abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35940787
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus hoofdpijn en tyfus is ook hetzelfde? Erg simpel.
nee, he doe niet zo dom

verschillende ziekten, zijn niet hetzelfde.. dat heb ik ook nergens gezegt

.. ga eens in op argumenten i.p.v. deze domme reacties
pi_35940833
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, hij stelt je een vraag. Geef eens antwoord.
Hij wordt persoonlijk. Een forum is bedoeld om te discussieren, niet om persoonlijk te worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35940850
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nee, he doe niet zo dom

verschillende ziekten, zijn niet hetzelfde.. dat heb ik ook nergens gezegt

.. ga eens in op argumenten i.p.v. deze domme reacties
Dus ze zijn niet hetzelfde. Fijn, zie je dat ook eindelijk in.

Over dom gesproken... Je maakt heel wat spelfouten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35940881
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus ze zijn niet hetzelfde. Fijn, zie je dat ook eindelijk in.

Over dom gesproken... Je maakt heel wat spelfouten.
dat bedoel ik .. dat je niet op argumenten ingaat ..

maar alleen er offtopic gezeur bijhaalt en op de man speelt

jammer..
pi_35940916
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij wordt persoonlijk. Een forum is bedoeld om te discussieren, niet om persoonlijk te worden.
Pardon, jij vindt het normaal dat er bij begrafenissen gedemonstreerd wordt, hij vraagt jou, hoe jij dat zou vinden bij een dierbare. Normale vraag, dus graag een antwoord.
pi_35940942
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

dat bedoel ik .. dat je niet op argumenten ingaat ..

maar alleen er offtopic gezeur bijhaalt en op de man speelt

jammer..
Jij begon nota bene persoonlijk te worden. Je bent best een hypocriet "mannetje" eigenlijk.
pi_35940951
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon, jij vindt het normaal dat er bij begrafenissen gedemonstreerd wordt, hij vraagt jou, hoe jij dat zou vinden bij een dierbare. Normale vraag, dus graag een antwoord.
Het is persoonlijk en dat is nu net niet de bedoeling op dit forum.
pi_35940983
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is een persoonlijk onderwerp. Jij bent al van het begin persoonlijk met je opmerkingen over homo's maar als het over jou gaat,. haak je af.
pi_35940993
Ik discussier over het onderwerp in dit topic. Dit topic gaat over homo's, dat is niet persoonlijk, maar gewoon het onderwerp van dit topic. Wat begrijp je daar niet aan?
pi_35940996
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij begon nota bene persoonlijk te worden. Je bent best een hypocriet "mannetje" eigenlijk.
nee jij begon .. door mijn post als irrelevant aan te duiden. zonder dit met ook maar 1 argument te onderbouwen.

weet je nog wel ?

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
pi_35941014
Jouw vergelijking is en was irrelevant en het was zeker ook appels met peren vergelijken.
pi_35941016
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:12 schreef zoalshetis het volgende:
cherry, whats in a name , traxx. wat vond jij van die engelse milieubeweging die de overleden schoonmoeder van een slechte boer (in hun ogen) hadden opgegraven en in zijn tuin tegen de boom hadden gezet?
Het verschil is dat die schoonmoeder geen homo is, anders had CMT wel een reden bedacht waarom het onder de vrijheid van meningsuiting viel.
pi_35941020
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik discussier over het onderwerp in dit topic. Dit topic gaat over homo's, dat is niet persoonlijk, maar gewoon het onderwerp van dit topic. Wat begrijp je daar niet aan?
Homo's zijn personen en dus is het persoonlijk. Als ik zeg dat christenen vuile honden zijn, vind ik het logisch dat jij dat persoonlijk op zou vatten.
pi_35941053
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Homo's zijn personen en dus is het persoonlijk. Als ik zeg dat christenen vuile honden zijn, vind ik het logisch dat jij dat persoonlijk op zou vatten.
Dit topic gaat over homo's, zijn opmerking was een persoonlijke opmerking. Dat heeft niets met elkaar te maken. Discussieren over het onderwerp is ok, persoonlijke opmerkingen zijn niet echt nodig lijkt me.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:18:12 #165
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_35941066
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je reageerde anders wel op mijn persoonlijke opmerking toen ik aangaf wat er zou gebeuren als er zo'n idioot op een begraafnis van een dierbare op zou duiken.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:18:55 #166
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35941086
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Dus jij denkt dat mensen die ziek worden door het HIV virus , gestaft worden door God.
Enge mensen die zo denken.
Dat je denkt dat er een god bestaat..sja dat moet je zelf weten, maar als de beste man bestaat en die zou op die manier mensen straffen? Dan ben je ook best ziek als je dat aan wilt hangen..
pi_35941087
Op je stoere praatjes bedoel je?
pi_35941161
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef Noca het volgende:

[..]

Enge mensen die zo denken.
Dat je denkt dat er een god bestaat..sja dat moet je zelf weten, maar als de beste man bestaat en die zou op die manier mensen straffen? Dan ben je ook best ziek als je dat aan wilt hangen..
Ben het helemaal met je eens , ben blij dat er hier op fok nog mensen zijn met een gezond en nuchter verstand
pi_35941295
Wat wel komisch is dat je een complete nutcase moet zijn om Phelps te verdedigen. Phelps is namelijk zo iemand die helemaal geen enkel compromis sluit. En dus ook claimt dat iemand als Ronald Reagan naar de hel is gegaan omdat hij niet is opgetreden tegen homo's.
pi_35941296
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jouw vergelijking is en was irrelevant en het was zeker ook appels met peren vergelijken.
Doe je het weer: je stelt iets .. zonder het te onderbouwen. Dat is nou niet echt een overtuigende manier van discussiëren .

Ik wil het je nog wel een keertje uitleggen hoor, als je mijn beredenering niet snapt.

Iemand op fok stelde dat aids een straf is van god, mijn reactie daarop was een vraag: Namelijk of die persoon van mening was dat alle ziekten een straf zijn van god?

Daar ging het om , snap je wel ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 11-03-2006 15:38:59 ]
pi_35941307
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit topic gaat over homo's, zijn opmerking was een persoonlijke opmerking. Dat heeft niets met elkaar te maken. Discussieren over het onderwerp is ok, persoonlijke opmerkingen zijn niet echt nodig lijkt me.
Hoe zou jij het vinden als bij een begrafenis een dierbare van jou mensen staan te demonstreren met opmerkingen die de overledene beschimpen? Die vraag is heel erg relevant.
pi_35941321
Wat ze proberen te verkondigen kan me niet zoveel schelen, er zijn toch maar weinigen die deze idioten serieus nemen. Maar dat ze het flikken op een begrafenissen is onacceptabel.

Dit is een goed initiatief: http://www.patriotguard.org/
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:29:08 #173
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_35941337
Wat als je die homohaters nou laat verkrachten door sero-positieve homo's. Krijgen ze dan ook een protest op hun eigen begravenis?
pi_35941338
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als bij een begrafenis een dierbare van jou mensen staan te demonstreren met opmerkingen die de overledene beschimpen? Die vraag is heel erg relevant.
Je bedoelt toch niet dat ze persoonlijk worden? Dat zou CMT natuurlijk helemaal fout vinden, die vindt dat je nooit persoonlijk mag worden.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:29:32 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35941346
-editt-

Laat ook maar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35941358
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat ze proberen te verkondigen kan me niet zoveel schelen, er zijn toch maar weinigen die deze idioten serieus nemen.
Was het maar waar. Dit is een vrij radicale tak maar de onderstroom in de VS die dit soort dingen ondersteunt, is erg groot, is wijd vertakt binnen de Republikeinen.
pi_35941361
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
Leuk topic, nou is het nog wachten op die andere idioot, z'n vriendje DiegoArmani ofzo.
Hmmm.. ze zitten altijd wel heel dicht bij elkaar he?
pi_35941371
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
-editt-

Laat ook maar.
Jammer edit. maradona is al langs geweest hoor.
pi_35941381
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Was het maar waar. Dit is een vrij radicale tak maar de onderstroom in de VS die dit soort dingen ondersteunt, is erg groot, is wijd vertakt binnen de Republikeinen.
Nonsens, Phelps heeft buiten zijn eigen familie geen enkele steun. Informeer je voordat je dingen zegt.
pi_35941391
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nonsens, Phelps heeft buiten zijn eigen familie geen enkele steun. Informeer je voordat je dingen zegt.
pi_35941421
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Doe je het weer: je stelt iets .. zonder het te ondervouwen. Dat is nou niet echt een overtuigende manier van discussiëren .

Ik wil het je nog wel een keertje uitleggen hoor, als je mijn beredenering niet snapt.

Iemand op fok stelde dat aids een straf is van god, mijn reactie daarop was een vraag: Namelijk of die persoon van mening was dat alle ziekten een straf zijn van god?

Daar ging het om , snap je wel ?
Ondervouwen? Waarom zou ik het moeten ondervouwen?

Jouw vergelijking is een appels en peren vergelijking. Ik mag aannemen dat je dat zelf ook wel kunt begrijpen.
pi_35941428
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet kennelijk niet dat die zogenaamde Westboro kerk niet meer is dan Phelps en zijn directe familie ?
pi_35941430
quote:

[..]

Bullshit, denk je dat de Patriot Guards democraten zijn ofzo? Als sportschutter ben ik ook veel actief op Amerikaanse wapen-fora, en dat zijn ongeveer de meest rechtse republikeinen die je kunt vinden, ik heb maar één idioot gezien die het doel van deze protesten durfde te verdedigen, en dat heeft ie geweten.
pi_35941432
quote:

[..]

Waar blijven je cijfers?
pi_35941467
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef HiZ het volgende:

[..]

Je weet kennelijk niet dat die zogenaamde Westboro kerk niet meer is dan Phelps en zijn directe familie ?
Oh je bedoelde het serieus?
pi_35941484
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om het leger. Het gaat om homo's. Eerder ging deze man naar begrafenissen van mensen die aan aids waren overleden.
Het gaat om het feit dat het leger homo's toelaat, daarom gaan ze af op die begrafenissen van overleden soldaten.
pi_35941486
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Bullshit, denk je dat de Patriot Guards democraten zijn ofzo? Als sportschutter ben ik ook veel actief op Amerikaanse wapen-fora, en dat zijn ongeveer de meest rechtse republikeinen die je kunt vinden, ik heb maar één idioot gezien die het doel van deze protesten durfde te verdedigen, en dat heeft ie geweten.
Je kunt ook als Republikein Phelps niet steunen, want Phelps eist niet dat je hem steunt maar dat je zijn standpunten één op één overneemt. En op het moment dat je dat niet doet dan ben je een homovriendje dat moet branden in de hel. Dus zelfs als je een conservatieve Republikein bent die propageert dat het homohuwelijk via de Grondwet moet worden verboden dan ben je nog niet ver genoeg gegaan voor Phelps.
pi_35941493
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh je bedoelde het serieus?
Ja, dat zijn de feiten.
pi_35941499
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ondervouwen? Waarom zou ik het moeten ondervouwen?
idd jij hoeft niet te onderbouwen hoor,

het is mij zo ook wel duidelijk waar jij mee bezig bent
pi_35941505
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:35 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de feiten.
Ons aller journalist heeft kennelijk andere cijfers.
pi_35941513
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

idd jij hoeft niet te onderbouwen hoor,

het is mij zo ook wel duidelijk waar jij mee bezig bent
Je schrijft ondervouwen.

Jij bent bezig met gekloot op de persoonlijke toer.
pi_35941522
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:35 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de feiten.
Man, dit is gewoon wat Bush ook vindt maar die is iets diplomatieker. Wat denk je dan dat Bush van homo's vindt?
pi_35941532
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je schrijft ondervouwen.

Jij bent bezig met gekloot op de persoonlijke toer.
oeps.. nou je begreep hopelijk wel dat ik onderbouwen bedoelde
pi_35941536
Waar blijven je cijfers, SCH?
pi_35941541
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oeps.. nou je begreep hopelijk wel dat ik onderbouwen bedoelde
Ik vond het een beetje een aparte zin.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:39:15 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35941555
Maar 't gaat dus over een enge sekte waarvan de leider een wereldvreemde idioot is.

Raar dat sommige mensen dat goedpraten.

Oh ..... Kansas was 't .....
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35941574
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje een aparte zin.
ach wij gay's zijn allemaal een beetje apart weet je .. zo zijn die lui nu eenmaal
pi_35941590
Dat blijkt wel uit de manier van reageren van sommige mensen hier.
pi_35941609
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat blijkt wel uit de manier van reageren van sommige mensen hier.
Ben jij opgevoed met homohaat of heb je dat zelf ontwikkeld? Ben wel benieuwd waar zoiets nou vandaan komt.
pi_35941610
SCH, even serieuze vraag: Jij bent overduidelijk tegen de oorlog in Irak en alles wat met krijgsmacht, VS, oorlog enz te maken heefft. Wat vind je van de anti-oorlog groepen die begrafenissen van soldaten verstoren?
pi_35941644
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Man, dit is gewoon wat Bush ook vindt maar die is iets diplomatieker. Wat denk je dan dat Bush van homo's vindt?
Ik weet niet wat Bush van homo's vindt, hij zegt er niet zoveel over. Wat ik wel weet is wat Phelps denkt over de Verenigde Staten en George W. Bush
quote:
George W. Bush has been suckered into a bloody war that God is using to punish this filthy nation, and your children are being blown to smithereens as that punishment.

Bloody Butcher Bush thinks that he can distract from this fact with tall tales about freedom and horror stories of terrorism that could be. It has to happen in order for America to become Babylon and the Last Days to come. Deal with it, America!! You are doomed!
Als gevonden op de website van de Westboro Baptist Church gewijdt aan waarom God de Verenigde Staten haat.
pi_35941646
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben jij opgevoed met homohaat of heb je dat zelf ontwikkeld? Ben wel benieuwd waar zoiets nou vandaan komt.
Je ziet die gespeelde homohaat vaak bij latent homosexuelen die moeite hebben met hun eigen sexualiteit. Echt waar..

Durf te wedden dat die Fred Phelps zelf homosexuele gevoelens heeft.
pi_35941656
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer jij met jouw cijfers komt. Dat is van belang in dit topic, op de persoonlijke toer gaan niet.
pi_35941659
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef Evil_Jur het volgende:
SCH, even serieuze vraag: Jij bent overduidelijk tegen de oorlog in Irak en alles wat met krijgsmacht, VS, oorlog enz te maken heefft. Wat vind je van de anti-oorlog groepen die begrafenissen van soldaten verstoren?
Belachelijk, begrafenissen hoor je niet te verstoren. Dat is prive. Iedereen heeft recht op een menswaardig ritueel bij het levensafscheid, ook straks Milosevic.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 maart 2006 @ 15:44:22 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35941664
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef Xebrozius het volgende:
Dat soort lui dien je echt volledig kapot te trappen...
Hij is toch al op een begraafplaats. Gaat in 1 moeite door zullen we maar zeggen
pi_35941683
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Belachelijk, begrafenissen hoor je niet te verstoren. Dat is prive. Iedereen heeft recht op een menswaardig ritueel bij het levensafscheid, ook straks Milosevic.
Valt me van je mee.
pi_35941704
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer jij met jouw cijfers komt. Dat is van belang in dit topic, op de persoonlijke toer gaan niet.
Ik ben benieuwd wanneer jij je stellingen eens een keer gaat ondervouwen.. oeps onderbouwen.

Zelf niets willen onderbouwen , maar wel om harde cijfers vragen van anderen.
pi_35941709
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer jij je stellingen eens een keer gaat ondervouwen.. oeps onderbouwen.

Zelf niets willen onderbouwen , maar wel om harde cijfers vragen van anderen.
Wie beweert, bewijst he.
pi_35941722
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:43 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik weet niet wat Bush van homo's vindt, hij zegt er niet zoveel over. Wat ik wel weet is wat Phelps denkt over de Verenigde Staten en George W. Bush
[..]

Als gevonden op de website van de Westboro Baptist Church gewijdt aan waarom God de Verenigde Staten haat.
Het is jammer dat deze website even uit de lucht is: die gaf een mooie samenvatting van hoe er binnen de Republikeinen en veel vergelijkbare predikanten als Phelps over homsesksualiteit wordt gedacht en hoe belangrijk het issue wordt gevonden www.reandev.com

Punt is dat Phelps natuurlijk uber-radicaal is en dat anderen zich daar dan achter kunnen verschuilen maar google eens op "god hates fags" en je zult zien dat Phelps zich in een brede stroming bevindt.
pi_35941725
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:45 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Valt me van je mee.
Had je echt gedacht dat ik dat normaal zou vinden dan?
pi_35941763
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Had je echt gedacht dat ik dat normaal zou vinden dan?
Af en toe krijg ik het idee dat je morele principes een beetje selectief zijn, dus ik moest het even checken.
pi_35941777
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is jammer dat deze website even uit de lucht is: die gaf een mooie samenvatting van hoe er binnen de Republikeinen en veel vergelijkbare predikanten als Phelps over homsesksualiteit wordt gedacht en hoe belangrijk het issue wordt gevonden www.reandev.com

Punt is dat Phelps natuurlijk uber-radicaal is en dat anderen zich daar dan achter kunnen verschuilen maar google eens op "god hates fags" en je zult zien dat Phelps zich in een brede stroming bevindt.
Waar blijkt dat dan uit?
pi_35941779
quote:

[..]

Nogmaals, nonsens. Phelps is te extreem om gebruikt te kunnen worden. Hij sluit geen enkel compromis. Ook de door jou genoemde dominees en conservatieve republikeinen zijn zijn vijanden.
pi_35941781
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wie beweert, bewijst he.
Nou zijn we het daar over eens. Alleen ben ik van mening dat jij veel beweert, maar niets bewijst door je beweringen te onderbouwen. Maar goed, je zult het allemaal wel goed bedoelen hoor en een aardige jongen zijn. Ik wil je echt niet kwetsen of zo. Sorry als ik soms wat streng overkom. Maar je zegt soms zaken, waarvan ik het idee heb dat je niet snapt hoe dat bij anderen overkomt.
pi_35941836
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nogmaals, nonsens. Phelps is te extreem om gebruikt te kunnen worden. Hij sluit geen enkel compromis. Ook de door jou genoemde dominees en conservatieve republikeinen zijn zijn vijanden.
Maar daarmee bevestig je wat ik zeg. Je kunt vijand van Phelps zijn en toch heel fundamentalistisch en enorm fanatiek homoseksualiteit bestrijden en als grootste zonde zien. Homoseksualiteit is in religieuze en politieke stromingen in de VS een ongekend item en wordt als een van de grootste zonden gezien en als voorbeeld van het morele verval. Je hoeft echt geen Phelps te zijn daarvoor. Laat Phelps weg en je houdt een enorme christenfundamentalistische stroming over waarin homoseksualiteit met hand en tand wordt bestreden.
pi_35941860
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou zijn we het daar over eens. Alleen ben ik van mening dat jij veel beweert, maar niets bewijst door je beweringen te onderbouwen. Maar goed, je zult het allemaal wel goed bedoelen hoor en een aardige jongen zijn. Ik wil je echt niet kwetsen of zo. Sorry als ik soms wat streng overkom. Maar je zegt soms zaken, waarvan ik het idee heb dat je niet snapt hoe dat bij anderen overkomt.
Ik beweer heel weinig in dit topic. Ik vraag naar de cijfers van SCH. Nog steeds niets gezien van die cijfers, alleen een opmerking van iemand anders dat SCH de boel aan het aandikken is.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:54:00 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35941867
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

conservatieve republikeinen
ieeeeuwww.

De engste mensen op aarde.
pi_35941949
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar daarmee bevestig je wat ik zeg. Je kunt vijand van Phelps zijn en toch heel fundamentalistisch en enorm fanatiek homoseksualiteit bestrijden en als grootste zonde zien. Homoseksualiteit is in religieuze en politieke stromingen in de VS een ongekend item en wordt als een van de grootste zonden gezien en als voorbeeld van het morele verval. Je hoeft echt geen Phelps te zijn daarvoor. Laat Phelps weg en je houdt een enorme christenfundamentalistische stroming over waarin homoseksualiteit met hand en tand wordt bestreden.
Ja duh, je hebt in de VS ook een groep van stevige omvang die elke uiting van religie te vuur en te zwaard bestrijdt.
pi_35941958
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

de feiten zijn dat we de meeste mensen met aids , hetero's zijn

en dat de meeste kinderen die geboren worden met hiv, kinderen zijn van heteros'

ik heb het nu over afrika

in het westen is aids helemaal niet zo''n groot probleem
Bron, en verder boeit niemand Afrika iets
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35941988
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik beweer heel weinig in dit topic. Ik vraag naar de cijfers van SCH. Nog steeds niets gezien van die cijfers, alleen een opmerking van iemand anders dat SCH de boel aan het aandikken is.
Wat voor cijfers wil je? Ik zeg dat er een groeiende stroming is die tegen homoseksualiteit ageert in de VS, dat kun je gewoon waarnemen door de politieke discussie te volgen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:59:41 #221
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942005
ik hoop dat cherrymoontraxx nog sterft voordat phelbs sterft, dan ga ik naar phelbs toe en zeg dat er weer zon homo dood is. laat die spandoeken en geschreeuw en ordeverstoring dan maar komen. ik wijs zo de weg naar zijn kuiltje .

cherry: als er een nazi overlijd en er komt een groep marokkanen die met spandoeken en borden de nabestaanden najoelen, zou jij het dan ook nog zo leuk vinden?
put
your
clothes
on!
pi_35942015
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja duh, je hebt in de VS ook een groep van stevige omvang die elke uiting van religie te vuur en te zwaard bestrijdt.
Wat wil je daarmee zeggen?

Is het je doel de christelijke homohaat in de VS te bagatellisseren want dat verontrust me wel.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:00:33 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35942028
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat voor cijfers wil je? Ik zeg dat er een groeiende stroming is die tegen homoseksualiteit ageert in de VS, dat kun je gewoon waarnemen door de politieke discussie te volgen.
Dat is waar. Sektes zijn algemeen goed in bepaalde staten.

Wel typisch in wat voor staten dat is maar ok, da's een ander verhaal.
pi_35942040
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop dat cherrymoontraxx nog sterft voordat phelbs sterft, dan ga ik naar phelbs toe en zeg dat er weer zon homo dood is. laat die spandoeken en geschreeuw en ordeverstoring dan maar komen. ik wijs zo de weg naar zijn kuiltje .

cherry: als er een nazi overlijd en er komt een groep marokkanen die met spandoeken en borden de nabestaanden najoelen, zou jij het dan ook nog zo leuk vinden?
Domme persoonlijke aanval. Je slaat, zoals altijd, de plank finaal mis.
pi_35942053
quote:

[..]

Het is toch echt Al Gore die op de foto staat met Phelps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')