Het slijmt en heeft tietenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.
Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger
Zal wel aan mij liggen
Tieten ? jaja dubbel zoveel nuquote:
ja, ik ben geen vent en val niet op vrouwen, daarom begrijp ik het ws nietquote:
Milagro is een 2.04 lange bouwvakker met een bierbuik jahquote:
en waarschijnlijk ook met tieten danquote:Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Milagro is een 2.04 lange bouwvakker met een bierbuik jah
Site is down, maar hier is tie in google cache.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:00 schreef yvonne het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1118.html
Euhm, ja,
ik trek geloof ik m'n zo welgemeende excuses van gisteren maar weer in denk ik...
"En sten Oomen neukt met buitenaardse wezens. Ze lijdt aan een persoonlijkheids stoornis en krijgt nu minder aandacht vandaar dat ze er alles aan doet om dit woord op 1 te krijgen"quote:Op maandag 13 maart 2006 16:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Site is down, maar hier is tie in google cache.
wat is er precies mee, Yvonne?
Dat IS ook wel eens geopperd. Maar dat was offtopic. En dat zou weer es in een grote flame uitmonden dus werd het heel snel in de kiem gemoord want daar had niemand echt zin in.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.
Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger
Zal wel aan mij liggen
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
"En sten Oomen neukt met buitenaardse wezens. Ze lijdt aan een persoonlijkheids stoornis en krijgt nu minder aandacht vandaar dat ze er alles aan doet om dit woord op 1 te krijgen"
Dat dus, het is blijkbaar een algemeen feit.
Dus die oh zo welgemeende excuses trek ik in
Precies, op het moment merk ik weinig van die zogenaamde tolerantie voor de minder gangbare opvattingen in TRU. Opvallend ook dat veel mensen nu vallen over de astrale seks van Stenny, terwijl je er zelden wat over hoorde toen ze hier zelf nog postte. Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat IS ook wel eens geopperd. Maar dat was offtopic. En dat zou weer es in een grote flame uitmonden dus werd het heel snel in de kiem gemoord want daar had niemand echt zin in.
Juist omdat dit Truth is waar we elkaar eigenlijk niet aan zouden moeten vallen op vermeende gaven. Ook niet tegen Sten en ook niet als zij dat wel doet. Daar zit ook een les in.
Tis goed met je hoor.quote:
Sorry hoor, maar mag ik hier even hartelijk om lachenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
Ja dat klopt, ik heb het hier ook niet tegen jou, jij hebt het luid en duidelijk op het forum geroepen en Stenny heeft uitgebreid weerwoord gegeven over de mail.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mag ik hier even hartelijk om lachen
Je was notabene een van de 100 cc's in de mailwissel.
Hm.. Ik snap alleen het nut niet helemaal van het vermelden van dat Woord van het jaar-linkje en het intrekken van je excuses, lijkt me alleen maar weer onnodig olie op het vuur.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis goed met je hoor.
De dame zei in mails dat ik de reden van hun wegblijven ( as if) van FOK! niet zou durven te melden,
die reden is keurig vermeld, alleen hebben de excuses nu weinig nut meer, is het wel?
Snap je dan niet dat de kritiek niet eens naar Sten is zozeer?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Precies, op het moment merk ik weinig van die zogenaamde tolerantie voor de minder gangbare opvattingen in TRU. Opvallend ook dat veel mensen nu vallen over de astrale seks van Stenny, terwijl je er zelden wat over hoorde toen ze hier zelf nog postte. Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
nou nou, van klonen is mevrouw ook niet vies en zij blaat toch ook op genoeg logjes leesbaar voor iedereen ?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik heb het hier ook niet tegen jou, jij hebt het luid en duidelijk op het forum geroepen en Stenny heeft uitgebreid weerwoord gegeven over de mail.
jij bent nooit in OUD geweestquote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
of in BBH heb ik recent geleerdquote:
O RLY?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hm.. Ik snap alleen het nut niet helemaal van het vermelden van dat Woord van het jaar-linkje en het intrekken van je excuses, lijkt me alleen maar weer onnodig olie op het vuur.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
Dat zou ik nou gemeen vinden !quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
O RLY?
Nee, ik zal stil blijven liggen en me laten schoppen
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
O RLY?
Nee, ik zal stil blijven liggen en me laten schoppen
Nee, je hebt gelijk...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak en dat het is afgerond.
Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.![]()
Je kunt op grensvervaging.nl nog terecht hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.
Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.![]()
Btw, ik ben nog nieteens begonnen, DAT bedoelde ik met, kom eens wat vaker buiten een subforum, en zie iig hoe, wie en wat FOK! is.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt.
Huh?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
herstel... ik schijn een fout gemaakt te hebben... excuus
Ik ontving zojuist via de email een bericht dat het niet haar vent maar haar adoptiezoon is.
?
bij deze gecorrigeerd.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Mijn man Jeroen Oomen, onder de naam visvogel, hij post o.a. in Truth en op computergerelateerde Fok delen waar hij geregeld andere mensen op weg helpt. Zijn website: www.starfix.nl
Na zo’n 35 relaties met soms veel en soms weinig erotische en/of seksuele uitwisselingen (ik reken alle mensen mee met wie ik tenminste gezoend heb), ontmoette ik als docente in 2002 Jeroen, die als leerling bij mij in de klas zat. De liefde laat zich niet dwingen en het eindigde ermee dat ik de school vaarwel zei en voor Jeroen koos.
Jeroen en ik trouwden op 6 januari 2005 en hij nam mijn achternaam aan, omdat wij als modern paar alles precies omgekeerd doen. Lachsmiley - Sten Oomen
Haar man hoor.
vind ik ook, ik maakte net in een opwelling een grapje over aliens.dat heeft niets met Stenny te maken.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:
Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
prima, ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid
dat ik dan truth ga verneuken, dit forum dus ja..
men wil niet meewerken aan het voorkomen van genocide
massavolkerenmoord ja.
dat is nu aan de gang, en men werkt er liever aan mee.
iedereen die er aan meewerkt is een moordenaar
gelijk aan de duitsers die hitler steunden
ban mij nu maar anders ram ik een rel door dit klote fok forum.
Bij deze.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid
dat ik dan truth ga verneuken, dit forum dus ja..
men wil niet meewerken aan het voorkomen van genocide
massavolkerenmoord ja.
dat is nu aan de gang, en men werkt er liever aan mee.
iedereen die er aan meewerkt is een moordenaar
gelijk aan de duitsers die hitler steunden
ban mij nu maar anders ram ik een rel door dit klote fok forum.
Hij kan zich wel degelijk verdedigen! Afgelopen vrijdag was hij nog op tv. Toen kreeg hij alle kans, toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:11 schreef JoZzephus het volgende:
ps: weet je eens wat het is om iemand de hele tijd in de grond te trappen die zichzelf niet kan verdedigen..(RvdB) het voordeel voor jou is dat je dat wel kan doen.
Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Zal wel aan mij liggen
Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestandersquote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Jeroen Oomen heeft mij toegevoegd op MSN
Weet ik ook wie dat is. Heeft mij toegevoegd en niet eens zich voorgesteld, meteen maar blokkeren.
En over Baaj, die is duidelijk de weg kwijt geraakt. Vind dat altijd triest om te zien, mede omdat ik het herken van mezelf. En dan begrijp ik ook dat mensen de weg kwijt kunnen raken hier op aarde en in dit universum. Tis nota bene een jungle te noemen vaak. Maar dan is het belangrijk dat je met beide benen op de grond blijft staan ook. En dan kun je nog altijd met je hoofd in de wolken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |