Dat is ook een beetje mijn conclusie. Wat betreft persoonlijke aanvallen staan er wel een aantal (die op de grens lopen) in het bewuste topic. Van plastic poppen tot en met AIDS (en verwensingen daarover). Topic is nu dicht (300+) , en eerlijk gezegd ga ik er niks meer mee doen. Ik zal wel deze discussie in mijn achterhoofd prenten van hoe de vlag erbij hangt.De meeste mensen posten lang hier om te weten waar de grens nu feitelijk ligt.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast is een mening toegestaan, het doen van persoonlijke aanvallen niet.
waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
Want dan hebben we wel een probleem.
Daar heb je ook wel weer gelijk in maar het stoort me dat dit soort users weg komen met dit grove gedrag.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?
echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook domquote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
Ik weet niet of ik zo'n zin heb om boven mensen te staan die hier homo's als een soort minderwaardige diersoort beschouwen. Ik snap wat je bedoelt maar toch vind ik dat er soms wel iets duidelijker en harder in geopereerd mag worden. Het gaat over iets fundamenteels.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
en neem er zelf ook eenquote:
Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren op een afwijkende mening, dan moet je misschien toch eens gaan kijken naar een forum waar alleen mensen posten die overal precies hetzelfde over denken als dat jij dat doet.
neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.quote:Op zondag 12 maart 2006 08:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In elk geval geeft Jerruh het toe. Ik wil 'm best wat valiumpillen toesturen, dan hoeft het in de toekomst niet meer te gebeuren.
Ik heb best respect voor andere meningen, anderen in dat topic niet voor mijn mening. Een pot-ketel-verhaal als je het mij vraagt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.
Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.
En ik voel me helemaal thuis hoor op dit forum, zeker nadat de mod jouw topic heeft dichtgegooid.
Afwijkende meningen heb ik geen moeite mee, als je andere fokkers maar met respect behandelt. En dat doe jij niet, dat mag blijken uit je uitspraken over homo’s.
Tja, vrije meningsuiting zou je denken.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?
Een tamtam is een holle boomstamquote:Op maandag 13 maart 2006 15:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Tja, ik ben het met je eens dat je de post hebt verwijdert.
Maar als iemand me aanspreekt en naar mijn mening onwaarheden verteld over mij. Mag ik er dan niet op ingaan?
Het is zo verleidelijk om dat wel te doen namelijk.![]()
Maar goed, ik had gisteren al besloten er niet meer op in te gaan, zoals je kunt zien aan mijn zelfcensuur.![]()
ps , wat is de tam tam , is dat een bepaald topic ?
moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
terwijl die personen niet echt een positieve grondhouding hebben m.b.t. het onderwerp.
![]()
Ik noem het vooral doorzichtig.
nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?
En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.
Ik heb dat het idee dat die personen dat doen om hun ongenoegen/vooroordelen m.b.t. die groepen weer eens uitgebreid ten toon te kunnen stellen
Ja en dan ? Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef Monus het volgende:
[..]
En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...![]()
Weblog van een heldin
Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".quote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Meki het volgende:
3 doden bij schietpartij Breda
Elke belangrijke nieuws waar het breaking news overal is is hier nieuwsdump
anders zijn ze allemaal newsdump
Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ja en dan ? Ik zie het verband niet.
Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.quote:Die oprechte betrokkenheid van jou m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit trek in idd in twijfel.
Nou ik ben niet van mening dat ze moslims haat. Ze steld zich kritisch op t.o.v. bepaalde uitwassen in de islaam. Dat is heel iets anders.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.
Dat noem ik een dubbel moraal.
[..]
Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.
Ik haat alleen bepaalde groepen homo's. Ik zal jou niet haten alleen vanwege het feit dat je homo bent. Ik zal je wel haten omdat jij vind dat ik geen recht van spreken hebt omdat ik homo's haat, en vanwege het feit dat je een ongelofelijke hypocriete huilebalk bent (met elke homo topic loop jij hier te janken).quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou , succes met je gescheld en gehaat. Ik hoop dat je er heel gelukkig van wordt.
oowquote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".
Jammer van die doden, maar het is niet waar de mensen de radio of tv nog speciaal voor aanzetten, terwijl dat eerste wel het geval is. Het eerste is om in mediatermen te spreken "Breaking News" en die doden vind je een dag later terug in de regiokaterns.
Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
in machoculturen is het normaal homo's te haten. maar machoculturen hebben nooit meer dan barbaren opgelevert. dat zie je ook aan bv het aantal vrouwelijke mishandelingen dat plaatsvindt als er weer eens een voetbalwedstrijd verloren is.
ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.![]()
Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).
Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:
Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.![]()
Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).
Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
De meeste slachtoffers die doodgeslagen zijn waren niet doodgeslagen omdat men een voetbalwedstrijd verloren hadden. De meesten slachtoffers hadden al een lange geschiedenis van mishandeling, en ook verbroken relaties zijn vaak een reden tot deze gruweldaden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |