Misschien is het (dan) wel een seintje van de Egyptische godin Nutquote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef Phreak het volgende:
over halo's heb ik al veel gelezen, maar het gaat hier om een wicca idee/verklaring.....
Ik geef je de verklaring die algemeen geaccepteerd is in de wetenschap. Is die niet goed?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef Phreak het volgende:
over halo's heb ik al veel gelezen, maar het gaat hier om een wicca idee/verklaring.....
Hallo dit is Truth hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik geef je de verklaring die algemeen geaccepteerd is in de wetenschap. Is die niet goed?
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef Tasma het volgende:
Wicca hoek, tja, ehm, spring van een toren want de heks van het oosten komt er aan ofzo?
Je eis is net zoiets als: ik wil een bruine bank, maar dan wel in het geel![]()
Wel als er met een kwast geschreven staat: "dit is geschreven met een pen".quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef oneness het volgende:
als een boodschap ergens geschreven staat, maakt het toch niet uit of het met verf of een pen geschreven is?
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef oneness het volgende:
wat ik nou eik nooit begrijp in deze hele "gelovigen vs. geleerden" discussie. de gelovigen kijken in een boek en proberen een reactie waar te nemen. terwijl de geleerden alleen maar kijken hoe het ontstaat, wat er dus wetenschappelijk gezien gebeurt.
maar waarom zou het belangrijk zijn hoe de tekens gemaakt worden? als een boodschap ergens geschreven staat, maakt het toch niet uit of het met verf of een pen geschreven is?
Ik denk ook dat dat het is, maar dit verschijnsel kan je vast wel vinden op een site over de hemellichamen en de maan/zon standen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef Lucille het volgende:
Zoiets heet een halo en is een bekend verschijnsel.
http://www.sundog.clara.co.uk/halo/circmoon.htm
Hallo!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef Phreak het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef mgerben het volgende:
[..]
Hallo!
Dus alleen de verklaring die zij wil is goed.
Waarom vertelt je vriendin er niet even bij wat voor verklaring ze precies wil?
Het is een teken van de Almachtige Aangeschoten Scarabee dat je vóór 13 mei aanstaande een Staatslot moet kopen met 4 als eindcijfer en daarna moet ze een halve worst (maar zonder varkensvlees) offeren aan de Zonnegod.
Dat weet iedere Wicca beginner. Is je vriendin nog niet zo lang met wicca bezig soms?
Soms is een boodschap die met een pen of met verf geschreven is niet afkomstig van aliens, orbs of hogere machten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef oneness het volgende:
[...]
maar waarom zou het belangrijk zijn hoe de tekens gemaakt worden? als een boodschap ergens geschreven staat, maakt het toch niet uit of het met verf of een pen geschreven is?
En misschien wordt dat zeldzamen natuurverschijnsel wel door een hogere macht gecreeerd en heeft het inderdaad een betekenis.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef mgerben het volgende:
[..]
Soms is een boodschap die met een pen of met verf geschreven is niet afkomstig van aliens, orbs of hogere machten.
Soms is het gewoon een boodschap die met verf of met een pen geschreven is.
En soms is een kring om de maan een erg fraai en zeldzaam natuurverschijnsel dat wordt veroorzaakt door ijskristallen.
Mijn opa zei altijd "als het regent mei, is april voorbij".quote:Op maandag 13 februari 2006 14:02 schreef Mirage het volgende:
Net zoiets als dat mijn opa en oma "avond rood water in de sloot" gebruikten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |