abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35942411
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik speel helemaal niet op de man.
Dan ben ik geen homo meer zeker

www.godlovesfags.com
pi_35942421
Heb je inhoudelijk wat te melden? Waar blijven je cijfers?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35942422
quote:

[..]

Ik speel helemaal niet op de man.
oh, daarom reageert iedereen ook zo leuk op jou. Ja ik zie je punt.
pi_35942431
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik betrek HiZ helemaal niet in mijn kamp. Hij/zij betwist jouw uitspraken. Jij komt maar niet met cijfers...
Als ik jou was zou ik me ook niet gemakkelijk voelen bij het idee in hetzelfde kamp te zitten als ik. Waarschijnlijk net zo ongemakkelijk als ik mij nu voel bij het idee bij jou in een kamp te zitten.
pi_35942441
Het is schandalig en peteroliedom wat die freaks doen. Blij zijn dat soldaten omkomen omdat je tegen homoseksualiteit in de samenleving bent. Als het niet zo ontzettend triest was zou je erom lachen.

Ik ben bang dat je dit alleen niet kunt verbieden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_35942454
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Jij snapt echt het verband niet he. Denk je dat er in Afrika heel veel meer homos zijn dan in het westen of zo?

Het verband is dat diegene die aids als straf van god zien( en dat ben jij dus, dat heb je eerder gezegd namelijk) , voorbij gaan aan het feit dat het merendeel van mensen met hiv en aids hetero’s zijn.
Niet in de VS en de dominee heeft het niet over Afrika
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35942478
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oh, daarom reageert iedereen ook zo leuk op jou. Ja ik zie je punt.
Dat komt meer omdat sommige mensen hun Valium-pillen niet hebben ingenomen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35942494
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik me ook niet gemakkelijk voelen bij het idee in hetzelfde kamp te zitten als ik. Waarschijnlijk net zo ongemakkelijk als ik mij nu voel bij het idee bij jou in een kamp te zitten.
Ik zit helemaal niet in hetzelfde kamp als jou. Ik snap niet waar jij en SCH die onzin vandaan halen. Vanwaar die "kamp"-obsessie?
pi_35942507
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet in de VS en de dominee heeft het niet over Afrika
Oh aids is alleen een straf van god in de vs.. In afrika hebben ze weer een andere god zeker.

Hij heeft het over aids in het algemeen volgens mij, ik heb nergens gelezen dat hij de nuancering maakt dat aids een straf is voor homos alleen in de vs.
pi_35942521
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat komt meer omdat sommige mensen hun Valium-pillen niet hebben ingenomen.
Nou neem dan even je medicatie en kom dan terug. Ik wacht wel ff.
pi_35942556
Ik had het meer over wat andere personen.
pi_35942567
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou neem dan even je medicatie en kom dan terug. Ik wacht wel ff.
pi_35942575
Het sujet hierboven bijvoorbeeld.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:24:27 #264
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942577
quote:

[..]

Omdat het gewoon niet relevant is. Daarnaast heb ik al andere dingen gepost waarmee hetgeen wat jij aan het insinueren bent al onderuitgehaald is.
jij hebt mij overtuigd noch uberhaupt me aan het denken gezegd

irrelevant, zoek het eens op in hetwoordenboek.... je past het ehr en der toe zonder dat het zijn volledige betekenis kan afdragen
put
your
clothes
on!
pi_35942586
Heeft nog nooit iemand besloten om die Phelps gewoon om te leggen? CIA ofzo?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:26:12 #266
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942618
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had het meer over wat andere personen.
.

neem jij even een overdosis, dan praten we wel verder.
put
your
clothes
on!
pi_35942628
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:24 schreef Repeat het volgende:
Dan staat er wel weer een nieuwe op, het stikt van die types daar.
pi_35942648
quote:
www.patriotguards.org
pi_35942651
quote:
ach .. we moeten blij zijn met zulke typjes

ze zijn zelf hun grootste vijand en maken eigenlijk alleen maar antireclame voor hun belachelijke standpunten.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:27:36 #270
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35942653
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Persoonlijke zaken zijn gewoon niet relevant in deze discussie. Wat begrijp je daar niet aan?
Ik snap jouw redenering hierin niet helemaal. Als iemand naar je visie vraagt in de vorm van "hoe zou jij het vinden als.." dan wil je niet reageren omdat dat te persoonlijk is? Dat is toch juist het hele punt van een forum? In een discussie geef je jouw visie op bepaalde zaken, vanuit jouw perspectief. Dat heeft niks met "te persoonlijk" te maken, integendeel juist.

OT: Ik word echt misselijk van die demonstrerende figuren. Op het nieuws zag je ook nog even een echtgenote van een overleden soldaat proberen om de demonstranten over te halen om weg te gaan maar die kreeg de volle laag Echt ziek.
pi_35942660
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Wanneer komen de cijfers?
pi_35942682
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:27 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ik snap jouw redenering hierin niet helemaal. Als iemand naar je visie vraagt in de vorm van "hoe zou jij het vinden als.." dan wil je niet reageren omdat dat te persoonlijk is? Dat is toch juist het hele punt van een forum? In een discussie geef je jouw visie op bepaalde zaken, vanuit jouw perspectief. Dat heeft niks met "te persoonlijk" te maken, integendeel juist.

OT: Ik word echt misselijk van die demonstrerende figuren. Op het nieuws zag je ook nog even een echtgenote van een overleden soldaat proberen om de demonstranten over te halen om weg te gaan maar die kreeg de volle laag Echt ziek.
Het is gewoon niet relevant, aangezien het hier niets mee te maken heeft. Daarnaast is er allang op geantwoord hoor.
pi_35942691
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

jij hebt mij overtuigd noch uberhaupt me aan het denken gezegd

irrelevant, zoek het eens op in hetwoordenboek.... je past het ehr en der toe zonder dat het zijn volledige betekenis kan afdragen
Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk spellen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:29:29 #274
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_35942696
Welkom in het land van de onbegrensde moeilijkheden

Echt niet te geloven wat mensen in hun hoofd halen. En dan nog uit het oogpunt van religie ook
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_35942700
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef SCH het volgende:

[..]

En dat bedoelde ik dus, je afkeer van generalisatie heeft weer eens een storing. De phelps staan er nu toch ook alleen? Het is niet alsof ze er met honderden staan of met de openlijke steun van een aanzienlijk deel van de bevolking..
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:30:40 #276
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942727
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

mijn zinnen zijn met spelfouten nog van hogere diepere en inhoudelijkere kwaliteit dan die pannekoeken van jou, dwaas!
put
your
clothes
on!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:30:56 #277
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35942735
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is gewoon niet relevant, aangezien het hier niets mee te maken heeft.
Dat ben ik niet met je eens. Het is heel goed om jezelf af te vragen hoe je het zou vinden als zoiets jezelf zou overkomen, voordat je ergens een oordeel over velt.
pi_35942738
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:27 schreef BUG80 het volgende:

Op het nieuws zag je ook nog even een echtgenote van een overleden soldaat proberen om de demonstranten over te halen om weg te gaan maar die kreeg de volle laag Echt ziek.
om te janken, zo triest en respectloos is het
pi_35942747
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mijn zinnen zijn met spelfouten nog van hogere diepere en inhoudelijkere kwaliteit dan die pannekoeken van jou, dwaas!
Nee hoor. Het aantal spelfouten in één zin komt ongeveer overeen met je IQ.
pi_35942756
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Het is heel goed om jezelf af te vragen hoe je het zou vinden als zoiets jezelf zou overkomen, voordat je ergens een oordeel over velt.
Daar is het antwoord allang op gegeven. Het is ook totaal niet relevant in deze.
pi_35942761
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:29 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En dat bedoelde ik dus, je afkeer van generalisatie heeft weer eens een storing. De phelps staan er nu toch ook alleen? Het is niet alsof ze er met honderden staan of met de openlijke steun van een aanzienlijk deel van de bevolking..
Naar wat ik er van weet is die achterban heel groot. Los van het feit of mensen er ook gaan staan.
pi_35942790
Waar haal je dat dan vandaan? Heb je cijfers?
pi_35942802
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
pi_35942808
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Naar wat ik er van weet is die achterban heel groot. Los van het feit of mensen er ook gaan staan.
Dat is dus niet wat ik lees. Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken over de problemen die sommige Amerikanen met homo's hebben, je grote vriendjes de moslims vormen een veel grotere bedreiging voor jouw manier van leven.
pi_35942816
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=god+hates+fags&meta=
pi_35942818
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk te discussiëren en je standpunten behoorlijk te onderbouwen.

Dan mag je van mij best nog wel eens een spelfout maken, inhoud gaat voor de vorm.
pi_35942822
Hebben de Amerika rukkers zich al gemeld in dit topic btw?
pi_35942836
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt dus geen cijfers en kletst zoals altijd weer uit je nek?
pi_35942837
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat is dus niet wat ik lees. Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken over de problemen die sommige Amerikanen met homo's hebben, je grote vriendjes de moslims vormen een veel grotere bedreiging voor jou manier van leven.
Dat vind ik dus een stereotype opmerking. Ging het maar om sommige Amerikanen.
pi_35942847
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk te discussiëren en je standpunten behoorlijk te onderbouwen.

Dan mag je van mij best nog wel eens een spelfout maken, inhoud gaat voor de vorm.
Heel veel spelfouten staat gewoon heel dom. Het past ook wel bij Jerruh dus.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:35:02 #291
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35942852
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee hoor. Het aantal spelfouten in één zin komt ongeveer overeen met je IQ.
ik ben dus hoogbegaafd. klopt.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:35:59 #292
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35942876
quote:
By a margin of 57-33 percent Americans say same-sex relationships are “against God’s will.”
Bron

Schokkend.
pi_35942882
quote:
Waar blijven nu de concrete cijfers? Of heb je ze niet? Dat mag je eerlijk toegeven hoor.
pi_35942891
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:35 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik ben dus hoogbegaafd. klopt.
Je bent vooral heel erg dom eigenlijk. Een zin bevat doorgaans zo'n 10 woorden.
pi_35942917
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:35 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Bron

Schokkend.
Moet je voor de grap eens de cijfers uit de rest van de wereld naast leggen...
pi_35942936
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

VS-bashen is toch veel leuker?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:40:37 #297
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35942998
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja het zal inderdaad op andere plekken niet veel beter zijn. Misschien in Nederland ook zelfs.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:42:21 #298
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35943043
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je bent vooral heel erg dom eigenlijk. Een zin bevat doorgaans zo'n 10 woorden.
ik ben dom omdat een zin doorgaans tien woorden bevat.
enge mensen mogen andermans begrafenis verstoren met lawaai en spandoeken

ik snap jouw retoriek niet.

en om even jouw tegendeel te spreken:

je zuigt, oogklepfanaat.

zie, drie woorden in een zin die de spijker op zijn kop slaan.
put
your
clothes
on!
pi_35943180
Jij begrijpt het echt niet, he?
pi_35943248
Hoe ben je nou zo'n homohater geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')