msn log, ben ik fan van, die andere ging over nazi's en yvonne braun en dat yvonne een relatie heeft met iteejertjequote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben inderdaad wel erg benieuwd naar het desbetreffende blogje.
Waar komt die ?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wie heeft dat dan wél geschreven? Iedereen ontkent dat. Maar ik heb een copie, iedereen mag dat lezen, nee móet dat lezen, om te weten waar dit alles nou over ging. Ik hou van openheid, zou Stenny gezegd hebben. Die openheid zal er dan ook komen, ik zal die gehele blog dus tijdelijk hier op fok gaan hosten. Als één der hoofdpersonen meen ik daar toch wel toe gerechtigd te zijn
is dat ene mailtje doorslaggevend?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Genverbrander het volgende:
Stenny heeft zelf gezegd dat ze het niet heeft geschreven. Dus ik vind opzich wel dat er enig bewijs moet zijn voordat zij hiervan beschuldigd wordt. Ik werd tijdens mijn ban ook van alles en nogwat beschuldigd en dat is erg frustrerend als je geen weerwoord kan geven kan ik je vertellen![]()
Verhouding?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
msn log, ben ik fan van, die andere ging over nazi's en yvonne braun en dat yvonne een relatie heeft met iteejertje
Beetje flauw om dit alleen klez te verwijten. Hij doet het niet alleen, ook zijn (en mijn) tegenstanders zijn er vaak rap bij om met scheldwoorden te gaan smijten.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:21 schreef huupia34 het volgende:
misschien kan een mod eens wat zeggen over de toon van klez zijn posts. iedereen die het niet met hem eens is is een sektelid of heeft een vermeende ziekte.
zijn gedrag leidt alleen maar tot verkeerde reacties en voor we het weten hebben we een flame war, topic: het 911 welles/nietus
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verhouding?
Wat zou z'n vrouw daar van vinden?
Waar blijft die liefdesverklaringquote:
Je mailde me, vertelde je verhaal, ik het mijne, en dat was alles wat nodig was om gewoon weer verder te kunnen. Had Stenny ook kunnen doen, mailen met mij of mirage of yvonne of wie ook van de crew, dan hadden we ook wel een oplossing gevonden. Maar zij deed met hulp van een paar anderen hele andere dingen, en dat maakte het allemaal alleen maar erger.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Genverbrander het volgende:
Stenny heeft zelf gezegd dat ze het niet heeft geschreven. Dus ik vind opzich wel dat er enig bewijs moet zijn voordat zij hiervan beschuldigd wordt. Ik werd tijdens mijn ban ook van alles en nogwat beschuldigd en dat is erg frustrerend als je geen weerwoord kan geven kan ik je vertellen![]()
Precies.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef Netflier het volgende:
C'mon!
Ik dacht dat het hier niet op prijs werd gesteld dat mensen worden gebashed als ze zich niet kunnen verdedigen.
nee nee.. niets mis met je OP,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
Sorry Mirage, wist niet dat je hier ook een normale OP moest hebben
En dat was dus nou precies de hele reden dat ik ingreep in dat RvdB topic. Ik geloof dat je het eindelijk begint te snappenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Genverbrander het volgende:
Het is heel makkelijk om mensen zomaar te beschuldigen, het zijn harde bewijzen die tellen. Maar dat Yvonne in een impuls uit haar slof schoot na het lezen van dat stukje snap ik wel.
*bemoeit zich ook heel even met deze discussie*quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef Netflier het volgende:
C'mon!
Ik dacht dat het hier niet op prijs werd gesteld dat mensen worden gebashed als ze zich niet kunnen verdedigen.
Ik zag de link zelf ook al toen ik het typtequote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
En dat was dus nou precies de hele reden dat ik ingreep in dat RvdB topic. Ik geloof dat je het eindelijk begint te snappen
Was dat een reactie op mij?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef Netflier het volgende:
C'mon!
Hoe dan ook, ik ben meestal erg blij met jou manier van posten zoals je weetquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje flauw om dit alleen klez te verwijten. Hij doet het niet alleen, ook zijn (en mijn) tegenstanders zijn er vaak rap bij om met scheldwoorden te gaan smijten.
Overigens ben ik wel met je eens dat dat gedrag uitermate ongewenst is (vandaar ook dat ik een paar keer op dat soort opmerking heb gereageerd in recente topics zoals ik erop gereageerd heb, namelijk de exacte bewoordingen overnemen maar dan van believer naar sceptische kant omdraaien en vriendelijk verzoeken om er mee op te houden, in de hoop dat duidelijk wordt dat het niet de bedoeling is om er op die manier op door te gaan).
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef iteejer het volgende:
Was dat een reactie op mij?
de dreigementen die zij uitte maakten bijna dat ik overstag ging en toch een unban voor deze redelijke vrouw aan wilde vragen...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je mailde me, vertelde je verhaal, ik het mijne, en dat was alles wat nodig was om gewoon weer verder te kunnen. Had Stenny ook kunnen doen, mailen met mij of mirage of yvonne of wie ook van de crew, dan hadden we ook wel een oplossing gevonden. Maar zij deed met hulp van een paar anderen hele andere dingen, en dat maakte het allemaal alleen maar erger.
Ze heeft dit dus echt aan zichzelf te wijten.
FOK! is een serieuze community, dacht zij die nou echt even naar haar hand te kunnen zetten? Als je je zo gaat opstellen krijg je de hele handel tegen je.
Kunnen wij niet zien als ene topic al op slot zit, helaasquote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Wombcat het volgende:
Waar slaat het trouwens op dat de crew in Feedback 17 gewoon kan doorposten
Wij krijgen geen waarschuwing dat het topic reeds op slot zit.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Wombcat het volgende:
Dat is de hele reden dat we crew geworden zijn. Het voelt zoooooo goed om door te posten na een slotje..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Wombcat het volgende:
Sorry, was niet aanvallend bedoeld. Ik plaatste het icoontje juist om het luchtig te houden.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Wij krijgen geen waarschuwing dat het topic reeds op slot zit.
Daarvoor hoef je niet zo aanvallend te doen en je afkeuring te laten zien.
Stelletje machtswellustelingenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat is de hele reden dat we crew geworden zijn. Het voelt zoooooo goed om door te posten na een slotje..
Wat een voorrechten heb je als mod, hè!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef iteejer het volgende:
Dat is de hele reden dat we crew geworden zijn. Het voelt zoooooo goed om door te posten na een slotje..![]()
Natuurlijk vind ik het prettig dat je me steunt,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje flauw om dit alleen klez te verwijten. Hij doet het niet alleen, ook zijn (en mijn) tegenstanders zijn er vaak rap bij om met scheldwoorden te gaan smijten.
Overigens ben ik wel met je eens dat dat gedrag uitermate ongewenst is (vandaar ook dat ik een paar keer op dat soort opmerking heb gereageerd in recente topics zoals ik erop gereageerd heb, namelijk de exacte bewoordingen overnemen maar dan van believer naar sceptische kant omdraaien en vriendelijk verzoeken om er mee op te houden, in de hoop dat duidelijk wordt dat het niet de bedoeling is om er op die manier op door te gaan).
jah, ik heb de user aangesproken en gezegd dat ik de titel ging wijzigen in verdwenen en een d achter gewijzigd zou zetten....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Topicreports -> 9/11 FEITEN: Informatie gewijzigt of verdwijnt
Braaf
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:48 schreef nikky het volgende:
Het lijkt mij dan ook een goed idee om het onderwerp stenny en consorten te laten rusten. Zij kunnen hier niet posten en ik heb er werkelijk mijn buik en mailbox vol van.
Laten wij nou eens zien dat we de wijsten zijn.
Dat er wederom berichten van de blog zijn verwijderd die hun "tegenspraken" zegt mij al genoeg. Ze zijn het niet waard om over te hebben en onze tijd aan te verspillen. Degenen die daaraan meedoen komen er vanzelf wel achter hoe het nu allemaal werkelijk zit. Tot die tijd lekker laten gaan en negeren die handel.
Dat is een nog krommere zin. Informatie wijzigt wat?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah, ik heb de user aangesproken en gezegd dat ik de titel ging wijzigen in verdwenen en een d achter gewijzigd zou zetten....
zegt hij doodleuk "nou dan moet het nog altijd "informatie wijzigt of verdwijnt" zijn.
Toen heb ik gezegd "denk jij er nog maar eens rustig over na...ik mot ffe een relletje bijlezen".
Maar wat zal ik er van maken ?
TS is toch bijna in dromenland
Volgens mij heeft hij nog gelijk ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:
zegt hij doodleuk "nou dan moet het nog altijd "informatie wijzigt of verdwijnt" zijn.
Laat je artistieke vrijheid de loop, maar verander het alsjeblieft want dit doet, zoals een andere user als zei, echt pijn aan de ogen...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar wat zal ik er van maken ?
TS is toch bijna in dromenland
Nou gewoon: de informatie wijzigt. In de zin van dat de informatie verandert. Dat de informatie anders wordt dan dat die eerst was.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat is een nog krommere zin. Informatie wijzigt wat?
In dat geval wel.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog gelijk ook.
Weet je zeker dat dat artikeltje is teruggeplaatst en weer opnieuw is weggehaald?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:48 schreef nikky het volgende:
Het lijkt mij dan ook een goed idee om het onderwerp stenny en consorten te laten rusten. Zij kunnen hier niet posten en ik heb er werkelijk mijn buik en mailbox vol van.
Laten wij nou eens zien dat we de wijsten zijn.
Dat er wederom berichten van de blog zijn verwijderd die hun "tegenspraken" zegt mij al genoeg. Ze zijn het niet waard om over te hebben en onze tijd aan te verspillen. Degenen die daaraan meedoen komen er vanzelf wel achter hoe het nu allemaal werkelijk zit. Tot die tijd lekker laten gaan en negeren die handel.
In dat geval heeft hij ongelijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
In dat geval wel.
Maar hij gebruikte in eerste instantie VVT
ikke nu ook !quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
In dat geval wel.
Maar hij gebruikte in eerste instantie VVT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |