abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13046938
Wie heeft gisteren op Ned3 de documentaire gezien over Lady Di?
Hier kwamen ontzettend veel dingen aan het licht die erop wezen dat het geen ongeluk was. Hier werd gesproken over de MI6. Ik ga er vanuit dat dit de Franse geheime dienst is. Deze zouden achter de moord zitten van Diana en Dodi.
Veel vragen blijven nog steeds open zoals:
Waarom werd de tunnel zo gauw schoongemaakt en er geen onderzoeken gedaan?
De autopsie van de chauffeur wees volgens de doktoren uit dat hij veel had gedronken, veel koolmonoxide in zijn lichaam had en medicijnen gebruikte. Maar volgens 4 van de beste doktoren in Europa klopte dit autopsie rapport voor geen meter.
Waarom duurde het zolang voordat Lady Di aankwam in het ziekenhuis? (meer dan 1 uur, terwijl je met een gewone auto 20 minuten erover doet)
Waarom mochten de engelsen zich niet met het onderzoek bemoeien?
Kortom, veel vragen maar weinig antwoorden. Hier zit dus een dik luchtje aan. Hoe denk je er zelf over en heb je de documentaire gezien?
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:49:13 #2
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13046965
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:48 schreef jar_trulli het volgende:
Hier werd gesproken over de MI6. Ik ga er vanuit dat dit de Franse geheime dienst is.
De Engelse.
pi_13046989
Geen nieuws, alleen speculaties, en opdringerige vraagstellingen.

Meer iets voor TRU (conspiracies) .

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_13047001
Dit moet de CIA geweest zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13047009
Mwa, die ene gast die vertelde dat de mercedes bij binnenkomst van de tunnel geflitst was? En vertelde dat hij die foto gezien had? Een foto waarop datum en snelheid te zien waren?

Hij verteld dat de bestuurder er normaal uitzag, maar de passagier naast hem ietwat gespannen. Dus vroeg ie zich af, zouden ze toch te hard hebben gereden? En dat terwijl ie aangaf dat de snelheid op de foto te zien was.

pi_13047021
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:50 schreef du_ke het volgende:
Dit moet de CIA geweest zijn .
Die hadden alleen Dodi omgelegd.
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:52:41 #7
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13047058
Je vergeet jezelf 1 vraag te stellen. Waarom zou iemand in hemelsnaam Lady Di willen vermoorden...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_13047071
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:52 schreef kingmob het volgende:
Je vergeet jezelf 1 vraag te stellen. Waarom zou iemand in hemelsnaam Lady Di willen vermoorden...
Het Britse koningshuis.. .
-
pi_13047075
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:50 schreef TheMassive het volgende:
Mwa, die ene gast die vertelde dat de mercedes bij binnenkomst van de tunnel geflitst was? En vertelde dat hij die foto gezien had? Een foto waarop datum en snelheid te zien waren?

Hij verteld dat de bestuurder er normaal uitzag, maar de passagier naast hem ietwat gespannen. Dus vroeg ie zich af, zouden ze toch te hard hebben gereden? En dat terwijl ie aangaf dat de snelheid op de foto te zien was.

En die Petel vertelde dat er helemaal geen paparrazi in de buurt waren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:53:40 #10
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_13047081
De FBI zit er achter
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_13047087
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:48 schreef jar_trulli het volgende:
Hier kwamen ontzettend veel dingen aan het licht die erop wezen dat het geen ongeluk was.
Dat zou ik niet willen zeggen...

Wel werd duidelijk dat dat Franse onderzoek naar de dood van Diana nogal rammelt.

pi_13047111
quote:
Aha, jij hebt het ook gezien. Hoe denk jij er nu over nu je deze docu hebt gezien?
Zelfs de Mercedes waar ze inzaten staat nog even buiten Frankrijk in een oranje scheepscontainer.

Waarom zouden ze Diana willen vermoorden?
Misschien omdat die oude tante van Groot Brittanie dat wilde?

En dan nog die journalist met z'n witte Fiat Uno. Die zei dat ie filmmateriaal en foto's had van net na het ongeluk. Hij zou dat ongeluk kunnen hebben gemaakt. Er werd aangegeven dat er witte verf was gevonden van een Fiat Uno en hij had er een. Ook had ie een nieuw achterlicht laten monteren op z'n unootje. Deze journalist is ook inmiddels gestorven met als doodsoorzaak zelfmoord. Hij werd gevonden op een militair oefenterrein door commando's.

pi_13047216
quote:
En die Petel vertelde dat er helemaal geen paparrazi in de buurt waren.
Maar waarom mocht hij niks zeggen en bedreigde ze hem? Heel geheimzinnig allemaal.
pi_13047264
het was bush
in de bekende tunnel
met hulp van fiebie

zie het als een pre pre terroristen opruimings actie

blair wilde van diana af
bush zegt ok, doe ik maar dan moet jij mij steunen in irak

ook geen probleem bij blair

pi_13047283
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, da's de conclusie van Dodi z'n vader..
  dinsdag 9 september 2003 @ 15:03:13 #16
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13047317
quote:

[..]

Juist, Lady Di was nou niet echt bepaald geliefd daarzo
  dinsdag 9 september 2003 @ 15:09:05 #17
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_13047452
Oud nieuws en de echte daders (als het al een aanslag was) worden toch nooit gevonden.

Case Closed.

"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_13047466
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:55 schreef jar_trulli het volgende:

[..]

Aha, jij hebt het ook gezien. Hoe denk jij er nu over nu je deze docu hebt gezien?
Zelfs de Mercedes waar ze inzaten staat nog even buiten Frankrijk in een oranje scheepscontainer.

Waarom zouden ze Diana willen vermoorden?
Misschien omdat die oude tante van Groot Brittanie dat wilde?

En dan nog die journalist met z'n witte Fiat Uno. Die zei dat ie filmmateriaal en foto's had van net na het ongeluk. Hij zou dat ongeluk kunnen hebben gemaakt. Er werd aangegeven dat er witte verf was gevonden van een Fiat Uno en hij had er een. Ook had ie een nieuw achterlicht laten monteren op z'n unootje. Deze journalist is ook inmiddels gestorven met als doodsoorzaak zelfmoord. Hij werd gevonden op een militair oefenterrein door commando's.

Ik vond het erg suggestief.
Er zouden allemaal logische verklaring kunnen zijn, je weet het gewoon weg niet.

Wat ik bv typish vond, was het interview van hoofd van beveiliging van het hotel, welke eerst hoofd scotland yard was zoiets, en bij het interview zag je een klein cameraatje voor hem staan.

Dat snap ik niet. Ze nemen het met de gewone camera op voor het publiek thuis, jij en ik, en met het kleine cameraatje voor wat? Voor show?
Suggestief.

pi_13047579
Vergeet niet dat het laatste wat de Fransen in zo'n geval willen is dat de oorzaak van het ongeluk (ook na vele onderzoeken) onduidelijk blijft.. de hele wereld wil weten wat er precies gebeurt is.. dus ik kan mij ook wel voostellen dat de schuld snel in de schoenen van de cauffeur (eerst nog de papparazi) werd geschoven. Met dat antwoord was iedereen tevreden... dronken chauffeur, tragisch, maar zo kon het snel afgesloten worden.

En er zijn volgens die docu ook drugs gevonden bij Dodi en Diana... en ik kan me ook voorstellen dat dat uit de pers gehouden word..

pi_13047620
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 15:03 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Juist, Lady Di was nou niet echt bepaald geliefd daarzo

jaja, maar geen antwoord op de vraag:
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:52 schreef kingmob het volgende:
quote:

[..]

Waarom??

ow omdat het britse koningshuis

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13047744
Dat er stukjes achterlicht en verf van een witte Uno gevonden zijn wil nog niet zeggen dat dat de veroorzaker is. De Mercedes kan natuurlijk ook de Uno hebben aangereden nadat hij ging slingeren. Maar wat maakt het uit. Ze zijn dood en de waarheid komt toch noit meer boven water. Speculeren heeft geen zin.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_13047825
Geloof ook niet dat Elisabeth Diana zou laten vermoorden.. nogal vergezocht..

Waarom zou ze?
Zo'n beetje elk schandaal was toch al bekend, veel meer schade kon Diana toch niet aanrichten.

En als zo'n moord ooit bekend wordt zou dat meteen het einde van de monarchie betekenen, zo'n risico zouden ze nooit nemen.. zo schadelijk zijn die verhalen over Dodi en Diana niet..

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 september 2003 @ 15:32:17 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13047965
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 15:26 schreef Elevation het volgende:
Geloof ook niet dat Elisabeth Diana zou laten vermoorden.. nogal vergezocht..

Waarom zou ze?
Zo'n beetje elk schandaal was toch al bekend, veel meer schade kon Diana toch niet aanrichten.

En als zo'n moord ooit bekend wordt zou dat meteen het einde van de monarchie betekenen, zo'n risico zouden ze nooit nemen.. zo schadelijk zijn die verhalen over Dodi en Diana niet..

Probleem was geloof ik dat de moeder van de toekomstige koning met een moslim zou gaan trouwen. Dat is althans de mening van Mohammed al-Fayed, Dodi's vader.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13048325
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 15:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Probleem was geloof ik dat de moeder van de toekomstige koning met een moslim zou gaan trouwen. Dat is althans de mening van Mohammed al-Fayed, Dodi's vader.

Ja en ? De voogdij van die toekomstige koning lag wel bij de vader van de toekomstige koning, dus een groter probleem dan er al was kon er niet uit voortvloeien.

Sterker nog, de Windsors hadden daar wel een slaatje uit kunnen slaan zonder zich te commiteren.

Het motief is dus geen motief.

pi_13048873
Diana wist gewoon teveel over het reilen en zeilen binnen het engelse koningshuis. bovendien verliet ze als meest populaire vrouw in engeland die dork van een Charles voor een arabier.. en ja dat was voor het engelse koningshuis een enorme schande die ze blijkbaar niet wilden dragen..
tja dan krijg je een ongelukje

voor het britse koningshuis geld ook gewoon "Blood in, Blood out"

kčk lekkah naajje čge sig, Fok feez
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')