quote:De Engelse.
Op dinsdag 9 september 2003 14:48 schreef jar_trulli het volgende:
Hier werd gesproken over de MI6. Ik ga er vanuit dat dit de Franse geheime dienst is.
Meer iets voor TRU (conspiracies) .
Hij verteld dat de bestuurder er normaal uitzag, maar de passagier naast hem ietwat gespannen. Dus vroeg ie zich af, zouden ze toch te hard hebben gereden? En dat terwijl ie aangaf dat de snelheid op de foto te zien was.
quote:Die hadden alleen Dodi omgelegd.
Op dinsdag 9 september 2003 14:50 schreef du_ke het volgende:
Dit moet de CIA geweest zijn.
quote:Het Britse koningshuis..
Op dinsdag 9 september 2003 14:52 schreef kingmob het volgende:
Je vergeet jezelf 1 vraag te stellen. Waarom zou iemand in hemelsnaam Lady Di willen vermoorden...
quote:En die Petel vertelde dat er helemaal geen paparrazi in de buurt waren.
Op dinsdag 9 september 2003 14:50 schreef TheMassive het volgende:
Mwa, die ene gast die vertelde dat de mercedes bij binnenkomst van de tunnel geflitst was? En vertelde dat hij die foto gezien had? Een foto waarop datum en snelheid te zien waren?Hij verteld dat de bestuurder er normaal uitzag, maar de passagier naast hem ietwat gespannen. Dus vroeg ie zich af, zouden ze toch te hard hebben gereden? En dat terwijl ie aangaf dat de snelheid op de foto te zien was.
quote:Dat zou ik niet willen zeggen...
Op dinsdag 9 september 2003 14:48 schreef jar_trulli het volgende:
Hier kwamen ontzettend veel dingen aan het licht die erop wezen dat het geen ongeluk was.
Wel werd duidelijk dat dat Franse onderzoek naar de dood van Diana nogal rammelt.
quote:Aha, jij hebt het ook gezien. Hoe denk jij er nu over nu je deze docu hebt gezien?
Mwa, die ene gast die vertelde dat de mercedes bij binnenkomst van de tunnel geflitst was? En vertelde dat hij die foto gezien had? Een foto waarop datum en snelheid te zien waren?
Hij verteld dat de bestuurder er normaal uitzag, maar de passagier naast hem ietwat gespannen. Dus vroeg ie zich af, zouden ze toch te hard hebben gereden? En dat terwijl ie aangaf dat de snelheid op de foto te zien was.
Waarom zouden ze Diana willen vermoorden?
Misschien omdat die oude tante van Groot Brittanie dat wilde?
En dan nog die journalist met z'n witte Fiat Uno. Die zei dat ie filmmateriaal en foto's had van net na het ongeluk. Hij zou dat ongeluk kunnen hebben gemaakt. Er werd aangegeven dat er witte verf was gevonden van een Fiat Uno en hij had er een. Ook had ie een nieuw achterlicht laten monteren op z'n unootje. Deze journalist is ook inmiddels gestorven met als doodsoorzaak zelfmoord. Hij werd gevonden op een militair oefenterrein door commando's.
quote:Maar waarom mocht hij niks zeggen en bedreigde ze hem? Heel geheimzinnig allemaal.
En die Petel vertelde dat er helemaal geen paparrazi in de buurt waren.
zie het als een pre pre terroristen opruimings actie
blair wilde van diana af
bush zegt ok, doe ik maar dan moet jij mij steunen in irak
ook geen probleem bij blair
quote:Ja, da's de conclusie van Dodi z'n vader..
Op dinsdag 9 september 2003 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het Britse koningshuis..
.
quote:Juist, Lady Di was nou niet echt bepaald geliefd daarzo
Het Britse koningshuis..
.
Case Closed.
quote:Ik vond het erg suggestief.
Op dinsdag 9 september 2003 14:55 schreef jar_trulli het volgende:[..]
Aha, jij hebt het ook gezien. Hoe denk jij er nu over nu je deze docu hebt gezien?
Zelfs de Mercedes waar ze inzaten staat nog even buiten Frankrijk in een oranje scheepscontainer.Waarom zouden ze Diana willen vermoorden?
Misschien omdat die oude tante van Groot Brittanie dat wilde?En dan nog die journalist met z'n witte Fiat Uno. Die zei dat ie filmmateriaal en foto's had van net na het ongeluk. Hij zou dat ongeluk kunnen hebben gemaakt. Er werd aangegeven dat er witte verf was gevonden van een Fiat Uno en hij had er een. Ook had ie een nieuw achterlicht laten monteren op z'n unootje. Deze journalist is ook inmiddels gestorven met als doodsoorzaak zelfmoord. Hij werd gevonden op een militair oefenterrein door commando's.
Wat ik bv typish vond, was het interview van hoofd van beveiliging van het hotel, welke eerst hoofd scotland yard was zoiets, en bij het interview zag je een klein cameraatje voor hem staan.
Dat snap ik niet. Ze nemen het met de gewone camera op voor het publiek thuis, jij en ik, en met het kleine cameraatje voor wat? Voor show?
Suggestief.
En er zijn volgens die docu ook drugs gevonden bij Dodi en Diana... en ik kan me ook voorstellen dat dat uit de pers gehouden word..
quote:jaja, maar geen antwoord op de vraag:
Op dinsdag 9 september 2003 15:03 schreef Tiemie het volgende:[..]
Juist, Lady Di was nou niet echt bepaald geliefd daarzo
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:52 schreef kingmob het volgende:
Je vergeet jezelf 1 vraag te stellen. Waarom zou iemand in hemelsnaam Lady Di willen vermoorden...
quote:Waarom??
Het Britse koningshuis..
.
ow omdat het britse koningshuis
Waarom zou ze?
Zo'n beetje elk schandaal was toch al bekend, veel meer schade kon Diana toch niet aanrichten.
En als zo'n moord ooit bekend wordt zou dat meteen het einde van de monarchie betekenen, zo'n risico zouden ze nooit nemen.. zo schadelijk zijn die verhalen over Dodi en Diana niet..
quote:Probleem was geloof ik dat de moeder van de toekomstige koning met een moslim zou gaan trouwen. Dat is althans de mening van Mohammed al-Fayed, Dodi's vader.
Op dinsdag 9 september 2003 15:26 schreef Elevation het volgende:
Geloof ook niet dat Elisabeth Diana zou laten vermoorden.. nogal vergezocht..Waarom zou ze?
Zo'n beetje elk schandaal was toch al bekend, veel meer schade kon Diana toch niet aanrichten.En als zo'n moord ooit bekend wordt zou dat meteen het einde van de monarchie betekenen, zo'n risico zouden ze nooit nemen.. zo schadelijk zijn die verhalen over Dodi en Diana niet..
quote:Ja en ? De voogdij van die toekomstige koning lag wel bij de vader van de toekomstige koning, dus een groter probleem dan er al was kon er niet uit voortvloeien.
Op dinsdag 9 september 2003 15:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
Probleem was geloof ik dat de moeder van de toekomstige koning met een moslim zou gaan trouwen. Dat is althans de mening van Mohammed al-Fayed, Dodi's vader.
Sterker nog, de Windsors hadden daar wel een slaatje uit kunnen slaan zonder zich te commiteren.
Het motief is dus geen motief.
voor het britse koningshuis geld ook gewoon "Blood in, Blood out"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |