abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36093973
tsja

hallo allemaal

en hier laat ik het even bij
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:59:30 #252
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36095552
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef One_of_the_few het volgende:

Dan stel ik bij deze dat 9-11 geen inside job was maar dat er grote fouten door de regering is gemaakt. Dat is een feit, en nu iemand die met onweerlegbare bewijzen maar het tegendeel laten bewijzen..
Dat ìs een feit tot het tegendeel bewezen is. Zo, nu kunnen alle topics wel dicht. Op een na.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_36095746
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef Oversight het volgende:

[..]

ergens begrijpelijk, maar zoals je hebt kunnen zien kunnen een boel users het niet laten om overloos in discussie te gaan over de geloofwaardigheid van de bron zelf, en bij gebrek aan beter zelfs over de site waar het betreffende feit gehost is.

AS IF dat iets toevoegt of zegt over de gemelde feiten daar...

Ik wordt er erg verdrietig van dat in géén van de topics tot nu toe constructief voortgang is geboekt met waarheidsvinding, en dát is nou net het enige doel van de hele serie...

Ik blijf zeker bronnen vermelden maar dat is iets anders dan een klikbare link naar de site waar iets al dan niet doorgelinkt online staat.

Het vermelden dat Hr X uit plaats Y een uitspraak heeft gedaan via medium Z is voldoende om voor bronvermelding door te gaan.

Als je daar dan aan twijfelt kun je zelf contact zoeken met het meduim en bevestiging vragen.

IK verzoek iedereen die wil meepraten in de 9/11 topics nadrukkelijk het volgende:

post alleen als je m.b.t. de TT of geposte feiten iets inhoudelijks toe te voegen hebt, of open een ouwehoer-topic als je wilt discussieren over omstandigheden of aanverwante zaken.

Géén offtopic reacties over jouw mening over de bron, of bronvermelding in het topic!!

Klagen en vragen kun je hier in feedback kwijt.

Als ik iets als FEIT post, en de bron is vermeld, dan is het gewoon een feit totdat iemand zélf het tegendeel aantoont.

NIET roepen dat je iets onzin vind of niet waar is.

geef aan waarom iets niet zou kunnen, en onderbouw JOUW gevonden FEIT, én voorzie ons van een bronvermelding, zodat mensen die ergens aan twijfelen zélf onafhankelijke bevestigingen of tegenbewijzen kunnen zoeken.

En zolang ze dat tegenbewijs niet kunnen tonen hebben ze maar feiten aan te nemen zoals ze gepresenteerd worden.
[..]

Ik zal kijken of ik ze nog mag editten, anders bij deze verzoek toevoegen.

Inclusief smiley's vóór de zinnen graag!
Ik ga even iets proberen met jouw topics.
Ze zijn niet verdwenen !
Daarnaast ben ik nog even in overleg met iteejer.
Kom er later op terug.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36096399
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef One_of_the_few het volgende:
kunnen er niet een aantal 9-11 threads dicht? Het overzicht is ver te zoeken. En in allerlei topics worden van alles geroepen over ''feiten''. Het maakt het er niet duidelijker op wat nu wel of niet discutabel is want ook de grootste onzin komt voorbij. En omdat allemaal te gaan ontkrachten omdat het een feit is totdat het tegendeel bewezen is is wel heel raar.

Dan stel ik bij deze dat 9-11 geen inside job was maar dat er grote fouten door de regering is gemaakt. Dat is een feit, en nu iemand die met onweerlegbare bewijzen maar het tegendeel laten bewijzen..
Dit is natuurlijk ook onzinnig.
Zoals ik het begrijp wil topicstarter gewoon een aanvulling van iedereen die ook iets heeft opgepikt/ gelezen betreffende het onderwerp.
Hij wil alles bijeenrapen in de topics per insteek en daar wil hij dan iets mee doen.

Op deze manier gaat nog ieder topic over hetzelfde.
"Of alle users alle bronnen wel betrouwbaar vinden " is níet relevant.
Hij wil een verzameling van alle beweringen anders dan de officiele versie.

Meedoen of start je eigen topic over betrouwbaarheid van bronnen.

En wat de hoeveelheid topics betreft.
mee eens. Ook al gezegd zie 1,5 of 2 feedbacks terug.
In de reactie daarop heeft Oversight duidelijk gemaakt waarom hij ervoor kiest het per onderwerp te doen. En daar kon ik mij ook wat bij voorstellen.

Hij wacht nu nog op een eigen subforum
Sir Winston Churchill
pi_36096830
Hij beweert anders dat hij op zoek is naar feiten, dat is iets anders dan op zoek zijn naar beweringeren anders dan de officiële versie.

Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten. En door alle topics zo beperkt mogelijk te houden kun je snel gaan zeuren dat het offtopic gaat.

Maar goed ik ga er zelf ook maar eentje openen
pi_36096871
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Wombcat het volgende:

Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten
Meer om dat 9/11 subforum er door heen te drukken, denk ik zo.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:45:29 #257
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36096969
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Meer om dat 9/11 subforum er door heen te drukken, denk ik zo.
Nou, er worden redelijk vaak nieuwe topics geopend op het moment dat er van de betreffende conspiracy theorie niet veel meer over is. Helaas gaan die nieuwe topics dan vaak wèèr over hetzelfde onderwerp.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_36096987
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Hij beweert anders dat hij op zoek is naar feiten dat is iets anders dan op zoek zijn naar beweringeren anders dan de officiële versie.

Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten.
Dat is jammer.
Ik weet dat dat niet zijn intentie is.

Wel zou ik de handel nog steeds graag wat compacter zien, daar ben ik dus even mee aan het spelen
Kijk maar eens in de truth index...
quote:
En door alle topics zo beperkt mogelijk te houden kun je snel gaan zeuren dat het offtopic gaat.

Maar goed ik ga er zelf ook maar eentje openen
Sir Winston Churchill
pi_36097024
maar nu wil ik eerst een kop koffie, en een knuffel.

* Mirage gaat dus even richting woonkamer.
Sir Winston Churchill
pi_36097142
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat is jammer.
Ik weet dat dat niet zijn intentie is.

Wel zou ik de handel nog steeds graag wat compacter zien, daar ben ik dus even mee aan het spelen
[..]

Ik zeg ook alleen maar dat het zo op me overkomt.
zie ik eens een conspirancy is het weer niet goed

Ik had het trouwens wel gezien hoor, daar onderaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2006 21:36:55 ]
pi_36098449
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

En bereid gegeven informatie los te koppelen van persoonlijk vooroordeel, en puur te beoordelen op de inhoud van de informatie.

Vonny...
Als je het aantal -smileys gaat tellen op dit forum denk ik dat er verreweg de meeste naar Yvonne zijn gericht. Zou ze echt zo lief zijn of heeft de kleur rood toevallig soms een mysterieuze aantrekkingskracht op veel users?
pi_36098483
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Als je het aantal -smileys gaat tellen op dit forum denk ik dat er verreweg de meeste naar Yvonne zijn gericht. Zou ze echt zo lief zijn of heeft de kleur rood toevallig soms een mysterieuze aantrekkingskracht op veel users?
Nou ja.... rood is uiteindelijk zowel de kleur van het gevaar als van de liefde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36101861
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
Mag die van mij ook naar beneden dan? Of had ik dat zelf kunnen doen?
9/11 feiten: rechtszaak 20e kaper
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:10:30 #264
19194 Oversight
◢◤
pi_36102059
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

ze rijdt gewoon lekker, en het ligt heerlijk als je dichtbij haar bent kan ik je verzekeren met de hand op m'n hart....

Daarnaast is ze altijd voor rede vatbaar zolang je de inhoud niet negeert, of er aan voorbijgaat alsof dingen niet gezegd of geschreven zijn.

Er is een punt waarop humor en grollen op basis van jarenlang discussieren, en vrijheid van meningsuiting overgaat in nodeloos of opzettelijk kwetsen en dat is een hele fijne grens, die ze altijd feilloos aanvoelt, en dat maakt haar een geweldige A, waar we niet zonder zouden kunnen gewoon.

En nu zou je dit als slijmen kunnen opvatten maar ik kan je verzekeren dat ik éérder dan anderen ban's aan mijn broek krijg en kreeg dan menig ander, vraag me gerust om details.

Het zijn de Fa's die me steeds proberen stil te krijgen, maar in bantijd bedenk ik stiekum rel-topics, of post ik onder de nick van Yvonne, maar dan zónder smiley's.

Ooit vergat ik het in een post, die staat nog wel ergens....

REPAIR-TFS !!!

◢◤
pi_36102802
Reactie op een post uit het pentagon topic:
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Oversight het volgende:

[..]

vandaar mijn verzoek voor een eigen 9/11 subforum waar al deze reacties gewoon gewist kunnen worden omdat er in de MED komt te staan dat je de OP moet lezen en je houden aan wat de bedoeling van een topic is, óf je eigen topic openen.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van truth (en ook een eventueel 9/11 forum) zijn? Wat ik al eerder in het topic zei: het is en blijft een discussieforum. Je kan nog wel zulke eisen stellen in je OP maar ik vraag me af in hoeverre het wenselijk is. Sowieso lijkt het mij niet de bedoeling dat een TS de manier van reageren in z'n topic zo mag dicteren. Op de manier waarop jij wilt dat het gaat zijn er geen uitstapjes meer mogelijk en sluit je je af voor elk ander inzicht.
pi_36103413
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Mag die van mij ook naar beneden dan? Of had ik dat zelf kunnen doen?
9/11 feiten: rechtszaak 20e kaper
Done !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 maart 2006 @ 06:58:49 #267
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36106696
ik ben helemaal voor een 911 subforum.
reden:

Truth is een forum voor het paranormale, Feiten en politieke Corruptie horen hier niet thuis maar worden in NWS en POL niet geaccepteerd wegens een paar personen die hun persoonlijke overtuigingen laten regeren.

ik bied mij aan als Mod.
en zou ook Salvador met een Moderatorschap in dat subforum willen hebben
als het er van komt dus.

mischien wil CoZ ook trouwens, hij is tof.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 07:40:20 #268
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36106879
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 06:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben helemaal voor een 911 subforum.
reden:

Truth is een forum voor het paranormale, Feiten en politieke Corruptie horen hier niet thuis maar worden in NWS en POL niet geaccepteerd wegens een paar personen die hun persoonlijke overtuigingen laten regeren.

ik bied mij aan als Mod.
en zou ook Salvador met een Moderatorschap in dat subforum willen hebben
als het er van komt dus.

mischien wil CoZ ook trouwens, hij is tof.
Ik ben niet voor een apart 911 subforum.

Wel ben ik al heel lang voor splitsing van Truth in een "Paranormaal forum" en een "Conspiracy forum".

Die twee zitten hier bij elkaar gestopt en hebben erg weinig met elkaar te maken.

Wat hebben Het medium Robbert van den Broeke (deel 52) - Bij Medium geweest; ik ben heldervoelend?? en Spiritueel.. Ring rond de maan...

bijvoorbeeld met Experts Claim Official 9/11 Story is a Hoax - George Bush aan de macht door nazi geld en Ongeluk prinses Diana in Parijs te maken?

Net zoveel als een willekeurig topic uit CUL te maken heeft met een uit WFL, of net zoveel als een willekeurig topic uit PTA overeenkomt met een uit R&P.

Spirituele en paranormale onderwerpen hebben weinig of niks gemeen met complotten en verborgen geschiedenis ed. Ja er is een klein stukje overlap als het om occulte zaken gaat, maar fora als bv. NWS en POL overlappen elkaar veel meer en die worden ook niet samengevoegd. Of denk aan Sport en Voetbal.

Dus TRU mods, doe wat juist is en pleit voor splitsing van beide zaken zodat beide veel beter aan bod kunnen komen. Zolang de vraag van de users alleen komt gebeurt er niks vrees ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door NorthernStar op 17-03-2006 07:48:19 ]
pi_36107097
En waar ga je dan naartoe wanneer het gaat over bijvoorbeeld David Icke of wanneer het gaat over Templars en Rozenkruizers e.d. ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 maart 2006 @ 08:18:11 #270
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36107258
geen id, maar wat is daar paranormaal aan?
(david icke terzijde)

Templars is puur historisch.
zou dus in Cultuur moeten.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 08:21:26 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36107294
911 is ernst, het gaat over mensenlevens
en niet alleen die dag, maar nogsteeds..

zoiets hoort nogsteeds actueel te zijn

en het heeft niks met paranormaal te maken
het heeft ook weinig met conspiracy theorys te maken
dat bush en consorten glashard lopen te liegen is allang duidelijk
het is politieke corruptie, maar Pol wil er ook niet echt aan beginnen blijkbaar.
pi_36108803
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:18 schreef BaajGuardian het volgende:
geen id, maar wat is daar paranormaal aan?
(david icke terzijde)

Templars is puur historisch.
zou dus in Cultuur moeten.
Omdat het vaak gaat over niet bewezen culturele zaken. Vermoedde satanische rituelen, conspiract zaken die erbij betrokken worden. Ontstaan van NWO wordt er bij getrokken via organisaties als vrijmetselaars. Juist in zulke topics worden paranormale dingfen en conspiracy gemengd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 10:24:49 #273
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36109601
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:02 schreef nokwanda het volgende:
En waar ga je dan naartoe wanneer het gaat over bijvoorbeeld David Icke of wanneer het gaat over Templars en Rozenkruizers e.d. ?
Bij occulte zaken is er idd enige overlap.

Maar dat is vrij simpel. Dan kijk je naar de intentie van het topic en de topicstarter. Wat is de bedoeling ervan? Ligt de nadruk op geheime genootschappen of het streven naar wereldse macht? -> conspiracy.
Is het bedoeld om het over magische rituelen of demonische entiteiten oid te hebben -> paranormaal.

En topics worden zo vaak van het ene forum naar het andere forum verplaatst. Dat is geen big deal ofzo. Zelfs als de discussie halverwege in een andere richting gaat kun je het best verplaatsen. Gebeurd constant. Bovendien kun je er gewoon afspraken over maken toch?

En dit, occulte zaken, zijn ook ongeveer de enige overlap die er is. De rest bestaat heel duidelijk uit twee dingen die weinig met elkaar te maken hebben.

Robbert vd Broeke, wicca, pluk een kaart en geesten oproepen een eigen plek. Vrijmetselarij, 9/11, NWO en mind control een eigen plek.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:26:50 #274
19194 Oversight
◢◤
pi_36109644
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:33 schreef LostFormat het volgende:
Reactie op een post uit het pentagon topic:
[..]

Dit kan toch niet de bedoeling zijn van truth (en ook een eventueel 9/11 forum) zijn?
dat staat er toch?
quote:
Wat ik al eerder in het topic zei: het is en blijft een discussieforum.
klopt, met nieuw topicknopje voor al jouw wensen, en alle andere users mogen óók aangeven in hun op hoe ze iets willen bespreken, als dat een duidelijk doel heeft.

Als er geen animo voor is blijft men vanzelf weg,....

Topics waarin niet wordt gereageerd zakken vanzelf weg,.. enz...
quote:
Je kan nog wel zulke eisen stellen in je OP maar ik vraag me af in hoeverre het wenselijk is.
dat mag iedereen voor zichzelf bepalen,.... gelukkig.
quote:
Sowieso lijkt het mij niet de bedoeling dat een TS de manier van reageren in z'n topic zo mag dicteren.
Nee, stel je voor dat een topic een doel heeft.....

zullen we eens in alle V&A topics oeverloos gaan reageren over aanverwante merken van wat er dan ook te koop gezet is of gevraagd werd?

het is toch een discussieforum?

steeds nét naast de bedoeling van het topic reageren.... dat wordt humor......
quote:
Op de manier waarop jij wilt dat het gaat zijn er geen uitstapjes meer mogelijk en sluit je je af voor elk ander inzicht.
let op, ik los je probleem in 1 klik op:

9/11 sub-forum

◢◤
pi_36112788
Zeg eh... dat RvdB topic hè, ik zag mijn usernaam ook even langs komen op die site over grenswetenschap, hoe zit dat eigenlijk? En kan iemand me in een aantal steekwoorden daarover bijpraten, ook qua posities e.d.
B.v.d.
I´m back.
  Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 12:33:56 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36113158
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg eh... dat RvdB topic hè, ik zag mijn usernaam ook even langs komen op die site over grenswetenschap, hoe zit dat eigenlijk? En kan iemand me in een aantal steekwoorden daarover bijpraten, ook qua posities e.d.
B.v.d.
Notendop:
Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
Been there, done that, het wordt saai en uiterst voorspelbaar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_36113358
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Notendop:
Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
Heksenjacht nummer zoveel dus. .
I´m back.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:44:30 #278
19194 Oversight
◢◤
pi_36113462
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef Ryan3 het volgende:

Heksenjacht nummer zoveel dus. .
Spionnejacht

Mata-Mirage-Hari
◢◤
pi_36113542
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:44 schreef Oversight het volgende:

[..]

Spionnejacht

Mata-Mirage-Hari
Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.

Zeg maar jij bent ook een believer in 9/11 complot? Altijd al geweest of gaf bij jou iets de doorslag. Wat was dat dan?
I´m back.
pi_36113913
Straks wordt de usernaam "Ryan3" ook nog een Jungiaans oerbeeld. .
quote:
@ FOK!ker

okè dan ryan3 aka agno-sticus, welkom aan boord jongen en sorry dat ik je net voor een andere flapdrol aanzag hoor.

nu kan de pret beginnen hoor, tante ryan 3 puntjer is in tha house!

Antwoord:
quote:
Nou, ik krijg er bekant een identiteitscrisis van. Geen Iteejer en géén Ryan3. Sorry.
Je kan natuurlijk ook gewoon puur naar de inhoud van mijn posts kijken, zonder er een waardeoordeel aan te hangen door te bedenken wie de poster is.
[..]géén Ryan3. .

Maar goed, hij heeft gelijk, ben ook niet agno-sticus, heb geen syllabel gelezen over die RvdB.
I´m back.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:59:30 #281
19194 Oversight
◢◤
pi_36113925
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.

Zeg maar jij bent ook een believer in 9/11 complot? Altijd al geweest of gaf bij jou iets de doorslag. Wat was dat dan?
Overtuigd van complot, sinds dag 1.

Weet een boel van `achter de schermen` over de aanloop, en aanslag.

Heb een hele goede theorie, die meer hout snijdt dan alle bestaande, en probeer die voor mezelf onderuit te halen, en het lukt me maar niet....

In mijn theorie worden er twee vliegen in 1 klap geslagen:

Definitief en onherstelbaar en onvindbaar vernietigen van `een instelling` die onder de metro van WTC-square was gebouwd.

Het mee-liften op de emoties van de bevolking na en tweede grote ingrijpende aanval `zoals pearl harbor`...

En verdrietig genoeg is alle rest bijzaak..... lijkt het.....
◢◤
pi_36113977
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Oversight het volgende:

[..]

Overtuigd van complot, sinds dag 1.

Weet een boel van `achter de schermen` over de aanloop, en aanslag.

Heb een hele goede theorie, die meer hout snijdt dan alle bestaande, en probeer die voor mezelf onderuit te halen, en het lukt me maar niet....

In mijn theorie worden er twee vliegen in 1 klap geslagen:

Definitief en onherstelbaar en onvindbaar vernietigen van `een instelling` die onder de metro van WTC-square was gebouwd.

Het mee-liften op de emoties van de bevolking na en tweede grote ingrijpende aanval `zoals pearl harbor`...

En verdrietig genoeg is alle rest bijzaak..... lijkt het.....
Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???
I´m back.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:04:28 #283
19194 Oversight
◢◤
pi_36114065
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???
ik zal mijn notedop-versie zo even pasten....

maar wil nog geen smeuige details kwijt...totdat ik "zeker" ben van mijn zaak.

◢◤
pi_36114115
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef Oversight het volgende:

[..]

ik zal mijn notedop-versie zo even pasten....

maar wil nog geen smeuige details kwijt...totdat ik "zeker" ben van mijn zaak.

Akkoord. .
I´m back.
pi_36115385
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Notendop:
POL=FOK? Wat is dat?
pi_36115512
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

POL=FOK? Wat is dat?
Lui die door een complot van Fok! verbannen werden. .
I´m back.
pi_36116308
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lui die door een complot van Fok! verbannen werden. .
Oei spannend, een complottheorie. Laten we er een topic over openen in het complotsubforum TRU.
pi_36119067
Gaat weer erg offtopic in RvdB-topic, ik geef maar even het goede voorbeeld door feedback-vragen hier te stellen
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Man man lees nou es een keer, ik heb zo vaak gezegd dat ik absoluut geen believer ben. Jongens als Genverbrander refereren steeds aan mij als iemand die heilig van RvdB's zaken overtuigd is, kennelijk ben je gevoelig voor dat soort herhalingen Korte oneliners dringen ook makkelijker door dan lange verhalen ja
Ik stoor me aan de methodiek.
Dat is alles.
Waar doe ik dat dan, Iteejer?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:36:49 #289
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36119207
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:32 schreef Genverbrander het volgende:
Gaat weer erg offtopic in RvdB-topic, ik geef maar even het goede voorbeeld door feedback-vragen hier te stellen
[..]

Waar doe ik dat dan, Iteejer?
kap nou toch eens. Ik vind ook dat je een beetje sneeky bezig bent met je updates over 'het gedrag over mods en admins' op dat zielige forumpje van sten. Wil je dan echt zo graag doorgaan over dat relletje? Ik snap jou niet.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36119545
Ik stel gewoon een vraag, het valt me op dat de mods en admins hier wel erg snel dingen roepen zonder dat ze het (kunnen) onderbouwen, that's all. En wat er op dat andere forum wordt besproken is niet sneaky hoor, iedereen is er welkom en iedereen mag meelezen/meeposten. No secrets.
pi_36119780
Is er nu dus ook een TRU=FOK beweging?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:55:42 #292
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36119879
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
een groepje reetklevers die mod acties niet kunnen onderscheiden van een persoonlijke vete.
Sir Winston Churchill
pi_36120040
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

een groepje reetklevers die mod acties niet kunnen onderscheiden van een persoonlijke vete.
Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.
I´m back.
  Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 16:03:27 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36120124
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
Ja
Ze kunnen vast fuseren
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_36120264
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja
Ze kunnen vast fuseren
Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.
I´m back.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:09:21 #296
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36120342
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.
duh !
Sir Winston Churchill
pi_36120369
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

duh !
Verdiep je er anders eens in. .
I´m back.
  Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10:13 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36120373
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.
Oh boy, houd je je verbinding in de gaten?
Zal wel traag worden nu

Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10:52 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36120395
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verdiep je er anders eens in. .
Ze is volledig op de hoogte hoor

pi_36120423
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze is volledig op de hoogte hoor
ik concludeer otherwise. Afgaande van haar laatdunkende reactie.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')