De grap is juist dat het heel onaannemelijk is dat die fiat hiervoor gebruikt is. Niks wijst erop als je kijkt naar de reconstructie. Daarnaast is die wagen een hele onlogische keus om zoiets te doen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat moet je nog meer weten dan ? stukje is duidelijk genoeg.
...
Modus operandi : witte fiat
ja en ? praten doet hij er niet meer mee en dat was precies de reden om hem uit de weg te ruimenquote:"een geheime dienst die een agent opruimt en vergeet dat je mensen kunt indentificeren aan de hand van hun gebit? sure."
Hoe groot is de kans dat een beroemd iemand een ongeluk krijgt in het bijzijn van een MI6 agent? Die auto is wss niet gebruikt om het ongeluk te veroorzaken maar ik vind het veel te toevallig. Je zou denken dat het meer een toezichtsfunctie was van deze persoon.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die OP zuigt echt, wat is er nu precies verdacht aan de omstandigheden, behalve dat de MI16 heeft geprobeerde prinses Diana met een Uno () van de weg te drukken?
Mss was het verbranden bijzaak. Misschien was het tijd winnen. Mss was het toeval dat ie overleden is.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:14 schreef b0ng het volgende:
tip: kijk eens meer films.
een geheime dienst die een agent opruimt en vergeet dat je mensen kunt indentificeren aan de hand van hun gebit? sure.
Waarom denk je dat Charles dit op touw heeft gezet? Zijn er meer motieven/personen te bedenken?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:25 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat beteft de witte fiat uno.. er "leek" geen opzet in het spel... charles plande een auto ongeluk en de MI6 chauffeur is verbrand.. dat heeft inderdaad niks weg van opzet nee...
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:21 schreef Stiffmaster het volgende:
Daar zullen we met ons allen nooit achter komen net als de moord op JFK....
Volgens de docu kon dit niet. Nu moet ik idd zeggen dat me dat raar lijkt omdat je zoveel verschillen hebt tussen mensen. Heb je die link toevallig nog?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:24 schreef Byte_Me het volgende:
misschien was diana's chauffeur wel alcoholist en kon derhalve veel beter een hoog alcohol percentage verdragen dan die testpersoon, zonder beroerd te functioneren. laatst nog een berichtje op FOK gelezen van een man die autoreed met een promillage dat zo hoog was dat hij eigenlijk niet eens bij bewustzijn kon zijn.
u vraagt, wij draaienquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens de docu kon dit niet. Nu moet ik idd zeggen dat me dat raar lijkt omdat je zoveel verschillen hebt tussen mensen. Heb je die link toevallig nog?
Die sukkelt lekker weg in slaap, dat rijdt een beetje beroerd. Tenzij hij met een gasmasker met daaraan een koolmonoxidefles gereden heeft, lijkt me dat dus vrij uitgesloten. Hoe komen ze erop ...quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef MUUS het volgende:
Wat gebeurt er met iemand die teveel koolmonoxide in zijn/haar bloed heeft?
TT wat duidelijker gemaakt
http://www.carbonmonoxidekills.com/coinformation.htmquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef MUUS het volgende:
Wat gebeurt er met iemand die teveel koolmonoxide in zijn/haar bloed heeft?
Zie je wel, ik dacht al dat ik in de war was..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:59 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Die sukkelt lekker weg in slaap, dat rijdt een beetje beroerd. Tenzij hij met een gasmasker met daaraan een koolmonoxidefles gereden heeft, lijkt me dat dus vrij uitgesloten. Hoe komen ze erop ...
Thnx. Geen idee meer waarom ik de originele titel zo gekozen had eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef MUUS het volgende:
TT wat duidelijker gemaakt
Ja dat lijkt me gekkenwerk. Daarnaast bleek dit totaal niet uit de reconstructie in de docuquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:53 schreef RM-rf het volgende:
Als moord-tactiek is het me teveel afhankelijk van 'toevalligheden' om gepland te zijn.
Geen idee. Het was de cliffhanger aan het einde van de docuquote:Van een mogelijke band tussen de fotograaf 'James Andanson', de bestuurder van de Fiat UNo met MI6 is bij mij niet echt direkt iets bekend, kan iemand me uitleggen waarop dat gebaseerd is?
Ter info. Gebruik van explosieven lijkt niet de oorzaak:quote:Er zijn natuurlijk verder wel genoeg 'vreemde zaken', zo zou de mercedes ook drie maanden voor het ongeval gestolen gemeld zijn, echter teruggevonden...
Tevens voorspelde Diana in een brief die in 2003 in de Daily mirror geplaats werd ongeveer 11 maanden voor het ongeval dat er plannen waren haar te vermoorden door een auto-ongeval in scene te zetten:
In dit soort kringen schop je al snel iemand tegen het verkeerde been. Motieven zijn niet al te moeilijk te vinden lijkt me. Ik denk dan ook dat we kunnen aannemen dat er groepen/mensen waren die veel baat hadden bij haar overlijden. Ook denk ik dat we kunnen aannemen dat sommige hiervan veel geld/macht hadden om iets op touw te zetten.Vraag is natuurlijk of dit ook gebeurd is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:38 schreef CrackerJack het volgende:
Diana zou met dat interview de Winsors grote schade hebben berokkend. Vanaf toen zou het dus begonnen zijn. Toen hij op reis was, ontmoette Icke een man die beweerde een telefoongesprek gehad te hebben met Diana (zij had hem gebeld). Ze deed dat dikwijls, al bellend met een publieke telefoon, omdat ze wist dat ze afgeluisterd werd. Ze had raad nodig van deze man, om te beslissen hoe ze het nieuws zou vertellen aan de wereld, dat ook echt wereldschokkend zou zijn.
Dus er waren overal mensen van Mohamed Al Fayed in hun omgeving waarvan sommige de beveiliging afhandelden. Ok. Toch is dit moeilijk te rijmen omdat hij juist degene is die zo op een onderzoek is gebrand. Zijn website staat vol met vragen en theorieën. Ook de top-beveilingsman van hem was degene in de docu die juist zijn twijfels had.quote:Dan gaat het verhaal verder over Mohamed Al Fayed, die de hele tijd zijn uiterste best zou doen om Diana te beschermen. Om later niet verdacht te worden, zou blijken. Want het was hij die de security rond de auto van Diana zou opdragen om dus niet meer de auto te beveiligen, via zijn zoon Dodi, die er ook van wist... De bodyguards zouden ook allemaal in dienst geweest zijn van vader Al Fayed, aangeworven personen uit de SAS en andere elite eenheden. Een eenheid uit Parijs, die speciaal contact had opgenomen met hem, zou tot 4 keer afgescheept zijn, Al Fayed had hun diensten niet nodig, hij had immers zijn eigen volk.
Het was ook Dodi's vader, die zijn zoon opdroeg om aan te pappen met Diana, en dat terwijl hij verloofd was met iemand anders, Kelly Fisher!
Persoonlijk vind ik dit niet ongewoon. Michael Jackson kent van veel hotels alleen maar de keukendeur omdat de voordeur volstaat met fotografen en fans. Meerdere auto's was een standaard iets en ik verwacht ook niet dat Henri Paul er veel mee te maken heeft omdat deze ook overleden is bij de crash. Het is wel zo dat ook deze banden met MI6 scheen te hebben. Wist ie toch meer maar was ie te laat om het zinkende schip te verlaten?quote:Ok, dan de bewuste avond waarop Diana verongelukte. Ze zouden gaan eten in een restaurant "Chez Benoit" en overnachten in de flat van Dodi. Maar toen ze terug in de flat van Dodi waren die avond, begon ook Diana te twijfelen aan de veiligheid van het eten in zo'n zaak en besliste dan toch maar om te gaan dineren in het Ritz hotel. Dan na het eten, heeft Dodi een ongewoon plan, na een telefoon met zijn vader: we nemen een andere auto, en die wordt gebracht aan de achterkant van het hotel. Vader Al Fayed stond erop dat Henri Paul zou rijden, al was die daartoe niet gekwalificeerd!
Mja auto rijdt hard. Trevor Rees-Jones begint het link te vinden en doet halverwege de rit zijn gordel om. Daarnaast zal het een moordenaar weinig boeien welke pilaar je raakt zolang je hem maar hard raakt.quote:Diana en Dodi zitten op de achterbank en op de passagierszetel zit Trevor Rees-Jones, Henri Paul zit aan het stuur dus, mét gordel. Dat is ongewoon voor een bodyguard ivm snel kunnen reageren. Rees-Jones draagt hem dan ook niet, te zien op een foto die een journalist (met motor), die de auto toch had kunnen volgen, had vastgelegd. Even later racet de auto een tunnel in en die raakt de 13de (!) pilaar. Echter, nu heeft rees-jones wel een gordel aan! Er moet dus ondertussen iets gebeurt zijn, of Rees had door dat de chauffeur iets al te gek van plan was.
Dit is idd waar en opmerkelijk. Afleidingsmanoeuvre? Heeft dit zin als er toch al tig paparazzi achter je aan zitten? Aan de andere kant is het ook zo dat er getuigen zijn die beweren dat de weg om de tunnel heen geblokkeerd was met motoren waardoor de auto de keus had tussen stoppen of de tunnel in rijden. Maar als de chauffeur in het komplot zit dan hoef je de weg niet af te sluiten. Of was dit een extra iets dat weinig kost en het zeker maakt dat als de chauffeur zou weigeren hij hier geen kans toe kreeg?quote:En nu komt het: die tunnel, Pont de L'Alma,is niet de weg naar Dodi's flat, hij leidt daarvan weg zelfs! (foto staat in boek met routekaartje)
Ik lees geruchten dat het koolmonoxide mogelijk afkomstig is van de airbag alhoewel anderen zeggen dat dit onmogelijk is. Ook lees ik geruchten dat deze "dronkenschap" bekend werd voordat überhaupt 'zijn' bloed was geanalyseerd.quote:Achteraf wordt het ongeluk snel in de schoenen geschoven van de paparazzi en Henri Paul, de zondebok is gevonden. Hij zou ook heel dronken geweest zijn, en onder de invloed van medicijnen, maar op de video bij het vertrek aan het hotel is daar niets van te zien. En dan nog: enkele dagen voor de crash had hij een grondige medische controle ondergaan, voor de vernieuwing van zijn pilotenbrevet. Ook zou de hemoglobine in zijn bloed 20,7% koolstofmonoxide hebben bevat, onmogelijk om dan zo te rijden volgens een expert ter zake: "want dan zou hij zijn rechter- van zijn linkerhand niet hebben kunnen onderscheiden".
Net gedaan. Er staan een hoop vraagtekens in en zover ik zo snel kon zien ook wat fouten in het topic. Verder wordt er gepraat over een motief (Diana was mogelijk zwanger) maar ik neem simpelweg aan dat er altijd wel een motief te vinden is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:04 schreef Murray het volgende:
Lady Di en Dodi vermoord? lees die ook eens door.
Precies. Daarnaast kwam zijn zoon om het leven dus het lijkt me sterk dat hij de boosdoener is en ik kan in dit geval ook niet zo snel een motief vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:35 schreef RM-rf het volgende:
maar eigenlijk zie ik in dat verhaal niks anders dan een poging om de schuld op voorhand in de schoenen van Al Fayed te schuiven,
waarbij hij wat feiten misbruikt die door andere onderzoekers geopenbaard zijn (waaronder juist onderzoekers die door Al Fayed betaald worden, hij financiert veel documentaires over de 'complot-theorieen' hierover)..
Dit kan prima waar zijn. Maar dan nog zou ik graag zien dat de onduidelijkheden uit de wereld worden geholpenquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:07 schreef DeHeldjes het volgende:
Of ze zijn gewoon tegen een betonne pilaar geknald... Omdat een media-eikel niet kon rijden...
Dit schijnt bij heel veel belangrijke gebeurtenissen voor te komen. Heb je toevallig een bron?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt zelfs dat mensen dagen voor het ongeluk ufo's hebben gesignaleerd in de tunnel waar het ongeluk gebeurde...
De vraag is welke conclusies je aan zoiets kunt verbinden; Paul was hoofd beveiliging van een groot internationaal hotel in Parijs, waar enorm veel bekende personen overnachten..quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:13 schreef livEliveD het volgende:
Wel wordt er beweerd dan Henri Paul vermoedelijk banden had met MI6
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit schijnt bij heel veel belangrijke gebeurtenissen voor te komen. Heb je toevallig een bron?
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]Ze kunnen toch buiten de tunnel vliegen, slimpie
![]()
Voor dit soort berichten ook: bandbreedte verspillingquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:27 schreef machiavezistme het volgende:
voor dat verbranden hebben ze ook een officiele naam :
Het gaat er niet om dat men het niet kan verwerken, maar iedereen wil altijd alle details weten als het om een bekend persoon gaat. De dood van zo'n persoon wordt ons om de oren geslagen en daardoor worden we nieuwsgierig gemaakt. Steeds de nieuwsberichten, de kranten, de radio, dagenlang, steeds meer details... alsof we dan ineens erin meegezogen worden, want dan komen we er ineens achter dat detail A niet overeenkomt met detail B etc.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
hey maar ts, vergeet je niet de mogelijkheid dat mensen het verlies van iemand die veel betekende vaak niet kunnen verwerken. reactie is dan vaak dat ze spoken zien, conspiracytheories uit de kast trekken, ufo's waarnemen, god en allah ervoor verantwoordelijk houden etc.
Wel is het zo dat ze blijkbaar nog niet helemaal zeker zijn van wie de fiat uno was alhoewel deze wel lijkt gevonden te zijn. De schade kwam prima overheen en sowieso blijft het raar dat deze man een jaar later 'zelfmoord' pleegt (waarbij het een en ander dus rammelde)quote:Mohamed Al Fayed, the Chairman of Harrods, is pleased to confirm that a reward has been offered as per the following notice:
THE DEATHS OF DIANA, PRINCESS OF WALES, AND DODI AL FAYED
A REWARD of up to 10,000,000 francs (1,524,490 Euros) in total is offered:
(1) For information which will establish the identity and current whereabouts of the Fiat Uno involved in the crash at the Alma Tunnel, Paris, on 31 August 1997, as well as the driver or any other person directly or indirectly involved with the vehicle.
(2) For evidence which will identify any other vehicle and in particular two motorcycles or person directly or indirectly connected with such vehicle in the Alma Tunnel at the time of the crash and which has not as yet been identified or traced by the French police.
(3) For the identities of any eye witnesses to the crash who have not as yet given evidence to the investigating authorities.
Mja, dit bericht lijkt me daarom ook niet waar:quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:48 schreef livEliveD het volgende:
Volgens de site van Al Fayed kun je wel 1.5 miljoen euro krijgen voor nuttige info
[..]
Wel is het zo dat ze blijkbaar nog niet helemaal zeker zijn van wie de fiat uno was alhoewel deze wel lijkt gevonden te zijn. De schade kwam prima overheen en sowieso blijft het raar dat deze man een jaar later 'zelfmoord' pleegt (waarbij het een en ander dus rammelde)
Ik kan me niet voorstellen dat ze die auto zouden verkopen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:51 schreef dvr het volgende:
Dat Fiatje is toch door de Nederlandse kunstenaar Rob Scholten gekocht, die zich erg in de dood van Diana verdiept heeft? Ik heb daar eens over gelezen, maar ik kan er op het net niets meer over terugvinden.
Zie hier en hier voor meer info rond Scholte's bewering, die overigens al uit 1999 stamt, toen hij aan paranoia leed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, dit bericht lijkt me daarom ook niet waar:
Ditzelfde rapport beweert uiteindelijk echter ook dat James A. niet degene was die uiteindelijk bij de crash aanwezig was?.quote:A report says: "The comparative analysis of the infra-red spectra characterising the vehicle's original paint, reference Bianco 210, and the trace on the rear view mirror of the Mercedes shows that their absorption bands are identical." It goes on: "The comparative analysis between the infra-red spectra characterising the black polymer taken from the vehicle's fender, and the trace taken from the door of the Mercedes, shows that their absorption bands are identical."
Zijn vrouw kan de zelfmoord niet geloven. Dit is ergens ook wel te begrijpen als iemand ineens uit het leven stapt zonder eerdere echte aanwijzingen dat ie dit van plan is. Zoiets laat veel vraagtekens en boosheid achter en ik kan me goed voorstellen dat ze vrouw het niet wil accepteren.quote:Andanson’s death in May was followed, days later, by an armed burglary on the offices of the Paris photo service where he worked. Three armed men wearing ski masks shot a security guard and held employees hostage, while they ransacked the offices and confiscated what were believed to be computer files and cameras owned by Andanson. A source in Paris confirmed to EIR that the modus operandi of the burglars showed that they were working for French security services, and knew that they were in no danger of being caught.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:36 schreef Donders het volgende:
Goede bijdrage livEliveD!!
Dat lijkt me wel heel sterk. De mensen in het lab krijgen vaak alleen maar buisjes met nummerstickers er op en weten dus sowieso niet van wie het lichaamssap in kwestie is.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iemand die ik erover sprak opperde nog een bepaalde reden voor het omwisselen van het bloed van de chauffeur. Bij het onderzoeken van het bloed van zo'n belangrijk iemand komt veel meer stress kijken dan bij een onbekende patient. Wie weet maak je daardoor eerder fouten. Persoonlijk vind ik het niet zo'n logisch idee maar wie weet.
Mja zoiets lekt vast uit. Althans ik kan me er iets bij voorstellen. Mocht het echt heel onwaarschijnlijk zijn dan zou dat aannemelijk maken dat het bloed moedwillig is omgewisseld! Want dat het bloed van die chauffeur was geloof ik geen ruk van. Ze meten eenzelfde hoeveelheid alcohol in zijn bloed als iemand die 3 flessen wijn op heeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat lijkt me wel heel sterk. De mensen in het lab krijgen vaak alleen maar buisjes met nummerstickers er op en weten dus sowieso niet van wie het lichaamssap in kwestie is.
Gaat dat in dat soort gevallen dan zoveel anders dan normaal? Juist die nummers lijken mij wat verwarrend werken.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel sterk. De mensen in het lab krijgen vaak alleen maar buisjes met nummerstickers er op en weten dus sowieso niet van wie het lichaamssap in kwestie is.
Die was zover ik kon zien alles behalve dronken. Kun jij je nog meer dingen uit de docu herinneren? Best een tijd terug toen ik hem zag namelijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:09 schreef pfaf het volgende:
k Heb de docu erover op Discovery ook gezien. Erg interessant, vooral de chauffeur kwam op mij erg nuchter over.
Uiteindelijk is het de vraag hoeveel waarde je eraan mag hechten... de man was veiligheidschef van het hotel en het idee dat hij nooit dronken kon zijn geweest is voornamelijk omdat hij op een video redelijk 'vast' en zeker door de knieen gaat en zijn schoenveter knoopt ..quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:39 schreef livEliveD het volgende:
Die was zover ik kon zien alles behalve dronken. Kun jij je nog meer dingen uit de docu herinneren? Best een tijd terug toen ik hem zag namelijk.
Er zijn twee mensen die niks aan zijn adem roken en verklaard hebben dat hij nuchter was. Daarnaast hebben ze bij Discovery het getest in een simulator en hieruit bleek het echt niet mogelijk om te rijden. Ook kan ik me niet voorstellen dat anderen hem hadden laten rijden bij enig vermoeden van alcohol gebruik. Tis niet zo dat het een moeilijke klus was ofzo en iedereen die Parijs een tikkie kende en een rijbewijs had kon als vervanger hebben gediend.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:03 schreef RM-rf het volgende:
Uiteindelijk is het de vraag hoeveel waarde je eraan mag hechten... de man was veiligheidschef van het hotel en het idee dat hij nooit dronken kon zijn geweest is voornamelijk omdat hij op een video redelijk 'vast' en zeker door de knieen gaat en zijn schoenveter knoopt ..
Heb je de bron toevallig ergens? Dit zou namelijk nieuw licht op de zaak werpen en heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Maar tevens is wel degelijk bekend dat voor aanvang van zijn dienst, dezelfde man wel in een kroeg gezeten had en stevig alcohol gedronken had, tevens is in zijn haren medicijn-sporen gevonden van een middel tegen alcoholisme ...
Mja dat vraag ik me wel eens af. Tuuwk zal het wennen enzo en me moeder kun je hiermee redelijk bedonderen denk ik maar mensen in dat beveiligingswereldje zie ik toch echt door zo’n act heen prikken. Helemaal verdoezelen van zoiets geloof ik niet in.quote:Verder komt het regelmatig voor dat mensen met een alcoholpercentage dat in theorie onmogelijk is, toch zich redelijk 'normaal' gedragen, zeker stevige alcoholisten kunnen hierin flink geoefend zijn...
Je krijgt idd wel een beeld van tegenwerking door bepaalde overheidsdiensten. Aan de andere kant krijg ik dit beeld soms ook als ik een zaak van Peter R de Vries kijk (en sowieso hoor je vaak maar 1 kant van het verhaal).quote:Natuurlijk, zelfs met een dronken Henri Paul blijft er genoeg vreemds aan de zaak zitten, en zeker ook veel 'doofpot-werk'.. waarin feiten uit het onderzoek kennelijk niet geschikt werden geacht geopenbaard te worden of mogelijk grove fouten gemaakt zijn (bewust of onbewust?)
Ze hebben die crash met die witte Uno gereproduceerd, waardoor wel vrij zeker werd dat die er bij betrokken was.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die was zover ik kon zien alles behalve dronken. Kun jij je nog meer dingen uit de docu herinneren? Best een tijd terug toen ik hem zag namelijk.
Kun je er nog meer over vertellen? Is het echt zo'n gevaarlijke tunnel? Hoe denk jij eigenlijk over de 'crash', opzet of niet? Hoe groot is die tunnel überhaupt? (het viel echt tegen om info te vinden over die plek zelf evenals het tijdstip van overlijden. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht omdat de meest stompzinnige dingen zelfs makkelijk te vinden zijn via het WWW)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:12 schreef iteejer het volgende:
Ik ben naderhand ook speciaal in die tunnel wezen kijken, gaf wel een apart gevoel.
Het is een tunnel, bedoeld om grote stromen verkeer te kanaliseren. Meestal propvol, een typisch toneel van Parijs' verkeer. Als dat ding dan snachts vrijwel leeg is kan dat uitnodigen tot aardig gassen ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:00 schreef livEliveD het volgende:
Kun je er nog meer over vertellen? Is het echt zo'n gevaarlijke tunnel? Hoe denk jij eigenlijk over de 'crash', opzet of niet? Hoe groot is die tunnel überhaupt? (het viel echt tegen om info te vinden over die plek zelf evenals het tijdstip van overlijden. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht omdat de meest stompzinnige dingen zelfs makkelijk te vinden zijn via het WWW)
En wat voor gevoel gaf het, hoezo apart? Was het net als het bezoeken van andere historische plekken? Een soort van verbetert inlevingsvermogen omdat je de omgeving kent of zit ik er nu naast?
Zijn er nog meer mensen daar geweest?
Nieuwsgierig zijn is een van de wegen naar meer kennis![]()
vodka, favoriet bij alcoholisten omdat je het niet ruikt en het lekker wegdrinktquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:31 schreef livEliveD het volgende:
Er zijn twee mensen die niks aan zijn adem roken en verklaard hebben dat hij nuchter was.
Tjah, typisch discovery, plaats één man in een simulator en daarmee is alles opeens 'bewezen' ... verschillende mensen reageren heel anders op alcohol, sommigen worden gepakt bij controles met een percentage dat verschrikkelijk hoog is, terwijl men verder nauwelijks iets merkt, aan de andere kant moet je eens sekt gaan drinken met japanners, die liggen na twee glaasjes al bijna op de bodemquote:Daarnaast hebben ze bij Discovery het getest in een simulator en hieruit bleek het echt niet mogelijk om te rijden.
http://alcoholism.about.com/cs/diana/a/blpaul05.htmquote:Heb je de bron toevallig ergens? Dit zou namelijk nieuw licht op de zaak werpen en heb ik nog niet eerder gehoord.
quote:..blood tests showed that Henri Paul's blood contained "sub-therapeutic levels" of tiapride -- a drug commonly used in the treatment of alcoholics.
..The test results released Tuesday, determined from hair analyses, indicated that Paul had been taking Prozac since May and tiapride since July.
The new test results back up conclusions reached by the elite force of French police who have been investigating the case. According to CNN news, they had concluded that Paul had been drinking for several days following problems in a personal relationship.
Juist daar is alcoholisme en drugsgebruik ook wel degelijk een probleemquote:maar mensen in dat beveiligingswereldje zie ik toch echt door zo’n act heen prikken
Dat ruik je echt wel hoor, helemaal in een auto.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
vodka, favoriet bij alcoholisten omdat je het niet ruikt en het lekker wegdrinkt
Best groot.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:59 schreef livEliveD het volgende:
Nu vraag ik mij toch af hoe groot die kans is.
Bedankt voor de topickickquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:57 schreef rekenwonder het volgende:
Best groot.
Hee Muus, hallo.quote:Op maandag 7 februari 2005 04:32 schreef backstabber het volgende:
-edit MUUS- Zoals eerder gezegd: jij spoort niet.
Of je kijkt naar het jaartal stennyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hee Muus, hallo.
Ben je weer moderator; omdat ik zie dat je een bericht weer kunt wijzigen van anderen?
Ik dacht het ook even, tot ik 2005 zag staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef nebelung het volgende:
[..]
Of je kijkt naar het jaartal stenny
blijkbaar toch niet zo uit de lucht gegrepen, deze complottheorie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:39 schreef NorthernStar het volgende:
*kick*
Inquiry into Diana's death shocking - reports
07 February 2006
The findings of a two-year investigation in the death of Diana, Princess of Wales, will contain some shocking conclusions, British newspapers reported at the weekend.
But the inquiry's findings won't become public for some time: Michael Burgess, the Royal Coroner, will receive the report in the next few months and an inquest is not expected until next year.
Lord Stevens, the former Metropolitan Police commissioner heading the investigation, told the Daily Telegraph the inquiry was "far more complex than any of us thought".
He said some of the issues raised by Mohammed Fayed, owner of Harrods store, whose son Dodi died with the princess in a car crash in Paris on August 31, 1997, were "right to be raised". Mr Fayed has claimed the couple were victims of an assassination plot orchestrated by Prince Philip and involving British intelligence agencies.
The princess's friends have dismissed suggestions that she was pregnant and the couple were to marry.
Lord Stevens said in a recent television interview that his investigation had been "certainly worthwhile'.
"It is right to say that some of the issues that have been raised by Mr Fayed have been right to be raised. We are pursing those. It is a far more complex inquiry than any of us thought," he said.
The official conclusion that car driver Henri Paul was drunk and on anti-depressants at the time, and that the car was likely to be the vehicle involved, have never been accepted by the families of Dodi Fayed or Paul.
The Independent on Sunday said Lord Stevens' remarks were a deliberate attempt to prepare public opinion for some shocking conclusions.
"People are going to be very surprised about what we have to say," said one senior officer closely involved with the inquiry.
Mr Fayed's spokesman refused to comment, saying it was "not appropriate" while the process was ongoing. Another source close to the Harrods boss said Mr Fayed felt "vindicated" by Lord Stevens' comments.
bron
---
En ook:
- Diana crash 'caused by laser beam'
- Princes Di Probe Chief's PC is Stolen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook even, tot ik 2005 zag staan![]()
hmmm, ik betwijfel dat een beetje ... het is nogal 'non-nieuws' ... enerzijds beweren dat de commissie uitstekend werk gedaan heeft, en er opzienbaremnde feiten gevonden zijn die heel veel wenkbrauwen zullen doen fronsen ... en, we laten niks horen ...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
blijkbaar toch niet zo uit de lucht gegrepen, deze complottheorie?
Ik vind het geen non-nieuws. Men kondigt min of meer aan dat het onderzoek zeker nieuwe zaken aan het licht heeft gebracht en de officiele verklaring op zijn minst aangepast moet worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hmmm, ik betwijfel dat een beetje ... het is nogal 'non-nieuws' ... enerzijds beweren dat de commissie uitstekend werk gedaan heeft, en er opzienbaremnde feiten gevonden zijn die heel veel wenkbrauwen zullen doen fronsen ... en, we laten niks horen ...
Persoonlijk acht ik ook mogelijk dat de commissie 24 maanden uit zijn neus heeft zitten vreten voor veel geld, en nu niks heeft om een rapport op te stellen en dus maar doet alsof er een groot belang bij is dat dit allemaal geheim gehouden wordt ... omdat er anders een politieke rel ontstaat over het salaris van die commissieleden, als Lord Stevens.
Enekel lijken er wel duidelijke vraagtekens bij de bloedproef van Henri Paul geplaatst te worden, daarvan zou mogelijk aangetoond kunnen worden dat die vervalst is (wat dan wel de vraag doet opkomen waarom en door wie)
dat is altijd bij dit soort "bewijs"quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:25 schreef merlin693 het volgende:
Francorex heb je nog een versie die minder gecomprimeerd is want deze van prisonplanet is gewoon te slecht om iets mee te kunnen...(compressie is zo erg dat je de ondertieteling niet eens kunt lezen en ik kan niet zo goed frans)
oh hehequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef merlin693 het volgende:
![]()
![]()
het is een oude CBS documantaire over onopgeloste vragen ! en op prison planet staat die gecomprimeerd om bandbreedte te beperken ! (dus volgens jouw comprimeren ze alleeen bij conspiracy documantaires...goed dat ik het weet willy ! )
Diana, the night she died
http://www.cbc.ca/documentaries/dianadied.html
u heeft gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:53 schreef merlin693 het volgende:
i trek ook graag snel conclusies in de vorm als deze als men van dit soort te snelle one liners maakt zonder de moeite genomen te hebben de gegeven links bekijken !![]()
![]()
ze hebben het waarschijnlijk alleen maar over knoflook en wijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef merlin693 het volgende:
maar op zich een zeer interesante docu als ik toch zou weten wat die fransosen te vertellen hadden![]()
Nee dat was mijn theorie over het ongelukquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je hebt hier toch zeker wel een bron voor als bewijs, anders gaat deze toch echt naar TRU
Ik denk dat een officieel onderzoek nooit tot een andere conclusie zal komen dan de officiele versie van de gebeurtenissen.quote:
Hier heb je best wel een goed puntquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
it's hard to believe it's an accident when it comes to famous people.
Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
it's hard to believe it's an accident when it comes to famous people.
daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Evilia het volgende:
[..]
Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aan
te nemen dat prinses Diana, één van de beroemdste vrouwen ooit, is omgekomen door simpelweg
een ongeluk.
Laat ik het zo zeggen . Natuurlijk kan het een gewoon ongeluk zijn geweest.MAAR ik vindquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.
Ik moet hierbij altijd denken aan dat William en Harry niet van Charles zijn. Ze had bijvoorbeeld een affairre met ene James Hewitt en met JFK jr.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Evilia het volgende:
Bovendien zegt mijn gevoel ook dat er iets niet klopt.
Prinses Diana zou 'iets groots' onthullen, velen denken aan een zwangerschap en huwelijk.
Waarom zou het niet iets te maken kunnen hebben met het Engelse koningshuis?
Hmm inderdaad! Bedankt, zeer interessant dit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :
[afbeelding]
Na :
[afbeelding]
Het was dus andersom, voor aanrijding wel typeplaatje, na aanrijding niet meer.
Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
Waarom zou je dat eraf halen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Evilia het volgende:
Idd zeer interessant , wat zou het kunnen betekenen ? iemand heeft het eraf gehaald? of ze zijn van auto gewisseld ?
mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :
[afbeelding]
Na :
[afbeelding]
Het was dus andersom, voor aanrijding wel typeplaatje, na aanrijding niet meer.
Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
hahahaquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat moet je nog meer weten dan ? stukje is duidelijk genoeg.
Dat schampen met een auto is inderdaad een standaard techniek om iemand van de weg te duwen bij geheime diensten, dat ze vervolgens de assassin uit de weg ruimen is ook niks nieuws.
Dat de MI6 betrokken is komt mooi overeen met haar brief waarin ze Charles beschuldigt van het plannen van een auto ongeluk..
kortom om alles nog even op een rijtje te zetten
opdracht gever : Prins Charles
uitvoerder : MI6
Modus operandi : witte fiat
motief : diana was charles een pijn in den Aersch
Zoiets?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.
Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Evilia het volgende:
Ik heb een stukje gevonden over de Merceds, dit zou kunnen verklaren waarom we op de ene foto wel een typeplaatje zien en op de andere foto met de verongelukte auto geen plaatje.
Het komt van Nu.nl en www. daanspeak.com
Diana's fatale rit in een vervang-auto
Op 16 maart 2005 schrijft Nu.nl: 'De Britse prinses Diana verongelukte in een vervangende auto. De auto waarin zij eigenlijk bij het Ritz-hotel in Parijs wilde vertrekken, bleek niet te starten. Maar het kan ook zijn dat Diana en haar vriend Dodi al-Fayed op het laatste moment voor een andere auto kozen om paparazzi te misleiden. Dit blijkt uit correspondentie tussen Britse functionarissen en de regering in Londen kort na het ongeluk van 31 augustus 1997 in Parijs. De officiële documenten zijn openbaar gemaakt door een beroep op de Britse wet openbaarheid van bestuur, meldde de Britse omroep BBC dinsdagavond.'
Als die auto niet startte zie je ze dus in die , niet startende, auto stappen, maar zijn ze er weer uitgestapt om met een vervangende auto te gaan........en daar zullen dan wel geen foto's van zijn......quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?
Ze stappen in een MB met typeplaatje en crashen in MB zonder typeplaatje, tenzij ze onderweg zijn overgestapt
Misschien niet zo goed idee, toch zou ik hem wel willen zien eigenlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Kanjer het volgende:
Heb nog een foto gevonden van Diana na de crash in de MB, maar zal die maar niet hier plaatsen...
Mijn mail staat in mijn profiel, dus als je een mail zend, zou ik je de foto kunnen mailen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Evilia het volgende:
[..]
Misschien niet zo goed idee, toch zou ik hem wel willen zien eigenlijk![]()
Okee ik stuur je een mailtje dan, bedankt!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mijn mail staat in mijn profiel, dus als je een mail zend, zou ik je de foto kunnen mailen....
Dat is vreemd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Evilia het volgende:
Hee Kanjer, mailtje sturen lukte niet naar je Email adres ....
![]()
MMM idd vreemd, ik probeer het later weer ...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat is vreemd.
Is een gewoon E-mail adres.....???
Lukt niet, weigert de server.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Evilia het volgende:
Weer niet gelukt(ik snapp niet waarom) stuur maar een mailtje naar mij.Mailadres staat in mijn profiel, bij MSN .
Hmn bij een docu van de SBS en de SAS werdt gezegd dat wanneer je een auto van 2500kg van de weg moet drukken je hier een auto voor nodig hebt van rond de 600 kg.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De grap is juist dat het heel onaannemelijk is dat die fiat hiervoor gebruikt is. Niks wijst erop als je kijkt naar de reconstructie. Daarnaast is die wagen een hele onlogische keus om zoiets te doen.
Waarom ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:32 schreef Troel het volgende:
Maarja, dit is bijna 9 jaar geleden, tijd om he tte laten rusten?
Dat mensen hier uit Truth worden neergezet als psychopaten die alles geloven is wel bekend, maar degenen die nu denken dat er meer aan de hand is zijn toch niet de eerste de besten, mannen die allemaal hun sporen wel verdiend hebben. Wat je ook van ze zeggen mag, gek zijn die niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:33 schreef vencodark het volgende:
Waarom kan het niet gewoon een ongeluk zijn? Ongelukken gebeuren, ook bij beroemde mensen. Er wordt zoveel gespeculeerd wanneer een beroemdheid verongelukt of whatever.
Het blijft erg, daar niet van.
de jongste lijkt wel veel op zijn pappie hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik moet hierbij altijd denken aan dat William en Harry niet van Charles zijn. Ze had bijvoorbeeld een affairre met ene James Hewitt en met JFK jr.
Bloedtest moest afkomst Britse prins Harry bewijzen
Er zijn wel DNA-tests gedaan waarna werd gezegd dat Charles de vader was maar dat zegt natuurlijk niks. Als er iets anders uitgekomen is zouden ze dat heus niet openbaar maken. De prinsen lijken iig voor geen meter op Charles of de Windsors.
Een Kennedy op de Britse troon zou wel spectaculair zijn.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:52 schreef RickySway het volgende:
Diana was geen reptilian en toen de reptilians dat door hadden, moest ze uitgeschakeld worden.
(*) Wat vreemd is, is dat de brief op de website wel is afgebeeld, maar totaal niet te lezen is, zo kleinquote:Will Mr Blair listen this time?
I wrote to Tony Blair on 30th March(*). The letter is published here. So far, Tony Blair has not been man enough to send me a reply. I do not know about you, but to me, that is not the behaviour of a man who should be leading this great country with courage and integrity. I am beginning to wonder if Mr. Blair is not just discourteous but worried that my campaign to expose the murder of my beloved son Dodi and Diana, Princess of Wales, will also reveal the part played in their deaths by his Government. When the British Ambassador in Paris gave orders for Diana’s body to be embalmed, he wilfully destroyed medical evidence not least that of her pregnancy. Such embalming was against French law. The Ambassador could not have done this without receiving orders which could only have come from the British Security Services, the Royal family in the person of the Duke of Edinburgh or from the Foreign Secretary, Jack Straw. Perhaps Blair himself was personally involved. As the Prime Minister, he must take responsibility for what happened. Perhaps that is why he refuses to give a proper answer to the points I raise. These are questions that will not go away, Mr Blair, no matter how many times you try to duck them.
If you agree why don’t you get in touch with No.10 Downing Street to say that you, too, want the Prime Minister to come clean about the most outrageous crime of the 20th century?
The Right Hon. Tony Blair, MP
Prime Minister
10 Downing Street
London
SW1A 2AA
----------------------------------
By post
30 March 2006
Dear Mr Blair,
I received on 28 February 2006 a letter from E. Adams, apparently sent on your behalf, thanking me for my letters to you of 14 and 21 February. I had assumed that the letter was merely an acknowledgement and that in due course I would receive the courtesy of a substantive reply from you. A month has since passed so I must neccessarily assume that the letter from the faceless 'E. Adams' (whether male or female) constitutes the full extent of your reply and of the action which I can hope to receive from you.
In 1997 when you first came to power, it was on the back of the electorate's disillusionment with a Tory government riddled with sleaze. It was my fearlessness and determination which exposed it and bought it to the forefront of public attention. You have never acknowledged the part that I played in bringing you to office. That is disappointing, but not particularly surprising from a politician. It is, however, doubly disappointing that, not only are you unwilling to admit or accept the role I played, you are not even apparently willing to help expose those responsible for the horrendous crime committed in Paris in the very year you became Prime Minister.
Perhaps I should expect nothing else. Your own government is now mired in sleaze. History has a habit of repeating itself. Your own government, and your role in history, faces the same ending as that of the last Tory government.
But even now, it is too late for you to show the moral fibre and the determination to help expose the truth about the crash in which my son and Princess Diana were killed. That is what the British public expect and deserve. I deserve nothing less as does the memory of my beloved son. The 'People's Princess' most certainly deserves it.
I was there in Westminster Abbey when you read the lesson, most movingly, at the funeral of Diana, Princess of Wales. You were either as deeply affected as the rest of us, or you were acting. I would prefer to believe that you were utterly sincere in your grief. It was you who spoke about the 'People's Princess', albeit that Mr Campbell may have coined the phrase for you. That doesn't matter now. What matters is that you are true to your words, and like a man do the only thing now that you can do for the Princess and my son Dodi: find the truth and disclose it, though the heavens fall.
We are both fathers. You must be able to relate to the grief I bear, and my undying and unquenchable determination to achieve justice.
You alone have the authority to compel the Intelligence and Security Committee to comply with my demands. Lord Stevens will no doubt have attempted to access security service files but I am not so naive as to believe they would be made available to him.
I enclose a copy of a further letter I have sent today to Mr Murphy. If my further pleas to you both continue to fall on deaf ears and hard hearts, I will simply continue the battle elsewhere with the continuing support of the overwhelming majority of the British people. I hope this time I can look forward to receiving from you something more positive and worthy of you than a curt acknowledgement from your administrative office, although possibly that was your way of simply saying 'get lost'.
Do not believe that by ignoring me these matters will go away. You should be aware of my determination and resolve.
Yours sincerely,
M. Al Fayed
Zou dat een belangrijke motivatie zijn om te stoppen denk je als je met het idee moet leven dat je zoon niet simpelweg bij een auto ongeluk is omgekomen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:24 schreef livEliveD het volgende:
Hij is er wel druk meeVraag me soms af of ie het niet moet laten rusten. Ik zie niet zo snel definitieve antwoorden komen namelijk
idd, lijkt logischer als hij zo strijd. kijk wat moeders doen, als van dat amerikaanse verdwenen meisjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat een belangrijke motivatie zijn om te stoppen denk je als je met het idee moet leven dat je zoon niet simpelweg bij een auto ongeluk is omgekomen?
en door de houding van de Britse Elite wordt het voor de mens, een principe kwestiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat een belangrijke motivatie zijn om te stoppen denk je als je met het idee moet leven dat je zoon niet simpelweg bij een auto ongeluk is omgekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |