abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:59:01 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24632841
31 augustus 1997 zegt de meeste mensen niks maar als ik vertel dat dit de dag was waarop prinses Diana overleed dan weet je waarschijnlijk nog waar je was toen je het nieuws hoorde. Ik zag een tijd terug (tis wat weggezakt ) een docu over deze gebeurtenis waarbij gekeken werd in hoeverre het echt een ongeluk was!

Allereerst kwam er naar buiten dat de chauffeur dronken zou zijn geweest. Erg apart omdat er videobeelden zijn van vlak voor het ongeluk waarin hij erg nuchter lijkt. De claim werd getest door iemand met dezelfde hoeveelheid alcohol in een simulator te zetten (nadat ze hem eerst een paar keer wakker hadden moeten schudden vanwege zijn dronkenschap ). Die kerel kon werkelijk voor geen meter meer rijden en de alcohol claim was redelijk van de baan. (Bloedsample mixup in het ziekenhuis?)

Enkele seconden voor het ongeluk heeft de betreffende wagen een Fiat Uno geschampt. De tweede claim was dat deze mogelijk gebruikt was om Diana van de weg af te rammen. Nu is dit een klein autootje en experts gaven aan dat je veel meer kans hebt om zelf van de weg gedrukt te worden. Dit soort acties zijn weggelegd voor stevige, zware wagens. Tijdens de docu is zowel de crash en het schampen van de Fiat Uno nagedaan en het leek als 2 druppels water. Verfkrassen zaten op dezelfde plek en de voorkant van de wagen had een zelfde deuk (of beter: was praktisch weg). Hier leek dus geen opzet in het spel.

Aan het einde bleek echter dat de chauffeur van deze witte Fiat Uno een persoon was die banden had met MI6 (red - Geheime dienst van Engeland). Daarnaast is deze persoon een jaar later totaal verbrand gevonden en ze konden hem alleen nog aan zijn gebit identificeren.

Nu vraag ik mij toch af hoe groot die kans is. Wie weet er meer? Details, verklaringen, etc.

Please press the issue
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:08:14 #2
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24633031
wat moet je nog meer weten dan ? stukje is duidelijk genoeg.

Dat schampen met een auto is inderdaad een standaard techniek om iemand van de weg te duwen bij geheime diensten, dat ze vervolgens de assassin uit de weg ruimen is ook niks nieuws.
Dat de MI6 betrokken is komt mooi overeen met haar brief waarin ze Charles beschuldigt van het plannen van een auto ongeluk..

kortom om alles nog even op een rijtje te zetten

opdracht gever : Prins Charles
uitvoerder : MI6
Modus operandi : witte fiat
motief : diana was charles een pijn in den Aersch
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:11:41 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24633106
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat moet je nog meer weten dan ? stukje is duidelijk genoeg.
...
Modus operandi : witte fiat
De grap is juist dat het heel onaannemelijk is dat die fiat hiervoor gebruikt is. Niks wijst erop als je kijkt naar de reconstructie. Daarnaast is die wagen een hele onlogische keus om zoiets te doen.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24633159
tip: kijk eens meer films.

een geheime dienst die een agent opruimt en vergeet dat je mensen kunt indentificeren aan de hand van hun gebit? sure.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:25:04 #5
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24633329
quote:
"een geheime dienst die een agent opruimt en vergeet dat je mensen kunt indentificeren aan de hand van hun gebit? sure."
ja en ? praten doet hij er niet meer mee en dat was precies de reden om hem uit de weg te ruimen

wat beteft de witte fiat uno.. er "leek" geen opzet in het spel... charles plande een auto ongeluk en de MI6 chauffeur is verbrand.. dat heeft inderdaad niks weg van opzet nee...
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 19 januari 2005 @ 02:16:55 #6
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24633891
Die OP zuigt echt, wat is er nu precies verdacht aan de omstandigheden, behalve dat de MI16 heeft geprobeerde prinses Diana met een Uno ( ) van de weg te drukken?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:18:09 #7
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24635858
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die OP zuigt echt, wat is er nu precies verdacht aan de omstandigheden, behalve dat de MI16 heeft geprobeerde prinses Diana met een Uno ( ) van de weg te drukken?
Hoe groot is de kans dat een beroemd iemand een ongeluk krijgt in het bijzijn van een MI6 agent? Die auto is wss niet gebruikt om het ongeluk te veroorzaken maar ik vind het veel te toevallig. Je zou denken dat het meer een toezichtsfunctie was van deze persoon.

Maar hoe hebben ze het ongeluk dan veroorzaakt? Of blijft het toeval? Volgens het aanvankelijke rapport had de chauffeur veel te veel koolmonoxide in zijn bloed maar uit bloedonderzoek bleek eerder dat hij teveel alcohol op had (hetgeen onmogelijk lijkt). Waarom zo'n statement naar de buitenwereld maken? Hoe groot is de kans dat deze sample, die heel belangrijk was, wordt verwisseld met die van een ander? Ik vind het maar raar.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:19:36 #8
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24635879
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:14 schreef b0ng het volgende:
tip: kijk eens meer films.

een geheime dienst die een agent opruimt en vergeet dat je mensen kunt indentificeren aan de hand van hun gebit? sure.
Mss was het verbranden bijzaak. Misschien was het tijd winnen. Mss was het toeval dat ie overleden is.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:20:33 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24635892
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat beteft de witte fiat uno.. er "leek" geen opzet in het spel... charles plande een auto ongeluk en de MI6 chauffeur is verbrand.. dat heeft inderdaad niks weg van opzet nee...
Waarom denk je dat Charles dit op touw heeft gezet? Zijn er meer motieven/personen te bedenken?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24635903
Daar zullen we met ons allen nooit achter komen net als de moord op JFK....
bla bla bla......
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:23:47 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24635939
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 09:21 schreef Stiffmaster het volgende:
Daar zullen we met ons allen nooit achter komen net als de moord op JFK....
Tuuwk wel. Wij zijn Fokkers
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24635944
misschien was diana's chauffeur wel alcoholist en kon derhalve veel beter een hoog alcohol percentage verdragen dan die testpersoon, zonder beroerd te functioneren. laatst nog een berichtje op FOK gelezen van een man die autoreed met een promillage dat zo hoog was dat hij eigenlijk niet eens bij bewustzijn kon zijn.
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:26:14 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24635969
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 09:24 schreef Byte_Me het volgende:
misschien was diana's chauffeur wel alcoholist en kon derhalve veel beter een hoog alcohol percentage verdragen dan die testpersoon, zonder beroerd te functioneren. laatst nog een berichtje op FOK gelezen van een man die autoreed met een promillage dat zo hoog was dat hij eigenlijk niet eens bij bewustzijn kon zijn.
Volgens de docu kon dit niet. Nu moet ik idd zeggen dat me dat raar lijkt omdat je zoveel verschillen hebt tussen mensen. Heb je die link toevallig nog?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24641511
Wat gebeurt er met iemand die teveel koolmonoxide in zijn/haar bloed heeft?

TT wat duidelijker gemaakt
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24641637
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 09:26 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Volgens de docu kon dit niet. Nu moet ik idd zeggen dat me dat raar lijkt omdat je zoveel verschillen hebt tussen mensen. Heb je die link toevallig nog?
u vraagt, wij draaien

Man heeft geen probleem met ruim 9 promille
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:59:17 #16
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_24641662
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef MUUS het volgende:
Wat gebeurt er met iemand die teveel koolmonoxide in zijn/haar bloed heeft?

TT wat duidelijker gemaakt
Die sukkelt lekker weg in slaap, dat rijdt een beetje beroerd. Tenzij hij met een gasmasker met daaraan een koolmonoxidefles gereden heeft, lijkt me dat dus vrij uitgesloten. Hoe komen ze erop ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_24641709
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef MUUS het volgende:
Wat gebeurt er met iemand die teveel koolmonoxide in zijn/haar bloed heeft?
http://www.carbonmonoxidekills.com/coinformation.htm
pi_24641767
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:59 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Die sukkelt lekker weg in slaap, dat rijdt een beetje beroerd. Tenzij hij met een gasmasker met daaraan een koolmonoxidefles gereden heeft, lijkt me dat dus vrij uitgesloten. Hoe komen ze erop ...
Zie je wel, ik dacht al dat ik in de war was..

Ik snap niet hoe hij teveel koolmonoxide binnen kan hebben gekregen, daarna nog normaal rond heeft kunnen wandelen zonder dat iemand wat aan hem zag om vervolgens pas tijdens een rit in de auto ineens in slaap te vallen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24642429
Ik heb wel wat flinke twijfels over die Fiat Uno, simpelweg omdat de mercedes 200 km per uur reed, natuurlijk kan hij daarbij een inhalende mercedes 'schameperen, maar hoe krijg je de chauffeur zo gek dat hij zichzelf in die positie manoevreerd..?
Als moord-tactiek is het me teveel afhankelijk van 'toevalligheden' om gepland te zijn.

Alhoewel ook die hoge snelheid betwijfeld wordt, andere theorieen zeggen dat de auto waarschijnlijk net iets meer dan 100 km/uur gereden zou hebben..
De snelheid van 104 km/uur zou komen van een flitsapparaat kort voor de Tunnel, die de mercedes geflitst zou hebben met die snelheid kort voordat ze de tunnel inreden

Van een mogelijke band tussen de fotograaf 'James Andanson', de bestuurder van de Fiat UNo met MI6 is bij mij niet echt direkt iets bekend, kan iemand me uitleggen waarop dat gebaseerd is?
Dat van de 'zelfmoord' klopt inderdaad wel, kort nadat Al Fayed door privaat onderzoek achter zijn naam kwam werd hij dood gevonden, eerst werd moord gemeld, maar al snel werd 'zelfmoord' de officiele verklaring..
het wekt wel de indruk dat deze man meer wist ...

Er zijn natuurlijk verder wel genoeg 'vreemde zaken', zo zou de mercedes ook drie maanden voor het ongeval gestolen gemeld zijn, echter teruggevonden...
Tevens voorspelde Diana in een brief die in 2003 in de Daily mirror geplaats werd ongeveer 11 maanden voor het ongeval dat er plannen waren haar te vermoorden door een auto-ongeval in scene te zetten:
[quote]

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 19-01-2005 15:58:08 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 januari 2005 @ 16:02:42 #20
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24642588
Dus:
Gedrag voor vertrek staat op band. Chauffeur kan o.a. nog zonder problemen zijn veters strikken: Check
Rijstijl is tot aan het ongeluk prima in orde: Check
Volgens een website die ik vond had ie: 20,7% koolmonoxide in zijn lijf hetgeen absurd hoog is.

Is er iets mis gegaan met de auto tijdens de rit waardoor er koolmonoxide in de auto kwam? De auto had vast kogelwerende ruiten en was dus mogelijk niet goed geventileerd. Aan de andere kant is het geen brik uit polen wat een technische fout erg onlogisch maakt. Daarnaast was het de enige van de vier met zo’n hoog percentage?!?

Is het bloed dan toch verwisseld? Als je kijkt naar belangrijke figuren die zijn opgenomen in het ziekenhuis dan krijgen ze normaal de beste doctoren en dergelijke toegewezen. Als ik in de schoenen stond van de directeur van het ziekenhuis dan zou ik persoonlijk alle handelingen volgen omdat de uitkomst juist zo belangrijk is. Hoe logisch is het dan dat er nog steeds een verkeerde sample zou zijn gebruikt? Ik vind het maar rare toestanden

quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef MUUS het volgende:
TT wat duidelijker gemaakt
Thnx. Geen idee meer waarom ik de originele titel zo gekozen had eigenlijk
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 19 januari 2005 @ 16:23:45 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24642887
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:53 schreef RM-rf het volgende:
Als moord-tactiek is het me teveel afhankelijk van 'toevalligheden' om gepland te zijn.
Ja dat lijkt me gekkenwerk. Daarnaast bleek dit totaal niet uit de reconstructie in de docu
quote:
Van een mogelijke band tussen de fotograaf 'James Andanson', de bestuurder van de Fiat UNo met MI6 is bij mij niet echt direkt iets bekend, kan iemand me uitleggen waarop dat gebaseerd is?
Geen idee. Het was de cliffhanger aan het einde van de docu
quote:
Er zijn natuurlijk verder wel genoeg 'vreemde zaken', zo zou de mercedes ook drie maanden voor het ongeval gestolen gemeld zijn, echter teruggevonden...
Tevens voorspelde Diana in een brief die in 2003 in de Daily mirror geplaats werd ongeveer 11 maanden voor het ongeval dat er plannen waren haar te vermoorden door een auto-ongeval in scene te zetten:
Ter info. Gebruik van explosieven lijkt niet de oorzaak:
Tijdens de docu hadden ze een getuige die buiten de tunnel stond en een explosie had gehoord. Nu bleek er echter geen explosie nodig te zijn tijdens de reconstructie om de auto evenveel schade te laten oplopen. Wat is er gebeurd? Ze hebben het geluid van eenzelfde crash in dezelfde tunnel opnieuw afgespeeld en als je er buiten stond klinkt het idd als een explosie. De desbetreffende getuige heeft ook verklaard dat het geluid precies overeenkwam met die keer dat Diana verongelukte.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 19 januari 2005 @ 16:30:10 #22
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24642956
Ik heb die tunnel gezien, het lijkt me echt sterk dat je daar uberhaupt een snelheid van 160 kunt halen, zal dus ook wel een voorgekauwde leugen zijn.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:38:03 #23
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_24648367
ik had dit hele verhaal gisteren al getypt, maar om de een of andere reden kan ik heel moeilijk op dit forum geraken. Ik zet het maar even opnieuw:

ok, weer toevallig dat net dit onderwerp naar boven komt terwijl ik dat hoofdstuk aan het lezen ben in het boek van David Icke, "The Biggest Secret" (en wát een ongelooflijk boek, ook voor "truthers")
Er wordt ook uiteengezet in dat hoofdstuk hoe ze mekaar leren kennen enz. maar ik begin maar bij het moment dat Diana een interview gaf aan Panorama, in November 1995 om het verhaal zo kort mogelijk te houden. Voor de goede orde, dit zijn dus de (vertaalde) woorden van Icke.
Diana zou met dat interview de Winsors grote schade hebben berokkend. Vanaf toen zou het dus begonnen zijn. Toen hij op reis was, ontmoette Icke een man die beweerde een telefoongesprek gehad te hebben met Diana (zij had hem gebeld). Ze deed dat dikwijls, al bellend met een publieke telefoon, omdat ze wist dat ze afgeluisterd werd. Ze had raad nodig van deze man, om te beslissen hoe ze het nieuws zou vertellen aan de wereld, dat ook echt wereldschokkend zou zijn.

Dan gaat het verhaal verder over Mohamed Al Fayed, die de hele tijd zijn uiterste best zou doen om Diana te beschermen. Om later niet verdacht te worden, zou blijken. Want het was hij die de security rond de auto van Diana zou opdragen om dus niet meer de auto te beveiligen, via zijn zoon Dodi, die er ook van wist... De bodyguards zouden ook allemaal in dienst geweest zijn van vader Al Fayed, aangeworven personen uit de SAS en andere elite eenheden. Een eenheid uit Parijs, die speciaal contact had opgenomen met hem, zou tot 4 keer afgescheept zijn, Al Fayed had hun diensten niet nodig, hij had immers zijn eigen volk.
Het was ook Dodi's vader, die zijn zoon opdroeg om aan te pappen met Diana, en dat terwijl hij verloofd was met iemand anders, Kelly Fisher!

Ok, dan de bewuste avond waarop Diana verongelukte. Ze zouden gaan eten in een restaurant "Chez Benoit" en overnachten in de flat van Dodi. Maar toen ze terug in de flat van Dodi waren die avond, begon ook Diana te twijfelen aan de veiligheid van het eten in zo'n zaak en besliste dan toch maar om te gaan dineren in het Ritz hotel. Dan na het eten, heeft Dodi een ongewoon plan, na een telefoon met zijn vader: we nemen een andere auto, en die wordt gebracht aan de achterkant van het hotel. Vader Al Fayed stond erop dat Henri Paul zou rijden, al was die daartoe niet gekwalificeerd!
...
Diana en Dodi zitten op de achterbank en op de passagierszetel zit Trevor Rees-Jones, Henri Paul zit aan het stuur dus, mét gordel. Dat is ongewoon voor een bodyguard ivm snel kunnen reageren. Rees-Jones draagt hem dan ook niet, te zien op een foto die een journalist (met motor), die de auto toch had kunnen volgen, had vastgelegd. Even later racet de auto een tunnel in en die raakt de 13de (!) pilaar. Echter, nu heeft rees-jones wel een gordel aan! Er moet dus ondertussen iets gebeurt zijn, of Rees had door dat de chauffeur iets al te gek van plan was.
En nu komt het: die tunnel, Pont de L'Alma,is niet de weg naar Dodi's flat, hij leidt daarvan weg zelfs! (foto staat in boek met routekaartje)

Achteraf wordt het ongeluk snel in de schoenen geschoven van de paparazzi en Henri Paul, de zondebok is gevonden. Hij zou ook heel dronken geweest zijn, en onder de invloed van medicijnen, maar op de video bij het vertrek aan het hotel is daar niets van te zien. En dan nog: enkele dagen voor de crash had hij een grondige medische controle ondergaan, voor de vernieuwing van zijn pilotenbrevet. Ook zou de hemoglobine in zijn bloed 20,7% koolstofmonoxide hebben bevat, onmogelijk om dan zo te rijden volgens een expert ter zake: "want dan zou hij zijn rechter- van zijn linkerhand niet hebben kunnen onderscheiden".

Hier ga ik maar stoppen, het verhaal gaat verder maar dat moet ik nog lezen. Ik moet zeggen: alhoewel Icke snel iets in verband brengt met reptilians lijkt me dit verhaal, los daarvan, opmerkelijk. Het doet je toch vermoeden dat er meer aan de hand is, en niet alleen met dit Diana-verhaal. Maar met veel meer, want die boek is me nogal wat, alles hangt zo aan mekaar. Ik kan moeilijk ganse hoofdstukken samenvatten, maar als je de kans krijgt moet je dit boek zeker eens lezen.
pi_24648856
Lady Di en Dodi vermoord? lees die ook eens door.
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:10:57 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24648990
ik zeg oehoe, ik zeg aha, oe, oe oe
oehoe oehoerend hard kwamen zie deur aangescheurd
oehoe oehoerend hard want ze hadden van de paparazzi geheurd
langzaam rijen dat deden zie nooit
dat vonden zie toch moar tied verknooid
oan 't gevoar hadd'n zie nog nooit gedacht
zie waren koning op de weg en dachten alles mag

Paul met een slok op,
Di met Dodi op de achterbank.......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')