 13 maart 2006 @ 18:07:11 #176
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_35997301
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sten verwelkomde Pikki zelfs op GW, terwijl ze Pikki toch zo graag wilde laten bannen
      maandag 13 maart 2006 @ 18:26:15 #177
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_35997843
    soaps dont you love 'm .......en vanavond begint ONM en GTST ook weer
    pi_35998047
    Toen die RvdB-topics nog liepen dacht ik dat het nooit meer goed zou komen. Maar ik sta werkelijk versteld hoe snel er een aangename sfeer is ontstaan!
      maandag 13 maart 2006 @ 19:24:12 #179
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_35999674
    Yvonne, Baaj is ongewenst mij aan het uitschelden in mijn fotoboek. Hij heeft de boodschap fout opgevat van mij over het ontspoorde gedrag wat ik over hem zei, en zit mij een beetje te bashen nu. Is hij weer unbanned of heeft hij in het fotoboek geen ban? Hij is duidelijk fout bezig maar dat ligt aan zijn huidige fase. He's totally out of control.

Ik wilde al op een rustige manier reageren op zijn geweldadige benadering maar hij heeft de mogelijkheid tot reageren in zijn fotoboek uitstaan.

Ik wil wel dat die reactie verdwijnt, ik wil een schoon fotoboek dus ik zal het nog in feedback navragen aan knut.
      Admin maandag 13 maart 2006 @ 19:26:08 #180
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35999745
    Neem maar even contact op met Knut
    Een ban op het forum is niet automatisch eentje in het fotoboek

maandag 13 maart 2006 @ 19:36:01 #181
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36000192
    als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
      maandag 13 maart 2006 @ 19:49:05 #182
    139452 gaai
    zwarte poes
    pi_36000706
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
    als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
    Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....

*I just realized.....i don't care*
      maandag 13 maart 2006 @ 19:49:57 #183
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36000732
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef gaai het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....

ja ik ook lolleromfg!
      maandag 13 maart 2006 @ 20:14:08 #184
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_36001616
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
    Neem maar even contact op met Knut
    Een ban op het forum is niet automatisch eentje in het fotoboek
    Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daar Heeft geen haast, helemaal geen haast

Straks of morgen anders overmorgen

Ik zit lekker relaxed bezig te zijn, ik heb niet meer de drang om 12 uur achter elkaar in een stuk door als een idioot te schrijven Na 4 jaar intensief aanwezig zijn kan ik nu om de 10 minuten wat anders gaan doen

Ben mijn hond het alfabet aan het leren
      Moderator maandag 13 maart 2006 @ 21:13:18 #185
    16180 crew  CoolGuy
    pi_36003802
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daar Heeft geen haast, helemaal geen haast

Straks of morgen anders overmorgen

Ik zit lekker relaxed bezig te zijn, ik heb niet meer de drang om 12 uur achter elkaar in een stuk door als een idioot te schrijven Na 4 jaar intensief aanwezig zijn kan ik nu om de 10 minuten wat anders gaan doen

Ben mijn hond het alfabet aan het leren
    Ik ben even in de war. Ben jij niet degene die laatst in een topic reageerde dat je gestopt was met blowen? Ik heb wel vaker reacties van je gezien, en ik verbaasde me laatst hoe anders de toon van je posts is geworden. Hoe anders de opzet is.

En wat BG betreft...ik geloof Yvonne direct als ze zegt dat het een goeie gozer is, maar ik ben het eens met wat iemand hier postte. Hij lijkt nogal ontspoort. Ziet overal wat achter, is direct op zijn teentjes getrapt en reageert enorm overtrokken op wat een gewone discussie kan zijn.

Anyway, misschien is de ban wel een goed idee, zijn eigen nog wel, en hij zal vast tot rust zijn gekomen tegen de tijd dat de ban removed wordt.
      maandag 13 maart 2006 @ 21:14:51 #186
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36003850
    quote:
    Niet het onderwerp veranderen he?

We hadden het over anti-haar!
    ◢◤
    pi_36004192
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Oversight het volgende:
    anti-haar
    Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?

Wil ze graag kaal worden? Of is ze fan van Sineád O'Conner? Of Pim Fortuyn?
    pi_36004438
    Ow.... zullen we het nu laten rusten hier. We hebben allemaal al genoeg gal gespuwd nu. Laat er nu weer een beetje rust terug komen. Het vuurtje is zonder olie ook heet genoeg

Ik moet best lachen om de humor erin hoor... eerlij is eerlijk. Maar ik hou me ook in om niet nog meer rel te krijgen hierover. Genoeg is genoeg.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 13 maart 2006 @ 21:31:31 #189
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36004479
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:

[..]

nou, ze heeft het er over gehad dat ze zichzelf iedere dag helemaal scheert enzo, hoezo teveel details geven
      maandag 13 maart 2006 @ 21:36:38 #190
    139452 gaai
    zwarte poes
    pi_36004667
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:

[..]

Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......

alleen doen als je érg nieuwsgierig bent.....ik wil niet spammen ofzo.....
    pi_36004816
    Ik heb voor de gein eens anti-haar ingetikt op Google, en heb zodoende een ]website gevonden die Sten gemaakt heeft.

Tja, het is eerlijk gezegd niet echt een onderwerp wat ik uit zal kiezen als ikzelf een website zou willen maken. Maar ja,... ieder zijn meug. Wie weet heeft ze er iets speciaals mee ofzo? Maar goed, misschien komt ze nog weleens posten en dan kan ze er uitleg over geven.
      maandag 13 maart 2006 @ 21:40:56 #192
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36004822
    Zeg, ik zag net dat het ranzige Grenswetenschapsblogje down is
    Toeval
    Wat rot voor die lieden, ze waren net een nieuwe Robbert van den Broeke reeks begonnen
      maandag 13 maart 2006 @ 21:41:17 #193
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36004833
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
    Baajguardian is een user die ik graag zie.
    Het is echt een hele leuke jongeman.

Op dit moment lijkt hij alleen een beetje dwars/opstandig en als je aankondigd dat je gaat zitten sarren (met wat voor reden dan ook) en al verschillende posts hebt geplaatst met niet te misstane woorden denk ik vanuit mijn modfunctie dat het beter is hem hier even niet te hebben.

Zeker niet na het recente gedonder.
    Sir Winston Churchill
    pi_36004851
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:36 schreef gaai het volgende:
    Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......
    had ik dus zojuist gedaan.
      maandag 13 maart 2006 @ 21:42:41 #195
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36004885
    Nou en nu weer terug naar...

Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 22:01:34 #196
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36005664
    Sorry, ik zal iets duidelijker zijn.

We gaan terug naar de orde van de dag !! Zie bovenstaande post.

Napraten mag... is zeer begrijpelijk, maar feedback is vanaf nu weer feedback.
    Kijk even in het vorige feedback topic naar het dudok appelgebakje en regel een appelgebak napraatmeet....
    ik zal dan ook komen.. al was het alleen maar voor de appeltaart !!
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 22:04:23 #197
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36005770
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:

Kijk even in het vorige feedback topic naar het dudok appelgebakje en regel een appelgebak napraatmeet....
    okee
      maandag 13 maart 2006 @ 22:08:37 #198
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36005931
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef huupia34 het volgende:
    oeps sorry, het mocht niet meer
    dat las je net pas, dus daar kon je niks aan doen Maar nu hebben we het er niet meer over idd
      maandag 13 maart 2006 @ 22:09:27 #199
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36005956
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:

[..]

[..]

jij maakt er helemaal wat van...
    [..]

en jij denkt dat dat forum er gaat komen ?
    je kent me.

We zullen de noodzaak aantonen!
    quote:
    misschien helemaal onderaan de index zodat het nèt buiten beeld valt

maar hé.. wie weet.. ik ben maar een "modje" dus wat weet ik nou...
    [..]
    de straaljager onder de papieren vliegertjes meen ik me te herinneren....
    quote:
    ik zou er nog een mail achter aan gooien....
    ffe kijken waar de uitkomst blijft
    Gedaan!

nog geen antwoord.
    quote:
    Daarnaast zien wij je punten zeker ook wel in.
    Jij wil ieder punt volledig uitwerken en afmaken.
    Als je een centraal/ compacter topic maakt dan heb je het op pagina 1 idd over vliegtuigbrandstof, op pagina 2 al over de "vreemde"manier waarop de torens ingestort zouden zijn.. en zonder dit onderwerp helemaal belicht en afgehandeld te hebben verzand je al in het onderwerp "de verdwenen camera's" of iets dergelijks.
    Allemaal losse flodders die niet uitgewerkt worden.
    precies, en ik wil geen 72 jaar bezig zijn met onderdeel voor onderdeel, bovendien kun je niet al die ijverige users een zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen zonder topics daarvoor....
    quote:
    We laten het even zoals het is,
    En maak het niet tè bont met het openen van topics. !! *dringende ondertoon toevoegd*
    hoe lief ga je voor me zijn straks?
    quote:
    ... in afwachting van je eigen 9/11 subforum
    niet of, maar wanneer is de vraag.....

of het nou via verbeter-voorstel of noodzaak gerealiseerd wordt maakt me niet uit, het komt er.
    ◢◤
      maandag 13 maart 2006 @ 22:09:46 #200
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36005964
    Hebben jullie het nieuwe topic al gezien ?

Hup ga je even inlezen... hoeft niet alle linkjes maar 2 ervan waar de nadruk op wordt gelegd zijn op zijn minst een scan waard !
    Gert Timmerman
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 22:11:17 #201
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36006019
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:09 schreef Oversight het volgende:

[..]

je kent me.

We zullen de noodzaak aantonen!
    [..]

de straaljager onder de papieren vliegertjes meen ik me te herinneren....
    [..]

Gedaan!

nog geen antwoord.
    [..]

precies, en ik wil geen 72 jaar bezig zijn met onderdeel voor onderdeel, bovendien kun je niet al die ijverige users een zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen zonder topics daarvoor....
    [..]

hoe lief ga je voor me zijn straks?
    [..]

niet of, maar wanneer is de vraag.....

of het nou via noodzaak of verbetervoorstel gerealiseerd wordt meaakt me niet uit, het komt er.
    Succes !
    Sir Winston Churchill
    pi_36006060
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:09 schreef Oversight het volgende:

Wat bedoel je met zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen?
    pi_36006182
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:

Ja.... kom ik even terug op die appeltaart dan nog maar een keer.... verraders... dudok taart de lekkerste noemen....Echt..... bij de volgende meet smijt ik zo een van mijn appeltaarten naar je toe. Dan zullen we nog wel es zien wie hier de lekkerste is
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_36006372
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja.... kom ik even terug op die appeltaart dan nog maar een keer.... verraders... dudok taart de lekkerste noemen....Echt..... bij de volgende meet smijt ik zo een van mijn appeltaarten naar je toe. Dan zullen we nog wel es zien wie hier de lekkerste is
    Taart-gooi meet
      maandag 13 maart 2006 @ 22:22:03 #205
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36006472
    quote:

[..]

nodig je ook wat chippendeles uit die het schoon komen likken ?
    Sir Winston Churchill
    pi_36006480
    quote:
    bij de volgende meet smijt ik zo een van mijn appeltaarten naar je toe.
    Smijt die maar naar mij toe!

De taart, niet de Chippendeles...
      maandag 13 maart 2006 @ 22:22:30 #207
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36006492
    2222
    pi_36006512
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

nodig je ook wat chippendeles uit die het schoon komen likken ?
    de mannelijke fokcrew
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_36006540
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Taart-gooi meet
    briljant
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 13 maart 2006 @ 22:25:21 #210
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36006601
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Netflier het volgende:

[..]

Smijt die maar naar mij toe!

De taart, niet de Chippendeles...
    gooi mij beide maar toe
      maandag 13 maart 2006 @ 22:37:01 #211
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36007092
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

de mannelijke fokcrew

laat me weten hoe het pikkie van sidekick was
    pi_36007195

[ Bericht 100% gewijzigd door Netflier op 13-03-2006 22:55:31 ]
    pi_36007214
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

laat me weten hoe het pikkie van sidekick was
    American pie
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 13 maart 2006 @ 23:06:35 #214
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36008236
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat bedoel je met zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen?
    In mijn pogingen om specifieke details écht tot onder de laatste tegel uit te zoeken verzanden we steeds in "offtopic" maar gerelateerde zaken,
    9/11 FEITEN: toevallige oefeningen?
    9/11 FEITEN: Informatie gewijzigd of verdwenen
    9/11 FEITEN: WTC Blackout op dagen vóór aanslag.

wat je mensen op een discussieforum niet kunt verbieden, tenzij er voor hun opmerkingen al topics lopen, dan krijg je dus structuur en duidelijkheid, maar wellicht zit héél FOK! in een groot complot en willen ze gewoon iet dat we de waarheid boven halen....

the truth is out there, we hoeven hem alleen maar uit de puinhoop van des-informatie te vissen!
    ◢◤
    pi_36008659
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef Oversight het volgende:

[..]

In mijn pogingen om specifieke details écht tot onder de laatste tegel uit te zoeken verzanden we steeds in "offtopic" maar gerelateerde zaken,
    9/11 FEITEN: toevallige oefeningen?
    9/11 FEITEN: Informatie gewijzigd of verdwenen
    9/11 FEITEN: WTC Blackout op dagen vóór aanslag.

wat je mensen op een discussieforum niet kunt verbieden, tenzij er voor hun opmerkingen al topics lopen, dan krijg je dus structuur en duidelijkheid, maar wellicht zit héél FOK! in een groot complot en willen ze gewoon iet dat we de waarheid boven halen....

the truth is out there, we hoeven hem alleen maar uit de puinhoop van des-informatie te vissen!
    Dan definieer je offtopic wel erg nauw, want ik zie niet zo erg wat er offtopic gebeurd, wat zo ernstig is dat er maatregelen moeten volgen. Zeker bij dat blackouttopic, da's volgens mij 100% ontopic.
      maandag 13 maart 2006 @ 23:49:54 #216
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_36009748
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:09 schreef Mirage het volgende:
    Hebben jullie het nieuwe topic al gezien ?

Hup ga je even inlezen... hoeft niet alle linkjes maar 2 ervan waar de nadruk op wordt gelegd zijn op zijn minst een scan waard !
    Gert Timmerman
    Krijgen jullie deze kermis er nu ook nog bij?

Ik ga het meteen lezen!
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_36013010
    Ik heb net een aantal posts verwijderd, niet dat die nou zo aanstootgevend waren maar we moeten dit alles nu gewoon achter ons laten. Wat Mirage zei, het is nu mooi geweest
      dinsdag 14 maart 2006 @ 11:19:11 #218
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36016806
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 07:06 schreef iteejer het volgende:
    Ik heb net een aantal posts verwijderd, niet dat die nou zo aanstootgevend waren maar we moeten dit alles nu gewoon achter ons laten. Wat Mirage zei, het is nu mooi geweest
    ik dacht dat jij nog een reactie zou geven op het hele gebeuren?
    pi_36016886
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef APK het volgende:

Krijgen jullie deze kermis er nu ook nog bij?

Ik ga het meteen lezen!
    Het moest toch ergens verder
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36021344
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 11:19 schreef Marietje_34 het volgende:
    ik dacht dat jij nog een reactie zou geven op het hele gebeuren?
    Komt nog
      dinsdag 14 maart 2006 @ 14:06:29 #221
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36021771
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Komt nog
    ok
      † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 15:33:03 #222
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_36024675
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het moest toch ergens verder
    De ideeen die je krijgt als Yvonne zich verveelt
    Room 23
      dinsdag 14 maart 2006 @ 20:51:54 #223
    143282 Itsie-Bitsieh
    Dyslexie....Houd mij bezig
    pi_36034905
    kan ik hier ook iets vragen ?
    Alle antwoorden op een bericht dat ik schreef heb ik bij elkaar
    geraapt, en 't wordt eens tijd de samenvatting samen te stellen.
    Hoe moet dat nou?
      dinsdag 14 maart 2006 @ 20:53:30 #224
    143282 Itsie-Bitsieh
    pi_36034969
    mijn vraag is waarom kan ik in dit topic niet meet posten..........er zit niet eens een slotje op.....
    Rare Hond heb ik
    Hoe moet dat nou?
    pi_36035048
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
    mijn vraag is waarom kan ik in dit topic niet meet posten..........er zit niet eens een slotje op.....
    Rare Hond heb ik
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef Lucille het volgende:
    Itsie-Bitsieh kan een week wieberen uit ONZ wegens enorm veel baggeren.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 20:57:41 #226
    143282 Itsie-Bitsieh
    pi_36035159
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

[..]
    Oke thanksoeh
    Hoe moet dat nou?
      dinsdag 14 maart 2006 @ 20:57:53 #227
    139452 gaai
    zwarte poes
    pi_36035170
    *zich te diep schaamt voor vorige post
    Ik moet leren m'n vingers te houden in een drukke bui....

en hoort hier nu niet bij te staan dat ik m'n post heb gewijzigd?
    pi_36035225
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef gaai het volgende:

[..]

En nu is mijn vraag : waarom vraag je dat niet hier?

maar ik wilde me er echt niet mee bemoeien
    Dat is dus vanwege die ban in ONZ.
    ik vroeg het me ook af, vandaar dat ik aan een ban dacht
      woensdag 15 maart 2006 @ 13:41:55 #229
    70154 klez
    pi_36054078
    Word het niet tijd voor één centraal 9-11 conspiracy topic? Ik kan ze niet allemaal bijhouden...
      Admin woensdag 15 maart 2006 @ 13:45:21 #230
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36054223
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef klez het volgende:
    Word het niet tijd voor één centraal 9-11 conspiracy topic? Ik kan ze niet allemaal bijhouden...
    Of een 9-11 subforum?

woensdag 15 maart 2006 @ 13:51:27 #231
    70154 klez
    pi_36054465
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of een 9-11 subforum?
    Dan proberen ze me nog te ontlopen.
      donderdag 16 maart 2006 @ 13:11:42 #232
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36083718
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of een 9-11 subforum?
    Goed idee !
    ◢◤
      donderdag 16 maart 2006 @ 13:34:13 #233
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36084515
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Mirage het volgende:
    lading offtopic posts verwijdert.
    Oversight, ja de bron staat erbij, maar een door-klik-link of een specifiekere url zou niet misstaan in de OP en toont goodwill, zeker als blijkt dat daar behoefte aan is.
    ergens begrijpelijk, maar zoals je hebt kunnen zien kunnen een boel users het niet laten om overloos in discussie te gaan over de geloofwaardigheid van de bron zelf, en bij gebrek aan beter zelfs over de site waar het betreffende feit gehost is.

AS IF dat iets toevoegt of zegt over de gemelde feiten daar...

Ik wordt er erg verdrietig van dat in géén van de topics tot nu toe constructief voortgang is geboekt met waarheidsvinding, en dát is nou net het enige doel van de hele serie...

Ik blijf zeker bronnen vermelden maar dat is iets anders dan een klikbare link naar de site waar iets al dan niet doorgelinkt online staat.

Het vermelden dat Hr X uit plaats Y een uitspraak heeft gedaan via medium Z is voldoende om voor bronvermelding door te gaan.

Als je daar dan aan twijfelt kun je zelf contact zoeken met het meduim en bevestiging vragen.

IK verzoek iedereen die wil meepraten in de 9/11 topics nadrukkelijk het volgende:

post alleen als je m.b.t. de TT of geposte feiten iets inhoudelijks toe te voegen hebt, of open een ouwehoer-topic als je wilt discussieren over omstandigheden of aanverwante zaken.

Géén offtopic reacties over jouw mening over de bron, of bronvermelding in het topic!!

Klagen en vragen kun je hier in feedback kwijt.

Als ik iets als FEIT post, en de bron is vermeld, dan is het gewoon een feit totdat iemand zélf het tegendeel aantoont.

NIET roepen dat je iets onzin vind of niet waar is.

geef aan waarom iets niet zou kunnen, en onderbouw JOUW gevonden FEIT, én voorzie ons van een bronvermelding, zodat mensen die ergens aan twijfelen zélf onafhankelijke bevestigingen of tegenbewijzen kunnen zoeken.

En zolang ze dat tegenbewijs niet kunnen tonen hebben ze maar feiten aan te nemen zoals ze gepresenteerd worden.
    quote:
    Ik begrijp dat TT de aanduiding al is voor wat het doel van dit topic is, maar zet het ook even in de OP om misverstanden te voorkomen.
    Ik zal kijken of ik ze nog mag editten, anders bij deze verzoek toevoegen.

Inclusief smiley's vóór de zinnen graag!
    ◢◤
    pi_36085148
    Geheel offtopic maar jouw retoriek is weer eens grandioos.
    quote:
    Als ik iets als FEIT post, en de bron is vermeld, dan is het gewoon een feit totdat iemand zélf het tegendeel aantoont.
    Altijd wat te lachen in TRU-FB.
    pi_36085519
    Nog even inhoudelijk.
    quote:
    Ik blijf zeker bronnen vermelden maar dat is iets anders dan een klikbare link naar de site waar iets al dan niet doorgelinkt online staat.

Het vermelden dat Hr X uit plaats Y een uitspraak heeft gedaan via medium Z is voldoende om voor bronvermelding door te gaan.
    Het probleem ligt dat in jouw stukjes al een mening is doorgevoerd. Bijv:
    quote:
    FBI Raids Surround Attack
    Agents Yank Muslim Websites, Confiscate Videos
    Six days before the attack the FBI and 80-member task force descended on InfoCom Corporation in Richardson, Texas to shut it down, including its webservers, removing 500 websites serving largely Arab and Muslim communities. The FBI occupied the building for days, copying documents. 1

The FBI also promptly scoured the surroundings of the Pentagon to make sure there would be no public airing of any video of the attack. Agents reportedly seized video from both the nearby Sheraton National Hotel and NexComm/Citgo gas station within minutes of the attack. Helicopter footage not seized by the FBI shows an organized group of well-dressed people combing the Pentagon's lawn, also within minutes of the attack.

--------------------------------------------------------------------------------
    References

1. US pulls the plug on Muslim websites, Guardian Unlimited, 9/10/01 [cached]

--------------------------------------------------------------------------------
    Die referentie wijst niet naar de bron waar jij dit stukje vandaan hebt. Er worden in jouw stukje conclusies getrokken die naar alle waarschijnlijkheid niet in die referentie getrokken worden. Jij ziet die referentie als bron maar dat is het simpelweg niet.
      donderdag 16 maart 2006 @ 14:10:49 #236
    70154 klez
    pi_36085588
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef LostFormat het volgende:
    [..]

Misschien moet ik het maar helemaal laten zitten om het theekransje van de conspiristen te verstoren met de harde realiteit.
    Hier is toch geen kruid tegen gewassen...
      donderdag 16 maart 2006 @ 14:17:22 #237
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36085744
    quote:
    [..]

Voor het éérst ontopic reageren,

en dan excuus maken dat je offtopic gaat.
    ◢◤
      donderdag 16 maart 2006 @ 14:19:57 #238
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36085811
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef LostFormat het volgende:
    Nog even inhoudelijk.

Die referentie wijst niet naar de bron waar jij dit stukje vandaan hebt.
    Bingo, koelkast!

De feiten die in het stukje staan zijn onafhankelijk te verifieren, en de plek waar het al dan niet online staat is dan niet relevant, en als jij tegenbewijs vindt zijn we allemaal heel benieuwd om het te zien.
    ◢◤
      donderdag 16 maart 2006 @ 14:22:06 #239
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36085861
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef klez het volgende:

[..]

Misschien moet ik het maar helemaal laten zitten om het theekransje van de conspiristen te verstoren met de harde realiteit.
    Hier is toch geen kruid tegen gewassen...
    we zijn blij met iedereen die productief wil meehelpen om door de bomen het bos weer te ontdekken, maar daar komen we alleen als we met eenheid van handelen allemaal op de zelfde manier dezelfde definities en methodes gebruiken, anders krijg je misverstanden en communicatie-problemen.
    ◢◤
    pi_36085918
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

Bingo, koelkast!

De feiten die in het stukje staan zijn onafhankelijk te verifieren, en de plek waar het al dan niet online staat is dan niet relevant, en als jij tegenbewijs vindt zijn we allemaal heel benieuwd om het te zien.
    Jij presenteert je reeks topics als feiten en komt dan met quotes waar conclusies in worden getrokken. Zo werkt het simpelweg niet. Iemand trekt die conclusies, dat moet je in een context kunnen lezen. Zonder een daadwerkelijke bron kan dat niet.
    pi_36086017
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef Oversight het volgende:

[..]

we zijn blij met iedereen die productief wil meehelpen om door de bomen het bos weer te ontdekken, maar daar komen we alleen als we met eenheid van handelen allemaal op de zelfde manier dezelfde definities en methodes gebruiken, anders krijg je misverstanden en communicatie-problemen.
    Ik heb meer het idee dat je alle kritische geluiden afdoet als niet constructief. Ik denk niet dat dat de bedoeling kan zijn.

Daarnaast denk ik dat je reeks topics zeker niet verhelderend werken. Mensen verliezen op deze manier het overzicht en ook de zin om mee te denken of er tegen in te gaan. Ik weet dat je graag je 9/11 forum er door heen wil drukken maar ik denk niet dat dit de manier is.
    pi_36086152
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef Oversight het volgende:

jij bent ook een mooie
    Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
    pi_36086829
    quote:
    En zolang ze dat tegenbewijs niet kunnen tonen hebben ze maar feiten aan te nemen zoals ze gepresenteerd worden.
    [..]
    Wat ben je ook een malle! . .

En kap nou eens met die onwijs irritante smilies...
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      donderdag 16 maart 2006 @ 16:17:12 #244
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_36089125
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

Bingo, koelkast!

Als jij een feit plaats en daar een bron bij hebt dan zijn de conclusies die daaruit volgen geen feit. En zo presenteer je het wel. Dat is het punt wat hij maakt.

Overigens, moet ik bronnen gaan plaatsen over de werken van krachten en momenten. Dat is standaard mechanica en ik hou het nog simpel. Ik kan wel een boek aanbevelen maar om die steeds te vermelden..
    Kein gewalt! Wir sind das volk!
    Steps taken forwards but sleepwalking back again.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
      donderdag 16 maart 2006 @ 16:37:34 #245
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_36089842
    kunnen er niet een aantal 9-11 threads dicht? Het overzicht is ver te zoeken. En in allerlei topics worden van alles geroepen over ''feiten''. Het maakt het er niet duidelijker op wat nu wel of niet discutabel is want ook de grootste onzin komt voorbij. En omdat allemaal te gaan ontkrachten omdat het een feit is totdat het tegendeel bewezen is is wel heel raar.

Dan stel ik bij deze dat 9-11 geen inside job was maar dat er grote fouten door de regering is gemaakt. Dat is een feit, en nu iemand die met onweerlegbare bewijzen maar het tegendeel laten bewijzen..
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
      Admin donderdag 16 maart 2006 @ 16:56:06 #246
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36090481
    quote:
    [..]

Och, als ik als FEIT aandraag dat ik kabouters neuk, met als bron, of de kabouter of mezelf, is het WAAR tot iemand het tegendeel bewijst

donderdag 16 maart 2006 @ 17:10:26 #247
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36090831
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Och, als ik als FEIT aandraag dat ik kabouters neuk, met als bron, of de kabouter of mezelf, is het WAAR tot iemand het tegendeel bewijst

eindelijk iemand die me begrijpt.....
    ◢◤
      donderdag 16 maart 2006 @ 17:11:29 #248
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_36090859
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef Oversight het volgende:

[..]

eindelijk iemand die me begrijpt.....
    je bedoelt iemand die wel weet hoe je een theorie moet onderbouwen en die de standaard principes van onderzoek kent...
    And that is the news.''
      donderdag 16 maart 2006 @ 17:19:58 #249
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36091081
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 17:11 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

je bedoelt iemand die wel weet hoe je een theorie moet onderbouwen en die de standaard principes van onderzoek kent...
    En bereid gegeven informatie los te koppelen van persoonlijk vooroordeel, en puur te beoordelen op de inhoud van de informatie.

Vonny...

◢◤
      donderdag 16 maart 2006 @ 17:24:08 #250
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_36091173
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

En bereid gegeven informatie los te koppelen van persoonlijk vooroordeel, en puur te beoordelen op de inhoud van de informatie.

Vonny...

als je mijn post leest zie je dat ik niet per definitie afwijs dat er niks verkeerd is gegaan of bewust dingen worden achter gehouden.
    Ik stel alleen dat argumenten dat als er bovenin een gebouw een vliegtuig erin vliegt de ramen onderin niet kapot kunnen zijn. Het is juist logisch om te veronderstellen dat onderaan en bij de inslag de spullen kapot zijn. Verder stel ik dat je met je bewering dat alles een feit is totdat een tegendeel bewezen is, kolder is.
    And that is the news.''
    pi_36093973
    tsja

hallo allemaal

en hier laat ik het even bij
    Sir Winston Churchill
      donderdag 16 maart 2006 @ 19:59:30 #252
    70154 klez
    pi_36095552
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef One_of_the_few het volgende:

Dan stel ik bij deze dat 9-11 geen inside job was maar dat er grote fouten door de regering is gemaakt. Dat is een feit, en nu iemand die met onweerlegbare bewijzen maar het tegendeel laten bewijzen..
    Dat ìs een feit tot het tegendeel bewezen is. Zo, nu kunnen alle topics wel dicht. Op een na.
    pi_36095746
    quote:

[..]

ergens begrijpelijk, maar zoals je hebt kunnen zien kunnen een boel users het niet laten om overloos in discussie te gaan over de geloofwaardigheid van de bron zelf, en bij gebrek aan beter zelfs over de site waar het betreffende feit gehost is.

AS IF dat iets toevoegt of zegt over de gemelde feiten daar...

Ik wordt er erg verdrietig van dat in géén van de topics tot nu toe constructief voortgang is geboekt met waarheidsvinding, en dát is nou net het enige doel van de hele serie...

Als je daar dan aan twijfelt kun je zelf contact zoeken met het meduim en bevestiging vragen.

IK verzoek iedereen die wil meepraten in de 9/11 topics nadrukkelijk het volgende:

post alleen als je m.b.t. de TT of geposte feiten iets inhoudelijks toe te voegen hebt, of open een ouwehoer-topic als je wilt discussieren over omstandigheden of aanverwante zaken.

Géén offtopic reacties over jouw mening over de bron, of bronvermelding in het topic!!

Klagen en vragen kun je hier in feedback kwijt.

NIET roepen dat je iets onzin vind of niet waar is.

geef aan waarom iets niet zou kunnen, en onderbouw JOUW gevonden FEIT, én voorzie ons van een bronvermelding, zodat mensen die ergens aan twijfelen zélf onafhankelijke bevestigingen of tegenbewijzen kunnen zoeken.

[..]

Ik zal kijken of ik ze nog mag editten, anders bij deze verzoek toevoegen.

Inclusief smiley's vóór de zinnen graag!
    Ik ga even iets proberen met jouw topics.
    Ze zijn niet verdwenen !
    Daarnaast ben ik nog even in overleg met iteejer.
    Kom er later op terug.
    Sir Winston Churchill
    pi_36096399
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef One_of_the_few het volgende:
    kunnen er niet een aantal 9-11 threads dicht? Het overzicht is ver te zoeken. En in allerlei topics worden van alles geroepen over ''feiten''. Het maakt het er niet duidelijker op wat nu wel of niet discutabel is want ook de grootste onzin komt voorbij. En omdat allemaal te gaan ontkrachten omdat het een feit is totdat het tegendeel bewezen is is wel heel raar.

Dit is natuurlijk ook onzinnig.
    Zoals ik het begrijp wil topicstarter gewoon een aanvulling van iedereen die ook iets heeft opgepikt/ gelezen betreffende het onderwerp.
    Hij wil alles bijeenrapen in de topics per insteek en daar wil hij dan iets mee doen.

Op deze manier gaat nog ieder topic over hetzelfde.
    "Of alle users alle bronnen wel betrouwbaar vinden " is níet relevant.
    Hij wil een verzameling van alle beweringen anders dan de officiele versie.

Meedoen of start je eigen topic over betrouwbaarheid van bronnen.

En wat de hoeveelheid topics betreft.
    mee eens. Ook al gezegd zie 1,5 of 2 feedbacks terug.
    In de reactie daarop heeft Oversight duidelijk gemaakt waarom hij ervoor kiest het per onderwerp te doen. En daar kon ik mij ook wat bij voorstellen.

Hij wacht nu nog op een eigen subforum
    Sir Winston Churchill
    pi_36096830
    Hij beweert anders dat hij op zoek is naar feiten, dat is iets anders dan op zoek zijn naar beweringeren anders dan de officiële versie.

Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten. En door alle topics zo beperkt mogelijk te houden kun je snel gaan zeuren dat het offtopic gaat.

Maar goed ik ga er zelf ook maar eentje openen
    pi_36096871
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Wombcat het volgende:

Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten
    Meer om dat 9/11 subforum er door heen te drukken, denk ik zo.
      donderdag 16 maart 2006 @ 20:45:29 #257
    70154 klez
    pi_36096969
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Meer om dat 9/11 subforum er door heen te drukken, denk ik zo.
    Nou, er worden redelijk vaak nieuwe topics geopend op het moment dat er van de betreffende conspiracy theorie niet veel meer over is. Helaas gaan die nieuwe topics dan vaak wèèr over hetzelfde onderwerp.
    pi_36096987
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Wombcat het volgende:
    Hij beweert anders dat hij op zoek is naar feiten dat is iets anders dan op zoek zijn naar beweringeren anders dan de officiële versie.

Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten.
    Dat is jammer.
    Ik weet dat dat niet zijn intentie is.

Wel zou ik de handel nog steeds graag wat compacter zien, daar ben ik dus even mee aan het spelen
    Kijk maar eens in de truth index...
    quote:
    En door alle topics zo beperkt mogelijk te houden kun je snel gaan zeuren dat het offtopic gaat.

Maar goed ik ga er zelf ook maar eentje openen
    Sir Winston Churchill
    pi_36097024
    maar nu wil ik eerst een kop koffie, en een knuffel.

* Mirage gaat dus even richting woonkamer.
    Sir Winston Churchill
    pi_36097142
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat is jammer.
    Ik weet dat dat niet zijn intentie is.

Wel zou ik de handel nog steeds graag wat compacter zien, daar ben ik dus even mee aan het spelen
    [..]

Ik zeg ook alleen maar dat het zo op me overkomt.
    zie ik eens een conspirancy is het weer niet goed

Ik had het trouwens wel gezien hoor, daar onderaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2006 21:36:55 ]
    pi_36098449
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

Vonny...
    Als je het aantal -smileys gaat tellen op dit forum denk ik dat er verreweg de meeste naar Yvonne zijn gericht. Zou ze echt zo lief zijn of heeft de kleur rood toevallig soms een mysterieuze aantrekkingskracht op veel users?
    pi_36098483
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Als je het aantal -smileys gaat tellen op dit forum denk ik dat er verreweg de meeste naar Yvonne zijn gericht. Zou ze echt zo lief zijn of heeft de kleur rood toevallig soms een mysterieuze aantrekkingskracht op veel users?
    Nou ja.... rood is uiteindelijk zowel de kleur van het gevaar als van de liefde
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_36101861
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
    Mag die van mij ook naar beneden dan? Of had ik dat zelf kunnen doen?
    9/11 feiten: rechtszaak 20e kaper
      donderdag 16 maart 2006 @ 23:10:30 #264
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36102059
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

ze rijdt gewoon lekker, en het ligt heerlijk als je dichtbij haar bent kan ik je verzekeren met de hand op m'n hart....

Daarnaast is ze altijd voor rede vatbaar zolang je de inhoud niet negeert, of er aan voorbijgaat alsof dingen niet gezegd of geschreven zijn.

Er is een punt waarop humor en grollen op basis van jarenlang discussieren, en vrijheid van meningsuiting overgaat in nodeloos of opzettelijk kwetsen en dat is een hele fijne grens, die ze altijd feilloos aanvoelt, en dat maakt haar een geweldige A, waar we niet zonder zouden kunnen gewoon.

En nu zou je dit als slijmen kunnen opvatten maar ik kan je verzekeren dat ik éérder dan anderen ban's aan mijn broek krijg en kreeg dan menig ander, vraag me gerust om details.

Het zijn de Fa's die me steeds proberen stil te krijgen, maar in bantijd bedenk ik stiekum rel-topics, of post ik onder de nick van Yvonne, maar dan zónder smiley's.

Ooit vergat ik het in een post, die staat nog wel ergens....

REPAIR-TFS !!!

◢◤
    pi_36102802
    Reactie op een post uit het pentagon topic:
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Oversight het volgende:

[..]

vandaar mijn verzoek voor een eigen 9/11 subforum waar al deze reacties gewoon gewist kunnen worden omdat er in de MED komt te staan dat je de OP moet lezen en je houden aan wat de bedoeling van een topic is, óf je eigen topic openen.
    Dit kan toch niet de bedoeling zijn van truth (en ook een eventueel 9/11 forum) zijn? Wat ik al eerder in het topic zei: het is en blijft een discussieforum. Je kan nog wel zulke eisen stellen in je OP maar ik vraag me af in hoeverre het wenselijk is. Sowieso lijkt het mij niet de bedoeling dat een TS de manier van reageren in z'n topic zo mag dicteren. Op de manier waarop jij wilt dat het gaat zijn er geen uitstapjes meer mogelijk en sluit je je af voor elk ander inzicht.
    pi_36103413
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Mag die van mij ook naar beneden dan? Of had ik dat zelf kunnen doen?
    9/11 feiten: rechtszaak 20e kaper
    Done !
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 17 maart 2006 @ 06:58:49 #267
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_36106696
    ik ben helemaal voor een 911 subforum.
    reden:

Truth is een forum voor het paranormale, Feiten en politieke Corruptie horen hier niet thuis maar worden in NWS en POL niet geaccepteerd wegens een paar personen die hun persoonlijke overtuigingen laten regeren.

ik bied mij aan als Mod.
    en zou ook Salvador met een Moderatorschap in dat subforum willen hebben
    als het er van komt dus.

mischien wil CoZ ook trouwens, hij is tof.
      † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 07:40:20 #268
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36106879
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 06:58 schreef BaajGuardian het volgende:
    ik ben helemaal voor een 911 subforum.
    reden:

Truth is een forum voor het paranormale, Feiten en politieke Corruptie horen hier niet thuis maar worden in NWS en POL niet geaccepteerd wegens een paar personen die hun persoonlijke overtuigingen laten regeren.

ik bied mij aan als Mod.
    en zou ook Salvador met een Moderatorschap in dat subforum willen hebben
    als het er van komt dus.

mischien wil CoZ ook trouwens, hij is tof.
    Ik ben niet voor een apart 911 subforum.

Wel ben ik al heel lang voor splitsing van Truth in een "Paranormaal forum" en een "Conspiracy forum".

Die twee zitten hier bij elkaar gestopt en hebben erg weinig met elkaar te maken.

Wat hebben Het medium Robbert van den Broeke (deel 52) - Bij Medium geweest; ik ben heldervoelend?? en Spiritueel.. Ring rond de maan...

bijvoorbeeld met Experts Claim Official 9/11 Story is a Hoax - George Bush aan de macht door nazi geld en Ongeluk prinses Diana in Parijs te maken?

Net zoveel als een willekeurig topic uit CUL te maken heeft met een uit WFL, of net zoveel als een willekeurig topic uit PTA overeenkomt met een uit R&P.

Spirituele en paranormale onderwerpen hebben weinig of niks gemeen met complotten en verborgen geschiedenis ed. Ja er is een klein stukje overlap als het om occulte zaken gaat, maar fora als bv. NWS en POL overlappen elkaar veel meer en die worden ook niet samengevoegd. Of denk aan Sport en Voetbal.

Dus TRU mods, doe wat juist is en pleit voor splitsing van beide zaken zodat beide veel beter aan bod kunnen komen. Zolang de vraag van de users alleen komt gebeurt er niks vrees ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door NorthernStar op 17-03-2006 07:48:19 ]
    pi_36107097
    En waar ga je dan naartoe wanneer het gaat over bijvoorbeeld David Icke of wanneer het gaat over Templars en Rozenkruizers e.d. ?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 17 maart 2006 @ 08:18:11 #270
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_36107258
    geen id, maar wat is daar paranormaal aan?
    (david icke terzijde)

Templars is puur historisch.
    zou dus in Cultuur moeten.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 08:21:26 #271
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_36107294
    911 is ernst, het gaat over mensenlevens
    en niet alleen die dag, maar nogsteeds..

zoiets hoort nogsteeds actueel te zijn

en het heeft niks met paranormaal te maken
    het heeft ook weinig met conspiracy theorys te maken
    dat bush en consorten glashard lopen te liegen is allang duidelijk
    het is politieke corruptie, maar Pol wil er ook niet echt aan beginnen blijkbaar.
    pi_36108803
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 08:18 schreef BaajGuardian het volgende:
    geen id, maar wat is daar paranormaal aan?
    (david icke terzijde)

Templars is puur historisch.
    zou dus in Cultuur moeten.
    Omdat het vaak gaat over niet bewezen culturele zaken. Vermoedde satanische rituelen, conspiract zaken die erbij betrokken worden. Ontstaan van NWO wordt er bij getrokken via organisaties als vrijmetselaars. Juist in zulke topics worden paranormale dingfen en conspiracy gemengd.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 10:24:49 #273
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36109601
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 08:02 schreef nokwanda het volgende:
    En waar ga je dan naartoe wanneer het gaat over bijvoorbeeld David Icke of wanneer het gaat over Templars en Rozenkruizers e.d. ?
    Bij occulte zaken is er idd enige overlap.

Maar dat is vrij simpel. Dan kijk je naar de intentie van het topic en de topicstarter. Wat is de bedoeling ervan? Ligt de nadruk op geheime genootschappen of het streven naar wereldse macht? -> conspiracy.
    Is het bedoeld om het over magische rituelen of demonische entiteiten oid te hebben -> paranormaal.

En topics worden zo vaak van het ene forum naar het andere forum verplaatst. Dat is geen big deal ofzo. Zelfs als de discussie halverwege in een andere richting gaat kun je het best verplaatsen. Gebeurd constant. Bovendien kun je er gewoon afspraken over maken toch?

En dit, occulte zaken, zijn ook ongeveer de enige overlap die er is. De rest bestaat heel duidelijk uit twee dingen die weinig met elkaar te maken hebben.

Robbert vd Broeke, wicca, pluk een kaart en geesten oproepen een eigen plek. Vrijmetselarij, 9/11, NWO en mind control een eigen plek.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 10:26:50 #274
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36109644
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 23:33 schreef LostFormat het volgende:
    Reactie op een post uit het pentagon topic:
    [..]

Dit kan toch niet de bedoeling zijn van truth (en ook een eventueel 9/11 forum) zijn?
    dat staat er toch?
    quote:
    Wat ik al eerder in het topic zei: het is en blijft een discussieforum.
    klopt, met nieuw topicknopje voor al jouw wensen, en alle andere users mogen óók aangeven in hun op hoe ze iets willen bespreken, als dat een duidelijk doel heeft.

Als er geen animo voor is blijft men vanzelf weg,....

Topics waarin niet wordt gereageerd zakken vanzelf weg,.. enz...
    quote:
    Je kan nog wel zulke eisen stellen in je OP maar ik vraag me af in hoeverre het wenselijk is.
    dat mag iedereen voor zichzelf bepalen,.... gelukkig.
    quote:
    Sowieso lijkt het mij niet de bedoeling dat een TS de manier van reageren in z'n topic zo mag dicteren.
    Nee, stel je voor dat een topic een doel heeft.....

zullen we eens in alle V&A topics oeverloos gaan reageren over aanverwante merken van wat er dan ook te koop gezet is of gevraagd werd?

het is toch een discussieforum?

steeds nét naast de bedoeling van het topic reageren.... dat wordt humor......
    quote:
    Op de manier waarop jij wilt dat het gaat zijn er geen uitstapjes meer mogelijk en sluit je je af voor elk ander inzicht.
    let op, ik los je probleem in 1 klik op:

9/11 sub-forum

◢◤
    pi_36112788
    Zeg eh... dat RvdB topic hè, ik zag mijn usernaam ook even langs komen op die site over grenswetenschap, hoe zit dat eigenlijk? En kan iemand me in een aantal steekwoorden daarover bijpraten, ook qua posities e.d.
    B.v.d.
    I´m back.
      Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 12:33:56 #276
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36113158
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
    Zeg eh... dat RvdB topic hè, ik zag mijn usernaam ook even langs komen op die site over grenswetenschap, hoe zit dat eigenlijk? En kan iemand me in een aantal steekwoorden daarover bijpraten, ook qua posities e.d.
    B.v.d.
    Notendop:
    Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
    Been there, done that, het wordt saai en uiterst voorspelbaar.

pi_36113358
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Notendop:
    Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
    Heksenjacht nummer zoveel dus. .
    I´m back.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 12:44:30 #278
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36113462
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef Ryan3 het volgende:

Heksenjacht nummer zoveel dus. .
    Spionnejacht

Mata-Mirage-Hari
    ◢◤
    pi_36113542
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:44 schreef Oversight het volgende:

[..]

Spionnejacht

Mata-Mirage-Hari
    Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.

Zeg maar jij bent ook een believer in 9/11 complot? Altijd al geweest of gaf bij jou iets de doorslag. Wat was dat dan?
    I´m back.
    pi_36113913
    Straks wordt de usernaam "Ryan3" ook nog een Jungiaans oerbeeld. .
    quote:
    @ FOK!ker

okè dan ryan3 aka agno-sticus, welkom aan boord jongen en sorry dat ik je net voor een andere flapdrol aanzag hoor.

nu kan de pret beginnen hoor, tante ryan 3 puntjer is in tha house!

Antwoord:
    quote:
    Nou, ik krijg er bekant een identiteitscrisis van. Geen Iteejer en géén Ryan3. Sorry.
    Je kan natuurlijk ook gewoon puur naar de inhoud van mijn posts kijken, zonder er een waardeoordeel aan te hangen door te bedenken wie de poster is.
    [..]géén Ryan3. .

Maar goed, hij heeft gelijk, ben ook niet agno-sticus, heb geen syllabel gelezen over die RvdB.
    I´m back.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 12:59:30 #281
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36113925
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.

Zeg maar jij bent ook een believer in 9/11 complot? Altijd al geweest of gaf bij jou iets de doorslag. Wat was dat dan?
    Overtuigd van complot, sinds dag 1.

Weet een boel van `achter de schermen` over de aanloop, en aanslag.

Heb een hele goede theorie, die meer hout snijdt dan alle bestaande, en probeer die voor mezelf onderuit te halen, en het lukt me maar niet....

In mijn theorie worden er twee vliegen in 1 klap geslagen:

Definitief en onherstelbaar en onvindbaar vernietigen van `een instelling` die onder de metro van WTC-square was gebouwd.

Het mee-liften op de emoties van de bevolking na en tweede grote ingrijpende aanval `zoals pearl harbor`...

En verdrietig genoeg is alle rest bijzaak..... lijkt het.....
    ◢◤
    pi_36113977
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Oversight het volgende:

[..]

Overtuigd van complot, sinds dag 1.

Weet een boel van `achter de schermen` over de aanloop, en aanslag.

Heb een hele goede theorie, die meer hout snijdt dan alle bestaande, en probeer die voor mezelf onderuit te halen, en het lukt me maar niet....

In mijn theorie worden er twee vliegen in 1 klap geslagen:

Definitief en onherstelbaar en onvindbaar vernietigen van `een instelling` die onder de metro van WTC-square was gebouwd.

Het mee-liften op de emoties van de bevolking na en tweede grote ingrijpende aanval `zoals pearl harbor`...

En verdrietig genoeg is alle rest bijzaak..... lijkt het.....
    Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???
    I´m back.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 13:04:28 #283
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36114065
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???
    ik zal mijn notedop-versie zo even pasten....

maar wil nog geen smeuige details kwijt...totdat ik "zeker" ben van mijn zaak.

◢◤
    pi_36114115
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef Oversight het volgende:

[..]

ik zal mijn notedop-versie zo even pasten....

maar wil nog geen smeuige details kwijt...totdat ik "zeker" ben van mijn zaak.

Akkoord. .
    I´m back.
    pi_36115385
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Notendop:
    POL=FOK? Wat is dat?
    pi_36115512
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

POL=FOK? Wat is dat?
    Lui die door een complot van Fok! verbannen werden. .
    I´m back.
    pi_36116308
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lui die door een complot van Fok! verbannen werden. .
    Oei spannend, een complottheorie. Laten we er een topic over openen in het complotsubforum TRU.
    pi_36119067
    Gaat weer erg offtopic in RvdB-topic, ik geef maar even het goede voorbeeld door feedback-vragen hier te stellen
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Man man lees nou es een keer, ik heb zo vaak gezegd dat ik absoluut geen believer ben. Jongens als Genverbrander refereren steeds aan mij als iemand die heilig van RvdB's zaken overtuigd is, kennelijk ben je gevoelig voor dat soort herhalingen Korte oneliners dringen ook makkelijker door dan lange verhalen ja
    Ik stoor me aan de methodiek.
    Dat is alles.
    Waar doe ik dat dan, Iteejer?
      vrijdag 17 maart 2006 @ 15:36:49 #289
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36119207
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:32 schreef Genverbrander het volgende:
    Gaat weer erg offtopic in RvdB-topic, ik geef maar even het goede voorbeeld door feedback-vragen hier te stellen
    [..]

kap nou toch eens. Ik vind ook dat je een beetje sneeky bezig bent met je updates over 'het gedrag over mods en admins' op dat zielige forumpje van sten. Wil je dan echt zo graag doorgaan over dat relletje? Ik snap jou niet.
    pi_36119545
    Ik stel gewoon een vraag, het valt me op dat de mods en admins hier wel erg snel dingen roepen zonder dat ze het (kunnen) onderbouwen, that's all. En wat er op dat andere forum wordt besproken is niet sneaky hoor, iedereen is er welkom en iedereen mag meelezen/meeposten. No secrets.
    pi_36119780
    Is er nu dus ook een TRU=FOK beweging?
      vrijdag 17 maart 2006 @ 15:55:42 #292
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36119879
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
    een groepje reetklevers die mod acties niet kunnen onderscheiden van een persoonlijke vete.
    Sir Winston Churchill
    pi_36120040
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

een groepje reetklevers die mod acties niet kunnen onderscheiden van een persoonlijke vete.
    Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.
    I´m back.
      Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 16:03:27 #294
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36120124
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
    Ja
    Ze kunnen vast fuseren

pi_36120264
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja
    Ze kunnen vast fuseren
    Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.
    I´m back.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 16:09:21 #296
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36120342
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.
    duh !
    Sir Winston Churchill
    pi_36120369
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

duh !
    Verdiep je er anders eens in. .
    I´m back.
      Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10:13 #298
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36120373
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.
    Oh boy, houd je je verbinding in de gaten?
    Zal wel traag worden nu

Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10:52 #299
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36120395
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verdiep je er anders eens in. .
    Ze is volledig op de hoogte hoor

pi_36120423
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze is volledig op de hoogte hoor
    ik concludeer otherwise. Afgaande van haar laatdunkende reactie.
    I´m back.
    pi_36120427
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

kap nou toch eens. Ik vind ook dat je een beetje sneeky bezig bent met je updates over 'het gedrag over mods en admins' op dat zielige forumpje van sten. Wil je dan echt zo graag doorgaan over dat relletje? Ik snap jou niet.
    Er zijn dus mensen die mij post over "voor het karretje gespannen worden" begrijpen.
    Dus zo raadselachtig ben ik niet
    Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 16:16:53 #302
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36120569
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ik concludeer otherwise. Afgaande van haar laatdunkende reactie.
    Ik denk dat jij mijn sarcasme anders interpreteert dan dat ik als bedoeling had dat het overkwam ?

Laten we het even duidelijk uitspreken, niet te duidelijk anders krijgt mijn verbinding het weer zwaar

Ik heb éne mevrouw en haar aarsmaden niet erg hoog zitten, evenals ik de groep waarmee ze zouden kunnen fuseren niet erg hoog heb staan.
    Sir Winston Churchill
    pi_36120789
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:32 schreef Genverbrander het volgende:
    [..]

Ik denk dat je eea teveel op uitsluitend op jezelf betrekt.
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 15:36 schreef Marietje_34 het volgende:
    Is dat waar? Ben je echt weer elders aan het kutten? Updates over het gedrag van mods en admins, hebben jullie werkelijk een apart bash-topic ingericht..?
    Wat kinderachtig zijn jullie zeg...
    Als wij zoiets doen, worden we dan weer gedost..?

Wees reel, zou jij mensen op je forum dulden als je ziet dat ze bijdragen aan het elders beschadigen daarvan? Zou jij het ook niet heel erg kinderachtig vinden als we hier een topic zouden openen met 'het gedrag van sten en genverbrander'?
      Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 16:26:54 #304
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36120834
    Het topic is al dicht iteejer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')