Is ie dan al weer van kleur verschoten??quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef sp3c het volgende:
nee nee mutant01 moet weg!
in 2008 of zo.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef sp3c het volgende:
nee nee mutant01 moet weg!
Nee hij gaat echt op zwart (hij heeft weer een saai leven)... mocht hij ooit terug willen dan zal ik terstond mijn plaats afgeven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Hoe zit het nou met Mutant01? blijft hij standby ofzo?
Jij snakt naar een 'saai' leven?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee hij gaat echt op zwart (hij heeft weer een saai leven)... mocht hij ooit terug willen dan zal ik terstond mijn plaats afgeven.
Mwah.... zo saai nou ook weer niet. Zoveel werk is moderaten nou ook weer niet.quote:
haha je genoot er ook wel deels van?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... zo saai nou ook weer niet. Zoveel werk is moderaten nou ook weer niet.
Behalve bij een aanslag , ramp of oorlog... dan kan het wel eens heel druk worden.
10000+ postings cartoonrellen had wel een leuke impact.
Tuurlijk.. maar na 4 reeksen was voor mij de kous al af. En was het allang duidelijk dat het hier een patstelling betrof (die muurvast zat)... Maar 30+ reeksen vergelijkbaar met de Irak reeks, dat was weer net iets te veel eer. In het begin zijn er wel wat [MED]'s verschenen. Maar na verloop kwam de nuance in de discussie terug. Qua potentieel rel-topic vielen die spotprenten nog wel mee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef Triggershot het volgende:
haha je genoot er ook wel deels van?
Trouwens we hebben ons met cartoons toch redelijk gedragen?![]()
Idd, na 4 topics was alles eigenlijk al gesproken over die spotprenten maar de gebeurtennissen eromheen bezorgden extra commotie denk aan debatten, ambassades etc. Maar goed er is nog steeds een topic actiefquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tuurlijk.. maar na 4 reeksen was voor mij de kous al af. En was het allang duidelijk dat het hier een patstelling betrof (die muurvast zat)... Maar 30+ reeksen vergelijkbaar met de Irak reeks, dat was weer net iets te veel eer. In het begin zijn er wel wat [MED]'s verschenen. Maar na verloop kwam de nuance in de discussie terug. Qua potentieel rel-topic vielen die spotprenten nog wel mee.
- Thank god -
TT aangepast... nu nog inlezen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Moslims keren zich massaal tegen radicalisme
Blijkbaar wordt dit gehandhaafd, hoewel het eerste bericht niet bepaald doordacht is. Maar zou dan tenminste het woordje ''zich'' in de titel geplaatst kunnen worden? Anders is dit geen Nederlands.
Dat is juist onderwerp van discussie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:29 schreef NewOrder het volgende:
In Winkel zet filmpje dief op internet is een foto geplaatst van een vermeende winkeldief. Deze foto is afkomstig van een beveilingscamera en is vermoedelijk zonder toestemming van de persoon in beeld dan wel zonder de uit opsporing voortvloeiende bevoegdheden van de politie geplaatst.
Die foto voegt niets toe aan de discussie, draagt niet bij aan de opsporing maar is enkel en alleen geplaatst om te oordelen over de betreffende persoon.quote:
Het is niet aan jou om te oordelen of de betreffende persoon strafbaar is, daar hebben we rechters voor.quote:En om heel eerlijk te zeggen... dan had die lullo maar geen stomme dingen moeten uithalen. Ik heb daar zo-ie-zo weinig respect voor.
-- ff bij de Gamma wat teer en wat donsdekens bestellen. --
Vreemd, ik dacht altijd dat een moderator objectief moet oordelen over een zaak. Er staat zelfs in de policy dat illegale zaken en links daar naar verboden zijn, dus zo moeilijk moet dat oordeel in dit geval niet zijn.quote:Dus nee, ik ga en wil je in deze materie niet niet helpen.
Wellicht een ander modje![]()
Zolang het recht nog niet gesproken heeft, valt moeilijk te beoordelen of het plaatsen van deze beelden illegaal is of niet. (noem het maar een precedent zaak). Maar ik zal alle optopic weghalenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:57 schreef NewOrder het volgende:
Die foto voegt niets toe aan de discussie, draagt niet bij aan de opsporing maar is enkel en alleen geplaatst om te oordelen over de betreffende persoon.
Het is niet aan jou om te oordelen of de betreffende persoon strafbaar is, daar hebben we rechters voor.
Vreemd, ik dacht altijd dat een moderator objectief moet oordelen over een zaak. Er staat zelfs in de policy dat illegale zaken en links daar naar verboden zijn, dus zo moeilijk moet dat oordeel in dit geval niet zijn.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Drugshond het volgende:
Mutant01 gaat ons vandaag verlaten uit de FC-crew.
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
M01, Je bent straks weer vrij (als user).
[afbeelding]
Dat begrijp ik dus niet. Je loopt voorop als het gaat om de strijd tegen de bewaarplicht van verkeersgegevens, maar je hebt geen enkele moeite met de overtreding van de Wet Bescherming Persoonsgegevens zoals de winkelier in dit geval doet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef Drugshond het volgende:
Als user steun ik de aktie van de winkelier (maar dat had je waarschijnlijk al door).
Het subtiele verschil is een duidelijk strafbaar delict op heterdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef NewOrder het volgende:
Dat begrijp ik dus niet. Je loopt voorop als het gaat om de strijd tegen de bewaarplicht van verkeersgegevens, maar je hebt geen enkele moeite met de overtreding van de Wet Bescherming Persoonsgegevens zoals de winkelier in dit geval doet.
Maar het gaat er niet om of er een subtiel verschil is en of dat jij deze zaak graag steund. Het gaat er om of het mag of niet. En zover ik het weet is het nog steeds verboden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het subtiele verschil is een duidelijk strafbaar delict op heterdaad.
Bij de bewaarplicht is iedereen (potentieel) slachtoffer, zonder dat daar een toegewezen strafbaarfeit aan ten grondslag ligt.
Niemand ligt tegenwoordig nog wakker van een aantal beveiligingscam's in de winkel, straat, werk.
Ik weet wel een oplossing, ik maak het gezicht deels onherkenbaar en plaats het plaatje terug ter illustratie bij het verhaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar het gaat er niet om of er een subtiel verschil is en of dat jij deze zaak graag steund. Het gaat er om of het mag of niet. En zover ik het weet is het nog steeds verboden.
Ja, en wijze beslissingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik weet wel een oplossing, ik maak het gezicht deels onherkenbaar en plaats het plaatje terug ter illustratie bij het verhaal.
Is dat naar ieders tevredenheid?
Lijkt me een prima idee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik weet wel een oplossing, ik maak het gezicht deels onherkenbaar en plaats het plaatje terug ter illustratie bij het verhaal.
Het gaat mij niet om de tevredenheid maar om het feit dat het niet mag (onherkenbaar in beeld mag wel). Ik begrijp heel goed dat die winkelier helemaal zat is van de vele winkeldiefstallen en van de politie die er niks meer mee doet. Maar ik begrijp ook dat als je dit soort dingen doet je begint met eigen rechter te spelen en daar zitten ook de nodige gevaarlijke kanten aan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
oppassen, ik hoorde dat Klow hem hoog heeft zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
mod's uitlachen he'
Hup note erbij.![]()
M01 en ondergetekende weten ook een beetje wat we aan elkaar hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef Triggershot het volgende:
oppassen, ik hoorde dat Klow hem hoog heeft zitten
Goeie samenvatting.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef Monus het volgende:
Het gaat mij niet om de tevredenheid maar om het feit dat het niet mag (onherkenbaar in beeld mag wel). Ik begrijp heel goed dat die winkelier helemaal zat is van de vele winkeldiefstallen en van de politie die er niks meer mee doet. Maar ik begrijp ook dat als je dit soort dingen doet je begint met eigen rechter te spelen en daar zitten ook de nodige gevaarlijke kanten aan.
Inderdaad hij zal altijd met ons zijn, en we zullen hem altijd in onze hart dragen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
M01 en ondergetekende weten ook een beetje wat we aan elkaar hebben.
We hebben een paar ontzettend felle discussies gehad in het verleden (lees 2 jr terug).
Toen konden we elkaars bloed wel drinken....
Uiteindelijk bleek al snel dat we meer gemeen hadden dan het verschil in beider personages.
Jammer dat de samenwerking zo kort was. Maar omgekeerd ben ik wel dankzij M01 mod geworden (met bijna een veto stem). En dat wil ook wat zeggen hoe de verstandhouding erbij ligt.
Iedereen heeft inspraak.... (achter de schermen). Maar de oppercrew beslist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad hij zal altijd met ons zijn, en we zullen hem altijd in onze hart dragen.![]()
Had mutant inspraak bij sollicitaties dan? Laat het meki maar niet lezen
klowjow? dacht dat hij pro meki wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Iedereen heeft inspraak.... (achter de schermen). Maar de oppercrew beslist.![]()
Het gaat niet zozeer over een persoon/user. Maar het gaat meer over een gewogen kwaliteitsoordeel van iemands postings. Wat dat laatste betreft deed je het overigens zeker niet slecht.quote:
Thnx, wat de cartoon topics betreft vind ik wel dat jullie je heel objectief en onpartijdig hebben gedragen, ik liet me wel eens paar keer door draven, maar moet wel kunnen toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over een persoon/user. Maar het gaat meer over een gewogen kwaliteitsoordeel van iemands postings. Wat dat laatste betreft deed je het overigens zeker niet slecht.
Dat laatste had ik al een beetje door bij de cartoon-topics. Je staat behoorlijk stevig in je schoenen.
Het gaat er niet om of iemand links-rechts, atheist of conservatief moslim is. Het is eigenlijk de vraag hoe onbevangen je een willekeurige discussie kunt dragen (als user zijnde). En als Fok! een afspiegeling van onze maatschappij kan zijn zie ik dat alleen maar als een pre (in absolute zin).
Thx.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:48 schreef Triggershot het volgende:
Thnx, wat de cartoon topics betreft vind ik wel dat jullie je heel objectief en onpartijdig hebben gedragen, ik liet me wel eens paar keer door draven, maar moet wel kunnen toch?. Topicreeks was dan eigenlijk ook eerste keer dat ikme echt ging verdiepen in NWS, beviel me beter dan ik had verwacht
, goeie vertegenwoordigers namens Fok! enzo
Keep up the good work![]()
![]()
User die gedraagt zich niet als een moderatorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over een persoon/user. Maar het gaat meer over een gewogen kwaliteitsoordeel van iemands postings. Wat dat laatste betreft deed je het overigens zeker niet slecht.
Dat laatste had ik al een beetje door bij de cartoon-topics. Je staat behoorlijk stevig in je schoenen.
Het gaat er niet om of iemand links-rechts, atheist of conservatief moslim is. Het is eigenlijk de vraag hoe onbevangen je een willekeurige discussie kunt dragen (als user zijnde). En als Fok! een afspiegeling van onze maatschappij kan zijn zie ik dat alleen maar als een pre (in absolute zin).
ja dat dacht ik ook , Maar ik ben wel erg blij dat DOG het is geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
klowjow? dacht dat hij pro meki was
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
User die gedraagt zich niet als een moderator
een moderator dient zich binnen de regels van discussie voeren te houden
Users hebben de vrijheid daarin, omdat ze geen deel maken van de crew
Mijn posts zijn niet fout maar dat is enkel wat ik denk over bepaalde zaken. Want ik stuurde de topics over Spotprenten omdat ik en de andere zo diep over gingen over beledigingen en provocaties . en dat is gelukt . ik en de tegenpartij weten waar het omgaat in de zaak van spotprenten.
Beste Meki, je soll is niet geweigerd... je bent meegewogen met alle users. Er waren zelfs voorkeursgeluiden (omdat je ook redelijk standvastig bent). Maar de diversiteit en scope behandeling is ook een pre.quote:Als mijn posts of mijn kwaliteit de aanleiding is waarom ik massaal wordt geweigerd dan weet ik het niet meer, Ik vind dat ze naar de persoon kijken en niet naar zijn meningen of zijn posts . Het blijft mijn systeem in discussie. Zoals hoe R@b het doet. en R@b die zit in de crew maar die heeft bijna hetzelfde systeem als de mijne
Waardoor en door wie werd die toevoeging eigenlijk geinspireerd? Want rond deel 9 leek het ook alsof er bijna een slotje zou komen op gehele reeks.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Thx.
Ik heb bewust 20 reeksen gewacht, totdat ik een beetje aan de handrem ging trekken.
Toen verscheen er een toevoeging in de OP. Omdat je niet eeuwig boos kunt zijn op een bepaalde gebeurtenis. Soms moet je ook wat meer ruimte geven en niet te star kijken naar een policy. Je krijgt er (soms) wel leukere invalshoeken voor terug. En toen begon ik weer mee te posten![]()
Samen met de [NWS]-mod's . Ik was wel een beetje de aanjager in deze discussie. Mutant zat nog ergens in een Irak discussie geloof ik (zijn M.O. kennis is een pre).quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Waardoor en door wie werd die toevoeging eigenlijk geinspireerd? Want rond deel 9 leek het ook alsof er bijna een slotje zou komen op gehele reeks.
Haha, sorry je brengt het wel een beetje grappig overquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Samen met de [NWS]-mod's . Ik was wel een beetje de aanjager in deze discussie. Mutant zat nog ergens in een Irak discussie geloof ik (zijn M.O. kennis is een pre).
In den beginne wou ik hem dolgraag dichtsmijten vanwege alle offtopic en rel-posts. Maar toen de nuance terugkwam was het eigenlijk een best te pruimen topic-reeks.
- Ik ben ook redelijk nieuw, en dit was mijn eerste rel-reeks-topics (noem het maar een leuke leercurve) -
ik denk dat iedereen zich een beetje schaamt en angstig is... nu we weten wat het allemaal kan doen, die vrije pers...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haha, sorry je brengt het wel een beetje grappig overDus cartoon rellen waren toch wel ergens goed voor, namelijk voor jouw ervaring?
Is het niet zo dat cartoon reeks- Irak reeks binnen 2 weken ofzo had ingehaald? , maar om maar even ontopic te komen, alles is eigenlijk als besproken en iedereen heeft zich een beetje terug getrokken he.
mogelijke gevolgen waren als sinds Rushdie bekend toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen zich een beetje schaamt en angstig is... nu we weten wat het allemaal kan doen, die vrije pers...
toegeven is niet iets wat je moet doen in sommige situaties. nu kennen we de grap wel. beledigen heeft, zoals je weet, niet mijn voorkeur. kritisch zijn daar in tegen....quote:Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mogelijke gevolgen waren als sinds Rushdie bekend toch?
idd. Vandaar mijn eerdere reaktie. Cartoon versus Irak heeft bijna hetzelfde aantal als Irak (centraal topic). Laatst genoemde is veel specifieker en heeft meer diepgang. Maar het aantal posts behorenden bij een topic moet je eigenlijk los zien. Wat dat betreft waren de cartroon-rellen >> NY 11-09.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef Triggershot het volgende:
Haha, sorry je brengt het wel een beetje grappig overDus cartoon rellen waren toch wel ergens goed voor, namelijk voor jouw ervaring?
Is het niet zo dat cartoon reeks- Irak reeks binnen 2 weken ofzo had ingehaald? , maar om maar even ontopic te komen, alles is eigenlijk als besproken en iedereen heeft zich een beetje terug getrokken he.
Mee eens, maar ik denk niet dat beledigingen zullen kappen, ik denk dat eerder alle commotie er omheen eerder een motivering is om meer van zulke prentjes enzo te maken helaas, idd kritiek is oneindig nodigquote:Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toegeven is niet iets wat je moet doen in sommige situaties. nu kennen we de grap wel. beledigen heeft, zoals je weet, niet mijn voorkeur. kritisch zijn daar in tegen....
Helemaal mee eens, alleen hoevel delen had 11-9 eigenlijk?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
idd. Vandaar mijn eerdere reaktie. Cartoon versus Irak heeft bijna hetzelfde aantal als Irak (centraal topic). Laatst genoemde is veel specifieker en heeft meer diepgang. Maar het aantal posts behorenden bij een topic moet je eigenlijk los zien. Wat dat betreft waren de cartroon-rellen >> NY 11-09.
Maar omgekeerd is het op Fok! ook een behoorlijk stuk drukker geworden.
#aantal posts zegt eigenlijk niet zo veel.... #unieke users die een mening hebben met bijbehorende tijdsgeest des te meer.
Rushdie was 1 persoon.... tegenwoordig lijkt het meer te gaan over landen en/of 'Eu' deel-continenten.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
mogelijke gevolgen waren als sinds Rushdie bekend toch?
Uit mijn hoofd (#19 of #21).... maar vele lemming-topics in [NWS] en [TRU].quote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Triggershot het volgende:
Helemaal mee eens, alleen hoevel delen had 11-9 eigenlijk?
rushdie was wel 1 persoon, maar protesten waren is sommige gevallen toch wel extremer?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rushdie was 1 persoon.... tegenwoordig lijkt het meer te gaan over landen en/of 'Eu' deel-continenten.
Overigens... Rushdie is nog steeds geen vrij man.
complot theorieen enzo?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd (#19 of #21).... maar vele lemming-topics in [NWS] en [TRU].
Yup...quote:Op zondag 5 maart 2006 00:14 schreef Triggershot het volgende:
complot theorieen enzo?
Waar is je commissie van geleerden?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup...
Ik ga ff gamen... ff voor [MEC/US/China] in BF2 wat mensen neerleggen.![]()
Dus ja.... ik spreek nu op dit moment een fatwa uit naar noobs die niet goed online uit hun doppen kunnen kijken.
De beste moderator die in NWS niet jaren meer geweestquote:Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup...
Ik ga ff gamen... ff voor [MEC/US/China] in BF2 wat mensen neerleggen.![]()
Dus ja.... ik spreek nu op dit moment een fatwa uit naar noobs die niet goed online uit hun doppen kunnen kijken.
en ik begin me echt te ergeren aan jouw geschiedvervalsingen, onkunde en je constante pogingen iedereen, behalve jezelf en je geloofje, te beledigen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
De beste moderator die in NWS niet jaren meer geweest
Dat ben jij Drugshond
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jou recht - Maar ik weet wat ik doe en dat is van mij tot de uiterste punt terecht .quote:Op zondag 5 maart 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en ik begin me echt te ergeren aan jouw geschiedvervalsingen, onkunde en je constante pogingen iedereen, behalve jezelf en je geloofje, te beledigen.
respectloos!
je crusade tegen eenzijdige onrechtvaardigheid?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
jou recht - Maar ik weet wat ik doe en dat is van mij tot de uiterste punt terecht .
Waarom zou ik , er bestaat vrijheid van meningsuiting hier in NL en daar mag ik me op beroepen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je crusade tegen eenzijdige onrechtvaardigheid?
mensch! kap toch eens met je gelul.
het enige dat je fout doet is "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"quote:Op zondag 5 maart 2006 00:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zou ik , er bestaat vrijheid van meningsuiting hier in NL en daar mag ik me op beroepen.
Ik doe niks fout mischien onder jou ogen maar niet onder de mijne
die ken ik nietquote:Op zondag 5 maart 2006 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het enige dat je fout doet is "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"
misschien ken je die uitspraak niet?
heb ik nietquote:Op zondag 5 maart 2006 01:57 schreef sp3c het volgende:
email!
quote:This is a thing I've never known before, it's called easy living.
This is a place I've never seen before, and I've been forgiven.
Easy living, and I've been forgiven,
since you've taken your place in my heart.
Somewhere along the lonely road I had tried to find you.
Day after day on that windy road I had walked behind you.
Waiting, watching, wishing my hard life away.
Dreaming, fainting, ready for love every day
and some easy living.
Somewhere along the lonely road I had tried to find you.
Day after day on that windy road I had walked, walked behind you.
In dit land van 16 miljoen mensen.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef Drugshond het volgende:
Kom op dudes, een beetje rellen in het weekend 'get real'.
- Zet een plaat op van Uriah Heep - Easy Living
[..]
Gone....quote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef NewOrder het volgende:
Ik ben niet gediend van deze reactie van Pietverdriet.
Ik poste niet voor nix (10-tal reakties terug).quote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef gelly het volgende:
Misschien ligt het wat gevoelig, maar ik stoor me al langere tijd aan het feit dat Meki elk nieuwsbericht kaapt om een topic te starten. Nou zou dat op zich geen probleem zijn, ware het niet dat Meki nou niet echt goede openingsposts neerzet en de eerste reacties veelal een reactie zijn op Meki en niet op het bericht zelf. En dat vind ik zonde. Ik snap ook wel dat er weinig aan gedaan kan worden, maar misschien dat Meki zijn eigen verantwoordelijkheid hierin pakt en een ander ook de kans geeft een topic te starten n.a.v. een nieuwsbericht.
Een oude reaktie van triggershot en je bericht.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef gelly het volgende:
Waar reageer je nu op ?
Mijn punt is dus wat er aan te doen valtquote:Op zondag 5 maart 2006 16:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een oude reaktie van triggershot en je bericht.
Er komt iets te veel eenzijdig [NWS] uit zijn pen.![]()
We hebben landmijnen genoeg in FC...... (en nee dat is niet de oplossingsrichting). Er is immers een discussie gaande die ik niet wil afbreken.quote:
De vraag is nu, moet er dan ook in NWS en POL gespreken met iedereen worden aangegaan die een Pavlov reactie vertonen op het woord moslim en daarmee een discussie al gelijk vrijwel onmogelijk maken?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De vraag is nu, moet er dan ook in NWS en POL gespreken met iedereen worden aangegaan die een Pavlov reactie vertonen op het woord moslim en daarmee een discussie al gelijk vrijwel onmogelijk maken?
Ik ben bang dat we ( Zowel NWS als POL ) dan behoorlijk veel bijstand moeten krijgen.
Als Meki over de schreef gaat merkt ie het wel, tot dat moment word ie net als elke user behandeld.
Mij ook, maar wij kunnen er heel weinig aan doen. Wat wel makkelijk is dat Centraal nu ook ineens wel heel er centraal is.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het lijkt mij logischer als de centrale topics met het nieuwe icoontje juist bovenaan in de topiclist zitten en niet zoals het nu is.
Ik vind het eigenlijk ook wel lastigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het lijkt mij logischer als de centrale topics met het nieuwe icoontje juist bovenaan in de topiclist zitten en niet zoals het nu is.
Ik ook. Het zou alleen logischer zijn als het bovenaan in de topiclist zou zitten net zoals de stickies en niet zoals arababisch met rechts naar links lezen en achterin het boek beginnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wel handig, dan weet je waar de centrale topics zijn gebleven, je hoeft je iig niet zo rot te zoeken tussen het nieuws van 1 dag
En een paar slotjes gezet...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Heb trouwens het Centraal in het kleine vage grappige nieuws topicje veranderd naar prikbord, anders is het weer zo verwarrend.
Nogmaals aangepast... maar schijnbaar is mijn eerdere reaktie dus fout gegaan. Alsnog hersteld.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
VNU neemt Tweakers over
Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
VNU neemt Tweakers over
Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef Godslasteraar het volgende:
doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?
![]()
btw valt onder het landelijk bestuurquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)
Denk vanwege het feit dat het latere topic meer reply's had op het moment van sluiten. Maar dan moet je even wachten op Drugshond.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
De uitspraak in de Hofstadgroep-zaak
Waarom is dit topic gesloten en blijft een later topic open???
Goeie vraag, niet helemaal de procedure. of toch wel ?!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
De uitspraak in de Hofstadgroep-zaak
Waarom is dit topic gesloten en blijft een later topic open???
Foto is wegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:05 schreef Monus het volgende:
Kan deze foto van mij uit de topic worden verwijderd?
Studenten Vereniging Minerva wederom in het nieuws.
Flikker op johquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik post gewoon inhoudelijk en geef mijn mening. Jij gaat op de persoonlijke toer.
Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Tegen fanatieke homohaters heb ik verder niks te melden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?
CMT proeft even de verrijking van de door hem zo gewaarde "freedom of speech". Ik zou er niets aan doen.......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat zei ik nou, ik ben aan het inlezen CMT!
Doe hem maar bellen ofzo.
moet vergelijken met deze:quote:
Moet ik SCH gelijk geven, als je zelf begint met een persoonlijke aanval kan je een stoot onder de gordel terug verwachten, it's all in the game.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij duikt als homofundamentalist ook weer op in dit soort topics. Ik zie het probleem niet zo.
quote:
Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zeuren om een ban mag in elk geval niet.![]()
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.
Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.
Homo's zijn dus vies en voos? Dat impliceer je nu namelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.
Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
Waar zie je de term huilie staan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?
Als er een uiterst dubieus reageerdt ben jij het wel!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:59 schreef SCH het volgende:
Als racisme op Fok! niet mag, mag openlijke homohaat dan eigenlijk wel?
[NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar zie je de term huilie staan?
[..]
Het zeuren om een ban was een reactie op zijn post over racisme en homohaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.
Ben ik nou blind ofzo...???
Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik discussieer, ik geef mijn mening. Dat jij het er niet mee eens bent is wat anders, maar het zijn zeker geen persoonlijke aanvallen. Hoogstens post waar je het niet mee eens bent en ook niet mee eens hoeft te zijn.
Oh dat huilie zei ik omdat als ik in FB reageer altijd meteen door types als CMT voor huilie wordt uitgemaakt. Misschien niet zo verstandig om met dezelfde middelen te reageren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.
Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.
Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.
Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.
Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.
Het zeuren om een ban mag trouwens ook niet volgens de Fok!-policy.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
Waar doe ik dat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Smeken om een ban is inderdaad voor huilies SCH
Oh, help even. Ik lees nergens: Mag CMT aub geband worden, maar het licht valt hier ook een beetje gek op de computer en ik heb net heerlijke homoseksuele ruige seks gehad en dan doen mijn ogen het wat minderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze staan er nog steeds. Eentje heb ik in elk geval nog gezien.
Oh, nu zijn ze verkapt. Ik sta er ook om bekend dat ik de dingen niet duidelijk durf te zeggen iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er staan verkapte banrequests in dit topic.
so what ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou homo kunnen zijn
God haat je maar ik hou van jou, mijn SCHatje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pacmanquote:
Waarom? Waarom moeten er sowieso topics verboden worden? Stel ik dat voor?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stel voor dat alle topics over Blondjes ook verboden worden, over vrouwen ook en ook over Joden
uitslapen is altijd heerlijk na een lange nacht met bardiensten en rellerige mensen aan de deurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
maar wat hebben we weer een nuttige dag gehad he?
klopt, ik heb er ook het een en ander uitgegooid wat flink beneden pijl was. maar goed, soms heb je die momenten wel eens dat iets totaal evrkeerd kan vallenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef sp3c het volgende:
nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
Zoals ik zei, probeer het opnieuw met een behoorlijke OP. Dan blijft die in eerste instantie open.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Antiglobalistenprotest in Milaan loopt uit de hand
Dat het een nieuwsdump is begrijp ik prima hoor. Het gaat er mij om dat Jojo met zijn offtopic gelul (wat prima hier had gekund) het topic weer wil verkloten.
nou mooi . daar ben ik blij omquote:Op zondag 12 maart 2006 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag gewoon waar jou mening blijft, logische opmerking in een discussie natuurlijk. Het verdere gezeur had prima hier gekund, maar niet in het topic.
Ik zie het verder niet als een persoonlijke aanval hoor.
Dat laatste gaat dus vooral over jou. Pot-ketel-verhaal dus. Daarnaast is een mening toegestaan, het doen van persoonlijke aanvallen niet.quote:nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef gelly het volgende:
De moderatie vergeet simpelweg dat je op dergelijke hatelijke post niet altijd even normaal kan reageren. Het is als iemand die je in je gezicht spuugt en dat er dan van je verwacht wordt dat je zegt "ik zal het maar negeren". Iemand als SCH post prima als er een gewone discussie aan de gang is, slechts op hatelijke posts schiet ie uit z'n slof. Dat doe ik ook overigens. Men moet oorzaak en gevolg eens niet omdraaien.
Er is allang wat over gezegd. Dat had je geweten als je gewoon deze pagina had doorgelezen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
Ik vraag het niet aan jou maar aan de moderating, ben benieuwd wat zij willen met dit soort teksten - als je racisme niet toestaat, wat doe je dan met uitgesproken homohaat. Lijkt me een dilemma.
nee dat vergeet ik niet, maar sommigen gaan toch net iets verder dan enkel reageren op 'haatposts'quote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moderatie het vergeet hoor, het is ook niet altijd gemakkelijk een afweging te maken. En mijn vraag is ook niet meteen een banverzoek maar meer een opmerking zodat het niet overwaait. Wat in mijn ogen namelijk wel zo is, is dat het voor mij vanaf het begin persoonlijk is als er dergelijke haatposts richting homo's worden gemaakt.
ik weet het nog nietquote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moderatie het vergeet hoor, het is ook niet altijd gemakkelijk een afweging te maken. En mijn vraag is ook niet meteen een banverzoek maar meer een opmerking zodat het niet overwaait. Wat in mijn ogen namelijk wel zo is, is dat het voor mij vanaf het begin persoonlijk is als er dergelijke haatposts richting homo's worden gemaakt.
Als je niet normaal kunt reageren op een afwijkende mening, dan moet je misschien toch eens gaan kijken naar een forum waar alleen mensen posten die overal precies hetzelfde over denken als dat jij dat doet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Weet je, ik heb soms het idee dat sommige mensen uitdagende /weinig tactvolle berichten posten. Als daar dan vervolgens heftig op wordt gereageerd, dan wordt die persoon die reageert aangepakt, maar de bron van alle ellende blijft dan buiten schot.
Sommige mensen doen dat volgens mij doelbewust, die uitdagende post schrijven. Naar mijn mening zijn dat trollen die weinig bijdragen aan een inhoudelijke discussie.
Maar goed, ik vertel niets nieuws.
Maar als iemand haatvolle & discriminerende opmerkingen maakt, dat vind ik het gepast dat SCH daar iets van zegt. Alleen blijkt in de praktijk dat sommige mensen nogal allergische reacties vertonen als ze worden aangesproken op hun gedrag. En dat het uiteindelijk dan allemaal alleen maar erger wordt.
Dat is ook een beetje mijn conclusie. Wat betreft persoonlijke aanvallen staan er wel een aantal (die op de grens lopen) in het bewuste topic. Van plastic poppen tot en met AIDS (en verwensingen daarover). Topic is nu dicht (300+) , en eerlijk gezegd ga ik er niks meer mee doen. Ik zal wel deze discussie in mijn achterhoofd prenten van hoe de vlag erbij hangt.De meeste mensen posten lang hier om te weten waar de grens nu feitelijk ligt.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast is een mening toegestaan, het doen van persoonlijke aanvallen niet.
waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
Want dan hebben we wel een probleem.
Daar heb je ook wel weer gelijk in maar het stoort me dat dit soort users weg komen met dit grove gedrag.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?
echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook domquote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
Ik weet niet of ik zo'n zin heb om boven mensen te staan die hier homo's als een soort minderwaardige diersoort beschouwen. Ik snap wat je bedoelt maar toch vind ik dat er soms wel iets duidelijker en harder in geopereerd mag worden. Het gaat over iets fundamenteels.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
en neem er zelf ook eenquote:
Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren op een afwijkende mening, dan moet je misschien toch eens gaan kijken naar een forum waar alleen mensen posten die overal precies hetzelfde over denken als dat jij dat doet.
neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.quote:Op zondag 12 maart 2006 08:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In elk geval geeft Jerruh het toe. Ik wil 'm best wat valiumpillen toesturen, dan hoeft het in de toekomst niet meer te gebeuren.
Ik heb best respect voor andere meningen, anderen in dat topic niet voor mijn mening. Een pot-ketel-verhaal als je het mij vraagt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.
Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.
En ik voel me helemaal thuis hoor op dit forum, zeker nadat de mod jouw topic heeft dichtgegooid.
Afwijkende meningen heb ik geen moeite mee, als je andere fokkers maar met respect behandelt. En dat doe jij niet, dat mag blijken uit je uitspraken over homo’s.
Tja, vrije meningsuiting zou je denken.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?
Een tamtam is een holle boomstamquote:Op maandag 13 maart 2006 15:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Tja, ik ben het met je eens dat je de post hebt verwijdert.
Maar als iemand me aanspreekt en naar mijn mening onwaarheden verteld over mij. Mag ik er dan niet op ingaan?
Het is zo verleidelijk om dat wel te doen namelijk.![]()
Maar goed, ik had gisteren al besloten er niet meer op in te gaan, zoals je kunt zien aan mijn zelfcensuur.![]()
ps , wat is de tam tam , is dat een bepaald topic ?
moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
terwijl die personen niet echt een positieve grondhouding hebben m.b.t. het onderwerp.
![]()
Ik noem het vooral doorzichtig.
nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?
En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.
Ik heb dat het idee dat die personen dat doen om hun ongenoegen/vooroordelen m.b.t. die groepen weer eens uitgebreid ten toon te kunnen stellen
Ja en dan ? Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef Monus het volgende:
[..]
En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...![]()
Weblog van een heldin
Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".quote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Meki het volgende:
3 doden bij schietpartij Breda
Elke belangrijke nieuws waar het breaking news overal is is hier nieuwsdump
anders zijn ze allemaal newsdump
Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ja en dan ? Ik zie het verband niet.
Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.quote:Die oprechte betrokkenheid van jou m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit trek in idd in twijfel.
Nou ik ben niet van mening dat ze moslims haat. Ze steld zich kritisch op t.o.v. bepaalde uitwassen in de islaam. Dat is heel iets anders.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.
Dat noem ik een dubbel moraal.
[..]
Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.
Ik haat alleen bepaalde groepen homo's. Ik zal jou niet haten alleen vanwege het feit dat je homo bent. Ik zal je wel haten omdat jij vind dat ik geen recht van spreken hebt omdat ik homo's haat, en vanwege het feit dat je een ongelofelijke hypocriete huilebalk bent (met elke homo topic loop jij hier te janken).quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou , succes met je gescheld en gehaat. Ik hoop dat je er heel gelukkig van wordt.
oowquote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".
Jammer van die doden, maar het is niet waar de mensen de radio of tv nog speciaal voor aanzetten, terwijl dat eerste wel het geval is. Het eerste is om in mediatermen te spreken "Breaking News" en die doden vind je een dag later terug in de regiokaterns.
Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
in machoculturen is het normaal homo's te haten. maar machoculturen hebben nooit meer dan barbaren opgelevert. dat zie je ook aan bv het aantal vrouwelijke mishandelingen dat plaatsvindt als er weer eens een voetbalwedstrijd verloren is.
ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.![]()
Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).
Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:
Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.![]()
Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).
Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
De meeste slachtoffers die doodgeslagen zijn waren niet doodgeslagen omdat men een voetbalwedstrijd verloren hadden. De meesten slachtoffers hadden al een lange geschiedenis van mishandeling, en ook verbroken relaties zijn vaak een reden tot deze gruweldaden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...![]()
Heb je daar ook een linkje van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.
Deze waarschijnlijk.quote:
Wanneer heb ik homo´s beledigd ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
mijn posts zijn van goede kwaliteitquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef sp3c het volgende:
dat zei ik niet, ik zei dat je nogal is domme posts maakt
dat weet ik nog en daar sta ik nog steeds achterquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef sp3c het volgende:
ik kan me nog een topic herinneren over een schietincident in Afghanistan [afbeelding]
en daarna zei jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
dus Nederland gaat naar Afganistan om burgers dood te schieten ?
ff daar de baas spelen en hij wordt niet eens opgepakt wegens moord
Moordenaar
Nederlandse militairen schieten Afghaan doodquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld en ik blijf erbij dringen dat Nederland weg moet uit Afganistan . want hun hebben daar niks te zoeken
Ik ondersteun sp3c in zijn keuze. Ik wil hem ook graag hier houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef sp3c het volgende:
I am undecided ... ik laat hem voorlopig hier
Dat plaatje is idd een effect van DU. Dus ik zie niet in waarom het niet in dit topic zou passen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is pure speculatie. En dat plaatje van die baby erbij, dat slaat toch nergens op.
Ok, daar heb je gelijk in, maar dan zijn er twee typen afwijkingen die beide dezelfde secondaire naam hebben, beetje verwarrend.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.ispub.com/osti(...)vol2n1/harlequin.xml
dat vind ik er toch wel op lijken.
Misschien kun je wel even de verstorende opmerkingen weghalenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
sp3cs en DH willen hem laten staan, dus ga ik er niks verder mee doen behalve in de peiling houden.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Truth-topic
quote:
Voegt niks toe en daar is nu juist dit FB-topic voor bedoeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
dit topic past trouwens beter in TRU, dat zitten meer van die idioten
Je moest eens weten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef NorthernStar het volgende:
Ja slowchatten in POL is veel leuker dan modden in NWS natuurlijk.
Joh voor mij zit je er 24/7.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je moest eens weten!
Maar goed, zoveel zit ik er niet meer hoor, wees niet bang NS.
Het verstoort, anders had ik het niet gevraagd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Verstoort het de discussie in die mate dat het verzand in alleeen maar van dit soort oneliners?
Ja waar is die tijd van modjes met strakke hand gebleven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou, ok. Voor deze ene keer. Je moet er toch aan wennen dat de modjes in NWS wat minder strikt zijn hoor NS.
Oh, die zijn er wel hoor, als het nodig is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja waar is die tijd van modjes met strakke hand gebleven.![]()
Tnx
Aha we moeten dus gaan optreden als dictators met een zekere geldingsdrang.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
Ja waar is die tijd van modjes met strakke hand gebleven.![]()
Tnx
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aha we moeten dus gemotiveerd gaan optreden als dictators met een zekere geldingsdrang visie.
Reken in dat geval op een Viajero geleide insurgencyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:08 schreef sp3c het volgende:
mij ook goed hoor, dan noem ik mezelf generaal sp3c en laat ik alleen anti-VS posts staan want die bereiden een invasie op mij voor
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
Kan een modje de topictitel aanpassen?
Peijs: 'Hoofddoek geeft vrouwen juist vrijheid'
Dank namens de feestcommisie
Done.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef zakjapannertje het volgende:
Bavaria moet naam veranderen in Beieren. deze toevoeging nodig: 'in Beieren' (zie ook wijziging in artikel op nu.nl)
Wat is dit danquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Je doet er zelf aardig aan mee typotypo, door domme onliners neer te plempen meer gericht op een mede user dan op het onderwerp.
Om de eerste moest ik wel lachen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wat is dit dan
en dit
Two liners?
Doe daar dan ook wat aan i.p.v. mij zomaar weg te modden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |