abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:45:19 #101
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35803606
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
VNU neemt Tweakers over

Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
Nogmaals aangepast... maar schijnbaar is mijn eerdere reaktie dus fout gegaan. Alsnog hersteld.
pi_35803757
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
VNU neemt Tweakers over

Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:52:44 #103
89730 Drugshond
pi_35803826
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef Godslasteraar het volgende:
doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?
19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)
pi_35805733
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)
btw valt onder het landelijk bestuur daar rekenen we volgend jaar wel mee af, en met een beetje mazzel al eerder

Ik ga maar eens op Frans Postma stemmen, heeft ie er in ieder geval één twee

[ Bericht 6% gewijzigd door Godslasteraar op 07-03-2006 12:59:58 ]
pi_35906606
De uitspraak in de Hofstadgroep-zaak

Waarom is dit topic gesloten en blijft een later topic open???
pi_35906738
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:

Denk vanwege het feit dat het latere topic meer reply's had op het moment van sluiten. Maar dan moet je even wachten op Drugshond.

Je doorbreekt trouwens wreed dit stilte in de FB SCH, t was zo lekker rustig hier.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:18:33 #107
89730 Drugshond
pi_35907003
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:

Goeie vraag, niet helemaal de procedure. of toch wel ?!
  • Het andere topic bevatte al een lopende discussie.
  • En er was een TR dat deze dicht kon (na 1 reaktie).

Eigenlijk had ik alles beter kunnen mergen in dit topic. Maar de FA's zien me al aankomen. Om 2 topics te mergen waarbij 1 topic 1 reaktie bevat. Maar goed je OP staat nu ook in het andere topic (ff handmatig gemerged).

Beetje een vreemde situatie (moet ik toegeven).
  • pi_35907799
    Geeft niet hoor maar nooit topics van SCH sluiten he
      zaterdag 11 maart 2006 @ 10:05:01 #109
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35934014
    Kan deze foto van mij uit de topic worden verwijderd?
    Studenten Vereniging Minerva wederom in het nieuws.
    pi_35934152
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 10:05 schreef Monus het volgende:
    Kan deze foto van mij uit de topic worden verwijderd?
    Studenten Vereniging Minerva wederom in het nieuws.
    Foto is weg
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      zaterdag 11 maart 2006 @ 10:31:11 #111
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35934266
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 10:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Foto is weg
    Bedankt.
    pi_35938213
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_35938239
    Haha, eerst post je de meest grove beweringen en meteen huilen als er iets tegen jou wordt gezegd

Huilie
    pi_35938254
    Ik post gewoon inhoudelijk en geef mijn mening. Jij gaat op de persoonlijke toer.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26:08 #115
    16625 robh
    Lucas & Gea Review Crew ©
    pi_35938276
    Wat een flikkerstreek, CMT

tevens tvp
    Martin Drent, onze profeet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_35938284
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik post gewoon inhoudelijk en geef mijn mening. Jij gaat op de persoonlijke toer.
    Flikker op joh
    pi_35938338
    Je bent uitgeluld.
    pi_35938451
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Je bent uitgeluld.
    Ja lijkt me wel. Tegen fanatieke homohaters heb ik verder niks te melden.
    pi_35938538
    Ok, dat onderlinge geouwe******hoer doe je maar ergens anders van af nu. Ik zal even bekijken wat er is.
    pi_35938609
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja lijkt me wel. Tegen fanatieke homohaters heb ik verder niks te melden.
    Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?
    pi_35938659
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?
    wat zei ik nou, ik ben aan het inlezen CMT!

Doe hem maar bellen ofzo.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 13:43:20 #122
    16625 robh
    Lucas & Gea Review Crew ©
    pi_35938745
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

wat zei ik nou, ik ben aan het inlezen CMT!

Doe hem maar bellen ofzo.
    CMT proeft even de verrijking van de door hem zo gewaarde "freedom of speech". Ik zou er niets aan doen.......
    Martin Drent, onze profeet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_35939130
    Ok,

CMT als ik de volgende post
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef SCH het volgende:

[..]

[afbeelding]
    moet vergelijken met deze:
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij duikt als homofundamentalist ook weer op in dit soort topics. Ik zie het probleem niet zo.
    Moet ik SCH gelijk geven, als je zelf begint met een persoonlijke aanval kan je een stoot onder de gordel terug verwachten, it's all in the game.
    pi_35939145
    Dat was een reactie op zijn post gericht aan mij, op persoonlijke wijze.

Maar dat mag dus wel?
    pi_35939182
    Als racisme op Fok! niet mag, mag openlijke homohaat dan eigenlijk wel?
    pi_35939209
    Het zeuren om een ban mag in elk geval niet.
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:24 schreef SCH het volgende:

Huilie
    pi_35939231
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Het zeuren om een ban mag in elk geval niet.
    [..]
    Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.
    pi_35939369
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
    pi_35939420
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.
    pi_35939437
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
    Homo's zijn dus vies en voos? Dat impliceer je nu namelijk.
    pi_35939486
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.
    Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?

Als er een uiterst dubieus reageerd ben jij het wel!
    pi_35939544
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.
    pi_35939594
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?

Als er een uiterst dubieus reageerdt ben jij het wel!
    Waar zie je de term huilie staan?
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:59 schreef SCH het volgende:
    Als racisme op Fok! niet mag, mag openlijke homohaat dan eigenlijk wel?
    pi_35939662
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar zie je de term huilie staan?
    [..]
    [NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.

Ben ik nou blind ofzo...???
    pi_35939680
    En dat jij jezelf openbaart als overtuigde homohater vind ik niet echt onbewezen.
    pi_35939755
    Ik discussieer, ik geef mijn mening. Dat jij het er niet mee eens bent is wat anders, maar het zijn zeker geen persoonlijke aanvallen. Hoogstens post waar je het niet mee eens bent en ook niet mee eens hoeft te zijn.
    pi_35939776
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

[NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.

Ben ik nou blind ofzo...???
    Het zeuren om een ban was een reactie op zijn post over racisme en homohaat.

Zijn quote was gewoon een toevoeging die daar los van staat. Hoogstens dat het gehuil is om een ban.
    pi_35939840
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik discussieer, ik geef mijn mening. Dat jij het er niet mee eens bent is wat anders, maar het zijn zeker geen persoonlijke aanvallen. Hoogstens post waar je het niet mee eens bent en ook niet mee eens hoeft te zijn.
    Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.
    pi_35939951
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.
    Oh dat huilie zei ik omdat als ik in FB reageer altijd meteen door types als CMT voor huilie wordt uitgemaakt. Misschien niet zo verstandig om met dezelfde middelen te reageren.
    pi_35940004
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.
    Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.
    pi_35940061
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.
    Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.
    pi_35940089
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.
    Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
    pi_35940132
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
    Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.
    pi_35940145
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het zeuren om een ban mag trouwens ook niet volgens de Fok!-policy.
    pi_35940193
    Smeken om een ban is inderdaad voor huilies SCH
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_35940216
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Smeken om een ban is inderdaad voor huilies SCH
    Waar doe ik dat?
    pi_35940226
    Tot tweemaal toe in dit topic.
    pi_35940252
    Oh, waarom zijn die posts gedelete dan
    pi_35940291
    Ze staan er nog steeds. Eentje heb ik in elk geval nog gezien.
    pi_35940338
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ze staan er nog steeds. Eentje heb ik in elk geval nog gezien.
    Oh, help even. Ik lees nergens: Mag CMT aub geband worden, maar het licht valt hier ook een beetje gek op de computer en ik heb net heerlijke homoseksuele ruige seks gehad en dan doen mijn ogen het wat minder
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')