Jij moet de hele discussie nog eens doorlezen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
jij hebt wel degelijk mensen ziek genoemd.
niet een ziekte zelf.. als in "jij bent de ziekte/ een virus/bacterie" maar wel degelijk een opmerking die er op neer kwam dat je gesprekspartner ziek is als "niet in orde is in zijn bovenkamer".
en dat beste klez is niet gewenst binnen truth.
Die onzin hebben we genoeg (gehad)
En dan als modjes zeker verder gaan slowchatten in het gesloten topicquote:Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef Mirage het volgende:
ik kan dit topic natuurlijk ook best op slot zetten...
Geen feedback topic geen klaagzang...
neh, dat zou gaan vervelen
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Netflier het volgende:
Leuke sfeer hier zeg! We moeten denk allemaal aan de antibiotica, want de ziektesymptomen zijn nog steeds aanwezig.
Trustequote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:
Beste klez, wombcat en spelende crewleden....,
Ik ga een laatste voeding geven en dan lekker naar mijn bedje.
en dan hopen dat het minimonster ook een beetje gaat slapen
Tot morgen allemaal en alvast een goede nachtrust gewenst![]()
Die van mij hangt hier voor me in de draagzak te tutteren, zo meteen d'r moeder maar eens wakker maken voor de laatste voeding.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:
Beste klez, wombcat en spelende crewleden....,
Ik ga een laatste voeding geven en dan lekker naar mijn bedje.
en dan hopen dat het minimonster ook een beetje gaat slapen
Tot morgen allemaal en alvast een goede nachtrust gewenst![]()
ja... precies... de verradersquote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan als modjes zeker verder gaan slowchatten in het gesloten topicen de appeltaart voor juliie zelf houden
![]()
Even GOED teruglezen skeet:quote:Op maandag 13 maart 2006 07:56 schreef Anti-haar het volgende:
http://www.stenoomen.nl/images/WangedragModeratie.jpg
Sorry, maar sommige mensen laten zich enorm kennen in deze zaak...quote:
ontkenningsfase....quote:Op maandag 13 maart 2006 08:15 schreef yvonne het volgende:
Oh, en m;n welgemeende en innige excuses:
Truth feedback 17
Voor iemand die niets meer met FOK! te maken wilt hebben doe je wel erg veel moeite om toch maar te klonen hoor.
machtsmisbruikquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat is de hele reden dat we crew geworden zijn. Het voelt zoooooo goed om door te posten na een slotje..
quote:
Kom op Mirage, laat je niet zo kennen. Stenny-bashen is wel erg makkelijk zo.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
ontkenningsfase....
ze heeft vast een epileerbeurt over geslagen.
Of zou ze op andere vlakken al te lang droog staan ?
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:08 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Kom op Mirage, laat je niet zo kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |