je moest eens weten hoevaak ik bij tru rondsnuffel.quote:
Sorry maar 'gezellig subforum' in eenzelfde post als de beschrijving van een dictatuur kan ik niet rijmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry hoor jongens en meisjes ik zie het probleem hier gewoon niet...
Mirage is hier modje gemaakt om te zorgen dat het een goed leuk gezellig subforum blijft. als Mirage zegt dat je iets niet mag doen mag dat niet. punt ... uit ... klaar... geen discussie meer mogenlijk.
je mag sinds een aantal jaren ook niet meer wiltplassen.... kan je het mee eens zijn of niet maar dat zijn de regels.
dus luister naar Mirage of flikker een eind op. dat is mijn mening.
Denk je? Volgens mij zijn er nog genoeg users over, zoals jij, die wel op een goeie manier bijdragen aan het RvdB topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:58 schreef Netflier het volgende:
Zoals het er nu aan toegaat zal de sfeer NIET!!!! verbeteren!
Ja, ik zie je wel eens voorbij komen idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moest eens weten hoevaak ik bij tru rondsnuffel.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
laten we gewoon eerlijk zijn, personen als stenny met haar grenzeloze arrogantie zouden op mijn forum allang een oeuvre ban hebben gekregen. wat zeg ik, wel vier.
nu maar hopen dat ze me niet teveel demonen stuurt...quote:
Draag ik bij aan de discussie op een goede manier? Zo voel ik het zelf niet. Ik moet ontzettend op mijn tenen lopen hier en dan nog voelen diverse mensen zich op hun pik getrapt. De RvdB-discussie had interessant kunnen zijn, maar spontaniteit is hier uitgesloten nu. En het heeft een nadelig effect op het hele subforum.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Denk je? Volgens mij zijn er nog genoeg users over, zoals jij, die wel op een goeie manier bijdragen aan het RvdB topic.
ze doet maarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ze me niet teveel demonen stuurt...![]()
Dan flikker je de reeks toch dicht?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry hooor ik vind het al raar dat je ergens een topic over kan hebben met evenveel delen als TRU ouwehoer en dat het dan ook nog ergens over moet gaan... als je alle feiten e.d. op een rijtje zet en je gaat er dan over discusieren kom je niet verder dan 3 delen.
ps: 9 van de 10 keer lees ik over je post heen omdat je het nodig vind om een berg tekst maar klein neer te zettenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij zijn er nog genoeg users over, zoals jij, die wel op een goeie manier bijdragen aan het RvdB topic.
Ikzelf zal idd proberen niet meer te reageren op offtopic geflame, sorry![]()
Dat was mijn voorstel ook. Het lijkt me het beste. Mensen zullen in het begin wel gaan klagen, maar op den duur besteden ze er geen aandacht meer aan en kan de goede sfeer op TRUTH weer terugkeren. Er is zoveel meer dan RvdB.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:06 schreef livEliveD het volgende:
Dan flikker je de reeks toch dicht?
dat is jammer dat je dat zo voelt. Ik meen het echt nml, ik heb jou nog nergens met modder zien gooien of zien schelden, en imo ben je ook een emphatisch persoon. Ik vind jouw bijdragen iig ok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:06 schreef Netflier het volgende:
[..]
Draag ik bij aan de discussie op een goede manier? Zo voel ik het zelf niet.
Volgens mij is dat niet nodig, sommigen zijn nou eenmaal wat snel op hun pik getrapt en daar doe je toch niks aan.quote:Ik moet ontzettend op mijn tenen lopen hier en dan nog voelen diverse mensen zich op hun pik getrapt.
Ik vind het nog steeds interessant en voel me absoluut niet geremd in mijn spontaniteit door wat er nu gebeurd is. Ik vind het juist goed van de moderatie dat ze het topic openhouden en niet voor de makkelijke weg kiezen om 'm dicht te gooien. Nogmaals, er zijn imo genoeg users die wel goeie en interessante bijdrages doen.quote:De RvdB-discussie had interessant kunnen zijn, maar spontaniteit is hier uitgesloten nu. En het heeft een nadelig effect op het hele subforum.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:43 schreef livEliveD het volgende:
Nou maak je me toch nieuwsgierig naar wat er dan wel zo banwaardig is allemaal.
Nu lees ik over bans voor langere tijd voor het gehele forum.
Daar schiet mijn pindabrein in tekort ben ik bang. Kun jij (of iemand het anders) het uitleggen?
Je begint zelf over gezuig. Jouw post getuigt nu ook niet echt van nuance. Is dit zo'n mening waar je het in je laatste zin over hebt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Godsallejézus, wát een overloos gezuig.
Jouw pindabrein is vast groot genoeg om te weten dat bans niet besproken worden maar je houd wel van een beetje stoken he?
Iedereen die iets wil weten over een ban kan ene mail sturen naar diegene die de ban heeft gemeld in MED toch?
Wedden dat je een leuk antwoord krijgt?
Als iedereen zich nou weer gewoon realiseert dat er nét zoveel meningen zijn als gaten waar poep uitkomt, en dat je je mening altijd in dat gat mag stoppen als je er niet iets nuttig mee wil doen op de manier die we hier op Fok maar met name binnen truth met elkaar heben afgesproken...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Je begint zelf over gezuig. Jouw post getuigt nu ook niet echt van nuance. Is dit zo'n mening waar je het in je laatste zin over hebt?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef Gorian het volgende:
uitgedeelde ban was voor iemand die denk ik uitsluitend bij zichzelf ten rade moet gaan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, dit is een post gebaseerd op waarneming van gemelde feiten, én jarenlange ervaring met materie en betrokkene(n).
Hoi Gorianquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef Gorian het volgende:
Als tijdens het voetballen je niets aantrekt van de scheidsrechter, kan je uit het veld gestuurd worden. Belediging van een politieagent of negeren van een bevel kan je ook een bon of zelfs een gevangenisstraf opleveren. En dan heb je het over straffen binnen een democratie. Als we dan toch vergelijkingen aan het trekken zijn vind ik deze gepaster dan om Hitler erbij te halen. Ik heb de indruk dat de ban er meer mee te maken had dat er fel naar Iteejer uitgehaald werd, en Mirage zelfs totaal genegeerd werd met de mededeling 'on topic aub'.
Daar werd mee aangegeven dat men zich van de Mods -die er toch zijn om zaken in de gaten te houden- niets aantrekt en er met ongekende felheid op reageert. En dat heeft niets met cynisme of skeptisch zijn te maken wat niet geaccepteerd zou worden. Die bijdragen zijn niet meer zichtbaar, maar die geven toch een ander beeld dan wat hier geschetst wordt door sommigen.
De bijdragen van Genverbrander waarvoor hij een ban kreeg zijn me net als die van Meditrea ontgaan, maar de andere uitgedeelde ban was voor iemand die denk ik uitsluitend bij zichzelf ten rade moet gaan.
Getuige je posts die je daarna maakte ben je er ook niet vies van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef Oversight het volgende:
maar je houd wel van een beetje stoken he?
Ja hey..... Gorian. Leuk om je weer te zien. Ga je nou ook weer mee discussieren?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoi GorianJij leest nog steeds goed mee zie ik
![]()
Ik stel slechts een vraagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef Oversight het volgende:
Godsallejézus, wát een overloos gezuig.
Ik ben op de hoogte van gewenste achterkamertjes ja. Wil niet zeggen dat ik niet om een reactie kan vragen.quote:Jouw pindabrein is vast groot genoeg om te weten dat bans niet besproken worden maar je houd wel van een beetje stoken he?
Die komt regelmatig langswippen hoorquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef Oversight het volgende:
Nee, dit is een post gebaseerd op waarneming van gemelde feiten, én jarenlange ervaring met materie en betrokkene(n).
Jij duikt alleen maar op als je wat te zieken hebt hèquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou maak je me toch nieuwsgierig naar wat er dan wel zo banwaardig is allemaal.
Je denkt toch niet serieus dat iemand die alleen langskomt om even zijn gal te spugen verder nauwelijks aanwezig is. ( behalve dus op de momenten dat hij denkt de boel even op te kunnen stoken) verantwoording af ga leggen ?quote:Nu lees ik over bans voor langere tijd voor het gehele forum. Daar schiet mijn pindabrein in tekort ben ik bang. Kun jij (of iemand het anders) het uitleggen?
Solliciteer naar een functie als mod zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dan flikker je de reeks toch dicht?
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef Mirage het volgende:
Jij duikt alleen maar op als je wat te zieken hebt hè
Ga jij je eens even met de zaken van je moeder bemoeien ofzo.
Vragen stellen is gal spuwen?quote:Je denkt toch niet serieus dat iemand die alleen langskomt om even zijn gal te spugen verder nauwelijks aanwezig is. ( behalve dus op de momenten dat hij denkt de boel even op te kunnen stoken) verantwoording af ga leggen ?
Waarom volsta je niet met slechts dit antwoord?quote:een ban krijg je voor het overtreden van regels.
bans worden niet besproken.
dat zou jij toch moeten weten.
Ik stel graag vragen over dingen die ik niet snap. Lijkt me dat dit geen probleem moet zijn. Jij lijkt er van alles aan te koppelen. Prima, maar ga je het ook nog onderbouwen of blijf je slechts claimen?quote:Als je je ergens mee wilt bemoeien, neem dan ook even de moeite je in te lezen.
Ben je tenminste weer een paar uur van de straat.
Relevantie?quote:Solliciteer naar een functie als mod zou ik zeggen![]()
je weet het allemaal altijd zo prachtig te vertellen vanaf de zijlijn, je zou het vast uitstekend doen.
Ik heb zeker momenten dat ik reluser ben. Nu stel ik slechts een vraag hetgeen voor jou als rode lap schijnbaar overkomt. Interessant fenomeen maar een simpel 'ik handel dit liever met de betrokken af' of 'Het lijkt me ongewenst om dit voor de schermen allemaal te bespreken' was voldoende geweest hoorquote:Gelukkig ben jij geen reluser, maar gewoon een "(bemoeizuchtig)oud wijf " ?
Nou ja, ik denk... "ik ga niet nòg een keer in de herhaling vallen.... ik breng het iets origineler dit keer... dat is wel het minste dat ik voor een oudbie kan doen"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef livEliveD het volgende:
Interessant fenomeen maar een simpel 'ik handel dit liever met de betrokken af' of 'Het lijkt me ongewenst om dit voor de schermen allemaal te bespreken' was voldoende geweest hoor![]()
Waarom vindt je dan dat andere mensen zich wel aan moeten passen, terwijl jij dit zelf nooit zal doen? Dan zijn die bans toch niet terecht, met wat je hier zegt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Nee. Daar ben ik nou net helemaal niet bang voor. En Mirage weet dat als geen ander. Die heeft van mij wel eens explosieve mail gehad omdat ik even wilde melden dat ik absoluut niet van plan was om me in te houden. Ik heb mijn mening hier op het forum nog nooit aangepast aan de mods. Een mod is voor mij niets meer of minder dan enige andere user. Dat is een principe dat in alle lagen van mijn wereld doordrongen is.
Als er iemand zo eigenwijs is om tegen hierarchische structuren in te gaan met het risico om wat voor een ding dan ook te verliezen, dan ben ik dat wel. En degenen die me ook irl kennen kunnen dat alleen maar bevestigen.
Lekkere gang van zakenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef Mirage het volgende:
Nou ja, ik denk... "ik ga niet nòg een keer in de herhaling vallen.... ik breng het iets origineler dit keer... dat is wel het minste dat ik voor een oudbie kan doen"
Ik zeg niet dat ik me niet aan WIL passen maar het gewoon nog nooit heb gedaan hier. Niet aan de mods. Niet om geen ban te krijgen. Dat zal niet een argument zijn om me aan te passen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:45 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Waarom vindt je dan dat andere mensen zich wel aan moeten passen, terwijl jij dit zelf nooit zal doen? Dan zijn die bans toch niet terecht, met wat je hier zegt?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:45 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Waarom vindt je dan dat andere mensen zich wel aan moeten passen, terwijl jij dit zelf nooit zal doen? Dan zijn die bans toch niet terecht, met wat je hier zegt?![]()
Ik begrijp je wel, ik houd me meestal ook maar stil, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik me niet aan WIL passen maar het gewoon nog nooit heb gedaan hier. Niet aan de mods. Niet om geen ban te krijgen. Dat zal niet een argument zijn om me aan te passen.
Er zijn genoeg andere argumenten om je soms wel aan te passen en mijn aanpassing bestaat er zeeeeer vaak uit dat ik gewoon maar mijn mond dicht hou.
Een argument om me aan te passen zou kunnen zijn dat ik de kant van een ander zou kunnen zien en die zou kunnen meenemen in het bepalen van mijn mening die daardoor anders zou worden of er een ander aspect aan toe zou kunnen voegen.
In mijn geval is het zo dat ik mijn mond hou voor bepaalde users en niet voor de mods. En vaker omdat ik niet onnodig hard wil zijn. Ik vind mezelf hier al meeeeeer dan bitch genoeg. Maar geloof maar dat het nog vele malen erger kan. Ik snoer mezelf de mond. Dat doet niemand anders voor me. Mijn harde waarheid is geen reden om mensen verbaal af te maken en niet een beetje fatsoen te hebben. Noem het menslievendheidquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:49 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, ik houd me meestal ook maar stil, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?![]()
Ik vind het niet terecht dat hier bans worden uitgedeeld, omdat de moderators het niet eens zijn met de aard/strekking van de posts van iemand. Dan word je dus gewoonweg de mond gesnoerd.![]()
nogmaals.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:49 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, ik houd me meestal ook maar stil, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?![]()
Ik vind het niet terecht dat hier bans worden uitgedeeld, omdat de moderators het niet eens zijn met de aard/strekking van de posts van iemand. Dan word je dus gewoonweg de mond gesnoerd.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je neemt erg selectief waar voor een vermeende "scepticus"(?).
Er vallen binnen truth net zo goed bans onder de zogenaamde believers als nonbelievers.
Alleen al binnen de RvdB serie zijn er onder alle partijen bans gevallen.
Ik heb al meermaals gezegd dat ik het kinderachtig en onsportief vind dat zodra iemand op de vingers getikt worden de mods onterecht en ongefundeerd beticht van voortrekkerij.
Ik ben in slechts enkele weken tijd al voor scepticus met oogkleppen en beschermengel van Stenny tot naïeve labiele gelovige uitgemaakt.
Ik denk dat dit op zich al genoeg zegt over de mate van objectiviteit (die naar mijn idee zéker binnen het redelijke wat je van mod/mens kan verwachten) waarmee ik modereer.
De éne week hou ik Stenny de hand zogenaamd boven het hoofd, de andere week ben ik te sceptisch voor een truthmod.. en nu zou ik een "believer"mod zijn die sceptici wegpest ?
![]()
De zaken zijn op het moment zo verdrietig dat de humor van het scherm spat.
Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken dat zakenuit het verleden wel degelijk meegnomen worden.
Als mensen eerder aangesproken zijn en er afspraken/regels zijn gemaakt, dan wordt ze dat zeer kwalijk genomen als die niet nageleefd worden.
Daarnaast is níet alles zichtbaar voor de meste users, want sommige zaken worden per direct gedelete ( dus niet eens geëdit.. die zijn dus níet terug te vinden voor jullie. Wel voor crewleden).
Ook is er zoiets als de mail.
En in in ieder geval deze gevallen vind ik de bans kijkende naar het totaal pakket zéker terecht.
Truth gaat weer worden zoals het bedoeld is en degenen die dat niet willen accepteren, die moeten dan (jammer genoeg door hunzelf gedwongen tegen mijn principes in) maar verdwijnen.
Nu ben ik even een uurtje nog de hort op.
Later ben ik terug.
Nou ja op zich kan ik me best voorstellen dat het aanvankelijk zo overkwam. Tis lullig maar das nu eenmaal hoe het werkt. Je ziet een verhitte discussie tussen een mod en een user en vervolgens is de user geband. Tuuwk komt dat als mondsnoeren over als je niet verder leest. Kun je moe van worden natuurlijk, snap ik prima, maar een beeld is nu eenmaal zo in het leven geroepen. Ondankbare hobby is dat Fok soms ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef Mirage het volgende:
nogmaals.
Waar haal jij vandaan dat de méning van de users niet geaccepteerd werd ?
Waar haal jij dat vandaan? Ik schreef over de aard/strekking van de posts. Dat is dus precies wat je nu ook weer bevestigd. Mensen mogen dus niet zichzelf zijn hier? Prima, jullie willen beleid, maar dan moet je dat niet steeds tegenspreken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
nogmaals.
Waar haal jij vandaan dat de méning van de users niet geaccepteerd werd ?
De manier waarop men te werk ging is niet wenselijk hier.
Haal jij die poep maar uit je ogen, want dat zei ik helemaal niet.quote:Als mensen op meningen geband werden zouden er inmiddels al meer bans bij zijn gekomen, o.a. jíj.
Want jij en ik zijn het duidelijk niet eens over de terechtheid van de bans.
Als wat jij zegt waar zou zijn, dan zouden jij en de enkelen hierboven toch ook al per direct geband zijn ?
Doe eens even niet zo raar en praat geen poep.
En dit is een voorbeeld over de manier zoals hier geschreven dient te worden?quote:Wat zielige onzinverhalen zeg.
niemand die bovenstaande posts gelezen heeft ?
Houden we de oogkloppen op omdat de slachtofferrol zo goed voelt ?
En terechtquote:Op zondag 12 maart 2006 08:04 schreef yvonne het volgende:
Nou, hup, klaar.
Donequote:Op zondag 12 maart 2006 03:33 schreef displission het volgende:
Kan een mod ff de pagina goed maken in mijn nieuwe topic chakra's? De tweede post mag vervolgens verwijdert worden
Beetje mijn post ook verwijderenquote:
Ik houd zo van opruimenquote:Op zondag 12 maart 2006 08:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje mijn post ook verwijderenDaar gaat het leereffect.
Nou ja, voordeel is wel dat het uit MyAT is verdwenen, want het is niet een topic waar ik me normaal gesproken echt voor interesseer![]()
* Mirage leest even bij !quote:Op zondag 12 maart 2006 10:21 schreef huupia34 het volgende:
misschien kan een mod eens wat zeggen over de toon van klez zijn posts. iedereen die het niet met hem eens is is een sektelid of heeft een vermeende ziekte.
zijn gedrag leidt alleen maar tot verkeerde reacties en voor we het weten hebben we een flame war, topic: het 911 welles/nietus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |