Ik weet niet wat Bush van homo's vindt, hij zegt er niet zoveel over. Wat ik wel weet is wat Phelps denkt over de Verenigde Staten en George W. Bushquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]Man, dit is gewoon wat Bush ook vindt maar die is iets diplomatieker. Wat denk je dan dat Bush van homo's vindt?
Als gevonden op de website van de Westboro Baptist Church gewijdt aan waarom God de Verenigde Staten haat.quote:George W. Bush has been suckered into a bloody war that God is using to punish this filthy nation, and your children are being blown to smithereens as that punishment.
Bloody Butcher Bush thinks that he can distract from this fact with tall tales about freedom and horror stories of terrorism that could be. It has to happen in order for America to become Babylon and the Last Days to come. Deal with it, America!! You are doomed!
Je ziet die gespeelde homohaat vaak bij latent homosexuelen die moeite hebben met hun eigen sexualiteit. Echt waar..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben jij opgevoed met homohaat of heb je dat zelf ontwikkeld? Ben wel benieuwd waar zoiets nou vandaan komt.
Ik ben benieuwd wanneer jij met jouw cijfers komt. Dat is van belang in dit topic, op de persoonlijke toer gaan niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben jij opgevoed met homohaat of heb je dat zelf ontwikkeld? Ben wel benieuwd waar zoiets nou vandaan komt.
Belachelijk, begrafenissen hoor je niet te verstoren. Dat is prive. Iedereen heeft recht op een menswaardig ritueel bij het levensafscheid, ook straks Milosevic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef Evil_Jur het volgende:
SCH, even serieuze vraag: Jij bent overduidelijk tegen de oorlog in Irak en alles wat met krijgsmacht, VS, oorlog enz te maken heefft. Wat vind je van de anti-oorlog groepen die begrafenissen van soldaten verstoren?
Hij is toch al op een begraafplaats. Gaat in 1 moeite door zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef Xebrozius het volgende:
Dat soort lui dien je echt volledig kapot te trappen...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk, begrafenissen hoor je niet te verstoren. Dat is prive. Iedereen heeft recht op een menswaardig ritueel bij het levensafscheid, ook straks Milosevic.
Ik ben benieuwd wanneer jij je stellingen eens een keer gaat ondervouwen.. oeps onderbouwen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer jij met jouw cijfers komt. Dat is van belang in dit topic, op de persoonlijke toer gaan niet.
Wie beweert, bewijst he.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer jij je stellingen eens een keer gaat ondervouwen.. oeps onderbouwen.
Zelf niets willen onderbouwen , maar wel om harde cijfers vragen van anderen.![]()
Het is jammer dat deze website even uit de lucht is: die gaf een mooie samenvatting van hoe er binnen de Republikeinen en veel vergelijkbare predikanten als Phelps over homsesksualiteit wordt gedacht en hoe belangrijk het issue wordt gevonden www.reandev.comquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Bush van homo's vindt, hij zegt er niet zoveel over. Wat ik wel weet is wat Phelps denkt over de Verenigde Staten en George W. Bush
[..]
Als gevonden op de website van de Westboro Baptist Church gewijdt aan waarom God de Verenigde Staten haat.
Af en toe krijg ik het idee dat je morele principes een beetje selectief zijn, dus ik moest het even checken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je echt gedacht dat ik dat normaal zou vinden dan?![]()
Waar blijkt dat dan uit?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is jammer dat deze website even uit de lucht is: die gaf een mooie samenvatting van hoe er binnen de Republikeinen en veel vergelijkbare predikanten als Phelps over homsesksualiteit wordt gedacht en hoe belangrijk het issue wordt gevonden www.reandev.com
Punt is dat Phelps natuurlijk uber-radicaal is en dat anderen zich daar dan achter kunnen verschuilen maar google eens op "god hates fags" en je zult zien dat Phelps zich in een brede stroming bevindt.
Nogmaals, nonsens. Phelps is te extreem om gebruikt te kunnen worden. Hij sluit geen enkel compromis. Ook de door jou genoemde dominees en conservatieve republikeinen zijn zijn vijanden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is jammer dat deze website even uit de lucht is: die gaf een mooie samenvatting van hoe er binnen de Republikeinen en veel vergelijkbare predikanten als Phelps over homsesksualiteit wordt gedacht en hoe belangrijk het issue wordt gevonden www.reandev.com
Punt is dat Phelps natuurlijk uber-radicaal is en dat anderen zich daar dan achter kunnen verschuilen maar google eens op "god hates fags" en je zult zien dat Phelps zich in een brede stroming bevindt.
Nou zijn we het daar over eens. Alleen ben ik van mening dat jij veel beweert, maar niets bewijst door je beweringen te onderbouwen. Maar goed, je zult het allemaal wel goed bedoelen hoor en een aardige jongen zijn. Ik wil je echt niet kwetsen of zo. Sorry als ik soms wat streng overkom. Maar je zegt soms zaken, waarvan ik het idee heb dat je niet snapt hoe dat bij anderen overkomt.quote:
Maar daarmee bevestig je wat ik zeg. Je kunt vijand van Phelps zijn en toch heel fundamentalistisch en enorm fanatiek homoseksualiteit bestrijden en als grootste zonde zien. Homoseksualiteit is in religieuze en politieke stromingen in de VS een ongekend item en wordt als een van de grootste zonden gezien en als voorbeeld van het morele verval. Je hoeft echt geen Phelps te zijn daarvoor. Laat Phelps weg en je houdt een enorme christenfundamentalistische stroming over waarin homoseksualiteit met hand en tand wordt bestreden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nogmaals, nonsens. Phelps is te extreem om gebruikt te kunnen worden. Hij sluit geen enkel compromis. Ook de door jou genoemde dominees en conservatieve republikeinen zijn zijn vijanden.
Ik beweer heel weinig in dit topic. Ik vraag naar de cijfers van SCH. Nog steeds niets gezien van die cijfers, alleen een opmerking van iemand anders dat SCH de boel aan het aandikken is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou zijn we het daar over eens. Alleen ben ik van mening dat jij veel beweert, maar niets bewijst door je beweringen te onderbouwen. Maar goed, je zult het allemaal wel goed bedoelen hoor en een aardige jongen zijn. Ik wil je echt niet kwetsen of zo. Sorry als ik soms wat streng overkom. Maar je zegt soms zaken, waarvan ik het idee heb dat je niet snapt hoe dat bij anderen overkomt.
ieeeeuwww.quote:
Ja duh, je hebt in de VS ook een groep van stevige omvang die elke uiting van religie te vuur en te zwaard bestrijdt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar daarmee bevestig je wat ik zeg. Je kunt vijand van Phelps zijn en toch heel fundamentalistisch en enorm fanatiek homoseksualiteit bestrijden en als grootste zonde zien. Homoseksualiteit is in religieuze en politieke stromingen in de VS een ongekend item en wordt als een van de grootste zonden gezien en als voorbeeld van het morele verval. Je hoeft echt geen Phelps te zijn daarvoor. Laat Phelps weg en je houdt een enorme christenfundamentalistische stroming over waarin homoseksualiteit met hand en tand wordt bestreden.
Bron, en verder boeit niemand Afrika ietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
de feiten zijn dat we de meeste mensen met aids , hetero's zijn
en dat de meeste kinderen die geboren worden met hiv, kinderen zijn van heteros'
ik heb het nu over afrika
in het westen is aids helemaal niet zo''n groot probleem
Wat voor cijfers wil je? Ik zeg dat er een groeiende stroming is die tegen homoseksualiteit ageert in de VS, dat kun je gewoon waarnemen door de politieke discussie te volgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik beweer heel weinig in dit topic. Ik vraag naar de cijfers van SCH. Nog steeds niets gezien van die cijfers, alleen een opmerking van iemand anders dat SCH de boel aan het aandikken is.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja duh, je hebt in de VS ook een groep van stevige omvang die elke uiting van religie te vuur en te zwaard bestrijdt.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat voor cijfers wil je? Ik zeg dat er een groeiende stroming is die tegen homoseksualiteit ageert in de VS, dat kun je gewoon waarnemen door de politieke discussie te volgen.
Domme persoonlijke aanval. Je slaat, zoals altijd, de plank finaal mis.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop dat cherrymoontraxx nog sterft voordat phelbs sterft, dan ga ik naar phelbs toe en zeg dat er weer zon homo dood is. laat die spandoeken en geschreeuw en ordeverstoring dan maar komen. ik wijs zo de weg naar zijn kuiltje.
cherry: als er een nazi overlijd en er komt een groep marokkanen die met spandoeken en borden de nabestaanden najoelen, zou jij het dan ook nog zo leuk vinden?
Het is toch echt Al Gore die op de foto staat met Phelps.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Reageer eens op die vraag over de begrafenis van een nazi.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Domme persoonlijke aanval. Je slaat, zoals altijd, de plank finaal mis.
vertel mij wat er mis is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Domme persoonlijke aanval. Je slaat, zoals altijd, de plank finaal mis.
Het is een domme persoonlijke aanval. Als je dat zelf niet inziet, dan weet ik het ook niet meer. Misschien is het tijd voor wat valium?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vertel mij wat er mis is.
jij zegt freedom of speech, ik zeg orde verstoring. als ik het in een andere situatie plaats, met andere soort mensen, onthou jij je van commentaar...
zeg gewoon, net zoals ik de vorige keer al zei, dat je gewoon je afkeer bekent in plaats van het in een onzinnig politiek ononderbouwd sausje te gieten...
lees deze site maar: http://www.data.org/whyafrica/issueaids.phpquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bron, en verder boeit niemand Afrika iets
Ik zou er niet zo'n problemen mee hebben. Het is ook niet relevant trouwens. Nu weer ontopic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Reageer eens op die vraag over de begrafenis van een nazi.
misschien tijd voor paddo's voor jou, werkt geestverruimend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is een domme persoonlijke aanval. Als je dat zelf niet inziet, dan weet ik het ook niet meer. Misschien is het tijd voor wat valium?
Misschien tijd om de keuze te maken tussen inhoudelijk reageren of opzouten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien tijd voor paddo's voor jou, werkt geestverruimend.
En op de begrafenis van een familielid, mensen met een spandoek: God haat de familie van CMT?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo'n problemen mee hebben. Het is ook niet relevant trouwens. Nu weer ontopic.
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien tijd om de keuze te maken tussen inhoudelijk reageren of opzouten?
Alles waar hij het niet mee eens is.. doet hij simpel af als irrelevant. Tja. zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo'n problemen mee hebben. Het is ook niet relevant trouwens. Nu weer ontopic.
Nee, ik zou daar niet wakker van liggen. Waarom al deze persoonlijke zaken? Allemaal irrelevant voor deze discussie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
En op de begrafenis van een familielid, mensen met een spandoek: God haat de familie van CMT?
Nee, dat is niet persoonlijk. Althans: jij keurt het goed als mensen met dergelijke spandoeken op mijn begrafenissen te verschijnen dus heb dan ook de gore moed om op dit soort voorbeelden in te gaan.
Je hebt ook nog niet uitgelegd waar je homohaat vandaan komt.
Jij in elk geval niet. Voor jou geldt hetzelfde als voor dat opgefokte figuur.quote:
je bent een saaie relkloon cherrymoonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, ik zou daar niet wakker van liggen. Waarom al deze persoonlijke zaken? Allemaal irrelevant voor deze discussie.
We wachten nog steeds op jouw cijfers, inmiddels al betwist door HiZ.
Persoonlijke zaken zijn gewoon niet relevant in deze discussie. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Alles waar hij het niet mee eens is.. doet hij simpel af als irrelevant. Tja. zo lust ik er nog wel een paar.
Ja ik wil graag weten hoeveel % van de AIDS of HIV besmette Amerikanen hetro is zonder een drugsverledenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
lees deze site maar: http://www.data.org/whyafrica/issueaids.php
Nou nee hoor, ik zou niet ineens HiZ in mijn kamp trekken als ik jou was. HiZ stelt hoogstens vast dat Phelps heel extreem is, en dat ben ik met hem eens. Maar HiZ weet ook wel wat zelfs leden van het Ameriakaanse hooggerechtshof zeggen, en wat die van de scheiding van kerk en staat vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, ik zou daar niet wakker van liggen. Waarom al deze persoonlijke zaken? Allemaal irrelevant voor deze discussie.
We wachten nog steeds op jouw cijfers, inmiddels al betwist door HiZ.
waarom niet? misschien omdat je dan gedwongen word om het echt vanuit een bepaald oogpunt te bekijken en dat is iets wat jij simpelweg niet KAN? als we hetvoorbeeld van jouw familielid pakt, weet ik zeker dat je het simpelweg KUT vind als ze gaan rellen op een begrafenis. Nu laat je alleen maar zien dat je het cool vind omdat het bij homos gebeurt, simpel CMT.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Persoonlijke zaken zijn gewoon niet relevant in deze discussie. Wat begrijp je daar niet aan?
Ja, ik ben een kloon. No shit, Sherlock.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef Aarde het volgende:
[..]
je bent een saaie relkloon cherrymoon![]()
oh.. nou jij speelt anders steeds behoorlijk op de manquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Persoonlijke zaken zijn gewoon niet relevant in deze discussie. Wat begrijp je daar niet aan?
Waarom zout jij niet op, immers jij reageert niet inhoudelijk, onderbouwt je stellingen niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien tijd om de keuze te maken tussen inhoudelijk reageren of opzouten?
Ik betrek HiZ helemaal niet in mijn kamp. Hij/zij betwist jouw uitspraken. Jij komt maar niet met cijfers...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik zou niet ineens HiZ in mijn kamp trekken als ik jou was. HiZ stelt hoogstens vast dat Phelps heel extreem is, en dat ben ik met hem eens. Maar HiZ weet ook wel wat zelfs leden van het Ameriakaanse hooggerechtshof zeggen, en wat die van de scheiding van kerk en staat vinden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom niet? misschien omdat je dan gedwongen word om het echt vanuit een bepaald oogpunt te bekijken en dat is iets wat jij simpelweg niet KAN? als we hetvoorbeeld van jouw familielid pakt, weet ik zeker dat je het simpelweg KUT vind als ze gaan rellen op een begrafenis. Nu laat je alleen maar zien dat je het cool vind omdat het bij homos gebeurt, simpel CMT.
je laat je kennen door je van enige vorm van onderbouwing te onderhouden en je sterk getinte afkeer van bepaalde mensen te uiten. en DAT, CMT, is nou tres zielig. en nietalleen zielig, vooral dom, goedkoop, simpel en de strontkar niet waardig.
Ik speel helemaal niet op de man.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh.. nou jij speelt anders steeds behoorlijk op de man
[..]
Waarom zout jij niet op, immers jij reageert niet inhoudelijk, onderbouwt je stellingen niet.
Komt alleen met ophitsende taal en persoonlijke beledigingen.
Jammer
Omdat het gewoon niet relevant is. Daarnaast heb ik al andere dingen gepost waarmee hetgeen wat jij aan het insinueren bent al onderuitgehaald is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom niet? misschien omdat je dan gedwongen word om het echt vanuit een bepaald oogpunt te bekijken en dat is iets wat jij simpelweg niet KAN? als we hetvoorbeeld van jouw familielid pakt, weet ik zeker dat je het simpelweg KUT vind als ze gaan rellen op een begrafenis. Nu laat je alleen maar zien dat je het cool vind omdat het bij homos gebeurt, simpel CMT.
je laat je kennen door je van enige vorm van onderbouwing te onderhouden en je sterk getinte afkeer van bepaalde mensen te uiten. en DAT, CMT, is nou tres zielig. en nietalleen zielig, vooral dom, goedkoop, simpel en de strontkar niet waardig.
Jij snapt echt het verband niet he. Denk je dat er in Afrika heel veel meer homos zijn dan in het westen of zo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja ik wil graag weten hoeveel % van de AIDS of HIV besmette Amerikanen hetro is zonder een drugsverleden
Dat is ontopic
Vooralsnog is het leidende principe in het SC Stare Juris, en laat het SC óók met conservatieve benoemingen niet gebruiken voor een conservatieve revolution.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik zou niet ineens HiZ in mijn kamp trekken als ik jou was. HiZ stelt hoogstens vast dat Phelps heel extreem is, en dat ben ik met hem eens. Maar HiZ weet ook wel wat zelfs leden van het Ameriakaanse hooggerechtshof zeggen, en wat die van de scheiding van kerk en staat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |