ik denk dat ze wel weet hoe ik over haar denk. al vanaf haar eerste post op fok.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Netflier het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haarzelf, dan kan ze er misschien zelf iets aan doen. Ze zet zichzelf graag op de voorgrond, dat is iets wat zeker is. Het is geen muurbloempje.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:
Er werd gevraagd, in de mails, om toch vooral even te melden waarom men niet terugwilde,
bij deze.
Ja sorry hoor. Maar met name Sten´s gedoe is me zooo ontzettend de neus uit gekomen dat ik hier echt om moest lachen. Is wel gemeen van me... weet ik. De vergelijking gewoon.......quote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je moet wat doen aan je gevoel voor humor nok.
Met alle, alle respect .quote:Op zondag 12 maart 2006 21:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Jij geeft in deze ene post al meer aanleiding tot een ban dan Stenny in 52 topics RvdB.![]()
Probeer eens aardig en fatsoenlijk te blijven zodat we niet weer oorlog krijgen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
Over de forum-downtime verwachten we binnen een paar dagen relevante informatie te kunnen geven. Nu nog even niet
As is jaquote:
Ik hoef mijn neus niet buiten TRU te steken om te weten dat het onfatsoenlijk is om iemand een enge alienneuker te noemen, Yvonne.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met alle, alle respect .
Ik denk dat je je neus iets vaker buiten TRU moet steken en je eens verdiepen in hoe mensen hier posten
En hoe FOK! nu eik in elkaar steekt.
vond jij stenny dan echt zo fatsoenlijk?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik hoef mijn neus niet buiten TRU te steken om te weten dat het onfatsoenlijk is om iemand een enge alienneuker te noemen, Yvonne.
Ik laat het achterwege voortaan, ik heb teveel naar Hans Teeuwen gekeken....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar met name Sten´s gedoe is me zooo ontzettend de neus uit gekomen dat ik hier echt om moest lachen. Is wel gemeen van me... weet ik. De vergelijking gewoon.......
Maar hey..... ieder zijn keus... je zult mij een alien niet zien discrimineren.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef nokwanda het volgende:
Maar hey..... ieder zijn keus... je zult mij een alien niet zien discrimineren.
Ik schaam me dan ook diep!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik hoef mijn neus niet buiten TRU te steken om te weten dat het onfatsoenlijk is om iemand een enge alienneuker te noemen, Yvonne.
Misschien heeft ze er zelf nog niet echt besef van. Als iemand een bepaald irritant trekje heeft maar hij/zij wordt er niet op gewezen kan hij/zij er ook geen rekening mee houden om daar een beetje op te letten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef zoalshetis het volgende:
wat is je punt?
Goh. Ik krijg toch de indruk dat men toch wel erg selectief gevoelig is dan.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met alle, alle respect .
Ik denk dat je je neus iets vaker buiten TRU moet steken en je eens verdiepen in hoe mensen hier posten
En hoe FOK! nu eik in elkaar steekt.
Oh, we komen hier zeker op terug. Wat er hier gebeurd is is absoluut onacceptabel. Mijn naam hoeft niet gezuiverd te worden, die mag zo blijven staan. We zullen eea aan de kaak gaan stellen en duidelijk presenteren wie wat gezegd heeft, en daarvoor is oa die blog nodig. Plus nog een andere, die ze zelf al weggehaald hebben. Maar we zullen die in een mirror terug gaan zetten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:42 schreef Netflier het volgende:
Ik vind dat er het één en ander uitgepraat moet worden. De users zijn medeverantwoordelijk voor die bagger, maar ook Iteejer en Mirage hebben af en toe olie op het vuur gegooid met nare opmerkingen. Ze vinden zelf hun handelen correct en hadden niet de bedoeling kwaad te doen en daarom vind ik uitspraken als "dictator" en "monddood maken" wel te ver gaan. Maar ik vind bijvoorbeeld wel dat ze minder krampachtig het forum moeten sturen, zo van "ik ben het niet met je eens en daarom vind ik dat deze post weinig inhoud heeft". Je kan topics en vooral degenen met dit soort onderwerpen niet naar je hand zetten. Stel duidelijke regels. Als iemand opzettelijk gekwetst wordt moet je als mod ingrijpen, maar niet als een user een bepaald standpunt heeft wat je niet zint.
Aan de andere kant vind ik dat Iteejer's naam gezuiverd moet worden in dat stuk op grenswetenschap.blog of whatever. Het was een kinderachtige actie.
mén je moest eens weten hoe ik haar er op gewezen heb! zelfs met de uitkomst van haar nieuwe 'boek' heb ik haar gewezen op de toon die zij schreef. niet nuilen, ze is gewoon meer dan rete irritant.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef Netflier het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er zelf nog niet echt besef van. Als iemand een bepaald irritant trekje heeft maar hij/zij wordt er niet op gewezen kan hij/zij er ook geen rekening mee houden om daar een beetje op te letten.
Ik heb dan ook totaal geen probleemquote:
Ik dacht uit deze post van je op te kunnen maken dat je een probleem had, maar ook dat heb ik verkeerd opgevat dan blijkbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb dan ook totaal geen probleem
Jij?
Dat was wmb nou net het punt dat me het meest ergerde... er wel op gewezen worden maar er niks positiefs mee doen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef Netflier het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er zelf nog niet echt besef van. Als iemand een bepaald irritant trekje heeft maar hij/zij wordt er niet op gewezen kan hij/zij er ook geen rekening mee houden om daar een beetje op te letten.
Jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
én terecht!
Heb je er iets van geleerd stoute vrouw ?
Nah... de grap erachter die ik zag was iets complexer dan dat maar niet geschikt om hier uit te leggen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
Toch wel. lees je zin nog eens goed,...
Alien-discriminerende_vermoedelijk_met_erotische_gevoelens_erbij ufoslet!
Ja, je moet je mooie hoofdje daar dan ook niet over brekenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik dacht uit deze post van je op te kunnen maken dat je een probleem had, maar ook dat heb ik verkeerd opgevat dan blijkbaar.![]()
Dat lijkt me zonde iteejer, het is niet alleen maar bagger, staan ook veel goeie dingen tussen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef iteejer het volgende:
Als er relevante nieuwe informatie over Robbert komt, zullen we weer een topic openen, maar dat wordt dan gewoon een topic, geen serie, geen volgnummers. De gehele voorgaande reeks kan wat mij betreft het archief in, ik ben niet trots op die bagger.
een geile alienneuker dan ?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk met dit soort posts. Doe normaal.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
een geile alienneuker dan ?
waar val je precies over
Ow... btw... Noem je mij zo?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
Toch wel. lees je zin nog eens goed,...
Alien-discriminerende_vermoedelijk_met_erotische_gevoelens_erbij ufoslet!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
een geile alienneuker dan ?
waar val je precies over
ja en voortaan zonder stennyquote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dat lijkt me zonde iteejer, het is niet alleen maar bagger, staan ook veel goeie dingen tussen.![]()
Ik blijf ervoor om RvdB voorlopig te laten rusten. Ga hem niet aanmoedigen om het alsnog te openen. Of er nou alleen maar bagger of tevens inhoudelijke dingen instaan, ik werd echt naar van die misselijke sfeer die er hing.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef Genverbrander het volgende:
Dat lijkt me zonde iteejer, het is niet alleen maar bagger, staan ook veel goeie dingen tussen.![]()
het schijnt, maar pin me er niet op vast, dat stenny ooit een alien implantaat van 24 centimeter in haar vagina heeft gekregen, en daarna heeft ze er nooit meer afstand van gedaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]! Heb ik dat gezegd?
Nog erger!
Nou ja, spijt heb ik al betuigd
Het zal uiteraard nooit meer voorkomen.
Met andere woorden: je vindt Stenny niet geil?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef yvonne het volgende:
woat? ik neuk nog liever een opengesneden fles chloor.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef Netflier het volgende:
[..]
Met andere woorden: je vindt Stenny niet geil?
ik heb jou dat nergens zien zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]! Heb ik dat gezegd?
Nog erger!
Een dichte fles chloor neukt idd vrij lastig.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
woat? ik neuk nog liever een open fles chloor.![]()
Welke vrouw wil daar nou afstand van doen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt, maar pin me er niet op vast, dat stenny ooit een alien implantaat van 24 centimeter in haar vagina heeft gekregen, en daarna heeft ze er nooit meer afstand van gedaan.
zie aanpassing...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Een dichte fles chloor neukt idd vrij lastig.
geen, maar haar astrale erotiek was soft, non-erotisch en penisverslappend. ook heel erg burgerlijk, maar daar heb ik me al eerder over uitgelaten toen ik haar een "erotiek beurs persoontje vond".quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Netflier het volgende:
[..]
Welke vrouw wil daar nou afstand van doen?![]()
Ik las ergens "geile alienneuker", dus vandaar....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
woat? ik neuk nog liever een opengesneden fles chloor.![]()
Ho wacht Yvonne, ik lees het net allemaal even terug en ik zie dat het een reactie was op dat wanstaltige artikeltje op Grenswetenschap dat nu is verwijderd (http://www.grenswetenschap.nl//permalink.asp?grens=155). Dan kan ik me wel voorstellen dat je pissed was. Maar dan nog, weet je zeker dat je niet te voorbarig was om te denken dat zij het heeft geschreven?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]! Heb ik dat gezegd?
Nog erger!
Ik kreeg de schuld, 63 mails langquote:Op zondag 12 maart 2006 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb jou dat nergens zien zeggen
ik weet wel wat ik gezegd heb, en dat was een tandje erger volgens mij
ik vraag me enkel af waar de pijn nu ligt, in het woordje "enge" of in "alienneuker"
Ik ga die serie echt niet heropenen! Als iemand zich geroepen voelt er een overzichtelijke en feitelijke samenvatting van te maken voor de wiki is dat prima, maar daar blijft het bij. Ik vond die sfeer ook misselijk ja, dat is het juiste woord.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef Netflier het volgende:
Ik blijf ervoor om RvdB voorlopig te laten rusten. Ga hem niet aanmoedigen om het alsnog te openen. Of er nou alleen maar bagger of tevens inhoudelijke dingen instaan, ik werd echt naar van die misselijke sfeer die er hing.![]()
Dan nog, heel, heel erg dat ik zoiets gezegd heb!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ho wacht Yvonne, ik lees het net allemaal even terug en ik zie dat het een reactie was op dat wanstaltige artikeltje op Grenswetenschap dat nu is verwijderd (http://www.grenswetenschap.nl//permalink.asp?grens=155). Dan kan ik me wel voorstellen dat je pissed was. Maar dan nog, weet je zeker dat je niet te voorbarig was om te denken dat zij het heeft geschreven?
Nou, daar ga je, kost je minstens 63 mailsquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geen, maar haar astrale erotiek was soft, non-erotisch en penisverslappend. ook heel erg burgerlijk, maar daar heb ik me al eerder over uitgelaten toen ik haar een "erotiek beurs persoontje vond".
Wie heeft dat dan wél geschreven? Iedereen ontkent dat. Maar ik heb een copie, iedereen mag dat lezen, nee móet dat lezen, om te weten waar dit alles nou over ging. Ik hou van openheid, zou Stenny gezegd hebben. Die openheid zal er dan ook komen, ik zal die gehele blog dus tijdelijk hier op fok gaan hosten. Als één der hoofdpersonen meen ik daar toch wel toe gerechtigd te zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Genverbrander het volgende:
Ho wacht Yvonne, ik lees het net allemaal even terug en ik zie dat het een reactie was op dat wanstaltige artikeltje op Grenswetenschap dat nu is verwijderd (http://www.grenswetenschap.nl//permalink.asp?grens=155). Dan kan ik me wel voorstellen dat je pissed was. Maar dan nog, weet je zeker dat je niet te voorbarig was om te denken dat zij het heeft geschreven?
Dat is nu al de tweede keer dat het wordt deleted.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
beste nikky,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is nu al de tweede keer dat het wordt deleted.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
beste nikky,
wil je niet in gesloten topics posten binnen truth ?
Dat is mijn stommiteit al !
Echt?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef Dagonet het volgende:
Bij 300 gaat het nog steeds automatisch op slot hoor.
Automagisch!quote:
Die moet naar Truth!!quote:
Dit is serieus de beste die er is !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |