Oh, nu zijn ze verkapt. Ik sta er ook om bekend dat ik de dingen niet duidelijk durf te zeggen iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er staan verkapte banrequests in dit topic.
so what ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou homo kunnen zijn
God haat je maar ik hou van jou, mijn SCHatje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
Pacmanquote:
Waarom? Waarom moeten er sowieso topics verboden worden? Stel ik dat voor?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stel voor dat alle topics over Blondjes ook verboden worden, over vrouwen ook en ook over Joden
uitslapen is altijd heerlijk na een lange nacht met bardiensten en rellerige mensen aan de deurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
maar wat hebben we weer een nuttige dag gehad he?
klopt, ik heb er ook het een en ander uitgegooid wat flink beneden pijl was. maar goed, soms heb je die momenten wel eens dat iets totaal evrkeerd kan vallenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef sp3c het volgende:
nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
Zoals ik zei, probeer het opnieuw met een behoorlijke OP. Dan blijft die in eerste instantie open.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Antiglobalistenprotest in Milaan loopt uit de hand
Dat het een nieuwsdump is begrijp ik prima hoor. Het gaat er mij om dat Jojo met zijn offtopic gelul (wat prima hier had gekund) het topic weer wil verkloten.
nou mooi . daar ben ik blij omquote:Op zondag 12 maart 2006 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag gewoon waar jou mening blijft, logische opmerking in een discussie natuurlijk. Het verdere gezeur had prima hier gekund, maar niet in het topic.
Ik zie het verder niet als een persoonlijke aanval hoor.
Dat laatste gaat dus vooral over jou. Pot-ketel-verhaal dus. Daarnaast is een mening toegestaan, het doen van persoonlijke aanvallen niet.quote:nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef gelly het volgende:
De moderatie vergeet simpelweg dat je op dergelijke hatelijke post niet altijd even normaal kan reageren. Het is als iemand die je in je gezicht spuugt en dat er dan van je verwacht wordt dat je zegt "ik zal het maar negeren". Iemand als SCH post prima als er een gewone discussie aan de gang is, slechts op hatelijke posts schiet ie uit z'n slof. Dat doe ik ook overigens. Men moet oorzaak en gevolg eens niet omdraaien.
Er is allang wat over gezegd. Dat had je geweten als je gewoon deze pagina had doorgelezen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
Ik vraag het niet aan jou maar aan de moderating, ben benieuwd wat zij willen met dit soort teksten - als je racisme niet toestaat, wat doe je dan met uitgesproken homohaat. Lijkt me een dilemma.
nee dat vergeet ik niet, maar sommigen gaan toch net iets verder dan enkel reageren op 'haatposts'quote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moderatie het vergeet hoor, het is ook niet altijd gemakkelijk een afweging te maken. En mijn vraag is ook niet meteen een banverzoek maar meer een opmerking zodat het niet overwaait. Wat in mijn ogen namelijk wel zo is, is dat het voor mij vanaf het begin persoonlijk is als er dergelijke haatposts richting homo's worden gemaakt.
ik weet het nog nietquote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moderatie het vergeet hoor, het is ook niet altijd gemakkelijk een afweging te maken. En mijn vraag is ook niet meteen een banverzoek maar meer een opmerking zodat het niet overwaait. Wat in mijn ogen namelijk wel zo is, is dat het voor mij vanaf het begin persoonlijk is als er dergelijke haatposts richting homo's worden gemaakt.
Als je niet normaal kunt reageren op een afwijkende mening, dan moet je misschien toch eens gaan kijken naar een forum waar alleen mensen posten die overal precies hetzelfde over denken als dat jij dat doet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Weet je, ik heb soms het idee dat sommige mensen uitdagende /weinig tactvolle berichten posten. Als daar dan vervolgens heftig op wordt gereageerd, dan wordt die persoon die reageert aangepakt, maar de bron van alle ellende blijft dan buiten schot.
Sommige mensen doen dat volgens mij doelbewust, die uitdagende post schrijven. Naar mijn mening zijn dat trollen die weinig bijdragen aan een inhoudelijke discussie.
Maar goed, ik vertel niets nieuws.
Maar als iemand haatvolle & discriminerende opmerkingen maakt, dat vind ik het gepast dat SCH daar iets van zegt. Alleen blijkt in de praktijk dat sommige mensen nogal allergische reacties vertonen als ze worden aangesproken op hun gedrag. En dat het uiteindelijk dan allemaal alleen maar erger wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |