Ik kreeg de schuld, 63 mails langquote:Op zondag 12 maart 2006 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb jou dat nergens zien zeggen
ik weet wel wat ik gezegd heb, en dat was een tandje erger volgens mij
ik vraag me enkel af waar de pijn nu ligt, in het woordje "enge" of in "alienneuker"
Ik ga die serie echt niet heropenen! Als iemand zich geroepen voelt er een overzichtelijke en feitelijke samenvatting van te maken voor de wiki is dat prima, maar daar blijft het bij. Ik vond die sfeer ook misselijk ja, dat is het juiste woord.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef Netflier het volgende:
Ik blijf ervoor om RvdB voorlopig te laten rusten. Ga hem niet aanmoedigen om het alsnog te openen. Of er nou alleen maar bagger of tevens inhoudelijke dingen instaan, ik werd echt naar van die misselijke sfeer die er hing.![]()
Dan nog, heel, heel erg dat ik zoiets gezegd heb!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ho wacht Yvonne, ik lees het net allemaal even terug en ik zie dat het een reactie was op dat wanstaltige artikeltje op Grenswetenschap dat nu is verwijderd (http://www.grenswetenschap.nl//permalink.asp?grens=155). Dan kan ik me wel voorstellen dat je pissed was. Maar dan nog, weet je zeker dat je niet te voorbarig was om te denken dat zij het heeft geschreven?
Nou, daar ga je, kost je minstens 63 mailsquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geen, maar haar astrale erotiek was soft, non-erotisch en penisverslappend. ook heel erg burgerlijk, maar daar heb ik me al eerder over uitgelaten toen ik haar een "erotiek beurs persoontje vond".
Wie heeft dat dan wél geschreven? Iedereen ontkent dat. Maar ik heb een copie, iedereen mag dat lezen, nee móet dat lezen, om te weten waar dit alles nou over ging. Ik hou van openheid, zou Stenny gezegd hebben. Die openheid zal er dan ook komen, ik zal die gehele blog dus tijdelijk hier op fok gaan hosten. Als één der hoofdpersonen meen ik daar toch wel toe gerechtigd te zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Genverbrander het volgende:
Ho wacht Yvonne, ik lees het net allemaal even terug en ik zie dat het een reactie was op dat wanstaltige artikeltje op Grenswetenschap dat nu is verwijderd (http://www.grenswetenschap.nl//permalink.asp?grens=155). Dan kan ik me wel voorstellen dat je pissed was. Maar dan nog, weet je zeker dat je niet te voorbarig was om te denken dat zij het heeft geschreven?
Dat is nu al de tweede keer dat het wordt deleted.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
beste nikky,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is nu al de tweede keer dat het wordt deleted.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
beste nikky,
wil je niet in gesloten topics posten binnen truth ?
Dat is mijn stommiteit al !
Echt?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef Dagonet het volgende:
Bij 300 gaat het nog steeds automatisch op slot hoor.
Automagisch!quote:
Die moet naar Truth!!quote:
Dit is serieus de beste die er is !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |