abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35942080
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Domme persoonlijke aanval. Je slaat, zoals altijd, de plank finaal mis.
Reageer eens op die vraag over de begrafenis van een nazi.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:03:23 #227
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942092
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Domme persoonlijke aanval. Je slaat, zoals altijd, de plank finaal mis.
vertel mij wat er mis is.

jij zegt freedom of speech, ik zeg orde verstoring. als ik het in een andere situatie plaats, met andere soort mensen, onthou jij je van commentaar...

zeg gewoon, net zoals ik de vorige keer al zei, dat je gewoon je afkeer bekent in plaats van het in een onzinnig politiek ononderbouwd sausje te gieten...
put
your
clothes
on!
pi_35942105
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

vertel mij wat er mis is.

jij zegt freedom of speech, ik zeg orde verstoring. als ik het in een andere situatie plaats, met andere soort mensen, onthou jij je van commentaar...

zeg gewoon, net zoals ik de vorige keer al zei, dat je gewoon je afkeer bekent in plaats van het in een onzinnig politiek ononderbouwd sausje te gieten...
Het is een domme persoonlijke aanval. Als je dat zelf niet inziet, dan weet ik het ook niet meer. Misschien is het tijd voor wat valium?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35942108
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bron, en verder boeit niemand Afrika iets
lees deze site maar: http://www.data.org/whyafrica/issueaids.php
pi_35942121
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Reageer eens op die vraag over de begrafenis van een nazi.
Ik zou er niet zo'n problemen mee hebben. Het is ook niet relevant trouwens. Nu weer ontopic.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:04:52 #231
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942137
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is een domme persoonlijke aanval. Als je dat zelf niet inziet, dan weet ik het ook niet meer. Misschien is het tijd voor wat valium?
misschien tijd voor paddo's voor jou, werkt geestverruimend.
put
your
clothes
on!
pi_35942154
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef Jerruh het volgende:

[..]

misschien tijd voor paddo's voor jou, werkt geestverruimend.
Misschien tijd om de keuze te maken tussen inhoudelijk reageren of opzouten?
pi_35942183
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zou er niet zo'n problemen mee hebben. Het is ook niet relevant trouwens. Nu weer ontopic.
En op de begrafenis van een familielid, mensen met een spandoek: God haat de familie van CMT?

Nee, dat is niet persoonlijk. Althans: jij keurt het goed als mensen met dergelijke spandoeken op mijn begrafenissen te verschijnen dus heb dan ook de gore moed om op dit soort voorbeelden in te gaan.

Je hebt ook nog niet uitgelegd waar je homohaat vandaan komt.
pi_35942193
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Moet jij zeggen
pi_35942204
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alles waar hij het niet mee eens is.. doet hij simpel af als irrelevant. Tja. zo lust ik er nog wel een paar.
pi_35942207
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:06 schreef SCH het volgende:

[..]

En op de begrafenis van een familielid, mensen met een spandoek: God haat de familie van CMT?

Nee, dat is niet persoonlijk. Althans: jij keurt het goed als mensen met dergelijke spandoeken op mijn begrafenissen te verschijnen dus heb dan ook de gore moed om op dit soort voorbeelden in te gaan.

Je hebt ook nog niet uitgelegd waar je homohaat vandaan komt.
Nee, ik zou daar niet wakker van liggen. Waarom al deze persoonlijke zaken? Allemaal irrelevant voor deze discussie.

We wachten nog steeds op jouw cijfers, inmiddels al betwist door HiZ.
pi_35942239
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Moet jij zeggen
Jij in elk geval niet. Voor jou geldt hetzelfde als voor dat opgefokte figuur.
pi_35942242
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, ik zou daar niet wakker van liggen. Waarom al deze persoonlijke zaken? Allemaal irrelevant voor deze discussie.

je bent een saaie relkloon cherrymoon
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_35942250
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Alles waar hij het niet mee eens is.. doet hij simpel af als irrelevant. Tja. zo lust ik er nog wel een paar.
Persoonlijke zaken zijn gewoon niet relevant in deze discussie. Wat begrijp je daar niet aan?
pi_35942274
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

lees deze site maar: http://www.data.org/whyafrica/issueaids.php
Ja ik wil graag weten hoeveel % van de AIDS of HIV besmette Amerikanen hetro is zonder een drugsverleden

Dat is ontopic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35942278
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nou nee hoor, ik zou niet ineens HiZ in mijn kamp trekken als ik jou was. HiZ stelt hoogstens vast dat Phelps heel extreem is, en dat ben ik met hem eens. Maar HiZ weet ook wel wat zelfs leden van het Ameriakaanse hooggerechtshof zeggen, en wat die van de scheiding van kerk en staat vinden.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:12:29 #242
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942317
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Persoonlijke zaken zijn gewoon niet relevant in deze discussie. Wat begrijp je daar niet aan?
waarom niet? misschien omdat je dan gedwongen word om het echt vanuit een bepaald oogpunt te bekijken en dat is iets wat jij simpelweg niet KAN? als we hetvoorbeeld van jouw familielid pakt, weet ik zeker dat je het simpelweg KUT vind als ze gaan rellen op een begrafenis. Nu laat je alleen maar zien dat je het cool vind omdat het bij homos gebeurt, simpel CMT.

je laat je kennen door je van enige vorm van onderbouwing te onderhouden en je sterk getinte afkeer van bepaalde mensen te uiten. en DAT, CMT, is nou tres zielig. en nietalleen zielig, vooral dom, goedkoop, simpel en de strontkar niet waardig.
put
your
clothes
on!
pi_35942325
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef Aarde het volgende:

[..]

je bent een saaie relkloon cherrymoon
Ja, ik ben een kloon. No shit, Sherlock.
pi_35942328
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

oh.. nou jij speelt anders steeds behoorlijk op de man
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom zout jij niet op, immers jij reageert niet inhoudelijk, onderbouwt je stellingen niet.

Komt alleen met ophitsende taal en persoonlijke beledigingen.

Jammer
pi_35942344
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou nee hoor, ik zou niet ineens HiZ in mijn kamp trekken als ik jou was. HiZ stelt hoogstens vast dat Phelps heel extreem is, en dat ben ik met hem eens. Maar HiZ weet ook wel wat zelfs leden van het Ameriakaanse hooggerechtshof zeggen, en wat die van de scheiding van kerk en staat vinden.
Ik betrek HiZ helemaal niet in mijn kamp. Hij/zij betwist jouw uitspraken. Jij komt maar niet met cijfers...
pi_35942349
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

waarom niet? misschien omdat je dan gedwongen word om het echt vanuit een bepaald oogpunt te bekijken en dat is iets wat jij simpelweg niet KAN? als we hetvoorbeeld van jouw familielid pakt, weet ik zeker dat je het simpelweg KUT vind als ze gaan rellen op een begrafenis. Nu laat je alleen maar zien dat je het cool vind omdat het bij homos gebeurt, simpel CMT.

je laat je kennen door je van enige vorm van onderbouwing te onderhouden en je sterk getinte afkeer van bepaalde mensen te uiten. en DAT, CMT, is nou tres zielig. en nietalleen zielig, vooral dom, goedkoop, simpel en de strontkar niet waardig.
pi_35942358
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oh.. nou jij speelt anders steeds behoorlijk op de man
[..]

Waarom zout jij niet op, immers jij reageert niet inhoudelijk, onderbouwt je stellingen niet.

Komt alleen met ophitsende taal en persoonlijke beledigingen.

Jammer
Ik speel helemaal niet op de man.
pi_35942377
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Omdat het gewoon niet relevant is. Daarnaast heb ik al andere dingen gepost waarmee hetgeen wat jij aan het insinueren bent al onderuitgehaald is.
pi_35942401
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja ik wil graag weten hoeveel % van de AIDS of HIV besmette Amerikanen hetro is zonder een drugsverleden

Dat is ontopic
Jij snapt echt het verband niet he. Denk je dat er in Afrika heel veel meer homos zijn dan in het westen of zo?

Het verband is dat diegene die aids als straf van god zien( en dat ben jij dus, dat heb je eerder gezegd namelijk) , voorbij gaan aan het feit dat het merendeel van mensen met hiv en aids hetero’s zijn.
pi_35942409
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Vooralsnog is het leidende principe in het SC Stare Juris, en laat het SC óók met conservatieve benoemingen niet gebruiken voor een conservatieve revolution.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')