abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:15:11 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35937966
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op zich hebben mensen die aan AIDS zijn overleden hun straf al gehad natuurlijk. Al kan het nooit kwaad om een signaal tegen AIDS af te geven.
lekker he? beetje stoken!, vinnik afentoe ook leuk
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35937967
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus spandoeken ophangen dat iemand een zondaar was, dat God hem haatte e.d. , dat vind jij normaal?
Er staat bijvoorbeeld "God haat flikkers" op het spandoek. Er is dan in principe natuurlijk geen link met de overleden, heteroseksuele soldaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35937978
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Iets als AIDS moeten we dus maar gewoon uit haar voegen laten barsten volgens jou?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35937985
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lekker he? beetje stoken!, vinnik afentoe ook leuk
Schitterend.
pi_35937994
quote:

[..]

Op zich hebben mensen die aan AIDS zijn overleden hun straf al gehad natuurlijk. Al kan het nooit kwaad om een signaal tegen AIDS af te geven.
wat heb je een zieke zienswijze joh... have fun with it
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:16:13 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35937998
heb jij iemand in je leven waar je van houdt cherry?

kan me het nauwelijks voorstellen.
pi_35937999
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er staat bijvoorbeeld "God haat flikkers" op het spandoek. Er is dan in principe natuurlijk geen link met de overleden, heteroseksuele soldaat.
Nee, da's extra dom dus. Maar om het bij een homo te doen ook. Je geeft dus al aan dat het helemaal niet over homoseksualiteti in het leger gaat maar om homos in het algemeen.
pi_35938006
quote:

[..]

Dus spandoeken met "God haat hetero's" mag weer wel dan?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:16:46 #59
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_35938011
quote:

Iets als AIDS moeten we dus maar gewoon uit haar voegen laten barsten volgens jou?
Och, zo komen we wel mooi van al die homo's af
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_35938027
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef Aarde het volgende:

[..]

wat heb je een zieke zienswijze joh... have fun with it
Inhoudelijk.

Je bent de zwakste schakel.
pi_35938038
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dus spandoeken met "God haat hetero's" mag weer wel dan?
Als iemand zich voor lul wil zetten, dan mag diegene zo'n spandoek ophangen inderdaad.
pi_35938053
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef robh het volgende:

[..]

Och, zo komen we wel mooi van al die homo's af
Ja en al die negers.
pi_35938056
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, da's extra dom dus. Maar om het bij een homo te doen ook. Je geeft dus al aan dat het helemaal niet over homoseksualiteti in het leger gaat maar om homos in het algemeen.
Nee, want het gaat om begrafenissen van soldaten, niet van mensen in het algemeen. Er is dus wel een link met het leger.
pi_35938069
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
heb jij iemand in je leven waar je van houdt cherry?

kan me het nauwelijks voorstellen.
Ja hoor, ik ben heel gelukkig met mijn vriendin. Jij bent zeker vooral aan het handkarren?
pi_35938074
Ik ben zelf Christen (ja, zo'n fundamentalist) en ik ben hier heel erg tegen. In de bijbel staat inderdaad dat homosexualiteit een gruwel voor God is. Dus niet de homo's, maar de daad van de homo's.
Daarbij staat ook duidelijk in de bijbel: "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt."
Die persoon is dood! de familie is verdrietig, dan is het ongelofelijk ongevoelig, bot en onchristelijk om daar te gaan demonstreren.
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:38 schreef zoalshetis het volgende:
en dan te bedenken dat vroeger ook van die menslievende christenen voor een abortuskiliniek gingen staan met walgelijke foto's van kapotgekraakte foetussen.

ja gewoon hier, in nederland.
Daar ben ik dan wel weer voor, laat ze maar zien wat ze van plan zijn te gaan doen. Overal is voorlichting over, maar niet over het feit dat een baby met 12 weken eigenlijk al helemaal af is (inclusief nageltjes).
30.000!!!!! baby's vermoord in Nederland per jaar, je maakt mij niet wijs dat dat allemaal verschrikkelijk schrijnende gevallen zijn, nee dat zijn ook de mensen die abortus gebruiken als voorbehoedsmiddel, de mensen die een abortus willen omdat ze op vakantie willen enzovoort....
pi_35938104
Ach, ze stonden ook bij de begrafenis van Matthew Shepard. Een doodgewone homojongen die gruwelijk is afgeslacht.

Vonden die fundi's het nodig om bij de begrafenis met borden te gaan staan. Wat zijn dat voor 'mensen'?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:20:20 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35938113
ik denk dat een homosoldaat twee zo goed is als een hetrosoldaat. zeker als je ziet wat je in amerika als (onbekende) homosoldaat te verduren krijgt. dan moet je wel heel erg graag willen soldaten.

zelfde geldt voor homoouders.
voetballers
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:20:58 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35938129
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben heel gelukkig met mijn vriendin. Jij bent zeker vooral aan het handkarren?
met mijn vriendin/vrienden? he nee, bah, de gedachte alleen al
pi_35938133
quote:

[..]

Ja hoor, ik ben heel gelukkig met mijn vriendin.
pi_35938156
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inhoudelijk.

Je bent de zwakste schakel.
inhoudelijk?

mensen die zich zo druk maken om homoseksualiteit, en zich op andermans begrafenis begeven om te propageren dat homoseksualiteit slecht is, die zijn ziek in hun hoofd. die hebben geen feeling met de samenleving, en hebben dringend behoefte aan een goede psychiater.

pi_35938175
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef SCH het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nee hoor, Jaap. Gewoon een lekkere meid van vlees en bloed.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:22:52 #72
16625 robh
pi_35938180
quote:

Nee, want het gaat om begrafenissen van soldaten, niet van mensen in het algemeen. Er is dus wel een link met het leger.
Nee, dit is pure provocatie. Die link met het leger verzin jij er gewoon bij omdat het jou en Fred Phelps gewoon zo goed uitkomt.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_35938185
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef Aarde het volgende:

[..]

inhoudelijk?

mensen die zich zo druk maken om homoseksualiteit, en zich op andermans begrafenis begeven om te propageren dat homoseksualiteit slecht is, die zijn ziek in hun hoofd. die hebben geen feeling met de samenleving, en hebben dringend behoefte aan een goede psychiater.
Je gaat wat op de persoonlijke toer. Inhoudelijk heb je niets te melden. Dat geldt ook voor deze post. Misschien dat je in onzin kunt gaan spelen?
pi_35938190
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee hoor, Jaap. Gewoon een lekkere meid van vlees en bloed.
In de White Power beweging leren kennen zeker
pi_35938194
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef robh het volgende:

[..]

Nee, dit is pure provocatie. Die link met het leger verzin jij er gewoon bij omdat het jou en Fred Phelps gewoon zo goed uitkomt.
Het staat gewoon in het artikel.
pi_35938204
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

In de White Power beweging leren kennen zeker
Nee, ze is niet eens blank.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:24:34 #77
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_35938226
Ik snap de link tussen homosexualiteit en het Amerikaanse leger niet echt. Hebben ze daar niet zo'n "don't ask, don't tell" policy?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:25:04 #78
16625 robh
pi_35938244
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Het staat gewoon in het artikel.
quote:
Niet dat de gesneuvelde militairen homoseksuelen waren, maar simpelweg uit protest tegen de Amerikaanse samenleving die volgens Phelps homoseksualiteit tolereert.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_35938262
Nog zo'n fijn voorbeeldje van de vriend van CMT:
quote:
Fred Phelps en diens Westboro Baptist Church-leden demonstreerden op Matthew's begrafenis met borden waarop stond "Matthew Shepard rot in de hel" en "AIDS doodt flikkers". Phelps vroeg ook om toestemming om een granieten monument te bouwen waarop een bronzen plaquette bevestigd moest worden met de tekst "Matthew Shepard: kwam binnen in de Hel op 12 oktober 1998, vanwege zijn verzet tegen Gods waarschuwing: Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk." (Leviticus 18:22)". Tijdens de begrafenis organiseerde een vriendin van Shepard, Romaine Patterson, een tegendemonstratie, waarbij mensen gekleed als engelen met grote vleugels voor Phelps en zijn groep gingen staan om hen zo aan het gezicht van de voorbijgangers onttrokken.
pi_35938270
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef robh het volgende:

[..]

[..]
Het feit dus dat homo's het leger in kunnen. Vandaar dat men demonstreert als er een soldaat wordt begraven.
pi_35938310
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef SCH het volgende:
Nog zo'n fijn voorbeeldje van de vriend van CMT:
[..]
In bepaalde uitspraken zit wel een kern van waarheid natuurlijk, bijvoorbeeld die uitspraak over AIDS. Het is een feit dat AIDS homo's doodt, heeft gedood en zal doden.
pi_35938314
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je gaat wat op de persoonlijke toer. Inhoudelijk heb je niets te melden. Dat geldt ook voor deze post. Misschien dat je in onzin kunt gaan spelen?
dat jij niet begrijpt dat het gewoon respectloos is en het daarom niet moet doen betekent nog niet dat dat geen argument is. jij haalt drogredenen aan, jij begint met zwartmaken van de persoon tegenover je. have fun met je puberposts jochie

zaterdag 11 maart 2006 @ 13:27:51 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35938329
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben zelf Christen (ja, zo'n fundamentalist) en ik ben hier heel erg tegen. In de bijbel staat inderdaad dat homosexualiteit een gruwel voor God is. Dus niet de homo's, maar de daad van de homo's.
Daarbij staat ook duidelijk in de bijbel: "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt."
Die persoon is dood! de familie is verdrietig, dan is het ongelofelijk ongevoelig, bot en onchristelijk om daar te gaan demonstreren.
[..]

Daar ben ik dan wel weer voor, laat ze maar zien wat ze van plan zijn te gaan doen. Overal is voorlichting over, maar niet over het feit dat een baby met 12 weken eigenlijk al helemaal af is (inclusief nageltjes).
30.000!!!!! baby's vermoord in Nederland per jaar, je maakt mij niet wijs dat dat allemaal verschrikkelijk schrijnende gevallen zijn, nee dat zijn ook de mensen die abortus gebruiken als voorbehoedsmiddel, de mensen die een abortus willen omdat ze op vakantie willen enzovoort....
idd beetje offtopic. het tweede gedeelte
pi_35938336
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In bepaalde uitspraken zit wel een kern van waarheid natuurlijk, bijvoorbeeld die uitspraak over AIDS. Het is een feit dat AIDS homo's doodt, heeft gedood en zal doden.
Fijn, om dat bij een begrafenis van een vermoord iemand zo te tonen.

Dat je daar ook maar een greintje begrip voor hebt
pi_35938353
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:27 schreef Aarde het volgende:

[..]

dat jij niet begrijpt dat het gewoon respectloos is en het daarom niet moet doen betekent nog niet dat dat geen argument is. jij haalt drogredenen aan, jij begint met zwartmaken van de persoon tegenover je. have fun met je puberposts jochie
De inhoudelijke argumenten druipen er wederom vanaf. Chapeau.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:29:09 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35938359
Tijdens de begrafenis organiseerde een vriendin van Shepard, Romaine Patterson, een tegendemonstratie, waarbij mensen gekleed als engelen met grote vleugels voor Phelps en zijn groep gingen staan om hen zo aan het gezicht van de voorbijgangers onttrokken.

zaterdag 11 maart 2006 @ 13:29:15 #87
16625 robh
pi_35938362
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Het feit dus dat homo's het leger in kunnen. Vandaar dat men demonstreert als er een soldaat wordt begraven.
Nee, óók het feit dat homo's het leger in kunnen is de clou. Dat homo's de trein in mogen, dat homo's mogen werken, mogen praten, mogen leven, mogen doen wat ze willen, dat is het probleem.

En jij vindt het normaal dat mensen hiertegen op de meest onbeschofte, onbeschaamde en onbeschaafde manier denkbaar mogen protesteren.

Je bent een smerige fundamentalist.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:29:19 #88
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_35938363
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, en het doodt ook baby's in Afrika. Maar bij hun begrafenissen zie ik Phelps nog niet staan.
pi_35938373
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Fijn, om dat bij een begrafenis van een vermoord iemand zo te tonen.

Dat je daar ook maar een greintje begrip voor hebt
nee normen en waarden zijn voor poster geen argument joh begrijp dat nou

pi_35938375
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Ja, en het doodt ook baby's in Afrika. Maar bij hun begrafenissen zie ik Phelps nog niet staan.
Hij kan niet overal tegelijk zijn natuurlijk.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:30:16 #91
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_35938393
Dat soort lui dien je echt volledig kapot te trappen...
pi_35938402
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef robh het volgende:

[..]

Nee, óók het feit dat homo's het leger in kunnen is de clou. Dat homo's de trein in mogen, dat homo's mogen werken, mogen praten, mogen leven, mogen doen wat ze willen, dat is het probleem.

En jij vindt het normaal dat mensen hiertegen op de meest onbeschofte, onbeschaamde en onbeschaafde manier denkbaar mogen protesteren.

Je bent een smerige fundamentalist.
Het gaat om begrafenissen van soldaten en het feit dat homo's het leger in kunnen. Daar zijn de protesten op gebaseerd.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:30:39 #93
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_35938405
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij kan niet overal tegelijk zijn natuurlijk.
.
pi_35938444
quote:

[..]

Kortzichtig, er zijn talloze manieren hoe je aids kan oplopen. Al die aidswezen in afrika hebben hun straf ook verdient? Sowieso is dit niet een signaal tegen aids maar een signaal tegen homo's en aids wordt hier gewoon gebruikt om "aan te kunnen tonen" hoe slecht homo's wel niet zouden zijn om nog maar te zwijgen over de manier waarop dit gebeurt.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:32:46 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35938471
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef Xebrozius het volgende:
Dat soort lui dien je echt volledig kapot te trappen...

maar ik vond die engelenactie eigenlijk sterker.
pi_35938492
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef BadBadPresident het volgende:

[..]

Kortzichtig, er zijn talloze manieren hoe je aids kan oplopen. Al die aidswezen in afrika hebben hun straf ook verdient? Sowieso is dit niet een signaal tegen aids maar een signaal tegen homo's en aids wordt hier gewoon gebruikt om "aan te kunnen tonen" hoe slecht homo's wel niet zouden zijn om nog maar te zwijgen over de manier waarop dit gebeurt.
Het feit dat AIDS zich zo enorm weet te verspreiden in Afrika ligt vooral aan de Afrikanen zelf en aan bepaalde gedachten die daar heersen.

Al schijnt ook in West Europa AIDS aan een opmars bezig te zijn.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:34:23 #97
16625 robh
pi_35938503
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef BadBadPresident het volgende:

Je hebt het tegen iemand die Mohammed B rechts inhaalt, qua denkbeelden, dat je het even weet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_35938510
Je hebt ook in Nederland fanatieke anti-homofundamentalisten. Zoals Bansheeboy en CMT. BSB doet het wat opener en CMT wat verkapter maar het komt allemala op het zelfde neer. Ze vinden homoseksualiteit verderfelijk.

Is hun goed recht verder hoor maar dat je dan zo ver gaat om dit soort wangedrag bij begrafenissen, ook bij voorbeeld bij Shepard goed te praten, dat gaat echt ver. Een jongen die wordt vermoord vanwege zijn homoseksualiteit en bij zijn begrafenis ga je staan met borden: Jij komt in de hel en God haat jou
pi_35938574
Je hebt in Nederland ook zielige mensen die voortdurend persoonlijke aanvallen plaatsen, maar intussen wel hier over lopen te janken.
pi_35938643
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd beetje offtopic. het tweede gedeelte
Jah, sorry, ik vond het zo'n stomme vergelijking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')