Heb je daar ook een linkje van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.
Deze waarschijnlijk.quote:
Wanneer heb ik homo´s beledigd ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
mijn posts zijn van goede kwaliteitquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef sp3c het volgende:
dat zei ik niet, ik zei dat je nogal is domme posts maakt
dat weet ik nog en daar sta ik nog steeds achterquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef sp3c het volgende:
ik kan me nog een topic herinneren over een schietincident in Afghanistan [afbeelding]
en daarna zei jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
dus Nederland gaat naar Afganistan om burgers dood te schieten ?
ff daar de baas spelen en hij wordt niet eens opgepakt wegens moord
Moordenaar
Nederlandse militairen schieten Afghaan doodquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld en ik blijf erbij dringen dat Nederland weg moet uit Afganistan . want hun hebben daar niks te zoeken
Ik ondersteun sp3c in zijn keuze. Ik wil hem ook graag hier houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef sp3c het volgende:
I am undecided ... ik laat hem voorlopig hier
Dat plaatje is idd een effect van DU. Dus ik zie niet in waarom het niet in dit topic zou passen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is pure speculatie. En dat plaatje van die baby erbij, dat slaat toch nergens op.
Ok, daar heb je gelijk in, maar dan zijn er twee typen afwijkingen die beide dezelfde secondaire naam hebben, beetje verwarrend.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.ispub.com/osti(...)vol2n1/harlequin.xml
dat vind ik er toch wel op lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |