abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35938766
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het gaat om begrafenissen van soldaten en het feit dat homo's het leger in kunnen. Daar zijn de protesten op gebaseerd.
Dat, plus het feit dat Phelps nogal een groot bewonderaar was van het regime van Saddam Hussein en dat hij het omverwerpen daarvan als een misdaad beschouwt. Die dooie Amerikaanse soldaten hebben dus hun verdiende loon gekregen.
pi_35938789
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hebt in Nederland ook zielige mensen die voortdurend persoonlijke aanvallen plaatsen, maar intussen wel hier over lopen te janken.
Bij begrafenissen? Voorbeelden?
pi_35938812
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij begrafenissen? Voorbeelden?
Ik heb het niet over begrafenissen. Volgens mij stond dat woord ook niet in mijn post.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:45:54 #104
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35938814
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:33 schreef Monus het volgende:
Erg ziek en repectloos om begravenissen te verstoren.
idd,
Met een groep leernichten kerkdiensten van die lui verstoren en elkaar op het altaar nemen, dat lijkt me wel wat
Are you nuts??
pi_35938839
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb het niet over begrafenissen. Volgens mij stond dat woord ook niet in mijn post.
Ik dacht dat je zo hechtte aan het on-topic model. Het gaat hier om begrafenissen, daarom zijn veel users zo boos. Dat Phelps in zijn kerken gezellig anti-homodiensten organiseert, moet hij weten. Maar begrafenissen verstoren....
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:46:50 #106
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_35938841

!
pi_35938856
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:44 schreef Tazattaque het volgende:

[..]

Dat, plus het feit dat Phelps nogal een groot bewonderaar was van het regime van Saddam Hussein en dat hij het omverwerpen daarvan als een misdaad beschouwt. Die dooie Amerikaanse soldaten hebben dus hun verdiende loon gekregen.
In het artikel staat dat het vooral gaat om homo's, de naam van Saddam wordt eigenlijk niet eens genoemd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35938870
Ik vraag me wel vaak af waarom homoseksualiteit in Amerika zo'n issue is. In veel christelijke groeperingen gaat het bijna nergens anders over. Wat maakt het toch zo ontzettend belangrijk en blijkbaar bedreigend voor ze?
pi_35938871
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zo hechtte aan het on-topic model. Het gaat hier om begrafenissen, daarom zijn veel users zo boos. Dat Phelps in zijn kerken gezellig anti-homodiensten organiseert, moet hij weten. Maar begrafenissen verstoren....
Ik hecht ook waarde aan het ontopic-model. Alleen moest er even iets rechtgezet worden, omdat jij 'n post niet helemaal goed had begrepen.
pi_35938897
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me wel vaak af waarom homoseksualiteit in Amerika zo'n issue is. In veel christelijke groeperingen gaat het bijna nergens anders over. Wat maakt het toch zo ontzettend belangrijk en blijkbaar bedreigend voor ze?
Dat komt vooral door de opkomst van het homofundamentalisme, daar storen mensen zich kennelijk aan.
pi_35938904
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik hecht ook waarde aan het ontopic-model. Alleen moest er even iets rechtgezet worden, omdat jij 'n post niet helemaal goed had begrepen.
Ik heb jouw post volledig begrepen, jij keurde namelijk eerder het protest bij de begrafenis van Shepard niet af.
pi_35938918
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat komt vooral door de opkomst van het homofundamentalisme, daar storen mensen zich kennelijk aan.
Matthew Shepard was geen homofundamentalist hoor, een hele gewone jongen.
pi_35938924
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb jouw post volledig begrepen, jij keurde namelijk eerder het protest bij de begrafenis van Shepard niet af.
Je begreep men post niet helemaal en dat wilde ik even rechtzetten. Het zal nu inmiddels wel duidelijk zijn mag ik aannemen.
pi_35938929
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Matthew Shepard was geen homofundamentalist hoor, een hele gewone jongen.
Het gaat natuurlijk niet alleen over de beroofde Matthew Shepard. Jij kende hem persoonlijk?
pi_35938987
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet alleen over de beroofde Matthew Shepard. Jij kende hem persoonlijk?
Vermoord vanwege je geaardheid is het zelfde als beroofd? Wat doet het er toe of ik hem ken. Je ziet dat dat soort gelegenheden gebruikt worden om hun fanatisme te uiten. Dat heeft dus niks met homofundamentalisme te maken, wat dat dan ook moge zijn.
pi_35939057
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Vermoord vanwege je geaardheid is het zelfde als beroofd? Wat doet het er toe of ik hem ken. Je ziet dat dat soort gelegenheden gebruikt worden om hun fanatisme te uiten. Dat heeft dus niks met homofundamentalisme te maken, wat dat dan ook moge zijn.
Je praat over die jongen alsof hij wekelijks koffie bij je kwam drinken. Er was sprake van een beroving, geaardheid speelde mee bij het uitzoeken van een slachtoffer en het bepalen van de methode van beroven.

Maar het gaat dus niet alleen over Sheppard, het gaat over homofundamentalisme. Daar storen kennelijk veel mensen zich aan, want volgens jou zijn bewegingen zoals die van Phelps groeiende. Al heb je nog geen cijfers kunnen overleggen.
pi_35939096
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]

!
.

Vat het eigenlijk wel aardig samen..
pi_35939170
Ik vind eigenlijk wel ja dat AIDS een straf van god is voor homo´s en verslaafden, jammer genoeg is het niet bij homo´s en verslaafden gebleven.

CMT kom eens op MSN
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35939212
Even over de reacties omtrend AIDS doden en over het recht van Amerikaanse Gelovigen die het nodig achten om hun probleem met homo's binnen de US strijdkrachten te moeten uitdragen tijdens begravenissen.

Deze lui, die de ziekte AIDS als straf van God zien en de rust rondom een begravenis van een soldaat verstieren zijn ziek in hun kop!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35940013
Kan een homo of een AIDS patient ubeerhaubt wel in het Amerikaanse leger?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:39:46 #121
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_35940152
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze hangen alleen spandoeken op.
Op de docu die op Netwerk te zien was stonden ze ook te schreeuwen. Die motorrijders probeerde dat te overstemmen met het zingen van het volkslied. Het valt me mee dat ze nog niet een van die lieden hebben opgeruimt, als ze de begrafenis van mijn dierbare op die manier zouden verstoren gingen ze eraan, zoveel mogelijk, maar in ieder geval eentje.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_35940173
Stoere praat.
pi_35940189
Het opvallende is dat ik door veel rechtse mensen op Fok! vaak wordt aangesproken op moslims. "Hoe kun je uberhaupt met mensen praten die je met je hoofd naar beneden van een flat willen gooien" etc. Dan gaat het om een boekje dat ze in hun moskee (1-tje trouwens_ verkopen. Een uiterste discutabel geschriftje dat zeker maar voor intern gebruik en ter ondersteuning van de leer van slechts een beperkt gezelschap.

Die zefde mensen die me daar op aanpsreken hebben ineens niet zoveel moeite met christenhomo's die met dit soort God hates Fags borden staan te zwaaien.

Moet ik nou ook bang zijn voor alle christenen en aan allemaal een hekel hebben?
pi_35940243
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind eigenlijk wel ja dat AIDS een straf van god is voor homo´s en verslaafden, jammer genoeg is het niet bij homo´s en verslaafden gebleven.

CMT kom eens op MSN
Oh werkelijk?

Dus jij denkt dat mensen die ziek worden door het HIV virus , gestaft worden door God.

En eh, telt dat ook voor de miljoenen mensen die elk jaar sterven aan malaria, kanker enz.

Die worden allemaal gestraft door god.

Of werkt het alleen bij bepaalde ziektes, zo van

Dat god een lijstje heeft

Mensen die sterven aan kanker, is de natuur, daar heb ik als god niets mee te maken.

Maar eh hiv ja daar ga ik als god persoonlijk voor zorgen dat “slechte” mensen dat krijgen.

Mmm , ja overtuigend hoor.
pi_35940292
Homo´s (die alles los en vast neuken) en verslaafden lopen wel een iets groter risico om AIDS op te lopen en het is bovendien iets dat je kan voorkomen.

Het jammere alleen is dat er teveel homo´s zijn die niet weten wat ze willen, zodat ook onschuldige mensen geinfecteerd worden
pi_35940322
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo´s (die alles los en vast neuken) en verslaafden lopen wel een iets groter risico om AIDS op te lopen en het is bovendien iets dat je kan voorkomen.
Hetero's toch ook? Maar goed, wat een onzindiscussie.
pi_35940337
Zijn er nog meer irrelevante vergelijkingen, Jojo_ut_Grun?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:49:19 #128
121830 Kadesh
pi_35940357
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij overleden homo's mag er best een spandoek worden opgehangen door mensen die het maar niets vinden dat er homo's het leger in gaan.

Ik snap de heisa niet zo.
Lezen:
quote:
[Niet dat de gesneuvelde militairen homoseksuelen waren, maar simpelweg uit protest tegen de Amerikaanse samenleving die volgens Phelps homoseksualiteit tolereert.
pi_35940362
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Hetero's toch ook? Maar goed, wat een onzindiscussie.
Hetro´s niet (of zo zou het in elk geval niet moeten zijn)
pi_35940371
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hetro´s niet (of zo zou het in elk geval niet moeten zijn)
Die neuken minder?
pi_35940408
Nee, door heterocontacten loop je minder risico.

Alleen doordat er homo´s zijn die zich niet aan de regels houden, wordt het ook verspreidt onder hetro´s
pi_35940447
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, door heterocontacten loop je minder risico.

Alleen doordat er homo´s zijn die zich niet aan de regels houden, wordt het ook verspreidt onder hetro´s
OMG - is dit serieus bedoeld?
pi_35940455
JA
pi_35940464
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zijn er nog meer irrelevante vergelijkingen, Jojo_ut_Grun?
Nou als iemand zegt dat aids een straf van god is, zegt hij eigelijk dat iedereen die ziek word.. gestraft word door god, of het nou kanker, aids of malaria is

dat vind ik nogal wat

snap je ?

is dus helemaal niet irrelevant. dus

het ging mij er om , om duidelijk te maken hoe raar die gedachte is
pi_35940471
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
JA
Misschien moet de overheid nog meer aan voorlichting doen of hoor jij bij een groep die echt moeilijk te bereiken is.
pi_35940496
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:49 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Lezen:
[..]
Dat komt dus omdat het leger die lui toelaat.
pi_35940499
Verlicht mij eens
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:55:41 #138
121830 Kadesh
pi_35940515
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stoere praat.
Try me.
pi_35940527
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou als iemand zegt dat aids een straf van god is, zegt hij eigelijk dat iedereen die ziek word.. gestraft word door god, of het nou kanker, aids of malaria is

dat vind ik nogal wat

snap je ?

is dus helemaal niet irrelevant. dus

het ging mij er om , om duidelijk te maken hoe raar die gedachte is
AIDS is niet te vergelijken met een ziekte die jij aanhaalt
pi_35940545
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verlicht mij eens
http://safesex.nl/
pi_35940586
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

AIDS is niet te vergelijken met een ziekte die jij aanhaalt
hoezo niet?, ziek is ziek

een baby die met het hiv virus word geboren en daar aan dood gaat , vind ik net zo erg als een kind dat dood gaat aan malaria
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:59:54 #142
121830 Kadesh
pi_35940604
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat komt dus omdat het leger die lui toelaat.
Niet alleen het leger, maar simpelweg uit protest tegen de Amerikaanse samenleving die volgens Phelps homoseksualiteit tolereert. Maar stel ik kom op de begrafenis van jou vriendin allerlei onsmakelijke dingen over haar roepen omdat ik tegen een bepaald regerings beleid ben, hoe zou jij daar dan op reageren?
pi_35940627
Daarom moet je homo´s en verslaafden ook verbieden om kinderen te krijgen, je kan zo de kans op kinderen die geboren worden met AIDS een stuk verkleinen
pi_35940629
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:59 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Niet alleen het leger, maar simpelweg uit protest tegen de Amerikaanse samenleving die volgens Phelps homoseksualiteit tolereert. Maar stel ik kom op de begrafenis van jou vriendin allerlei onsmakelijke dingen over haar roepen omdat ik tegen een bepaald regerings beleid ben, hoe zou jij daar dan op reageren?
Het gaat wel vooral om het leger.

Nu wordt er alweer eentje persoonlijk.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:01:50 #145
121830 Kadesh
pi_35940659
-edit-
pi_35940686
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom moet je homo´s en verslaafden ook verbieden om kinderen te krijgen, je kan zo de kans op kinderen die geboren worden met AIDS een stuk verkleinen
de feiten zijn dat we de meeste mensen met aids , hetero's zijn

en dat de meeste kinderen die geboren worden met hiv, kinderen zijn van heteros'

ik heb het nu over afrika

in het westen is aids helemaal niet zo''n groot probleem
pi_35940700
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het gaat wel vooral om het leger.

Nu wordt er alweer eentje persoonlijk.
Hij legt jou gewoon een mogelijkheid voor. Ga er vooral niet op in
pi_35940731
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

hoezo niet?, ziek is ziek

een baby die met het hiv virus word geboren en daar aan dood gaat , vind ik net zo erg als een kind dat dood gaat aan malaria
Dus hoofdpijn en tyfus is ook hetzelfde? Erg simpel.
pi_35940734
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij legt jou gewoon een mogelijkheid voor. Ga er vooral niet op in
Hij wordt persoonlijk. Iets waar jij ook niet vies van bent.
pi_35940745
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij wordt persoonlijk. Iets waar jij ook niet vies van bent.
Nee, hij stelt je een vraag. Geef eens antwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')