quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar slaat de topictitel op ?
Dit vond ik gister op de server:
[afbeelding]
Escape Inside
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Escape Inside
hahahaha, super picquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Escape Inside
Iedereen heeft nu toestemming om te posten alleen krijg je daar geloof ik geen mailtje vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef Sedusa het volgende:
ik zal straks wel aanwezig wezen om de server een beetje op te vullen
zit nu nog te wachten op me toestemming om op de bof site te spammen
Whaa fucking cheater...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef escape_nl het volgende:
http://www.projectmasters.be/manager/frack.wmv
Niet te geloven
Het is geen singleplayer mod. Dit is multiplayer, aangezien de pc spelers anders heten, of hij heeft die ook aangepast, maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is een single player mod. Je zal het dus niet online tegenkomen, thank god!
Het is een kwestie van weaponcharacters aanpassen oid. Zoals met dat mes.. je ziet een mes maar het is een snipergun.. Antitank is een jackhammer.. etc..
Het blijft nog even een drama jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef ViPeRII het volgende:
Man was ik daarnet weer op de server, is er weer bijna niemand.. half uur gewacht me 5 spelers te weinig...... speelde trouwens verder wel goed...
dat valt best wel mee hoor, weet nog steeds niet waarover je het had...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef ViPeRII het volgende:
Hehe wel een cool fimpje opzich....
Man was ik daarnet weer op de server, is er weer bijna niemand.. half uur gewacht me 5 spelers te weinig...... speelde trouwens verder wel goed...
Alleen Rudy..... je moet echt wat beter leren vliegen in een chopper hoor ;-)
Het ligt er ook aan welke map er draait. Als er karkand of wake is is hij vrij snel vol. Bij de andere mappen schiet het niet echt op. Maar promoten kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is echt drama ja wat betreft het vullen en hij is weer snel leeg ook. Kunnen we de server niet promoten op BF2 sites of iets dergelijks![]()
ja al een tijdje alweerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus zit jij op partyflock?
Lekker belangrijk als hij maar sneller vol komt te zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeee niet op PartyFlockGadverdamme.
boeiend waar iemand nog meer zitquote:Op zondag 5 maart 2006 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeee niet op PartyFlockGadverdamme.
Reclame maken op fora'squote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou wat zijn de ideeen om de server te spammen ?
PArtyflock,....zit mijn zus heel de dag op te spammen met haar hardcore vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus zit jij op partyflock?
Denk wel singleplayer, hij doet het alleen op 16 player maps... maar om het dan echt te laten lijken, wijzigd ie playernames. Speler 'GODFRACK' bestaat ook niet.. .dus trek je conclusies.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is geen singleplayer mod. Dit is multiplayer, aangezien de pc spelers anders heten, of hij heeft die ook aangepast, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?quote:
M'n zusje had een kaartje over maar ik moest weer zo nodig studerenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben naar Feyenoord - FC Utrecht geweest
Geweldige wedstrijd, Feyenoord was zeer goed. Utrecht had totaal geen enkele kans. Eerste schot op doel van Utrecht was rond de 70ste minuut.
Feyenoord
Dit is het grote BoF BF2 topic, hier is alles ontopicquote:
Ah ik zat heerlijk in de Business Seatsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
M'n zusje had een kaartje over maar ik moest weer zo nodig studeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |