abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2006 @ 15:07:48 #201
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35965799
Ik lees het net een beetje door....
Jesus wat een bagger en flame topic....

Probleem is eigenlijk dat als ik moet beginnen met notes te zetten dan vallen er gelijk 30+ notes. Het topic sluiten is ook geen optie omdat dan de baggeraars gewonnen hebben.
En niets doen staat ook weer zo lui. Of het topic herstarten door alle offtopic postings weg te halen.
Maar ik zie eigenlijk 2 strijdende partijen
  • SCH - Jojo
  • CMT - DiegoArmandoMaradona.
    In een felle discussie verwikkeld.... nou ja fel. Het is eigenlijk meer elkaar pesten over en weer. Als ik de cartoonreeksen erbij neem (met losse moderatie) zou ik (vrijwel) alles mogen laten staan.

Even los van de schuld en onschuld...het topic bleef wel ontopic (met de nodige moeite).
  •   zondag 12 maart 2006 @ 15:25:53 #202
    89730 Drugshond
    pi_35966288
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Daarnaast is een mening toegestaan, het doen van persoonlijke aanvallen niet.
    Dat is ook een beetje mijn conclusie. Wat betreft persoonlijke aanvallen staan er wel een aantal (die op de grens lopen) in het bewuste topic. Van plastic poppen tot en met AIDS (en verwensingen daarover). Topic is nu dicht (300+) , en eerlijk gezegd ga ik er niks meer mee doen. Ik zal wel deze discussie in mijn achterhoofd prenten van hoe de vlag erbij hangt.De meeste mensen posten lang hier om te weten waar de grens nu feitelijk ligt.
      zondag 12 maart 2006 @ 15:31:54 #203
    89730 Drugshond
    pi_35966460
    O ja... dergelijke stekelige discussies heb ik liever in [NWS-FB] dan in een willekeurig topic.
    In zoverre dat mogelijk is. Want als er iets vervelend is voor de mods is het wel een topic dat van de rails wordt gebaggerd door flame-posts over en weer. In [NWS-FB] krijg je beperkte zendtijd maar heb je wel meer vrijheid om je zegje te doen.
    pi_35967828
    Scheelt ook voor de andere users die dan wel gewoon kunnen blijven reageren in een, voor hen, interressant topic.
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_35969645
    De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
    Want dan hebben we wel een probleem.
      zondag 12 maart 2006 @ 17:18:39 #206
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35969716
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
    De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
    waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_35969786
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?
    Daar heb je ook wel weer gelijk in maar het stoort me dat dit soort users weg komen met dit grove gedrag.
      zondag 12 maart 2006 @ 17:27:37 #208
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35969977
    ach ja, we hebben allemaal wel één rode lap op fok!

helaas gaat dat soms gepaard met idioterie en achterlijk gedrag. ik maak me er ook wel schuldig aan.
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 17:48:37 #209
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35970589
    quote:
    echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom ) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
    pi_35970667
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom ) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
    Ik weet niet of ik zo'n zin heb om boven mensen te staan die hier homo's als een soort minderwaardige diersoort beschouwen. Ik snap wat je bedoelt maar toch vind ik dat er soms wel iets duidelijker en harder in geopereerd mag worden. Het gaat over iets fundamenteels.
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 17:54:11 #211
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35970770
    ja dat is ook wel zo want dat topic stonk aan alle kanten ... maja toen was ik dronken en strax ook, sorry
    pi_35970811
    - flame -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 12-03-2006 17:56:42 ]
      zondag 12 maart 2006 @ 17:56:18 #213
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35970830
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Kutmod
    en neem er zelf ook een
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 17:57:03 #214
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35970859
    zie je ik kan het best
    pi_35970889
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:57 schreef sp3c het volgende:
    zie je ik kan het best
    pi_35972589
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je niet normaal kunt reageren op een afwijkende mening, dan moet je misschien toch eens gaan kijken naar een forum waar alleen mensen posten die overal precies hetzelfde over denken als dat jij dat doet.
    Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.

En ik voel me helemaal thuis hoor op dit forum, zeker nadat de mod jouw topic heeft dichtgegooid.

Afwijkende meningen heb ik geen moeite mee, als je andere fokkers maar met respect behandelt. En dat doe jij niet, dat mag blijken uit je uitspraken over homo’s.
      zondag 12 maart 2006 @ 21:18:55 #217
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_35972722
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 08:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    In elk geval geeft Jerruh het toe. Ik wil 'm best wat valiumpillen toesturen, dan hoeft het in de toekomst niet meer te gebeuren.
    neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_35974755
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.
    Ik heb best respect voor andere meningen, anderen in dat topic niet voor mijn mening. Een pot-ketel-verhaal als je het mij vraagt.

Het is netjes dat je inziet dat bepaalde posts van je erg opgefokt waren, net zoals ik inzie dat niet iedereen het eens is met hetgeen wat ik schrijf. Die zelfkennis ontbreekt helaas bij niet nader te noemen personen.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_35974831
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.

En ik voel me helemaal thuis hoor op dit forum, zeker nadat de mod jouw topic heeft dichtgegooid.

Afwijkende meningen heb ik geen moeite mee, als je andere fokkers maar met respect behandelt. En dat doe jij niet, dat mag blijken uit je uitspraken over homo’s.
    Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zondag 12 maart 2006 @ 22:12:27 #220
    89730 Drugshond
    pi_35974979
    quote:
    Tja, vrije meningsuiting zou je denken.
    Ze worden deels persoonlijk in de postings maar omgekeerd dat doe je zelf ook.
    Door het vriendinnetje te vergelijken met een plastic pop of lid van de White Power beweging.

Overigens homo zijn is geen fundamenteel recht... het is in mijn optiek een vrije levenskeuze keuze (en sommige landen hebben een (aangepast) rechtstelsel waarin dat is vastgelegd, vele landen hebben dat niet of slechts ten dele). Homo zijn is geen religie (ofschoon je wel de vergelijkenis opzoekt).

Explicitie (persoonlijke) homohaat stellingen ben ik niet tegen gekomen in dat bewuste topic. Wel vele kromme correlaties. Maar daaruit kun je wel afleiden dat ze niks / of zeer weinig met homo's te maken willen hebben. Dat valt niet zozeer onder haat maar eerder onder een persoonlijke voorkeur.

Je zou bijna denken dat er een speciaal forumpje opgetuigd moet worden op Fok!. Van 'proud to be gay' met een extra inlogcode om dit soort verschijnselen uit de discussies te kunnen verbannen.
    Net zoiets als [KEL] maar dan anders. Maar dan ga je juist weer een verschil gaan maken terwijl er volgens ons rechtsysteem in Nederland er juist helemaal / of bijna geen verschil zou mogen zijn.

Dergelijk soort topics zetten me altijd op het verkeerde been. Van hoe nu verder ?.
    Maar het laatste wat ik wil is de discussie platslaan door alleen gelijkgestemden hun woordje te laten doen. Want dan is er geen sprake meer van een discussie met verbeterpunten over-en-weer.
    - Persoonlijk getroll mag wel achterwege blijven, maar daar was ik al duidelijk genoeg in. -
    pi_35976593
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?

edit door jojo zelf

laat maar, is ook zinloos eigenlijk

welterusten

[ Bericht 51% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 12-03-2006 23:16:09 ]
    pi_35991518
    Posts verwijderd, verder zuigerig gedrag graag via de tam tam desnoods.

Dit geldt voor CMT en ook voor Jojo die er op ingaat.

[ Bericht 16% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 13-03-2006 15:02:38 ]
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_35991895
    Tja, ik ben het met je eens dat je de post hebt verwijdert.

Maar als iemand me aanspreekt en naar mijn mening onwaarheden verteld over mij. Mag ik er dan niet op ingaan?

Het is zo verleidelijk om dat wel te doen namelijk.

Maar goed, ik had gisteren al besloten er niet meer op in te gaan, zoals je kunt zien aan mijn zelfcensuur.

ps , wat is de tam tam , is dat een bepaald topic ?
      maandag 13 maart 2006 @ 15:13:50 #224
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_35991989
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 15:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Tja, ik ben het met je eens dat je de post hebt verwijdert.

Maar als iemand me aanspreekt en naar mijn mening onwaarheden verteld over mij. Mag ik er dan niet op ingaan?

Het is zo verleidelijk om dat wel te doen namelijk.

Maar goed, ik had gisteren al besloten er niet meer op in te gaan, zoals je kunt zien aan mijn zelfcensuur.

ps , wat is de tam tam , is dat een bepaald topic ?
    Een tamtam is een holle boomstam
    waarmee men vroeger en nu nog vooral in afrikaanse contrijen met elkaar communiceert/de .
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_35992056
    a zo, het was zeg maar min of meer ene grappige opmerking.

ok thx voor de uitleg
    pi_35992074
    Ja, het was een grappige opmerking. Ik lig nog steeds dubbel van het lachen.
    pi_35992102
    Wat Jerruh zegt

Tis trouwens niet eens zo grappig bedoeld eerder om maar alvast een mogelijke oplossing tegeven voor het excuus : "Maar ik heb zijn MSN/Mail niet"
    pi_35992178
    Edit: en dat was dan ook weer niet nodig SCH

[ Bericht 63% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 13-03-2006 15:21:11 ]
      maandag 13 maart 2006 @ 18:01:28 #229
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35997159
    Document over homo’s Iran onjuist
    Kan deze titel verbeterd worden?
    pi_35997244
    Done, maar ik twijvel nog over hoe dit topic zal gaan lopen. Maar goed, we zien wel.
    pi_35997252
    Ik denk dat het wel weer een stormlooptopic gaat worden.
    pi_35997406
    Nou , fijn .. dat sommige mensen zich weer uit kunnen leven .

Toch mooi dat er bepaalde topics zijn die bepaalde personen in het bijzonder zo aan lijken te spreken.

Vraag me dan wel af waar die bijzondere belangstelling voor dit onderwerp in desbetreffende gevallen vandaan komt?.

Zeg maar, wat de motivatie is van bepaalde personen om deze topics te beginnen. terwijl die personen niet echt een positieve grondhouding hebben m.b.t. het onderwerp.

Ik noem het vooral doorzichtig.
    pi_36000294
    3 doden bij schietpartij Breda

Elke belangrijke nieuws waar het breaking news overal is is hier nieuwsdump

anders zijn ze allemaal newsdump
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      maandag 13 maart 2006 @ 19:43:43 #234
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36000492
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

terwijl die personen niet echt een positieve grondhouding hebben m.b.t. het onderwerp.

Ik noem het vooral doorzichtig.
    moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?
    pi_36002253
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?
    nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.

Ik heb dat het idee dat die personen dat doen om hun ongenoegen/vooroordelen m.b.t. die groepen weer eens uitgebreid ten toon te kunnen stellen

hun bedoelingen zijn dan niet oprecht vind ik, ze willen vooral weer eens lekker kunnen rellen/trollen

dat is mijn bescheiden mening
      maandag 13 maart 2006 @ 20:55:46 #236
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36003164
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.

Ik heb dat het idee dat die personen dat doen om hun ongenoegen/vooroordelen m.b.t. die groepen weer eens uitgebreid ten toon te kunnen stellen
    En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...
    Weblog van een heldin
    pi_36003564
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef Monus het volgende:

[..]

En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...
    Weblog van een heldin
    Ja en dan ? Ik zie het verband niet.

Ik heb geen hekel aan bepaalde groepen, heb ook nog nooit topics gestart over bepaalde groepen om die groepen vervolgens aan te vallen.

Ik ben wel extra betrokken bij bepaalde onderwerpen m.b.t. bepaalde religieuze groepen omdat ik zelf een religieuze achtergrond heb ,en er beroepshalve vaak mee te maken heb.

In mijn geval is er dan dus sprake van een oprechte betrokkenheid, zonder bijbedoelingen om bepaalde groepen in een naar daglicht te zetten.

Die oprechte betrokkenheid van jou m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit trek in idd in twijfel.
    pi_36004490
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Meki het volgende:
    3 doden bij schietpartij Breda

Elke belangrijke nieuws waar het breaking news overal is is hier nieuwsdump

anders zijn ze allemaal newsdump
    Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".

Jammer van die doden, maar het is niet waar de mensen de radio of tv nog speciaal voor aanzetten, terwijl dat eerste wel het geval is. Het eerste is om in mediatermen te spreken "Breaking News" en die doden vind je een dag later terug in de regiokaterns.
      maandag 13 maart 2006 @ 22:02:40 #239
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36005709
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ja en dan ? Ik zie het verband niet.
    Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.

Dat noem ik een dubbel moraal.
    quote:
    Die oprechte betrokkenheid van jou m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit trek in idd in twijfel.
    Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.
    pi_36006001
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Monus het volgende:

[..]

Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.

Dat noem ik een dubbel moraal.
    [..]

Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.
    Nou ik ben niet van mening dat ze moslims haat. Ze steld zich kritisch op t.o.v. bepaalde uitwassen in de islaam. Dat is heel iets anders.

Over je homohaat. Dus je haat alle homo's , omdat er een paar homo;s zijn die graag op naakstranden komen.

Tja, dat heet disciminatie.

Je generaliseert.

Ik ben homo, je haat mij dus. terwijl ik nog nooit op een naakstrand ben geweest. Laat staan aan sex op stranden doe.

Tja. Wat zal ik zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 13-03-2006 22:29:10 ]
      maandag 13 maart 2006 @ 22:47:40 #241
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36007505
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Tja. Wat zal ik zeggen.
    Ik haat alleen bepaalde groepen homo's. Ik zal jou niet haten alleen vanwege het feit dat je homo bent. Ik zal je wel haten omdat jij vind dat ik geen recht van spreken hebt omdat ik homo's haat, en vanwege het feit dat je een ongelofelijke hypocriete huilebalk bent (met elke homo topic loop jij hier te janken).

Ik kan het ook brengen dat ik me kritisch opstel t.o.v. bepaalde uitwassen in de homo wereld. Dan is het gelijk iets anders. Maar ik zit niet in de politiek dus daar hoef ik me niet druk om te maken.
    pi_36007715
    Nou , succes met je gescheld en gehaat. Ik hoop dat je er heel gelukkig van wordt.
    pi_36008140
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Nou , succes met je gescheld en gehaat. Ik hoop dat je er heel gelukkig van wordt.
    pi_36008177
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".

Jammer van die doden, maar het is niet waar de mensen de radio of tv nog speciaal voor aanzetten, terwijl dat eerste wel het geval is. Het eerste is om in mediatermen te spreken "Breaking News" en die doden vind je een dag later terug in de regiokaterns.
    oow
      maandag 13 maart 2006 @ 23:16:36 #245
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36008645
    in machoculturen is het normaal homo's te haten. maar machoculturen hebben nooit meer dan barbaren opgelevert. dat zie je ook aan bv het aantal vrouwelijke mishandelingen dat plaatsvindt als er weer eens een voetbalwedstrijd verloren is.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 01:26:08 #246
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36011661
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
    in machoculturen is het normaal homo's te haten. maar machoculturen hebben nooit meer dan barbaren opgelevert. dat zie je ook aan bv het aantal vrouwelijke mishandelingen dat plaatsvindt als er weer eens een voetbalwedstrijd verloren is.
    Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.

Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).

Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
      woensdag 15 maart 2006 @ 00:12:27 #247
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36043274
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.

Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).

Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
    ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...
      woensdag 15 maart 2006 @ 00:38:06 #248
    89730 Drugshond
    pi_36043845
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:

Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.
    pi_36045477
    De link naar Hitler zal vast en zeker ook niet ontbreken wel?

Verder zijn de meeste mannen in Spanje en Italie homo alleen zijn ze er vaak nog niet achter
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      donderdag 16 maart 2006 @ 10:21:46 #250
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36079082
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...
    De meeste slachtoffers die doodgeslagen zijn waren niet doodgeslagen omdat men een voetbalwedstrijd verloren hadden. De meesten slachtoffers hadden al een lange geschiedenis van mishandeling, en ook verbroken relaties zijn vaak een reden tot deze gruweldaden.

Het is ook een vrij nieuw verschijnsel want dit soort zaken gebeurden vroeger niet in spanje.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')