Bron: www.nu.nlquote:MILAAN - Een protest van antiglobalisten in de Italiaanse stad Milaan is zaterdag op geweld uitgelopen. Zo'n driehonderd linkse demonstranten zetten auto's en een gebouw in brand vlak bij een van de drukste winkelstraten van de modestad. De betogers protesteerden tegen een verkiezingsbetoging van een extreemrechtse groepering.
Negen politieagenten die de linkse demonstranten uit elkaar probeerden te drijven raakten gewond toen er een zelfgemaakte bom ontplofte. Meer dan 42 betogers zijn aangehouden.
Nou mijn mening is dus , dat je niet alleen nieuws moet dumpen. Maar er ook een mening bij moet zeggen zodat we er over kunnen discussiëren.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat je gewoon met scherp moet schieten op dit gajes. Jij hebt geen mening zo te zien.
Heb je ook nog een mening die wel ter zake doet?quote:Op zondag 12 maart 2006 10:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou mijn mening is dus , dat je niet alleen nieuws moet dumpen. Maar er ook een mening bij moet zeggen zodat we er over kunnen discussiëren.
Snap je wel
Nou als je al wat langer op fok zou mee gaan, dan weet je dat nieuwsdumps niet op prijs worden gesteld. Tenzij je er een mening of stelling bijzet. Dat heb ik niet verzonnen, maar is officiële fok policy. En dat doet er dus toe. Snap je ?quote:Op zondag 12 maart 2006 10:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je ook nog een mening die wel ter zake doet?
Heb je een mening over het onderwerp of ga je ergens anders spelen?quote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou als je al wat langer op fok zou mee gaan, dan weet je dat nieuwsdumps niet op prijs worden gesteld. Tenzij je er een mening of stelling bijzet. Dat heb ik niet verzonnen, maar is officiële fok policy. En dat doet er dus toe. Snap je ?
jij wilt mij niet begrijpenquote:Op zondag 12 maart 2006 10:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Reageer gewoon even ontopic of reageer niet. Wat begrijp je daar niet aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |