Verdulle! Ik en vraag t nog wel zo aardig!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef Stofje het volgende:
Ik heb stiekem toch spijt gekregen dat ik deze bagger heropend heb.
quote:
Jij weet ook niet wat je wilt hequote:
Ok, hij gaat weer open.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdulle! Ik en vraag t nog wel zo aardig!Stofje[afbeelding]
Dat is ook al jaren oudquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zo kan je best nog mensen opnaaien
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef fraubitch het volgende:
meldt!
als je het over bitches hebt en 666 dan moet je bij mij zijn
Heerlijk heldere kutscheten ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja jij bent echt een "bla tante".
Gaat er nu weer een frisse wind over SEX?
Je sexy_gay plaatje laadde gewoon nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef BuPassie het volgende:
. Stofje?
Waar is dat mooie plaatje gebleven?
Nou en? Mail maar, MSN, andere communicatietechnieken, maar niet nog een topic.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil weten hoe het is afgelopen met Nadia![]()
Ik had verwacht dat je wel in zou zien dat je in het funny links en pics topic moet zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef tonks het volgende:
Killer whale pwns kayaker.
Waarom? die views kwamen niet door die TT hoor.
Ik haat dat topicquote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je wel in zou zien dat je in het funny links en pics topic moet zijn..
Noodzakelijk kwaad in 666..quote:
Het topic ging rond half 12 dichtquote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb vanmorgen het goedemorgen topic gemist
dus bij deze.. moggûh
Jij niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou stofje je kan ook overdrijven zeg, mag toch wel een leuk ouwehoer topic maken in den nacht
ah da's wel minder, een echt goedemorgen topic moet het weer, de jarigen, en de datum in de geschiedenis bevatten!!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het topic ging rond half 12 dicht![]()
Matige OP enzo.
Oh ja, goedemorgen guitarist.nl![]()
Ik ga een aanvraag doen. Je bent echt vreselijk irritant. We hebben je al een x-aantal waarschuwingen gegeven en nu ben ik het zat. Zo. Dat was de toelichting. Ik ga verder ook niet in discussie met je.quote:
Je weet.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef tonks het volgende:
Poeheej, de laatste die stofje heeft laten bannen.. woow.. hij laat niet zomaar mensen bannen. Hij laat ze bánnen, als je begrijpt wat ik bedoel...
+later.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef DeRCT14 het volgende:
Verdonk-mode...
Zit terecht dicht, maar wilde toch ff melden dat ik 'm voor de zekerheid opende, dat ik er niet een paar maanden achter zou komen dat hij nog niet gemaakt zou zijn!
Haha! jij zit te msnen met Dark Killah doe em de groetenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef DeRCT14 het volgende:
Verdonk-mode...
Zit terecht dicht, maar wilde toch ff melden dat ik 'm voor de zekerheid opende, dat ik er niet een paar maanden achter zou komen dat hij nog niet gemaakt zou zijn!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
Nog even een reactie op het sluiten van Het grote tong80 adoratie topique
Mijn excuus, ik had het eerder gesloten 2e deel niet gezien
Ohja, dit had ik hier geplaatst, ik vroeg me al af waarom dit topic in mijn AT zat.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef ThE_ED het volgende:
Fok! wordt gedisst...
Ten eerste vind ik "oud" een raar iets voor "nieuws" van afgelopen zaterdagmiddag.
Ten tweede wil ik dan graag wel weten waar het "oude" filmpje dan wel niet te vinden is in GC, ergens onderaan?
ik kan het niet vinden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Posts van ukkie83 en outcast_within verwijderd. Jullie zijn vervelend.
Waarom is mijn post dan ook verwijderd ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Posts van ukkie83 en outcast_within verwijderd. Jullie zijn vervelend.
ukkie, uppie, een pot nat. Ik bedoelde jou, muts.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Waarom is mijn post dan ook verwijderd ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |