(Bron: Trouw 14/3/06, afgelopen dinsdag dus).quote:Rechtszaak tegen twinitgste kaper dreigt te stranden
De rechtszaak in de VS tegen terreurverdachte Zacarias Moussaouie is gisteren plotseling opgeschort.
Moussaoiu is de zogeheten twintigste kaper, de enige verdachte die terechtstaat voor de aanslagen op 11 september 2001 op New York en Washington. Hij heeft al schuld bekend voor het samenspannen met Al Kaida en het voorbereiden van aanslagen, maar de rechtszaak moet uitmaken of hij daarvoor de doodstraf krijgt of levenslang. Getuigen tegen hem zouden echter op de hoogte zijn gebracht van details van de zaak, wat streng verboden is.
Rechter Leoni Brinkema sprak van een 'kolossale schending' van de rechten van de verdachte, zoals zij nog nooit eerder had meegemaakt. Ze schorste onmiddelijk de zitting. De verdediging wil dat de eis van doodstraf wordt ingetrokken, aangezien "dit geen eerlijke rechtszaak kan worden". Mogelijk valt daarover morgen een besluit.
Bedankt voor het zo snel verneuken van een topic. Dus echt een doelbewuste coverup-strategie van de conspiristen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef -beyond- het volgende:
Er is 1 persoon dat ik toch mis voor het NAVO tribunaal...
En dat is BUSH!
Ik ben van mening dat hij zich zodanig schuldig maakt aan schendingen, dat hij echt niets beter is dan een oorlogmisdadiger. Alleen hij doet het verkapt!
Hij moord mensen niet bewust uit met het doel om uit te moorden, maar hij brokkelt wel degelijk een maatschappij af, hij brengt de wereld veel schade toe. Jammer dat te weinig mensen dit inzien door zijn mooie verhalen!
En dit feit bewijst het maar weer eens. Ik vind dat dit soort zaken veel meer aandacht moeten krijgen!!!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef -beyond- het volgende:
maar hij brokkelt wel degelijk een maatschappij af
Dat is knap dat je in een paar regels deze conclusie trekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:01 schreef klez het volgende:
[..]
Bedankt voor het zo snel verneuken van een topic. Dus echt een doelbewuste coverup-strategie van de conspiristen...![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Asics het volgende:
toch raar, een mislukte zelfmoordterrorist alsnog de doodstraf geven
En jij wil zeggen dat de polarisatie in de westernse wereld (waaronder onze maatschappij) geen schade toebrengt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:04 schreef klez het volgende:
[..]
![]()
Hoe durft ie! Die idyllische Iraakse samenleving om zeep helpen...
deze "vermeende 20e kaper" heeft GEEN schuld bekend aan 9/11, hij heeft volgens mij andere aanslagen bekendquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind he opvallend dat hier verschrikkelijk over 9/11 gespeculeerd wordt, maar dat als er echt iets gebeurd, dat iedereen volledig lijkt te ontgaan:
[..]
(Bron: Trouw 14/3/06, afgelopen dinsdag dus).
Vandaag stond overigens in Metro dat het proces maandag doorgaat, maar dat te betreffende getuigen niet gehoord worden.
(Tis trouwens wel in NWS gepost ook, maar daar gaat niemand erop in 9/11 Masters of Deception.
Let er trouwens ook op dat volgens het bericht in Trouw, de kaper wel bekend heeft!
Helemaal niet. Ik hoef geen vriendschap met moslimfundamentalisten, extreem-rechts, extreem-links en ander gespuis.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef -beyond- het volgende:
[..]
![]()
[..]
En jij wil zeggen dat de polarisatie in de westernse wereld (waaronder onze maatschappij) geen schade toebrengt?
Doet daar dan effe een bron bij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:44 schreef huupia34 het volgende:
[..]
deze "vermeende 20e kaper" heeft GEEN schuld bekend aan 9/11, hij heeft volgens mij andere aanslagen bekend
Dat waren ze toch allemaal. Net zoals de hofstadgroep. Hoeren en snoeren dat het een lieve lust is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die twintigste kape is echt een domme lul. Krijgt ie de kans van z'n leven om in de ogen van zijn soort mensen de ultieme daad te plegen, is ie onvoorzichtig en laat ie zich oppakken. Ik geloof dat hij de meest losbandige van het stel was.
stond van de week in de krantquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doet daar dan effe een bron bij.
Overigens staat er in het artikel van Trouw idd niet dat hij bekend heeft voor wat betreft 9/11, dus +1 voor scherp.
Maar weer wel dat hij bij de Al Kaida hoort waarover ik hier ook regelmatig heb gelezen dat die niet bestaat.
Ik dacht dat het juist wel meeviel. Ik weet wel dat ze vrij opvallend waren en gewoon vrolijk aan het dagelijkse leven meededen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:59 schreef klez het volgende:
[..]
Dat waren ze toch allemaal. Net zoals de hofstadgroep. Hoeren en snoeren dat het een lieve lust is.![]()
Niet in mijn krantquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef huupia34 het volgende:
[..]
stond van de week in de krant
ze moeten de eerste en 2e kaper aanpakken, die zitten nog in het witte huis
bronquote:The only person charged in this country in the Sept. 11, 2001, attacks, Moussaoui pleaded guilty in April to conspiring with al-Qaida to fly airplanes into U.S. buildings. But he denies any involvement in 9/11, saying he was training for a possible future attack.
quote:The prosecution's case is based on offensive and defensive measures they argue the government would have taken if Moussaoui had not lied to FBI agents about his terrorist connections when arrested in Minnesota three weeks before al-Qaida flew jetliners into New York's World Trade Center, the Pentagon and a Pennsylvania field on 9/11.
Ik heb vorige week ofzo een zeer uitgebreid verhaal zitten lezen over het leven van de kapers voor 9/11. Even terugzoeken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist wel meeviel. Ik weet wel dat ze vrij opvallend waren en gewoon vrolijk aan het dagelijkse leven meededen.
bronquote:The fact that Moussaoui participated in this terrorist plot is no longer in doubt. In a chilling admission of guilt, Moussaoui confessed to his participation, including the following specific actions:
* That he trained with al Qaeda in Afghanistan and communicated directly with Usama bin Laden;
* That Usama bin Laden personally selected Moussaoui to participate in an operation to fly hijacked airplanes into American buildings, and approved him attacking the White House;
* That he came to the United States to receive flight training to carry out his terrorist mission, intending that such training would be used to further al Qaeda's plan to use planes to kill Americans;
* That he communicated to an al Qaeda associate that he would be finished with jet simulator training before September 2001;
* That he continued to receive financial and other support from al Qaeda after arriving in the United States for pilot training;
* And that after being arrested in Minnesota on August 16, 2001, by Immigration agents, Moussaoui lied to federal agents in order to allow his al Qaeda "brothers" - his words - to go forward with the operation to fly airplanes into American buildings.
quote:When his guilty pleas were finally accepted, Moussaoui gave his most detailed description yet of what his role was: He lied to federal agents when arrested back in August 2001 so his hijacking brethren wouldn't be exposed, but his real mission was to fly a jet into the White House in a separate attack.
"I'm guilty of a broad conspiracy," Moussaoui said.
Ja.. maar feitelijk is er niets gebeurd. De rechter met de opmerkelijk nederlandse naam Leonie Brinkema heeft slechts bezwaar gemaakt tegen het feit dat de getuigen voor de prosecutie waren geïnstrueerd door het openbaar ministerie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind he opvallend dat hier verschrikkelijk over 9/11 gespeculeerd wordt, maar dat als er echt iets gebeurd, dat iedereen volledig lijkt te ontgaan:
...
Vanwege de stortvloed aan 9/11 topics in TRUquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef sooty het volgende:
[..]
Ja.. maar feitelijk is er niets gebeurd. De rechter met de opmerkelijk nederlandse naam Leonie Brinkema heeft slechts bezwaar gemaakt tegen het feit dat de getuigen voor de prosecutie waren geïnstrueerd door het openbaar ministerie.
Big deal. Inmiddels heeft ze zelf dat bezwaar ook laten varen...
Waarom staat deze onzin trouwens in TRU ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |