Nogmaals aangepast... maar schijnbaar is mijn eerdere reaktie dus fout gegaan. Alsnog hersteld.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
VNU neemt Tweakers over
Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
VNU neemt Tweakers over
Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef Godslasteraar het volgende:
doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?
![]()
btw valt onder het landelijk bestuurquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)
Denk vanwege het feit dat het latere topic meer reply's had op het moment van sluiten. Maar dan moet je even wachten op Drugshond.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
De uitspraak in de Hofstadgroep-zaak
Waarom is dit topic gesloten en blijft een later topic open???
Goeie vraag, niet helemaal de procedure. of toch wel ?!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
De uitspraak in de Hofstadgroep-zaak
Waarom is dit topic gesloten en blijft een later topic open???
Foto is wegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:05 schreef Monus het volgende:
Kan deze foto van mij uit de topic worden verwijderd?
Studenten Vereniging Minerva wederom in het nieuws.
Flikker op johquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik post gewoon inhoudelijk en geef mijn mening. Jij gaat op de persoonlijke toer.
Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Tegen fanatieke homohaters heb ik verder niks te melden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?
CMT proeft even de verrijking van de door hem zo gewaarde "freedom of speech". Ik zou er niets aan doen.......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wat zei ik nou, ik ben aan het inlezen CMT!
Doe hem maar bellen ofzo.
moet vergelijken met deze:quote:
Moet ik SCH gelijk geven, als je zelf begint met een persoonlijke aanval kan je een stoot onder de gordel terug verwachten, it's all in the game.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij duikt als homofundamentalist ook weer op in dit soort topics. Ik zie het probleem niet zo.
quote:
Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zeuren om een ban mag in elk geval niet.![]()
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.
Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.
Homo's zijn dus vies en voos? Dat impliceer je nu namelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.
Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
Waar zie je de term huilie staan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?
Als er een uiterst dubieus reageerdt ben jij het wel!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:59 schreef SCH het volgende:
Als racisme op Fok! niet mag, mag openlijke homohaat dan eigenlijk wel?
[NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar zie je de term huilie staan?
[..]
Het zeuren om een ban was een reactie op zijn post over racisme en homohaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.
Ben ik nou blind ofzo...???
Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik discussieer, ik geef mijn mening. Dat jij het er niet mee eens bent is wat anders, maar het zijn zeker geen persoonlijke aanvallen. Hoogstens post waar je het niet mee eens bent en ook niet mee eens hoeft te zijn.
Oh dat huilie zei ik omdat als ik in FB reageer altijd meteen door types als CMT voor huilie wordt uitgemaakt. Misschien niet zo verstandig om met dezelfde middelen te reageren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.
Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.
Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.
Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.
Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.
Het zeuren om een ban mag trouwens ook niet volgens de Fok!-policy.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
Waar doe ik dat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Smeken om een ban is inderdaad voor huilies SCH
Oh, help even. Ik lees nergens: Mag CMT aub geband worden, maar het licht valt hier ook een beetje gek op de computer en ik heb net heerlijke homoseksuele ruige seks gehad en dan doen mijn ogen het wat minderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze staan er nog steeds. Eentje heb ik in elk geval nog gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |