Ik denk het laatste.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:12 schreef livEliveD het volgende:
Of wordt de keuze om het te laten rusten? Iets dat kan uitpakken tot een oplossing of het planten van onkruid.
omdat iteejer hier zegt dat ie mij vanwege dat gedoe in een ander topic respecteerd zal die waarschijnlijk nu ook wel weten dat ik een groot gevoel van rechtvaardigheid bezitquote:Ik moet zeggen dat ik je zeer respecteer vanwege je stellingname tegen een loser die zich op MSN uitgaf als vrouw en iemand die daarin tuinde allerlei rare dingen liet doen - en daarna de familie van diegene ging inlichten. Ik was en ben het daar geheel met je eens, respect dat je tegen iedereen in ging daar.
Maar laat een beetje van dat respect voor anderen dan hier ook zien. Dit is een opmerking in zijn algemeenheid die ik ff aan je kwijt wou, niet als reactie op wat je nu zie, nu heb je je nog ingehouden Maar om je ook es te zeggen dat ik niet alleen maar op je zit te vitten
Ik had gewoon een normale reactie geplaatst. En dan krijg je zo'n reactie.quote:* offtopic geblaat verwijderd, lees de faq eens en ga miepen in TRU-FB graag maar houd dit topic schoon*
Zo is het maar net,en bij het naar beneden scrollen door de posten heen,zag ik iedere keer zinloosquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:22 schreef CarDani het volgende:
Het topic is niet verkl**t door deze users, maar door de bemoeienissen van de mods.
Laat allemaal maar. De lol is er voor mij af op deze manier.![]()
Nope.... dit gaat over de hele reeks. Door alleen maar naar deel 52 of zelfs alleen de laatste delen te kijken doe je de mods ernstig tekort en lijkt het alsof iteejer ineens in de ruimte aan het lullen was. Maar er is eerder door beide mods gereageerd en gewaarschuwd. Dus dit kwam niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:50 schreef bonke het volgende:
dit gaat over het topic rvdb deel 52 en niet over andere topics
iteejer vond het nodig om te zeuren over de op, kreeg daar een weerwoord van en toen puntje bij paaltje kwam werden degenen die een weerwoord gaven ( volledig terecht ) simpel maar gebanned
Het gaat nou juist precies om de manier van gelijk willen halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef bonke het volgende:
ach, ik weet een beetje hoe het er aan toe gaat in truth
als je sceptisch bent heb je meer kans op een ban aan je broek dan een believer
ook al hebben de sceptici gelijk, het past niet in truth als je je gelijk wil halen, dus dan is een ban de makkelijkste uitkomst voor de modjes
en daar gaat et niet overquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:12 schreef nokwanda het volgende:
Diezelfde mensen die nu geband zijn hebben zelf heel erg veel geroepen om bans voor anderen. Op een heel pesterige manier.
Een heuse conspiracy op Fok! zelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:08 schreef GeertWilders.nl het volgende:
Ik vind de wijze waarop een aantal Mods en administrators te werk gaan zeer ongepast. Zonder enige nuance worden 4 mensen geband. Juist de mensen die het RVDB topic leven hebben ingeblazen.
Ik krijg het idee dat er meer in het spel is.
- Hebben de mods en admins ineens medelijden met RVDB en proberen ze heb te beschermen door de mensen die hem in kaart hebben te bannen?
- Is er een dreigement gekomen uit huize den Broeke en zijn ze bang dat dat dreigement uit gaat komen als er mensen kritiek geven op R?
Ik vind dit zeer ongepast op een forum waar de discussie centraal staat en hoop dat er snel verandering in komt.
Het is een topic waard zou je zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een heuse conspiracy op Fok! zelf![]()
Ik zou zeggen: Knal hem gewoon openquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:12 schreef displission het volgende:
wie opent de nieuwe ouwehoer en af en toe serieus? ik zou wel willen..misschien is dit een geschikte titel..: Thruth ouwehoer #68, waar we langzaam wakker worden
ofquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:35 schreef februari het volgende:
[..]
![]()
Ja ik was gebanned en werd doorverwezen naar Feedback om te vragen waarom, maar dat kan niet als je gebanned bent, vandaar dat ik eventjes een ander account heb genomen.![]()
En het commentaar op grenswetenschap:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef visvogel het volgende:
Zo dat is makkelijk, mij een ban geven?
Dit is dus Stenny onder account van mijn man.
Je reinste dictatuur hier.
quote:Tot op heden is het een mysterie waarom de fokkers van het forum zijn verwijderd. Maar het geeft te denken dat in een land waar vrijheid van meningsuiting een groot goed is, mensen monddood worden gemaakt op een openbaar forum terwijl dit toch bedoeld is als platform voor meningen. Deze handelswijze zet vraagtekens bij het forum Fok zelf.
Wat ik heb terug kunnen vinden is dat Stenny één, jawel, één keer een ban aanvroeg voor Pikki, maar daarbij vroeg ze ook meteen om een ban voor zichzelf..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:12 schreef nokwanda het volgende:
Diezelfde mensen die nu geband zijn hebben zelf heel erg veel geroepen om bans voor anderen. Op een heel pesterige manier.
dan heb je toch eea gemist volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:28 schreef GeertWilders.nl het volgende:
Er is in dat topic altijd met nuance gereageerd op RVDB. Als er kritiek was, werden daar uitvoerige argumenten bijgegeven. Deze argumenten mis ik nu bij de mods en admins.
Nou dat is ook niet helemaal waar, het topic is regelmatig veranderd in gezeik over en weer zonder enig argument. Daarom wilden de mods het een en ander gaan veranderen in Truth. Maar of dit nu de juiste manier is...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:28 schreef GeertWilders.nl het volgende:
Er is in dat topic altijd met nuance gereageerd op RVDB. Als er kritiek was, werden daar uitvoerige argumenten bijgegeven.
Deze argumenten mis ik nu bij de mods en admins.
Als je echt zo objectief wil zijn, lees dan zelf 52 topics terug. Dan kom je die zaken vanzelf allemaal tegen. Ook commentaar van de mods daarop en ook het mijne trouwens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:44 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Wat ik heb terug kunnen vinden is dat Stenny één, jawel, één keer een ban aanvroeg voor Pikki, maar daarbij vroeg ze ook meteen om een ban voor zichzelf..
Zou je de andere "roepingen" om bans even willen quoten? Dan kan iedereen een objectieve mening vormen.
Ik begrijp dat jij je prima in de bans kan vinden? Dat is volgens jou een goede oplossing?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
Nope.... dit gaat over de hele reeks. Door alleen maar naar deel 52 of zelfs alleen de laatste delen te kijken doe je de mods ernstig tekort en lijkt het alsof iteejer ineens in de ruimte aan het lullen was. Maar er is eerder door beide mods gereageerd en gewaarschuwd. Dus dit kwam niet zomaar uit de lucht vallen.
Nogmaals, ik heb in deze 52 topics 1x gezien dan Stenny een ban vroeg voor Pikki en haarzelf. Voor de rest is er niets te vinden. Daarom vroeg ik je om de overige aanvragen te posten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je echt zo objectief wil zijn, lees dan zelf 52 topics terug. Dan kom je die zaken vanzelf allemaal tegen. Ook commentaar van de mods daarop en ook het mijne trouwens.
Of het een oplossing is weet ik niet. Maar ik kan me er wel in vinden en ik sta voor de volle 100% achter de modsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij je prima in de bans kan vinden? Dat is volgens jou een goede oplossing?
Mensen de mond snoeren is nooit goed, dan kom je er nooit uit namelijk. In de tweede wereldoorlog ging het er ook zo aan toe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of het een oplossing is weet ik niet. Maar ik kan me er wel in vinden en ik sta voor de volle 100% achter de mods
edit: of het DE oplossing is weet ik niet. Dat het EEN oplossing is wel.
Waarom? Wie ben jij? Ik ben al dat gerel allang zat eigenlijk. Zou het niet beter zijn als de betrokkenen zelf de discussie aangaan over hun bans?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb in deze 52 topics 1x gezien dan Stenny een ban vroeg voor Pikki en haarzelf. Voor de rest is er niets te vinden. Daarom vroeg ik je om de overige aanvragen te posten.
Nou.... de mensen die mensen toen de mond snoerden kwamen aan de macht omdat mensen het mede zo nodig vonden hun mening te uiten ten koste van anderen. Zoals in zovele gevallen uit de wereldgeschiedenis. Lijkt me niet erg steekhoudend, dit argument.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:15 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Mensen de mond snoeren is nooit goed, dan kom je er nooit uit namelijk. In de tweede wereldoorlog ging het er ook zo aan toe.
Mensen moeten recht van spreken hebben en niet een snoer om hun mond als ze een andere mening hebben als de mensen die het forum beheren.
Ik ben iemand die opkomt voor de vrijheid van meningsuitting als je dat nog niet duidelijk was. Opkomen voor mensen waarvan hun mond is gesnoerd vind ik wel zo gepast, zeker als er geen discussie mogelijk is met de admins.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Waarom? Wie ben jij? Ik ben al dat gerel allang zat eigenlijk. Zou het niet beter zijn als de betrokkenen zelf de discussie aangaan over hun bans?
Liefst per e-mail?
Je neemt erg selectief waar voor een vermeende "scepticus"(?).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef bonke het volgende:
ach, ik weet een beetje hoe het er aan toe gaat in truth
als je sceptisch bent heb je meer kans op een ban aan je broek dan een believer
ook al hebben de sceptici gelijk, het past niet in truth als je je gelijk wil halen, dus dan is een ban de makkelijkste uitkomst voor de modjes
Niet als je er niet zelf bij betrokken bent, of ben je dat wel? En ze kunnen toch mailen? Op mij komt jouw reactie meer over als het niet willen laten rusten omdat je zelf beledigd bent?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:18 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Ik ben iemand die opkomt voor de vrijheid van meningsuitting als je dat nog niet duidelijk was. Opkomen voor mensen waarvan hun mond is gesnoerd vind ik wel zo gepast, zeker als er geen discussie mogelijk is met de admins.
Idd, en wie zijn nu de personen die andere mensen de mond snoeren? Je loopt jezelf nogal voor de voeten met dit argument.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... de mensen die mensen toen de mond snoerden kwamen aan de macht omdat mensen het mede zo nodig vonden hun mening te uiten ten koste van anderen. Zoals in zovele gevallen uit de wereldgeschiedenis. Lijkt me niet erg steekhoudend, dit argument.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:36 schreef Doderok het volgende:
Imo gaan de moderators wel niet geheel vrijuit. Ik lees te veel posts waar men zich in de verdediging laat drukken. In de andere subfora worden er meestal niet zo veel woorden aan vuil gemaakt. Misschien is het inherent aan het TRU concept, maar toch, niet zo toegeeflijk zijn!![]()
[sub]
Nog maals, en voor het laatst: ik kom op voor de mods in dit geval. Sta daar 100% achter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Idd, en wie zijn nu de personen die andere mensen de mond snoeren? Je loopt jezelf nogal voor de voeten met dit argument.
Er werd niemand de mond gesnoerd door ons.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:15 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Mensen de mond snoeren is nooit goed,
Ik neem het niet voor niets ook op voor mensen met een hoofddoek die worden onderdrukt door hun man. Direct heb ik daar ook niets mee te maken, indirect wel, omdat ik het erg zou vinden als het mij zou overkomen. Inleven in andere mensen noem ik dat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet als je er niet zelf bij betrokken bent, of ben je dat wel? En ze kunnen toch mailen? Op mij komt jouw reactie meer over als het niet willen laten rusten omdat je zelf beledigd bent?
Ik noem het jezelf speciaal hiervoor te registreren om nog ff lekker door te gaan over bans waar jij het niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Ik neem het niet voor niets ook op voor mensen met een hoofddoek die worden onderdrukt door hun man. Direct heb ik daar ook niets mee te maken, indirect wel, omdat ik het erg zou vinden als het mij zou overkomen. Inleven in andere mensen noem ik dat.
En ook dit voorbeeld, dat verder niets met het hele verhaal van doen heeft, is bekeken vanuit een bepaalde optiek die in slechts een klein percentage van de gevallen opgaat maar waaraan wel een heel eenzijdig rechtvaardigheidsgevoel aan wordt opgehangen. Geloof me... ik ken tig hoofddoekdragende vrouwen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Ik neem het niet voor niets ook op voor mensen met een hoofddoek die worden onderdrukt door hun man. Direct heb ik daar ook niets mee te maken, indirect wel, omdat ik het erg zou vinden als het mij zou overkomen. Inleven in andere mensen noem ik dat.
Je staat voor 100% achter de mods omdat je bang bent voor een ban? Zo was het ook in de tweede wereldoorlog. Iedereen trok Hitlers kant op, omdat er anders consequenties aan zaten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog maals, en voor het laatst: ik kom op voor de mods in dit geval. Sta daar 100% achter.
Lees Mirage's commentaar. Dat is precies wat ik bedoel.
asjeblieft zeg, omdat er een paar users geband zijn meen jij vergelijkingen met Hitler te moeten trekken? Vind je nou zelf ook niet dat je het een beetje in het ridicule trekt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Je staat voor 100% achter de mods omdat je bang bent voor een ban? Zo was het ook in de tweede wereldoorlog. Iedereen trok Hitlers kant op, omdat er anders consequenties aan zaten.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef GeertWilders.nl het volgende:
[..]
Je staat voor 100% achter de mods omdat je bang bent voor een ban? Zo was het ook in de tweede wereldoorlog. Iedereen trok Hitlers kant op, omdat er anders consequenties aan zaten.
point takenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef Mirage het volgende:
en dat wil dus niet zeggen dat hij niet met de blokken mocht spelen !
Nou maak je me toch nieuwsgierig naar wat er dan wel zo banwaardig is allemaal. Ik kan met mijn pindabrein nog net begrijpen dat de sfeer in sommige truth topics niet optimaal is/was en dat veranderingen wenselijk zijn. Dat iemand op de tegenpartij gaat vlammen omdat haar OP wordt bekritiseerd kan ik begrijpen. Tuuwk is het niet leuk om kritiek te krijgen op iets waar je veel tijd en energie in steekt. Nu is dat vlammen onwenselijk en dus kies je er in sommige gevallen voor om een afkoelban te geven. Dat snap ik. Ook begrijp ik dat daardoor de stempel monddood en subjectief snel geplakt zal worden, terecht of niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef Mirage het volgende:
Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken dat zakenuit het verleden wel degelijk meegnomen worden.
Als mensen eerder aangesproken zijn en er afspraken/regels zijn gemaakt, dan wordt ze dat zeer kwalijk genomen als die niet nageleefd worden.
Daarnaast is níet alles zichtbaar voor de meste users, want sommige zaken worden per direct gedelete ( dus niet eens geëdit.. die zijn dus níet terug te vinden voor jullie. Wel voor crewleden).
Ook is er zoiets als de mail.
En in in ieder geval deze gevallen vind ik de bans kijkende naar het totaal pakket zéker terecht.
Hey zoalshetis! Jij hier?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat ze er wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |