abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35658288
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .

If you have a problem.
If no one else can help and if you can find 'em,
maybe YOU can hire the [NWS]-team.

• Drugshond : I love it when a plan comes together!
  • sp3c : There's three of us, you fool !
  • DoG : Did you read this. Do you seriously believe this?
  • Snarf : Three soldiers - *three*! *I'm* just as much a part of the NWS-Team as you are, and I'm not mentioned...

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 17-03-2006 12:48:02 ]
  • 'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_35659525
    Je eerste NWS-FB
      Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 23:11:32 #3
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35661273
    nee nee mutant01 moet weg!
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
    pi_35661307
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef sp3c het volgende:
    nee nee mutant01 moet weg!
    Is ie dan al weer van kleur verschoten??
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 23:34:51 #5
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35662160
    dat weet ik niet maar dat wordt wel is tijd denk ik
      donderdag 2 maart 2006 @ 23:40:53 #6
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_35662405
    Nee M01 is nog steeds blauw....
    En eigenlijk zouden we Meki ook blauw moeten maken (voor een week of zo... voor alle getoonde inzet). Dan kan hij ook bevoelen of dit werkelijk zijn roeping is.
      donderdag 2 maart 2006 @ 23:41:46 #7
    89730 Drugshond
    pi_35662613
    Hoe zit het nou met Mutant01? blijft hij standby ofzo?
      donderdag 2 maart 2006 @ 23:49:20 #9
    89730 Drugshond
    pi_35662720
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Triggershot het volgende:
    Hoe zit het nou met Mutant01? blijft hij standby ofzo?
    Nee hij gaat echt op zwart (hij heeft weer een saai leven)... mocht hij ooit terug willen dan zal ik terstond mijn plaats afgeven.
    pi_35662744
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee hij gaat echt op zwart (hij heeft weer een saai leven)... mocht hij ooit terug willen dan zal ik terstond mijn plaats afgeven.
    Jij snakt naar een 'saai' leven?
      donderdag 2 maart 2006 @ 23:53:46 #11
    89730 Drugshond
    pi_35662898
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Triggershot het volgende:
    Jij snakt naar een 'saai' leven?
    Mwah.... zo saai nou ook weer niet. Zoveel werk is moderaten nou ook weer niet.
    Behalve bij een aanslag , ramp of oorlog... dan kan het wel eens heel druk worden.
    10000+ postings cartoonrellen had wel een leuke impact.
    pi_35662967
    Moslims keren massaal tegen radicalisme

Blijkbaar wordt dit gehandhaafd, hoewel het eerste bericht niet bepaald doordacht is. Maar zou dan tenminste het woordje ''zich'' in de titel geplaatst kunnen worden? Anders is dit geen Nederlands.
    pi_35663024
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mwah.... zo saai nou ook weer niet. Zoveel werk is moderaten nou ook weer niet.
    Behalve bij een aanslag , ramp of oorlog... dan kan het wel eens heel druk worden.
    10000+ postings cartoonrellen had wel een leuke impact.
    haha je genoot er ook wel deels van?

Trouwens we hebben ons met cartoons toch redelijk gedragen?
      vrijdag 3 maart 2006 @ 00:01:47 #14
    89730 Drugshond
    pi_35663280
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef Triggershot het volgende:
    haha je genoot er ook wel deels van?

Trouwens we hebben ons met cartoons toch redelijk gedragen?
    Tuurlijk.. maar na 4 reeksen was voor mij de kous al af. En was het allang duidelijk dat het hier een patstelling betrof (die muurvast zat)... Maar 30+ reeksen vergelijkbaar met de Irak reeks, dat was weer net iets te veel eer. In het begin zijn er wel wat [MED]'s verschenen. Maar na verloop kwam de nuance in de discussie terug. Qua potentieel rel-topic vielen die spotprenten nog wel mee.
    - Thank god -
    pi_35663347
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Tuurlijk.. maar na 4 reeksen was voor mij de kous al af. En was het allang duidelijk dat het hier een patstelling betrof (die muurvast zat)... Maar 30+ reeksen vergelijkbaar met de Irak reeks, dat was weer net iets te veel eer. In het begin zijn er wel wat [MED]'s verschenen. Maar na verloop kwam de nuance in de discussie terug. Qua potentieel rel-topic vielen die spotprenten nog wel mee.
    - Thank god -
    Idd, na 4 topics was alles eigenlijk al gesproken over die spotprenten maar de gebeurtennissen eromheen bezorgden extra commotie denk aan debatten, ambassades etc. Maar goed er is nog steeds een topic actief
      vrijdag 3 maart 2006 @ 00:07:33 #16
    89730 Drugshond
    pi_35663536
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
    Moslims keren zich massaal tegen radicalisme

Blijkbaar wordt dit gehandhaafd, hoewel het eerste bericht niet bepaald doordacht is. Maar zou dan tenminste het woordje ''zich'' in de titel geplaatst kunnen worden? Anders is dit geen Nederlands.
    TT aangepast... nu nog inlezen.
      vrijdag 3 maart 2006 @ 18:29:31 #17
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_35687219
    In Winkel zet filmpje dief op internet is een foto geplaatst van een vermeende winkeldief. Deze foto is afkomstig van een beveilingscamera en is vermoedelijk zonder toestemming van de persoon in beeld dan wel zonder de uit opsporing voortvloeiende bevoegdheden van de politie geplaatst.
    pi_35697494
    dat mag , overal plaatsen
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 00:41:12 #19
    89730 Drugshond
    pi_35698452
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 18:29 schreef NewOrder het volgende:
    In Winkel zet filmpje dief op internet is een foto geplaatst van een vermeende winkeldief. Deze foto is afkomstig van een beveilingscamera en is vermoedelijk zonder toestemming van de persoon in beeld dan wel zonder de uit opsporing voortvloeiende bevoegdheden van de politie geplaatst.
    Dat is juist onderwerp van discussie.
    En om heel eerlijk te zeggen... dan had die lullo maar geen stomme dingen moeten uithalen. Ik heb daar zo-ie-zo weinig respect voor.
    -- ff bij de Gamma wat teer en wat donsdekens bestellen. --

Dus nee, ik ga en wil je in deze materie niet niet helpen.
    Wellicht een ander modje
      zaterdag 4 maart 2006 @ 08:57:54 #20
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_35702964
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 00:41 schreef Drugshond het volgende:
    Dat is juist onderwerp van discussie.
    Die foto voegt niets toe aan de discussie, draagt niet bij aan de opsporing maar is enkel en alleen geplaatst om te oordelen over de betreffende persoon.
    quote:
    En om heel eerlijk te zeggen... dan had die lullo maar geen stomme dingen moeten uithalen. Ik heb daar zo-ie-zo weinig respect voor.
    -- ff bij de Gamma wat teer en wat donsdekens bestellen. --
    Het is niet aan jou om te oordelen of de betreffende persoon strafbaar is, daar hebben we rechters voor.
    quote:
    Dus nee, ik ga en wil je in deze materie niet niet helpen.
    Wellicht een ander modje
    Vreemd, ik dacht altijd dat een moderator objectief moet oordelen over een zaak. Er staat zelfs in de policy dat illegale zaken en links daar naar verboden zijn, dus zo moeilijk moet dat oordeel in dit geval niet zijn.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 10:59:10 #21
    89730 Drugshond
    pi_35704457
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 08:57 schreef NewOrder het volgende:
    Die foto voegt niets toe aan de discussie, draagt niet bij aan de opsporing maar is enkel en alleen geplaatst om te oordelen over de betreffende persoon.

Het is niet aan jou om te oordelen of de betreffende persoon strafbaar is, daar hebben we rechters voor.

Vreemd, ik dacht altijd dat een moderator objectief moet oordelen over een zaak. Er staat zelfs in de policy dat illegale zaken en links daar naar verboden zijn, dus zo moeilijk moet dat oordeel in dit geval niet zijn.
    Zolang het recht nog niet gesproken heeft, valt moeilijk te beoordelen of het plaatsen van deze beelden illegaal is of niet. (noem het maar een precedent zaak). Maar ik zal alle optopic weghalen .
    Maar het plaatje laat ik voorlopig staan. Totdat er recht is gesproken.
    Als user steun ik de aktie van de winkelier (maar dat had je waarschijnlijk al door). Of mijn [NWS] collegas vinden dat dit plaatje wel weg moet.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 11:19:40 #22
    89730 Drugshond
    pi_35705502
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Drugshond het volgende:
    Mutant01 gaat ons vandaag verlaten uit de FC-crew.

[afbeelding]
    M01, Je bent straks weer vrij (als user).
    [afbeelding]
    Muttie
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
      zaterdag 4 maart 2006 @ 11:54:50 #24
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_35705762
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef Drugshond het volgende:
    Als user steun ik de aktie van de winkelier (maar dat had je waarschijnlijk al door).
    Dat begrijp ik dus niet. Je loopt voorop als het gaat om de strijd tegen de bewaarplicht van verkeersgegevens, maar je hebt geen enkele moeite met de overtreding van de Wet Bescherming Persoonsgegevens zoals de winkelier in dit geval doet.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 12:01:35 #25
    89730 Drugshond
    pi_35705924
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef NewOrder het volgende:
    Dat begrijp ik dus niet. Je loopt voorop als het gaat om de strijd tegen de bewaarplicht van verkeersgegevens, maar je hebt geen enkele moeite met de overtreding van de Wet Bescherming Persoonsgegevens zoals de winkelier in dit geval doet.
    Het subtiele verschil is een duidelijk strafbaar delict op heterdaad.
    Bij de bewaarplicht is iedereen (potentieel) slachtoffer, zonder dat daar een toegewezen strafbaarfeit aan ten grondslag ligt.
    Niemand ligt tegenwoordig nog wakker van een aantal beveiligingscam's in de winkel, straat, werk.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 12:48:26 #26
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35707217
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het subtiele verschil is een duidelijk strafbaar delict op heterdaad.
    Bij de bewaarplicht is iedereen (potentieel) slachtoffer, zonder dat daar een toegewezen strafbaarfeit aan ten grondslag ligt.
    Niemand ligt tegenwoordig nog wakker van een aantal beveiligingscam's in de winkel, straat, werk.
    Maar het gaat er niet om of er een subtiel verschil is en of dat jij deze zaak graag steund. Het gaat er om of het mag of niet. En zover ik het weet is het nog steeds verboden.
    pi_35707709
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Monus het volgende:

[..]

Maar het gaat er niet om of er een subtiel verschil is en of dat jij deze zaak graag steund. Het gaat er om of het mag of niet. En zover ik het weet is het nog steeds verboden.
    Ik weet wel een oplossing, ik maak het gezicht deels onherkenbaar en plaats het plaatje terug ter illustratie bij het verhaal.

Is dat naar ieders tevredenheid?
      zaterdag 4 maart 2006 @ 13:10:48 #28
    89730 Drugshond
    pi_35707914
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik weet wel een oplossing, ik maak het gezicht deels onherkenbaar en plaats het plaatje terug ter illustratie bij het verhaal.

Ja, en wijze beslissing

Daar gaat weer een rel
      zaterdag 4 maart 2006 @ 13:13:14 #29
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_35707983
    quote:

Lijkt me een prima idee.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 13:28:29 #30
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35708500
    quote:

[..]

Het gaat mij niet om de tevredenheid maar om het feit dat het niet mag (onherkenbaar in beeld mag wel). Ik begrijp heel goed dat die winkelier helemaal zat is van de vele winkeldiefstallen en van de politie die er niks meer mee doet. Maar ik begrijp ook dat als je dit soort dingen doet je begint met eigen rechter te spelen en daar zitten ook de nodige gevaarlijke kanten aan.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 13:29:32 #31
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35708538
    Met andere woorden een goede oplossing...
      zaterdag 4 maart 2006 @ 20:03:27 #32
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_35718906
    Wat vinden de mods van dit topic Gulags For American Citizens In Final Planning Stages
    Nieuwswaardig. hij is alleen in truth geplaats omdat mensen de bron niet schijnen serieus te nemen. Toch lijkt het me het bericht van de senator zeker nieuwswaardig. Zo net na het tekenen van de patriot act bijvoorbeeld.
    Kein gewalt! Wir sind das volk!
    Steps taken forwards but sleepwalking back again.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
    pi_35719648
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_35719992
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
    je ziet er zo normaal uit
      zaterdag 4 maart 2006 @ 21:50:25 #35
    89730 Drugshond
    pi_35722472
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

mod's uitlachen he'
    Hup note erbij.
    oppassen, ik hoorde dat Klow hem hoog heeft zitten
      zaterdag 4 maart 2006 @ 22:27:52 #37
    89730 Drugshond
    pi_35723566
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef Triggershot het volgende:
    oppassen, ik hoorde dat Klow hem hoog heeft zitten
    M01 en ondergetekende weten ook een beetje wat we aan elkaar hebben.
    We hebben een paar ontzettend felle discussies gehad in het verleden (lees 2 jr terug).
    Toen konden we elkaars bloed wel drinken....
    Uiteindelijk bleek al snel dat we meer gemeen hadden dan het verschil in beider personages.

Jammer dat de samenwerking zo kort was . Maar omgekeerd ben ik wel dankzij M01 mod geworden (met bijna een veto stem). En dat wil ook wat zeggen hoe de verstandhouding erbij ligt.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 22:30:47 #38
    89730 Drugshond
    pi_35723665
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef Monus het volgende:
    Het gaat mij niet om de tevredenheid maar om het feit dat het niet mag (onherkenbaar in beeld mag wel). Ik begrijp heel goed dat die winkelier helemaal zat is van de vele winkeldiefstallen en van de politie die er niks meer mee doet. Maar ik begrijp ook dat als je dit soort dingen doet je begint met eigen rechter te spelen en daar zitten ook de nodige gevaarlijke kanten aan.
    Goeie samenvatting.
    pi_35723729
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

M01 en ondergetekende weten ook een beetje wat we aan elkaar hebben.
    We hebben een paar ontzettend felle discussies gehad in het verleden (lees 2 jr terug).
    Toen konden we elkaars bloed wel drinken....
    Uiteindelijk bleek al snel dat we meer gemeen hadden dan het verschil in beider personages.

Jammer dat de samenwerking zo kort was . Maar omgekeerd ben ik wel dankzij M01 mod geworden (met bijna een veto stem). En dat wil ook wat zeggen hoe de verstandhouding erbij ligt.
    Inderdaad hij zal altijd met ons zijn, en we zullen hem altijd in onze hart dragen.

Had mutant inspraak bij sollicitaties dan? Laat het meki maar niet lezen
      zaterdag 4 maart 2006 @ 22:35:35 #40
    89730 Drugshond
    pi_35723828
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Inderdaad hij zal altijd met ons zijn, en we zullen hem altijd in onze hart dragen.

Had mutant inspraak bij sollicitaties dan? Laat het meki maar niet lezen
    Iedereen heeft inspraak.... (achter de schermen). Maar de oppercrew beslist.
    pi_35723884
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Iedereen heeft inspraak.... (achter de schermen). Maar de oppercrew beslist.
    klowjow? dacht dat hij pro meki was
      zaterdag 4 maart 2006 @ 22:43:10 #42
    89730 Drugshond
    pi_35724117
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef Triggershot het volgende:
    Het gaat niet zozeer over een persoon/user. Maar het gaat meer over een gewogen kwaliteitsoordeel van iemands postings. Wat dat laatste betreft deed je het overigens zeker niet slecht.
    Dat laatste had ik al een beetje door bij de cartoon-topics. Je staat behoorlijk stevig in je schoenen.
    Het gaat er niet om of iemand links-rechts, atheist of conservatief moslim is. Het is eigenlijk de vraag hoe onbevangen je een willekeurige discussie kunt dragen (als user zijnde). En als Fok! een afspiegeling van onze maatschappij kan zijn zie ik dat alleen maar als een pre (in absolute zin).
    pi_35724291
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer over een persoon/user. Maar het gaat meer over een gewogen kwaliteitsoordeel van iemands postings. Wat dat laatste betreft deed je het overigens zeker niet slecht.
    Dat laatste had ik al een beetje door bij de cartoon-topics. Je staat behoorlijk stevig in je schoenen.
    Het gaat er niet om of iemand links-rechts, atheist of conservatief moslim is. Het is eigenlijk de vraag hoe onbevangen je een willekeurige discussie kunt dragen (als user zijnde). En als Fok! een afspiegeling van onze maatschappij kan zijn zie ik dat alleen maar als een pre (in absolute zin).
    Thnx, wat de cartoon topics betreft vind ik wel dat jullie je heel objectief en onpartijdig hebben gedragen, ik liet me wel eens paar keer door draven, maar moet wel kunnen toch? . Topicreeks was dan eigenlijk ook eerste keer dat ikme echt ging verdiepen in NWS, beviel me beter dan ik had verwacht , goeie vertegenwoordigers namens Fok! enzo

Keep up the good work

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2006 22:49:14 ]
      zaterdag 4 maart 2006 @ 22:56:37 #44
    89730 Drugshond
    pi_35724634
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:48 schreef Triggershot het volgende:
    Thnx, wat de cartoon topics betreft vind ik wel dat jullie je heel objectief en onpartijdig hebben gedragen, ik liet me wel eens paar keer door draven, maar moet wel kunnen toch? . Topicreeks was dan eigenlijk ook eerste keer dat ikme echt ging verdiepen in NWS, beviel me beter dan ik had verwacht , goeie vertegenwoordigers namens Fok! enzo

Keep up the good work
    Thx.
    Ik heb bewust 20 reeksen gewacht, totdat ik een beetje aan de handrem ging trekken.
    Toen verscheen er een toevoeging in de OP. Omdat je niet eeuwig boos kunt zijn op een bepaalde gebeurtenis. Soms moet je ook wat meer ruimte geven en niet te star kijken naar een policy. Je krijgt er (soms) wel leukere invalshoeken voor terug. En toen begon ik weer mee te posten
    pi_35724844
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

User die gedraagt zich niet als een moderator
    een moderator dient zich binnen de regels van discussie voeren te houden
    Users hebben de vrijheid daarin, omdat ze geen deel maken van de crew

Mijn posts zijn niet fout maar dat is enkel wat ik denk over bepaalde zaken. Want ik stuurde de topics over Spotprenten omdat ik en de andere zo diep over gingen over beledigingen en provocaties . en dat is gelukt . ik en de tegenpartij weten waar het omgaat in de zaak van spotprenten.

Als mijn posts of mijn kwaliteit de aanleiding is waarom ik massaal wordt geweigerd dan weet ik het niet meer, Ik vind dat ze naar de persoon kijken en niet naar zijn meningen of zijn posts . Het blijft mijn systeem in discussie. Zoals hoe R@b het doet. en R@b die zit in de crew maar die heeft bijna hetzelfde systeem als de mijne
    pi_35724955
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook , Maar ik ben wel erg blij dat DOG het is geworden.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 23:39:55 #47
    89730 Drugshond
    pi_35726148
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
    User die gedraagt zich niet als een moderator
    een moderator dient zich binnen de regels van discussie voeren te houden
    Users hebben de vrijheid daarin, omdat ze geen deel maken van de crew

Mijn posts zijn niet fout maar dat is enkel wat ik denk over bepaalde zaken. Want ik stuurde de topics over Spotprenten omdat ik en de andere zo diep over gingen over beledigingen en provocaties . en dat is gelukt . ik en de tegenpartij weten waar het omgaat in de zaak van spotprenten.
    Ik heb zelfs een van je postings hergebruikt bij de [NWS]/[POL] cartoons die ik weer een kick gaf.
    Iemand vond dat ik net iets te veel lef had om het topic door te starten (net na de cartoon rellen).
    - Waarom zou je iemand willen beledigen ? -
    Simpele vraag maar er gaat wel een wereld van ethiek achter schuil. En ergens raakt me die stelling wel.
    quote:
    Als mijn posts of mijn kwaliteit de aanleiding is waarom ik massaal wordt geweigerd dan weet ik het niet meer, Ik vind dat ze naar de persoon kijken en niet naar zijn meningen of zijn posts . Het blijft mijn systeem in discussie. Zoals hoe R@b het doet. en R@b die zit in de crew maar die heeft bijna hetzelfde systeem als de mijne
    Beste Meki, je soll is niet geweigerd... je bent meegewogen met alle users. Er waren zelfs voorkeursgeluiden (omdat je ook redelijk standvastig bent). Maar de diversiteit en scope behandeling is ook een pre.

En om heel eerlijk te zeggen, we hebben nu een stagiar die nu proef aan het draaien is (over verschillende forums heen). En ik zou je graag een soort gelijke kans (alleen [NWS] ) willen bieden. Dat laatste is slechts mijn persoonlijke bescheiden mening.

Durf je te geloven dat het verschil tussen mod en user eigenlijk maar flinterdun is. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 04-03-2006 23:46:26 ]
      zaterdag 4 maart 2006 @ 23:48:22 #48
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35726416
    kan iemand aub iets doen aan het kennisloze gemekker van mek... ach laat ook maar, het moet een vrolijke noot zijn tussen kutnieuws.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_35726438
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Thx.
    Ik heb bewust 20 reeksen gewacht, totdat ik een beetje aan de handrem ging trekken.
    Toen verscheen er een toevoeging in de OP. Omdat je niet eeuwig boos kunt zijn op een bepaalde gebeurtenis. Soms moet je ook wat meer ruimte geven en niet te star kijken naar een policy. Je krijgt er (soms) wel leukere invalshoeken voor terug. En toen begon ik weer mee te posten
    Waardoor en door wie werd die toevoeging eigenlijk geinspireerd? Want rond deel 9 leek het ook alsof er bijna een slotje zou komen op gehele reeks.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 23:55:01 #50
    89730 Drugshond
    pi_35726628
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:49 schreef Triggershot het volgende:
    Waardoor en door wie werd die toevoeging eigenlijk geinspireerd? Want rond deel 9 leek het ook alsof er bijna een slotje zou komen op gehele reeks.
    Samen met de [NWS]-mod's . Ik was wel een beetje de aanjager in deze discussie. Mutant zat nog ergens in een Irak discussie geloof ik (zijn M.O. kennis is een pre).
    In den beginne wou ik hem dolgraag dichtsmijten vanwege alle offtopic en rel-posts. Maar toen de nuance terugkwam was het eigenlijk een best te pruimen topic-reeks.
    - Ik ben ook redelijk nieuw, en dit was mijn eerste rel-reeks-topics (noem het maar een leuke leercurve) -
    pi_35726737
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Samen met de [NWS]-mod's . Ik was wel een beetje de aanjager in deze discussie. Mutant zat nog ergens in een Irak discussie geloof ik (zijn M.O. kennis is een pre).
    In den beginne wou ik hem dolgraag dichtsmijten vanwege alle offtopic en rel-posts. Maar toen de nuance terugkwam was het eigenlijk een best te pruimen topic-reeks.
    - Ik ben ook redelijk nieuw, en dit was mijn eerste rel-reeks-topics (noem het maar een leuke leercurve) -
    Haha, sorry je brengt het wel een beetje grappig over Dus cartoon rellen waren toch wel ergens goed voor, namelijk voor jouw ervaring? Is het niet zo dat cartoon reeks- Irak reeks binnen 2 weken ofzo had ingehaald? , maar om maar even ontopic te komen, alles is eigenlijk als besproken en iedereen heeft zich een beetje terug getrokken he.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 23:59:46 #52
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35726761
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Haha, sorry je brengt het wel een beetje grappig over Dus cartoon rellen waren toch wel ergens goed voor, namelijk voor jouw ervaring? Is het niet zo dat cartoon reeks- Irak reeks binnen 2 weken ofzo had ingehaald? , maar om maar even ontopic te komen, alles is eigenlijk als besproken en iedereen heeft zich een beetje terug getrokken he.
    ik denk dat iedereen zich een beetje schaamt en angstig is... nu we weten wat het allemaal kan doen, die vrije pers...
    pi_35726792
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat iedereen zich een beetje schaamt en angstig is... nu we weten wat het allemaal kan doen, die vrije pers...
    mogelijke gevolgen waren als sinds Rushdie bekend toch?
      zondag 5 maart 2006 @ 00:03:49 #54
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35726888
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

toegeven is niet iets wat je moet doen in sommige situaties. nu kennen we de grap wel. beledigen heeft, zoals je weet, niet mijn voorkeur. kritisch zijn daar in tegen....
      zondag 5 maart 2006 @ 00:05:10 #55
    89730 Drugshond
    pi_35726925
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef Triggershot het volgende:
    idd. Vandaar mijn eerdere reaktie. Cartoon versus Irak heeft bijna hetzelfde aantal als Irak (centraal topic). Laatst genoemde is veel specifieker en heeft meer diepgang. Maar het aantal posts behorenden bij een topic moet je eigenlijk los zien. Wat dat betreft waren de cartroon-rellen >> NY 11-09.
    Maar omgekeerd is het op Fok! ook een behoorlijk stuk drukker geworden.
    #aantal posts zegt eigenlijk niet zo veel.... #unieke users die een mening hebben met bijbehorende tijdsgeest des te meer.
    pi_35726955
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

toegeven is niet iets wat je moet doen in sommige situaties. nu kennen we de grap wel. beledigen heeft, zoals je weet, niet mijn voorkeur. kritisch zijn daar in tegen....
    Mee eens, maar ik denk niet dat beledigingen zullen kappen, ik denk dat eerder alle commotie er omheen eerder een motivering is om meer van zulke prentjes enzo te maken helaas, idd kritiek is oneindig nodig
    pi_35727050
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

idd. Vandaar mijn eerdere reaktie. Cartoon versus Irak heeft bijna hetzelfde aantal als Irak (centraal topic). Laatst genoemde is veel specifieker en heeft meer diepgang. Maar het aantal posts behorenden bij een topic moet je eigenlijk los zien. Wat dat betreft waren de cartroon-rellen >> NY 11-09.
    Maar omgekeerd is het op Fok! ook een behoorlijk stuk drukker geworden.
    #aantal posts zegt eigenlijk niet zo veel.... #unieke users die een mening hebben met bijbehorende tijdsgeest des te meer.
    Helemaal mee eens, alleen hoevel delen had 11-9 eigenlijk?
      zondag 5 maart 2006 @ 00:10:22 #58
    89730 Drugshond
    pi_35727074
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
    Rushdie was 1 persoon.... tegenwoordig lijkt het meer te gaan over landen en/of 'Eu' deel-continenten.
    Overigens... Rushdie is nog steeds geen vrij man.
      zondag 5 maart 2006 @ 00:12:19 #59
    89730 Drugshond
    pi_35727152
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Triggershot het volgende:
    Helemaal mee eens, alleen hoevel delen had 11-9 eigenlijk?
    Uit mijn hoofd (#19 of #21).... maar vele lemming-topics in [NWS] en [TRU].
    pi_35727206
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Rushdie was 1 persoon.... tegenwoordig lijkt het meer te gaan over landen en/of 'Eu' deel-continenten.
    Overigens... Rushdie is nog steeds geen vrij man.
    rushdie was wel 1 persoon, maar protesten waren is sommige gevallen toch wel extremer?
    Tsjaaah als heel de Eu zich achter Denemarken houdt, is het niet verbazingwekkend dat de moslimlanden een heel boycot in zetten tegen heel de EU ( wat op zich al fout is ).
    Maar de officieele fatwa over Rushdie is wel ingetrokken
    pi_35727216
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd (#19 of #21).... maar vele lemming-topics in [NWS] en [TRU].
    complot theorieen enzo?
      zondag 5 maart 2006 @ 00:23:09 #62
    89730 Drugshond
    pi_35727490
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:14 schreef Triggershot het volgende:
    complot theorieen enzo?
    Yup...

Ik ga ff gamen... ff voor [MEC/US/China] in BF2 wat mensen neerleggen.
    Dus ja.... ik spreek nu op dit moment een fatwa uit naar noobs die niet goed online uit hun doppen kunnen kijken.
    pi_35727529
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Yup...

Dus ja.... ik spreek nu op dit moment een fatwa uit naar noobs die niet goed online uit hun doppen kunnen kijken.
    Waar is je commissie van geleerden?

Have fun
    pi_35727822
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Yup...

De beste moderator die in NWS niet jaren meer geweest
    Dat ben jij Drugshond

zondag 5 maart 2006 @ 00:37:31 #65
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35727900
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:34 schreef Meki het volgende:

[..]

De beste moderator die in NWS niet jaren meer geweest
    Dat ben jij Drugshond

en ik begin me echt te ergeren aan jouw geschiedvervalsingen, onkunde en je constante pogingen iedereen, behalve jezelf en je geloofje, te beledigen.

respectloos!
    pi_35728009
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en ik begin me echt te ergeren aan jouw geschiedvervalsingen, onkunde en je constante pogingen iedereen, behalve jezelf en je geloofje, te beledigen.

respectloos!
    jou recht - Maar ik weet wat ik doe en dat is van mij tot de uiterste punt terecht .
      zondag 5 maart 2006 @ 00:44:56 #67
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35728167
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:40 schreef Meki het volgende:

[..]

jou recht - Maar ik weet wat ik doe en dat is van mij tot de uiterste punt terecht .
    je crusade tegen eenzijdige onrechtvaardigheid?

mensch! kap toch eens met je gelul.
    pi_35728272
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je crusade tegen eenzijdige onrechtvaardigheid?

mensch! kap toch eens met je gelul.
    Waarom zou ik , er bestaat vrijheid van meningsuiting hier in NL en daar mag ik me op beroepen.
    Ik doe niks fout mischien onder jou ogen maar niet onder de mijne
      zondag 5 maart 2006 @ 00:55:23 #69
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35728517
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom zou ik , er bestaat vrijheid van meningsuiting hier in NL en daar mag ik me op beroepen.
    Ik doe niks fout mischien onder jou ogen maar niet onder de mijne
    het enige dat je fout doet is "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"

misschien ken je die uitspraak niet?
      Moderator zondag 5 maart 2006 @ 01:13:48 #70
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35729000
    doe dit ff via de email aub
    pi_35730023
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 00:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het enige dat je fout doet is "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"

misschien ken je die uitspraak niet?
    die ken ik niet
      Moderator zondag 5 maart 2006 @ 01:57:36 #72
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35730086
    email!
    pi_35730108
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 01:57 schreef sp3c het volgende:
    email!
    heb ik niet
      zondag 5 maart 2006 @ 02:01:01 #74
    89730 Drugshond
    pi_35730174
    Kom op dudes, een beetje rellen in het weekend 'get real'.
    - Zet een plaat op van Uriah Heep - Easy Living
    quote:
    This is a thing I've never known before, it's called easy living.
    This is a place I've never seen before, and I've been forgiven.
    Easy living, and I've been forgiven,
    since you've taken your place in my heart.

Somewhere along the lonely road I had tried to find you.
    Day after day on that windy road I had walked behind you.

Waiting, watching, wishing my hard life away.
    Dreaming, fainting, ready for love every day
    and some easy living.

Somewhere along the lonely road I had tried to find you.
    Day after day on that windy road I had walked, walked behind you.
    pi_35730200
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef Drugshond het volgende:
    Kom op dudes, een beetje rellen in het weekend 'get real'.
    - Zet een plaat op van Uriah Heep - Easy Living
    [..]
    In dit land van 16 miljoen mensen.
    Heeft iedereen zo zijn eigen wensen.
    Waar iedereen wil proberen,
    Maar waar je niemand mag beleren.

In dit land van 16 miljoen wijzen,
    Vraag ik: wat willen we bewijzen?
    De joint, het stickie, maakte ons beroemd,
    Maar de nadelen worden niet genoemd.

Refrein:
    Hier spreekt Donner van justi-tie
    Ik doe het samen met poli-tie.
    Schuif die dope maar aan de kant
    Want een addict Nederland
    Zijn zaken die ik liever niet-zie

Van een blowtje word je duf,
    Dus steel de show nou niet zo suf.
    Ga die drugs niet badineren,
    Wees bereid om iets te leren!

Reguleren is te duur,
    Gaan we van zoet toch weer naar zuur
    Met criminelen op de loer,
    Lijkt dat me niet de juiste tour.

Nog meer stekkies onder licht
    Dus die achterdeur blijft dicht!
    Lijkt het beleid soms wat verward,
    Nou in deze ben ik hard...

zondag 5 maart 2006 @ 02:09:04 #76
    89730 Drugshond
      zondag 5 maart 2006 @ 12:52:20 #77
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_35736587
    Ik ben niet gediend van deze reactie van Pietverdriet.
      zondag 5 maart 2006 @ 12:55:41 #78
    89730 Drugshond
    pi_35744223
    Misschien ligt het wat gevoelig, maar ik stoor me al langere tijd aan het feit dat Meki elk nieuwsbericht kaapt om een topic te starten. Nou zou dat op zich geen probleem zijn, ware het niet dat Meki nou niet echt goede openingsposts neerzet en de eerste reacties veelal een reactie zijn op Meki en niet op het bericht zelf. En dat vind ik zonde. Ik snap ook wel dat er weinig aan gedaan kan worden, maar misschien dat Meki zijn eigen verantwoordelijkheid hierin pakt en een ander ook de kans geeft een topic te starten n.a.v. een nieuwsbericht.
      zondag 5 maart 2006 @ 16:29:14 #80
    89730 Drugshond
    pi_35744390
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef gelly het volgende:
    Misschien ligt het wat gevoelig, maar ik stoor me al langere tijd aan het feit dat Meki elk nieuwsbericht kaapt om een topic te starten. Nou zou dat op zich geen probleem zijn, ware het niet dat Meki nou niet echt goede openingsposts neerzet en de eerste reacties veelal een reactie zijn op Meki en niet op het bericht zelf. En dat vind ik zonde. Ik snap ook wel dat er weinig aan gedaan kan worden, maar misschien dat Meki zijn eigen verantwoordelijkheid hierin pakt en een ander ook de kans geeft een topic te starten n.a.v. een nieuwsbericht.
    Ik poste niet voor nix (10-tal reakties terug).
    - Maar de diversiteit en scope behandeling is ook een pre. -
    Maar andersom , is het een gewaagd topic ook op de zondag (=weekend) middag.
    pi_35744451
    Waar reageer je nu op ?
      zondag 5 maart 2006 @ 16:36:29 #82
    89730 Drugshond
    pi_35744659
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef gelly het volgende:
    Waar reageer je nu op ?
    Een oude reaktie van triggershot en je bericht.
    Er komt iets te veel eenzijdig [NWS] uit zijn pen.

Maar qua spiegeling moet ik hem ook wel een beetje gelijk geven.... We hebben moslim-bash topics genoeg. Waarom het omgekeerde niet
    pi_35744732
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 16:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Een oude reaktie van triggershot en je bericht.
    Er komt iets te veel eenzijdig [NWS] uit zijn pen.
    Mijn punt is dus wat er aan te doen valt
      zondag 5 maart 2006 @ 16:43:42 #84
    89730 Drugshond
    pi_35744904
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef gelly het volgende:
    Mijn punt is dus wat er aan te doen valt
    We hebben landmijnen genoeg in FC...... (en nee dat is niet de oplossingsrichting). Er is immers een discussie gaande die ik niet wil afbreken.
    Wat dat laatste betreft is Meki op dit moment waardevoller als user dan als modje.
    Alleen dat laatste heeft hij zelf niet door..... nog niet
    pi_35753143
    Ik heb een klacht over een user, kan/mag dat hier?

Zo ja, zouden de modjes eens een gesprek met Meki kunnen voeren?
    Elk topic waar (zijdelings) moslims in voor komen wordt door zijn posts totaal verbaggerd en vervalt in een zinloze voor of tegen islam discussie.
    Zou hij inplaats van kinderachtige korzichtge dingen te zeggen een normale bijdrage leveren zou ik het prima vinden, mensen hoeven het immers niet eens te zijn.
    De FP lees ik nauwelijks meer omdat er naar mijn mening veel te veel (extreem)rechtse types op zitten en nu zou ik NWS eigenlijk ook wel over kunnen slaan en wel omdat 1 user vrijwel elk topic tot een "iedereen is tegen moslims" discussie weet te verlagen.

doe er maar wat mee, of niet

dank u

Pony-Lover
    pi_35763222
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef Pony-Lover het volgende:
    knip

Pony-Lover
    De vraag is nu, moet er dan ook in NWS en POL gespreken met iedereen worden aangegaan die een Pavlov reactie vertonen op het woord moslim en daarmee een discussie al gelijk vrijwel onmogelijk maken?

Ik ben bang dat we ( Zowel NWS als POL ) dan behoorlijk veel bijstand moeten krijgen.

Als Meki over de schreef gaat merkt ie het wel, tot dat moment word ie net als elke user behandeld.
      maandag 6 maart 2006 @ 04:41:04 #87
    89730 Drugshond
    pi_35763894
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 02:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    De vraag is nu, moet er dan ook in NWS en POL gespreken met iedereen worden aangegaan die een Pavlov reactie vertonen op het woord moslim en daarmee een discussie al gelijk vrijwel onmogelijk maken?

Ik ben bang dat we ( Zowel NWS als POL ) dan behoorlijk veel bijstand moeten krijgen.

Als Meki over de schreef gaat merkt ie het wel, tot dat moment word ie net als elke user behandeld.
    Gaaf
    pi_35776869
    Hoi nws modjes .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      Moderator maandag 6 maart 2006 @ 16:11:47 #89
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35777229
    hoi
    pi_35777586
    Het lijkt mij logischer als de centrale topics met het nieuwe icoontje juist bovenaan in de topiclist zitten en niet zoals het nu is.
    pi_35777970
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Het lijkt mij logischer als de centrale topics met het nieuwe icoontje juist bovenaan in de topiclist zitten en niet zoals het nu is.
    Mij ook, maar wij kunnen er heel weinig aan doen. Wat wel makkelijk is dat Centraal nu ook ineens wel heel er centraal is.
    pi_35777984
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:
    Hoi nws modjes .
    du_ke
    pi_35778008
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Ik vind het eigenlijk ook wel lastig
      Moderator maandag 6 maart 2006 @ 17:22:07 #94
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35779729
    ik vind het wel handig, dan weet je waar de centrale topics zijn gebleven, je hoeft je iig niet zo rot te zoeken tussen het nieuws van 1 dag
    pi_35780137
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef sp3c het volgende:
    ik vind het wel handig, dan weet je waar de centrale topics zijn gebleven, je hoeft je iig niet zo rot te zoeken tussen het nieuws van 1 dag
    Ik ook. Het zou alleen logischer zijn als het bovenaan in de topiclist zou zitten net zoals de stickies en niet zoals arababisch met rechts naar links lezen en achterin het boek beginnen.

Zie het maar als opbouwende kritiek.
      Moderator maandag 6 maart 2006 @ 17:39:30 #96
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35780258
    maar dan krijg je meteen zo'n lijst

sticky's, centrale topics, centrale topics die even niet lopen en dan pas de lopende topics
    pi_35780565
    Mwah, met die lijst valt het wel mee, op het moment 7 stuks en dan deze er nog bij [Centraal] Klein/Vaag/Grappig nieuws. zijn het er 8. Daartegenover staalt een hele waslijst oudere topics
    pi_35780916
    Heb trouwens het Centraal in het kleine vage grappige nieuws topicje veranderd naar prikbord, anders is het weer zo verwarrend.
      maandag 6 maart 2006 @ 21:59:26 #99
    89730 Drugshond
    pi_35790985
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    Heb trouwens het Centraal in het kleine vage grappige nieuws topicje veranderd naar prikbord, anders is het weer zo verwarrend.
    En een paar slotjes gezet...
      dinsdag 7 maart 2006 @ 11:40:38 #100
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_35803449
    NVU neemt Tweakers over

Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 11:45:19 #101
    89730 Drugshond
    pi_35803606
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
    VNU neemt Tweakers over

Is het de bedoeling dat er NVU in de topictitel blijft staan? Het bedrijf heet VNU, de NVU is een neo-nazistische splinterpartij.
    Nogmaals aangepast... maar schijnbaar is mijn eerdere reaktie dus fout gegaan. Alsnog hersteld.
    pi_35803757
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef freako het volgende:
    VNU neemt Tweakers over

doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 11:52:44 #103
    89730 Drugshond
    pi_35803826
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef Godslasteraar het volgende:
    doen die mee aan de gemeenteraads verkiezingen? En zo ja, wat zeggen ze over de belastingen?
    19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)
    pi_35805733
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

19 % op hardware (PC) onderdelen (zo uit mijn hoofd)
    btw valt onder het landelijk bestuur daar rekenen we volgend jaar wel mee af, en met een beetje mazzel al eerder

Ik ga maar eens op Frans Postma stemmen, heeft ie er in ieder geval één twee

[ Bericht 6% gewijzigd door Godslasteraar op 07-03-2006 12:59:58 ]
    pi_35906606
    De uitspraak in de Hofstadgroep-zaak

Waarom is dit topic gesloten en blijft een later topic open???
    pi_35906738
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:

Denk vanwege het feit dat het latere topic meer reply's had op het moment van sluiten. Maar dan moet je even wachten op Drugshond.

Je doorbreekt trouwens wreed dit stilte in de FB SCH, t was zo lekker rustig hier.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 12:18:33 #107
    89730 Drugshond
    pi_35907003
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:03 schreef SCH het volgende:

Goeie vraag, niet helemaal de procedure. of toch wel ?!
  • Het andere topic bevatte al een lopende discussie.
  • En er was een TR dat deze dicht kon (na 1 reaktie).

Eigenlijk had ik alles beter kunnen mergen in dit topic. Maar de FA's zien me al aankomen. Om 2 topics te mergen waarbij 1 topic 1 reaktie bevat. Maar goed je OP staat nu ook in het andere topic (ff handmatig gemerged).

Beetje een vreemde situatie (moet ik toegeven).
  • pi_35907799
    Geeft niet hoor maar nooit topics van SCH sluiten he
      zaterdag 11 maart 2006 @ 10:05:01 #109
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35934014
    Kan deze foto van mij uit de topic worden verwijderd?
    Studenten Vereniging Minerva wederom in het nieuws.
    pi_35934152
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 10:05 schreef Monus het volgende:
    Kan deze foto van mij uit de topic worden verwijderd?
    Studenten Vereniging Minerva wederom in het nieuws.
    Foto is weg
      zaterdag 11 maart 2006 @ 10:31:11 #111
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35934266
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 10:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Foto is weg
    Bedankt.
    pi_35938213
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_35938239
    Haha, eerst post je de meest grove beweringen en meteen huilen als er iets tegen jou wordt gezegd

Huilie
    pi_35938254
    Ik post gewoon inhoudelijk en geef mijn mening. Jij gaat op de persoonlijke toer.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26:08 #115
    16625 robh
    Lucas & Gea Review Crew ©
    pi_35938276
    Wat een flikkerstreek, CMT

tevens tvp
    Martin Drent, onze profeet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_35938284
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik post gewoon inhoudelijk en geef mijn mening. Jij gaat op de persoonlijke toer.
    Flikker op joh
    pi_35938338
    Je bent uitgeluld.
    pi_35938451
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Je bent uitgeluld.
    Ja lijkt me wel. Tegen fanatieke homohaters heb ik verder niks te melden.
    pi_35938538
    Ok, dat onderlinge geouwe******hoer doe je maar ergens anders van af nu. Ik zal even bekijken wat er is.
    pi_35938609
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja lijkt me wel. Tegen fanatieke homohaters heb ik verder niks te melden.
    Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?
    pi_35938659
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inhoudelijk heb je niets te melden inderdaad, persoonlijke aanvallen des te meer toch?
    wat zei ik nou, ik ben aan het inlezen CMT!

Doe hem maar bellen ofzo.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 13:43:20 #122
    16625 robh
    Lucas & Gea Review Crew ©
    pi_35938745
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

wat zei ik nou, ik ben aan het inlezen CMT!

Doe hem maar bellen ofzo.
    CMT proeft even de verrijking van de door hem zo gewaarde "freedom of speech". Ik zou er niets aan doen.......
    Martin Drent, onze profeet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    pi_35939130
    Ok,

CMT als ik de volgende post
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef SCH het volgende:

[..]

[afbeelding]
    moet vergelijken met deze:
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij duikt als homofundamentalist ook weer op in dit soort topics. Ik zie het probleem niet zo.
    Moet ik SCH gelijk geven, als je zelf begint met een persoonlijke aanval kan je een stoot onder de gordel terug verwachten, it's all in the game.
    pi_35939145
    Dat was een reactie op zijn post gericht aan mij, op persoonlijke wijze.

Maar dat mag dus wel?
    pi_35939182
    Als racisme op Fok! niet mag, mag openlijke homohaat dan eigenlijk wel?
    pi_35939209
    Het zeuren om een ban mag in elk geval niet.
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:24 schreef SCH het volgende:

Huilie
    pi_35939231
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Het zeuren om een ban mag in elk geval niet.
    [..]
    Ik zie hem hier alleen maar zielig reageren, hij vraagt niet om een ban.
    pi_35939369
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
    pi_35939420
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.
    pi_35939437
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
    Homo's zijn dus vies en voos? Dat impliceer je nu namelijk.
    pi_35939486
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Racisme mag niet, levert een ban op. Zielig is het zeker, zeuren om een ban indirect ook.
    Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?

Als er een uiterst dubieus reageerd ben jij het wel!
    pi_35939544
    quote:

[..]

Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.
    pi_35939594
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Wat is er rascistisch aan de term "Huilie"?

Als er een uiterst dubieus reageerdt ben jij het wel!
    Waar zie je de term huilie staan?
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 13:59 schreef SCH het volgende:
    Als racisme op Fok! niet mag, mag openlijke homohaat dan eigenlijk wel?
    pi_35939662
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar zie je de term huilie staan?
    [..]
    [NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.

Ben ik nou blind ofzo...???
    pi_35939680
    En dat jij jezelf openbaart als overtuigde homohater vind ik niet echt onbewezen.
    pi_35939755
    Ik discussieer, ik geef mijn mening. Dat jij het er niet mee eens bent is wat anders, maar het zijn zeker geen persoonlijke aanvallen. Hoogstens post waar je het niet mee eens bent en ook niet mee eens hoeft te zijn.
    pi_35939776
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

[NWS - FB] Stichting korrelatie is de andere kant uit.

Ben ik nou blind ofzo...???
    Het zeuren om een ban was een reactie op zijn post over racisme en homohaat.

Zijn quote was gewoon een toevoeging die daar los van staat. Hoogstens dat het gehuil is om een ban.
    pi_35939840
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik discussieer, ik geef mijn mening. Dat jij het er niet mee eens bent is wat anders, maar het zijn zeker geen persoonlijke aanvallen. Hoogstens post waar je het niet mee eens bent en ook niet mee eens hoeft te zijn.
    Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.
    pi_35939951
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Huilie is niet echt de meest volwassen reactie SCH, dat je voor het afvoerputje van de mensheid wordt uitgemaakt is wel bewezen.
    Oh dat huilie zei ik omdat als ik in FB reageer altijd meteen door types als CMT voor huilie wordt uitgemaakt. Misschien niet zo verstandig om met dezelfde middelen te reageren.
    pi_35940004
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Het geven van een mening is niet altijd aanvaardbaar. Soms zijn deze op het randje, of zelfs eroverheen. Vrijheid van spreken wordt zeer minitieus afgebakend.
    Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.
    pi_35940061
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zolang het geven van 'n mening niet gepaard gaat met overtreding van de wet, het verstieren van een discussie en argumenta ad hominem is het aanvaardbaar lijkt me.
    Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.
    pi_35940089
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Fok! heeft een eigen policy, los van de wet. Er zijn andere fora met andere policys waar je met gelijkgestemden heel gezellig op homo's kunt afgeven, dan moet je daar misschien zijn.
    Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
    pi_35940132
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vandaar dat ik naast het overtreden van de wet ook een tweetal andere zaken heb genoemd. Misschien moet je eerst eens 'n post goed doorlezen en begrijpend eer je op de 'invoer'-knop meent te moeten rammen?
    Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.
    pi_35940145
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens lezen wat de moderator in dit topic schrijft over je gedrag. Maar ga vooral zo door en dan kan je binnenkort alleen nog maar op fundamentalistische sites je mening geven.
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het zeuren om een ban mag trouwens ook niet volgens de Fok!-policy.
    pi_35940193
    Smeken om een ban is inderdaad voor huilies SCH
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_35940216
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Smeken om een ban is inderdaad voor huilies SCH
    Waar doe ik dat?
    pi_35940226
    Tot tweemaal toe in dit topic.
    pi_35940252
    Oh, waarom zijn die posts gedelete dan
    pi_35940291
    Ze staan er nog steeds. Eentje heb ik in elk geval nog gezien.
    pi_35940338
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ze staan er nog steeds. Eentje heb ik in elk geval nog gezien.
    Oh, help even. Ik lees nergens: Mag CMT aub geband worden, maar het licht valt hier ook een beetje gek op de computer en ik heb net heerlijke homoseksuele ruige seks gehad en dan doen mijn ogen het wat minder
    pi_35940384
    Er staan verkapte banrequests in dit topic.
    pi_35940402
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Er staan verkapte banrequests in dit topic.
    Oh, nu zijn ze verkapt. Ik sta er ook om bekend dat ik de dingen niet duidelijk durf te zeggen idd
    pi_35940414
    Ja, af en toe ben je achterbaks inderdaad. Maar dat is algemeen bekend. Hoeft niet verder herhaald te worden.
    pi_35940437
    Je zou homo kunnen zijn
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_35941353
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Je zou homo kunnen zijn
    so what ?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 15:59:14 #156
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35941995
    quote:

[..]

God haat je maar ik hou van jou, mijn SCHatje.
    pi_35942032
    pi_35942039
    Ik wist het
    pi_35942620
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 15:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

so what ?
    Pacman
    pi_35942646
    pi_35942693
    Jullie laten die homohaat van de broertjes CMT en DAM wel lekker aanmodderen zeg. Misschien zijn jullie er niet maar kan er met terugwerkende kracht toch even naar worden gekeken. Het zijn teksten die op Fok niet thuishoren imo.

Natuurlijk is er vrijheid van meningsuiting maar er is ook een policy. Volgens mij beoogt die policy dat het voor zoveel mensen mogelijk moet zijn hier te posten en dat ze zich prettig voelen en niet al te veel aangevallen als het om zichzelf gaat. Haat tegen rassen en tegen geaardheid is zo'n ding. En natuurlijk zijn die users geslepen genoeg en weten ze ook wel waar het randje zit maar je zult als jong onwetend homootje gezellig op Fok belanden en zo'n topic lezen. Gelukkig staat er van Disciple wel een opmerking in waaruit blijkt wat de moderatie er ongeveer van vindt!!!
    pi_35942820
    Ik stel voor dat alle topics over Blondjes ook verboden worden, over vrouwen ook en ook over Joden

SCH
    pi_35942861
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik stel voor dat alle topics over Blondjes ook verboden worden, over vrouwen ook en ook over Joden
    Waarom? Waarom moeten er sowieso topics verboden worden? Stel ik dat voor?
    pi_35942907
    Ja jij stelt voor dat je niet aangevallen mag worden omdat je een rugridder bent.

Blondjes worden dan ook aangevallen omdat ze blond zijn
    pi_35942918
    Het zeuren om een ban.... wat was daar ook alweer mee?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 16:56:08 #166
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_35943399
    ow, ik dacht al, waar is CMT al, zit het kleine kleutertje hier te huilen. grappig! .
    put
    your
    clothes
    on!
      zaterdag 11 maart 2006 @ 17:02:42 #167
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35943559
    maar wat hebben we weer een nuttige dag gehad he?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 17:06:53 #168
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_35943658
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
    maar wat hebben we weer een nuttige dag gehad he?
    uitslapen is altijd heerlijk na een lange nacht met bardiensten en rellerige mensen aan de deur .
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_35943668
    Je kan ook godverdomme nooit ff offline zijn
      Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:04:08 #170
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35951431
    wuh .. ik wou net zeggen dat we ons netjes gedragen vandaag, blijkt dat ik een homo topic over het hoofd heb gezien wat natuurlijk weer in brand is gevlogen.

ik zit de hele dag te fok!ken maar ik had het niet door
      Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:14:01 #171
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35951883
    nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
      zaterdag 11 maart 2006 @ 21:15:57 #172
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_35951961
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef sp3c het volgende:
    nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
    klopt, ik heb er ook het een en ander uitgegooid wat flink beneden pijl was. maar goed, soms heb je die momenten wel eens dat iets totaal evrkeerd kan vallen . excuses hiervoor en succes met editten .
    put
    your
    clothes
    on!
      zondag 12 maart 2006 @ 00:39:40 #173
    89730 Drugshond
    pi_35960491
    In elk geval geeft Jerruh het toe. Ik wil 'm best wat valiumpillen toesturen, dan hoeft het in de toekomst niet meer te gebeuren.
    pi_35961235
    pi_35961236
    nieuws dump van CherrymoonTraxx

hier: Antiglobalistenprotest in Milaan loopt uit de hand

Ik heb al geprobeerd hem er op aan te spreken, maar hij reageert nogal gepikeerd.
    pi_35961255
    Antiglobalistenprotest in Milaan loopt uit de hand

Offtopic gelul van een of andere Jojo uit Groningen. Kan iemand het gezeur even weghalen of desnoods verplaatsen naar dit topic?
    pi_35961293
    ik sprak je alleen aan op het feit dat nieuwsdumpen niet zijn toegestaan en vroeg je of je ook een stelling/mening wilt deponeren

dit is algemeen policy op fok, waarom reageer je zo raar als ik je hier op aanspreek?
    pi_35961321
    Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette. De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:

On topic blijven.

Dit staat zo letterlijk in de policy.
    pi_35961334

Dat het een nieuwsdump is begrijp ik prima hoor. Het gaat er mij om dat Jojo met zijn offtopic gelul (wat prima hier had gekund) het topic weer wil verkloten.
    pi_35961358
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Dat het een nieuwsdump is begrijp ik prima hoor. Het gaat er mij om dat Jojo met zijn offtopic gelul (wat prima hier had gekund) het topic weer wil verkloten.
    Zoals ik zei, probeer het opnieuw met een behoorlijke OP. Dan blijft die in eerste instantie open.
    pi_35961361
    nou ik heb je toch alleen gevraagd of je ook een mening hebt.

als dat al te veel gevraagt is..

letterlijk heb ik alleen dit gezegt:

heb je ook nog een mening, behalve een nieuwsdump?

jij neemt het vervolgens heel persoonlijk op

maar goed, de mod heeft je topic al dichtgegooit

en ik weet nu dat jij lange tenen hebt...]]

de volgende keer zal ik zeggen

beste cherry,

heb je ook nog een mening, behalve een nieuwsdump?

met vriendelijke groet

jojo

zoiets ?
    pi_35961413
    Ik heb mijn mening gegeven, jij blijft doorzeiken over dingen die niets met het topic te maken hebben. Het gaat er me niet om dat je vraagt of ik een mening heb, het gaat me er om dat je blijft doorzaniken op een plek waar je gezeik niet thuishoort.
    pi_35961466
    nou ik zie het anders,

ik probeer je aan te spreken op het feit dat er geen mening bij staat

dit deed ik op een neutrale manier, vind ik

vervolgens ga je vol in een persoonlijke aanval

en dan vind je het raar dat ik daar op reageer en noemt dat vervolgens gezeik

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten

dat is hoe ik het zie...

toen ik zei:

"heb je ook nog een mening, behalve een nieuwsdump?"

had je ook vriendelijk kunnen reageren i.p.v. mij af te gaan zeiken omdat ik je vraag om een mening

doordat je er een persoonlijke aanval van maakte , kwam er een hoop "gezeik"

zo zie ik het

maar ik heb het idee dat jij mijn opmerking

"heb je ook nog een mening, behalve een nieuwsdump?"

als een persoonlijke aanval op jou zag, en dat is echt niet zo.

het spijt me voor je als je dat als een persoonlijke aanval zag

ik zei het alleen omdat ik oprecht van mening was dat je naast de nieuwsdump er ook een mening bij moet zetten

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 12-03-2006 11:09:22 ]
    pi_35961500
    Ik vraag gewoon waar jou mening blijft, logische opmerking in een discussie natuurlijk. Het verdere gezeur had prima hier gekund, maar niet in het topic.

Ik zie het verder niet als een persoonlijke aanval hoor.
    pi_35961536
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik vraag gewoon waar jou mening blijft, logische opmerking in een discussie natuurlijk. Het verdere gezeur had prima hier gekund, maar niet in het topic.

Ik zie het verder niet als een persoonlijke aanval hoor.
    nou mooi . daar ben ik blij om
    pi_35962253
    Worden er nog maatregelen tegen CMT en DAM genomen vanwege hun wangedrag van gisteren (en ongetwijfeld ook weer de komende tijd?).
    pi_35962557

Banrequest?
    pi_35962582

Banrequest?

Daarnaast stond dit er al:
    quote:
    Dat laatste gaat dus vooral over jou. Pot-ketel-verhaal dus. Daarnaast is een mening toegestaan, het doen van persoonlijke aanvallen niet.
    pi_35962628
    Ik vraag het niet aan jou maar aan de moderating, ben benieuwd wat zij willen met dit soort teksten - als je racisme niet toestaat, wat doe je dan met uitgesproken homohaat. Lijkt me een dilemma.
    pi_35962737
    De moderatie vergeet simpelweg dat je op dergelijke hatelijke post niet altijd even normaal kan reageren. Het is als iemand die je in je gezicht spuugt en dat er dan van je verwacht wordt dat je zegt "ik zal het maar negeren". Iemand als SCH post prima als er een gewone discussie aan de gang is, slechts op hatelijke posts schiet ie uit z'n slof. Dat doe ik ook overigens. Men moet oorzaak en gevolg eens niet omdraaien.
    pi_35962911
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef gelly het volgende:
    De moderatie vergeet simpelweg dat je op dergelijke hatelijke post niet altijd even normaal kan reageren. Het is als iemand die je in je gezicht spuugt en dat er dan van je verwacht wordt dat je zegt "ik zal het maar negeren". Iemand als SCH post prima als er een gewone discussie aan de gang is, slechts op hatelijke posts schiet ie uit z'n slof. Dat doe ik ook overigens. Men moet oorzaak en gevolg eens niet omdraaien.

Ik weet niet of de moderatie het vergeet hoor, het is ook niet altijd gemakkelijk een afweging te maken. En mijn vraag is ook niet meteen een banverzoek maar meer een opmerking zodat het niet overwaait. Wat in mijn ogen namelijk wel zo is, is dat het voor mij vanaf het begin persoonlijk is als er dergelijke haatposts richting homo's worden gemaakt.
    pi_35962920
    Als je niet normaal kunt reageren, dan kun je misschien beter gewoon wegblijven.
    pi_35962931
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
    Ik vraag het niet aan jou maar aan de moderating, ben benieuwd wat zij willen met dit soort teksten - als je racisme niet toestaat, wat doe je dan met uitgesproken homohaat. Lijkt me een dilemma.
    Er is allang wat over gezegd. Dat had je geweten als je gewoon deze pagina had doorgelezen.
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 13:27:44 #195
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35963956
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet of de moderatie het vergeet hoor, het is ook niet altijd gemakkelijk een afweging te maken. En mijn vraag is ook niet meteen een banverzoek maar meer een opmerking zodat het niet overwaait. Wat in mijn ogen namelijk wel zo is, is dat het voor mij vanaf het begin persoonlijk is als er dergelijke haatposts richting homo's worden gemaakt.
    nee dat vergeet ik niet, maar sommigen gaan toch net iets verder dan enkel reageren op 'haatposts'
    pi_35964267
    Weet je, ik heb soms het idee dat sommige mensen uitdagende /weinig tactvolle berichten posten. Als daar dan vervolgens heftig op wordt gereageerd, dan wordt die persoon die reageert aangepakt, maar de bron van alle ellende blijft dan buiten schot.

Sommige mensen doen dat volgens mij doelbewust, die uitdagende post schrijven. Naar mijn mening zijn dat trollen die weinig bijdragen aan een inhoudelijke discussie.

Maar goed, ik vertel niets nieuws.

Maar als iemand haatvolle & discriminerende opmerkingen maakt, dat vind ik het gepast dat SCH daar iets van zegt. Alleen blijkt in de praktijk dat sommige mensen nogal allergische reacties vertonen als ze worden aangesproken op hun gedrag. En dat het uiteindelijk dan allemaal alleen maar erger wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 12-03-2006 14:31:23 ]
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 13:38:45 #197
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35964289
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef SCH het volgende:

[..]

ik weet het nog niet

ik had wat te vieren gister en eergister en nu kan ik me niet concentreren om me in te lezen, misschien later
      zondag 12 maart 2006 @ 14:45:48 #198
    89730 Drugshond
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 14:48:47 #199
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35965280
    ik heb 1 note gezet
    pi_35965515
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 13:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Weet je, ik heb soms het idee dat sommige mensen uitdagende /weinig tactvolle berichten posten. Als daar dan vervolgens heftig op wordt gereageerd, dan wordt die persoon die reageert aangepakt, maar de bron van alle ellende blijft dan buiten schot.

Sommige mensen doen dat volgens mij doelbewust, die uitdagende post schrijven. Naar mijn mening zijn dat trollen die weinig bijdragen aan een inhoudelijke discussie.

Maar goed, ik vertel niets nieuws.

Maar als iemand haatvolle & discriminerende opmerkingen maakt, dat vind ik het gepast dat SCH daar iets van zegt. Alleen blijkt in de praktijk dat sommige mensen nogal allergische reacties vertonen als ze worden aangesproken op hun gedrag. En dat het uiteindelijk dan allemaal alleen maar erger wordt.
    Als je niet normaal kunt reageren op een afwijkende mening, dan moet je misschien toch eens gaan kijken naar een forum waar alleen mensen posten die overal precies hetzelfde over denken als dat jij dat doet.
      zondag 12 maart 2006 @ 15:07:48 #201
    89730 Drugshond
    pi_35965799
    Ik lees het net een beetje door....
    Jesus wat een bagger en flame topic....

Probleem is eigenlijk dat als ik moet beginnen met notes te zetten dan vallen er gelijk 30+ notes. Het topic sluiten is ook geen optie omdat dan de baggeraars gewonnen hebben.
    En niets doen staat ook weer zo lui. Of het topic herstarten door alle offtopic postings weg te halen.
    Maar ik zie eigenlijk 2 strijdende partijen
  • SCH - Jojo
  • CMT - DiegoArmandoMaradona.
    In een felle discussie verwikkeld.... nou ja fel. Het is eigenlijk meer elkaar pesten over en weer. Als ik de cartoonreeksen erbij neem (met losse moderatie) zou ik (vrijwel) alles mogen laten staan.

Even los van de schuld en onschuld...het topic bleef wel ontopic (met de nodige moeite).
  •   zondag 12 maart 2006 @ 15:25:53 #202
    89730 Drugshond
    pi_35966288
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Daarnaast is een mening toegestaan, het doen van persoonlijke aanvallen niet.
    Dat is ook een beetje mijn conclusie. Wat betreft persoonlijke aanvallen staan er wel een aantal (die op de grens lopen) in het bewuste topic. Van plastic poppen tot en met AIDS (en verwensingen daarover). Topic is nu dicht (300+) , en eerlijk gezegd ga ik er niks meer mee doen. Ik zal wel deze discussie in mijn achterhoofd prenten van hoe de vlag erbij hangt.De meeste mensen posten lang hier om te weten waar de grens nu feitelijk ligt.
      zondag 12 maart 2006 @ 15:31:54 #203
    89730 Drugshond
    pi_35966460
    O ja... dergelijke stekelige discussies heb ik liever in [NWS-FB] dan in een willekeurig topic.
    In zoverre dat mogelijk is. Want als er iets vervelend is voor de mods is het wel een topic dat van de rails wordt gebaggerd door flame-posts over en weer. In [NWS-FB] krijg je beperkte zendtijd maar heb je wel meer vrijheid om je zegje te doen.
    pi_35967828
    Scheelt ook voor de andere users die dan wel gewoon kunnen blijven reageren in een, voor hen, interressant topic.
    pi_35969645
    De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
    Want dan hebben we wel een probleem.
      zondag 12 maart 2006 @ 17:18:39 #206
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35969716
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
    De conclusie is dus dat de homohatende posts van DAM en CMT binnen de policy vallen?
    waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?
    pi_35969786
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar maak je je nou druk om? ik zie geen groeiende homohaat op fok! en ik denk dat desbetreffende users zichzelf flink voor schut zetten. prima toch?
    Daar heb je ook wel weer gelijk in maar het stoort me dat dit soort users weg komen met dit grove gedrag.
      zondag 12 maart 2006 @ 17:27:37 #208
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35969977
    ach ja, we hebben allemaal wel één rode lap op fok!

helaas gaat dat soms gepaard met idioterie en achterlijk gedrag. ik maak me er ook wel schuldig aan.
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 17:48:37 #209
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35970589
    quote:
    echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom ) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
    pi_35970667
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom ) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
    Ik weet niet of ik zo'n zin heb om boven mensen te staan die hier homo's als een soort minderwaardige diersoort beschouwen. Ik snap wat je bedoelt maar toch vind ik dat er soms wel iets duidelijker en harder in geopereerd mag worden. Het gaat over iets fundamenteels.
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 17:54:11 #211
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35970770
    ja dat is ook wel zo want dat topic stonk aan alle kanten ... maja toen was ik dronken en strax ook, sorry
    pi_35970811
    - flame -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 12-03-2006 17:56:42 ]
      zondag 12 maart 2006 @ 17:56:18 #213
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35970830
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Kutmod
    en neem er zelf ook een
      Moderator zondag 12 maart 2006 @ 17:57:03 #214
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_35970859
    zie je ik kan het best
    pi_35970889
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:57 schreef sp3c het volgende:
    zie je ik kan het best
    pi_35972589
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je niet normaal kunt reageren op een afwijkende mening, dan moet je misschien toch eens gaan kijken naar een forum waar alleen mensen posten die overal precies hetzelfde over denken als dat jij dat doet.
    Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.

En ik voel me helemaal thuis hoor op dit forum, zeker nadat de mod jouw topic heeft dichtgegooid.

Afwijkende meningen heb ik geen moeite mee, als je andere fokkers maar met respect behandelt. En dat doe jij niet, dat mag blijken uit je uitspraken over homo’s.
      zondag 12 maart 2006 @ 21:18:55 #217
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_35972722
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 08:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    In elk geval geeft Jerruh het toe. Ik wil 'm best wat valiumpillen toesturen, dan hoeft het in de toekomst niet meer te gebeuren.
    neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_35974755
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

neem ze zelf dan ook en doe vooral eens een poging om dingen anders te zien en respect te hebben voor andere meningen.
    Ik heb best respect voor andere meningen, anderen in dat topic niet voor mijn mening. Een pot-ketel-verhaal als je het mij vraagt.

Het is netjes dat je inziet dat bepaalde posts van je erg opgefokt waren, net zoals ik inzie dat niet iedereen het eens is met hetgeen wat ik schrijf. Die zelfkennis ontbreekt helaas bij niet nader te noemen personen.
    pi_35974831
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou jouw normen voor "normaal"gedrag zijn absoluut niet de mijne. Ik behandel anderen met respect en maak geen discriminerende opmerkingen.

En ik voel me helemaal thuis hoor op dit forum, zeker nadat de mod jouw topic heeft dichtgegooid.

Afwijkende meningen heb ik geen moeite mee, als je andere fokkers maar met respect behandelt. En dat doe jij niet, dat mag blijken uit je uitspraken over homo’s.
    Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?
      zondag 12 maart 2006 @ 22:12:27 #220
    89730 Drugshond
    pi_35974979
    quote:
    Tja, vrije meningsuiting zou je denken.
    Ze worden deels persoonlijk in de postings maar omgekeerd dat doe je zelf ook.
    Door het vriendinnetje te vergelijken met een plastic pop of lid van de White Power beweging.

Overigens homo zijn is geen fundamenteel recht... het is in mijn optiek een vrije levenskeuze keuze (en sommige landen hebben een (aangepast) rechtstelsel waarin dat is vastgelegd, vele landen hebben dat niet of slechts ten dele). Homo zijn is geen religie (ofschoon je wel de vergelijkenis opzoekt).

Explicitie (persoonlijke) homohaat stellingen ben ik niet tegen gekomen in dat bewuste topic. Wel vele kromme correlaties. Maar daaruit kun je wel afleiden dat ze niks / of zeer weinig met homo's te maken willen hebben. Dat valt niet zozeer onder haat maar eerder onder een persoonlijke voorkeur.

Je zou bijna denken dat er een speciaal forumpje opgetuigd moet worden op Fok!. Van 'proud to be gay' met een extra inlogcode om dit soort verschijnselen uit de discussies te kunnen verbannen.
    Net zoiets als [KEL] maar dan anders. Maar dan ga je juist weer een verschil gaan maken terwijl er volgens ons rechtsysteem in Nederland er juist helemaal / of bijna geen verschil zou mogen zijn.

Dergelijk soort topics zetten me altijd op het verkeerde been. Van hoe nu verder ?.
    Maar het laatste wat ik wil is de discussie platslaan door alleen gelijkgestemden hun woordje te laten doen. Want dan is er geen sprake meer van een discussie met verbeterpunten over-en-weer.
    - Persoonlijk getroll mag wel achterwege blijven, maar daar was ik al duidelijk genoeg in. -
    pi_35976593
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus elke mening die niet in jouw straatje past is respectloos?

edit door jojo zelf

laat maar, is ook zinloos eigenlijk

welterusten

[ Bericht 51% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 12-03-2006 23:16:09 ]
    pi_35991518
    Posts verwijderd, verder zuigerig gedrag graag via de tam tam desnoods.

Dit geldt voor CMT en ook voor Jojo die er op ingaat.

[ Bericht 16% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 13-03-2006 15:02:38 ]
    pi_35991895
    Tja, ik ben het met je eens dat je de post hebt verwijdert.

Maar als iemand me aanspreekt en naar mijn mening onwaarheden verteld over mij. Mag ik er dan niet op ingaan?

Het is zo verleidelijk om dat wel te doen namelijk.

Maar goed, ik had gisteren al besloten er niet meer op in te gaan, zoals je kunt zien aan mijn zelfcensuur.

ps , wat is de tam tam , is dat een bepaald topic ?
      maandag 13 maart 2006 @ 15:13:50 #224
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_35991989
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 15:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Tja, ik ben het met je eens dat je de post hebt verwijdert.

Maar als iemand me aanspreekt en naar mijn mening onwaarheden verteld over mij. Mag ik er dan niet op ingaan?

Het is zo verleidelijk om dat wel te doen namelijk.

Maar goed, ik had gisteren al besloten er niet meer op in te gaan, zoals je kunt zien aan mijn zelfcensuur.

ps , wat is de tam tam , is dat een bepaald topic ?
    Een tamtam is een holle boomstam
    waarmee men vroeger en nu nog vooral in afrikaanse contrijen met elkaar communiceert/de .
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_35992056
    a zo, het was zeg maar min of meer ene grappige opmerking.

ok thx voor de uitleg
    pi_35992074
    Ja, het was een grappige opmerking. Ik lig nog steeds dubbel van het lachen.
    pi_35992102
    Wat Jerruh zegt

Tis trouwens niet eens zo grappig bedoeld eerder om maar alvast een mogelijke oplossing tegeven voor het excuus : "Maar ik heb zijn MSN/Mail niet"
    pi_35992178
    Edit: en dat was dan ook weer niet nodig SCH

[ Bericht 63% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 13-03-2006 15:21:11 ]
      maandag 13 maart 2006 @ 18:01:28 #229
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_35997159
    Document over homo’s Iran onjuist
    Kan deze titel verbeterd worden?
    pi_35997244
    Done, maar ik twijvel nog over hoe dit topic zal gaan lopen. Maar goed, we zien wel.
    pi_35997252
    Ik denk dat het wel weer een stormlooptopic gaat worden.
    pi_35997406
    Nou , fijn .. dat sommige mensen zich weer uit kunnen leven .

Toch mooi dat er bepaalde topics zijn die bepaalde personen in het bijzonder zo aan lijken te spreken.

Vraag me dan wel af waar die bijzondere belangstelling voor dit onderwerp in desbetreffende gevallen vandaan komt?.

Zeg maar, wat de motivatie is van bepaalde personen om deze topics te beginnen. terwijl die personen niet echt een positieve grondhouding hebben m.b.t. het onderwerp.

Ik noem het vooral doorzichtig.
    pi_36000294
    3 doden bij schietpartij Breda

Elke belangrijke nieuws waar het breaking news overal is is hier nieuwsdump

anders zijn ze allemaal newsdump
      maandag 13 maart 2006 @ 19:43:43 #234
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36000492
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

terwijl die personen niet echt een positieve grondhouding hebben m.b.t. het onderwerp.

Ik noem het vooral doorzichtig.
    moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?
    pi_36002253
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moet je een positieve grondslag hebben dan om een (kritisch) topic te openen?
    nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.

Ik heb dat het idee dat die personen dat doen om hun ongenoegen/vooroordelen m.b.t. die groepen weer eens uitgebreid ten toon te kunnen stellen

hun bedoelingen zijn dan niet oprecht vind ik, ze willen vooral weer eens lekker kunnen rellen/trollen

dat is mijn bescheiden mening
      maandag 13 maart 2006 @ 20:55:46 #236
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36003164
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nee, maar als je een bloedhekel hebt aan groep A. dan is het verdacht dat je als persoon juist een topic m.b.t. die groep deponeert.

Ik heb dat het idee dat die personen dat doen om hun ongenoegen/vooroordelen m.b.t. die groepen weer eens uitgebreid ten toon te kunnen stellen
    En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...
    Weblog van een heldin
    pi_36003564
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef Monus het volgende:

[..]

En dat zegt een Ayaan Hirsi Ali fan...
    Weblog van een heldin
    Ja en dan ? Ik zie het verband niet.

Ik heb geen hekel aan bepaalde groepen, heb ook nog nooit topics gestart over bepaalde groepen om die groepen vervolgens aan te vallen.

Ik ben wel extra betrokken bij bepaalde onderwerpen m.b.t. bepaalde religieuze groepen omdat ik zelf een religieuze achtergrond heb ,en er beroepshalve vaak mee te maken heb.

In mijn geval is er dan dus sprake van een oprechte betrokkenheid, zonder bijbedoelingen om bepaalde groepen in een naar daglicht te zetten.

Die oprechte betrokkenheid van jou m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit trek in idd in twijfel.
    pi_36004490
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Meki het volgende:
    3 doden bij schietpartij Breda

Elke belangrijke nieuws waar het breaking news overal is is hier nieuwsdump

anders zijn ze allemaal newsdump
    Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".

Jammer van die doden, maar het is niet waar de mensen de radio of tv nog speciaal voor aanzetten, terwijl dat eerste wel het geval is. Het eerste is om in mediatermen te spreken "Breaking News" en die doden vind je een dag later terug in de regiokaterns.
      maandag 13 maart 2006 @ 22:02:40 #239
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36005709
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ja en dan ? Ik zie het verband niet.
    Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.

Dat noem ik een dubbel moraal.
    quote:
    Die oprechte betrokkenheid van jou m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit trek in idd in twijfel.
    Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.
    pi_36006001
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Monus het volgende:

[..]

Ayaan Hirsi Ali haat de moslim gemeenschap en mengt zich elke keer in de moslim discusie. Volgens jouw redenatie mag zij niet met die discusie meedoen omdat zij moslims haat. En toch ben je een fan van haar.

Dat noem ik een dubbel moraal.
    [..]

Ik mag homo's niet omdat die een groot deel van mijn favorite naaktstranden hebben omgetoverd tot sexstranden, en ik heb geen zin om mijn vrijheden en rechten op te geven voor een groep homo's die alleen maar sex willen. En vandaar heb ik een oprechte betrokkenheid m.b.t. het onderwerp van homoseksualiteit.
    Nou ik ben niet van mening dat ze moslims haat. Ze steld zich kritisch op t.o.v. bepaalde uitwassen in de islaam. Dat is heel iets anders.

Over je homohaat. Dus je haat alle homo's , omdat er een paar homo;s zijn die graag op naakstranden komen.

Tja, dat heet disciminatie.

Je generaliseert.

Ik ben homo, je haat mij dus. terwijl ik nog nooit op een naakstrand ben geweest. Laat staan aan sex op stranden doe.

Tja. Wat zal ik zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 13-03-2006 22:29:10 ]
      maandag 13 maart 2006 @ 22:47:40 #241
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36007505
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Tja. Wat zal ik zeggen.
    Ik haat alleen bepaalde groepen homo's. Ik zal jou niet haten alleen vanwege het feit dat je homo bent. Ik zal je wel haten omdat jij vind dat ik geen recht van spreken hebt omdat ik homo's haat, en vanwege het feit dat je een ongelofelijke hypocriete huilebalk bent (met elke homo topic loop jij hier te janken).

Ik kan het ook brengen dat ik me kritisch opstel t.o.v. bepaalde uitwassen in de homo wereld. Dan is het gelijk iets anders. Maar ik zit niet in de politiek dus daar hoef ik me niet druk om te maken.
    pi_36007715
    Nou , succes met je gescheld en gehaat. Ik hoop dat je er heel gelukkig van wordt.
    pi_36008140
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Nou , succes met je gescheld en gehaat. Ik hoop dat je er heel gelukkig van wordt.
    pi_36008177
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Meki, er is verschil in een nieuwsdump in de trant van "Terroristische actie bij ambassade VS, meer volgt " of "Er zijn drie doden bij een schietpartij gevallen, nadere gegevens ontbreken nog".

Jammer van die doden, maar het is niet waar de mensen de radio of tv nog speciaal voor aanzetten, terwijl dat eerste wel het geval is. Het eerste is om in mediatermen te spreken "Breaking News" en die doden vind je een dag later terug in de regiokaterns.
    oow
      maandag 13 maart 2006 @ 23:16:36 #245
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36008645
    in machoculturen is het normaal homo's te haten. maar machoculturen hebben nooit meer dan barbaren opgelevert. dat zie je ook aan bv het aantal vrouwelijke mishandelingen dat plaatsvindt als er weer eens een voetbalwedstrijd verloren is.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 01:26:08 #246
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36011661
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
    in machoculturen is het normaal homo's te haten. maar machoculturen hebben nooit meer dan barbaren opgelevert. dat zie je ook aan bv het aantal vrouwelijke mishandelingen dat plaatsvindt als er weer eens een voetbalwedstrijd verloren is.
    Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.

Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).

Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
      woensdag 15 maart 2006 @ 00:12:27 #247
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_36043274
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik merk weinig van openlijke haat tegen homo's in spanje. De grote aantallen vrouwelijke mishandelingen is inderdaad schrikbarend hoog hier. En we hebben dit jaar alweer 14/15 doodgeslagen vrouwen. De 13de was zelf doodgeslagen door een politie agent die mishandelde vrouwen juist moet helpen.

Daar vind je vreemd genoeg niks van terug in de nederlandse kranten (onbreekt natuurlijk de woorden islam en moslims).

Zo heeft elk land wel iets wat ze tot barbaren maakt. Nederland schijnt hoge cijfers te hebben met kindermishandeling, incest, en pedofiele zaken.
    ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...
      woensdag 15 maart 2006 @ 00:38:06 #248
    89730 Drugshond
    pi_36043845
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef Monus het volgende:

Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.
    pi_36045477
    De link naar Hitler zal vast en zeker ook niet ontbreken wel?

Verder zijn de meeste mannen in Spanje en Italie homo alleen zijn ze er vaak nog niet achter
      donderdag 16 maart 2006 @ 10:21:46 #250
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36079082
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had het idd over spanje en italië. vreemd hoor die mannen die dronken en "oh zo deceptisch" thuiskomen na een verloren voetbalwedstrijd en hun wijf ff in elkaar rammen omdat ze zo macho zijn dat ze er niks tegen kunnen doen...
    De meeste slachtoffers die doodgeslagen zijn waren niet doodgeslagen omdat men een voetbalwedstrijd verloren hadden. De meesten slachtoffers hadden al een lange geschiedenis van mishandeling, en ook verbroken relaties zijn vaak een reden tot deze gruweldaden.

Het is ook een vrij nieuw verschijnsel want dit soort zaken gebeurden vroeger niet in spanje.
      donderdag 16 maart 2006 @ 10:23:47 #251
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_36079135
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.
    Heb je daar ook een linkje van.

Gisteren nummer 18, een gitana
      donderdag 16 maart 2006 @ 14:10:35 #252
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_36085581
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef Monus het volgende:

[..]

Heb je daar ook een linkje van.
    Deze waarschijnlijk.

Ik weet niet of het op het abonnee-gedeelte van de site is; ik moest in ieder geval inloggen.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_36090281
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

Wanneer heb ik homo´s beledigd ?
      Moderator donderdag 16 maart 2006 @ 22:43:22 #254
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_36100969
    dat zei ik niet, ik zei dat je nogal is domme posts maakt
    pi_36101051
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef sp3c het volgende:
    dat zei ik niet, ik zei dat je nogal is domme posts maakt
    mijn posts zijn van goede kwaliteit
      Moderator donderdag 16 maart 2006 @ 22:53:14 #256
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_36101357
    ik kan me nog een topic herinneren over een schietincident in Afghanistan
    pi_36101621
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef sp3c het volgende:
    ik kan me nog een topic herinneren over een schietincident in Afghanistan [afbeelding]
    dat weet ik nog en daar sta ik nog steeds achter
      Moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 00:18:03 #258
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_36104101
    dat is vreemd want eerst zei je:
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
    dus Nederland gaat naar Afganistan om burgers dood te schieten ?
    ff daar de baas spelen en hij wordt niet eens opgepakt wegens moord

Moordenaar
    en daarna zei je
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
    Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld en ik blijf erbij dringen dat Nederland weg moet uit Afganistan . want hun hebben daar niks te zoeken
    Nederlandse militairen schieten Afghaan dood

je kunt niet achter beide stellingen staan ... de eerste was dom, omdat je het bericht niet had gelezen voordat je reageerde
    pi_36104159
    Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
    Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld en ik blijf erbij dringen dat Nederland weg moet uit Afganistan . want hun hebben daar niks te zoeken

Hier sta ik nog steeds achter
      Moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 00:29:08 #260
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_36104353
    dus alle voorgaande posts over moordenaars waren dom
      Donald Duck held vrijdag 17 maart 2006 @ 13:56:28 #261
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_36115735
    U.S. Weapons Poison Europe
    wellicht is die onzin in tru beter op zijn plaats
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      Moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 14:07:12 #262
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_36116126
    I am undecided ... ik laat hem voorlopig hier
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:08:51 #263
    89730 Drugshond
    pi_36116174
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef sp3c het volgende:
    I am undecided ... ik laat hem voorlopig hier
    Ik ondersteun sp3c in zijn keuze. Ik wil hem ook graag hier houden.
      Donald Duck held vrijdag 17 maart 2006 @ 14:13:01 #264
    46149 __Saviour__
    pi_36116334
    Het is pure speculatie. En dat plaatje van die baby erbij, dat slaat toch nergens op.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:24:04 #265
    89730 Drugshond
    pi_36116716
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
    Het is pure speculatie. En dat plaatje van die baby erbij, dat slaat toch nergens op.
    Dat plaatje is idd een effect van DU. Dus ik zie niet in waarom het niet in dit topic zou passen.
    Het is een beetje sensationeel [NWS] met [TRU] kenmerken. Maar er staan dagelijks zoveel items in de krant die zonder problemen in [TRU] zouden kunnen draaien (dus waarom niet in [NWS]). Er staan toch echt een aantal passages erin die wel degelijk een valide [NWS]-scope hebben. En het geeft genoeg onderwerp tot discussie.
      Moderator vrijdag 17 maart 2006 @ 14:55:09 #266
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_36117812
    ja dat plaatje kan misschien verborgen worden achter een 'graphic warning' ?
      Donald Duck held vrijdag 17 maart 2006 @ 15:03:17 #267
    46149 __Saviour__
    pi_36118100
    dat op zijn minst. en ik denk nog steeds dat het er niks mee te maken heeft. het lijkt me een baby met het harlequin syndrome
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_36120912
    Nou heb ik ff gegoogled op harlequin syndrome, en ik vind bush er toch redelijk uitzien hoor. Of hij heeft zijn verkleurde gezichtshelft gesminkt.

Ik kan erger niks terug vinden over misvormingen bij foetussen door het syndroom. Iets wat wel door stralingsziekten en chemische vervuiling van het gastlichaam kan komen.
      Donald Duck held vrijdag 17 maart 2006 @ 17:14:46 #269
    46149 __Saviour__
    pi_36122226
    http://www.ispub.com/osti(...)vol2n1/harlequin.xml
    dat vind ik er toch wel op lijken.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_36122335
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
    http://www.ispub.com/osti(...)vol2n1/harlequin.xml
    dat vind ik er toch wel op lijken.
    Ok, daar heb je gelijk in, maar dan zijn er twee typen afwijkingen die beide dezelfde secondaire naam hebben, beetje verwarrend.
    pi_36124903
    Hoewel ik denk dat het "U.S. Weapons Poison Europe" topic (afgezien van een te hoog telegraaf gehalte in de titel) wel genoeg discussie materiaal biedt, ben ik wel eens dat het plaatje wat erbij staat puur speculatief is. Zie ook mijn post in het topic voor verdere uitleg + links.
    pi_36125302
    Foto is weg, heb de link naar de bron geopend en daar komen beide foto's niet eens in voor.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 20:07:07 #273
    111528 Viajero
    Who dares wins
    pi_36126786
    Ik sta achter Saviour, ik vind het ook meer speculatie/conspiracy theory/amerikahaat dan nieuws..
    It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
    pi_36126898
    sp3cs en DH willen hem laten staan, dus ga ik er niks verder mee doen behalve in de peiling houden.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 20:12:20 #275
    111528 Viajero
    Who dares wins
    pi_36126961
    Ok, geen probleem. In elk geval bedankt voor het weghalen van het plaatje, dat soort dingen wil ik eigenlijk in geen enkel topic zien.
    It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
      † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 21:44:28 #276
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36129461
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    sp3cs en DH willen hem laten staan, dus ga ik er niks verder mee doen behalve in de peiling houden.
    Misschien kun je wel even de verstorende opmerkingen weghalen
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 09:00 schreef Evil_Jur het volgende:
    Truth-topic
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef Viajero het volgende:

[..]

Inderdaad, kan deze onzin naar TRU?
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:

dit topic past trouwens beter in TRU, dat zitten meer van die idioten
    Voegt niks toe en daar is nu juist dit FB-topic voor bedoeld.

O en dan is er ook nog een slotje roeper.

Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
    pi_36130225
    Ja? Verstoort het de discussie in die mate dat het verzand in alleeen maar van dit soort oneliners? Geloof het niet, dus ga ik het ook niet direct weghalen zolang het niet aanstootgevend is. Af en toe moet je ook in staat zijn om gewoon een reactie niet te lezen. Scheelt zoveel gedoe.
    pi_36130245
    En trouwens, dat linkje, dat kende ik al. Maar toch bedankt
      † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 23:01:05 #279
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36131776
    Ja slowchatten in POL is veel leuker dan modden in NWS natuurlijk.
    pi_36132206
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef NorthernStar het volgende:
    Ja slowchatten in POL is veel leuker dan modden in NWS natuurlijk.
    Je moest eens weten!

Maar goed, zoveel zit ik er niet meer hoor, wees niet bang NS.
      † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 23:24:28 #281
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36132388
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je moest eens weten!

Maar goed, zoveel zit ik er niet meer hoor, wees niet bang NS.
    Joh voor mij zit je er 24/7.

Ik snap alleen niet waarom je dat topic niet even opschoond. Je zegt zelf al dat het alle 'recht' heeft om in NWS te staan. Bovendien horen dat soort opmerkingen helemaal niet in de topics, ongeacht welk topic, maar in het FB topic.
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    Verstoort het de discussie in die mate dat het verzand in alleeen maar van dit soort oneliners?
    Het verstoort, anders had ik het niet gevraagd.
    pi_36132484
    Nou, ok. Voor deze ene keer. Je moet er toch aan wennen dat de modjes in NWS wat minder strikt zijn hoor NS.
      † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 23:42:29 #283
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36132764
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    Nou, ok. Voor deze ene keer. Je moet er toch aan wennen dat de modjes in NWS wat minder strikt zijn hoor NS.
    Ja waar is die tijd van modjes met strakke hand gebleven.

Tnx
    pi_36132896
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Tnx
    Oh, die zijn er wel hoor, als het nodig is.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 23:52:31 #285
    89730 Drugshond
    pi_36133010
    , ik moet NS wel gelijk geven. Maar omgekeerd lig ik van een beetje gebagger niet zo wakker (= ludieke stoom afblazen). Het wordt andere koek als er topics bewust van de rails worden gebaggerd. Laat dan tenminste 1 opmerking staan en breng een verwijzing aan naar [NWS-FB] dan krijg je tenminste niet een herhaling van zetten. En is er serieus aandacht aan geschonken.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 23:55:50 #286
    89730 Drugshond
    pi_36133080
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:

Tnx
    Aha we moeten dus gaan optreden als dictators met een zekere geldingsdrang.
    - Wellicht heb je meer geluk als ik met een kater achter het toetsenbord zit -
      † In Memoriam † zaterdag 18 maart 2006 @ 00:12:02 #287
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36133449
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 23:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Aha we moeten dus gemotiveerd gaan optreden als dictators met een zekere geldingsdrang visie.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 00:16:40 #288
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_36133562
    Damn dan heb je aan mij een goeie want ik BEN me een dictator op de FP
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      Moderator zaterdag 18 maart 2006 @ 17:08:24 #289
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_36145454
    mij ook goed hoor, dan noem ik mezelf generaal sp3c en laat ik alleen anti-VS posts staan want die bereiden een invasie op mij voor
      zaterdag 18 maart 2006 @ 17:48:59 #290
    111528 Viajero
    Who dares wins
    pi_36146535
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 17:08 schreef sp3c het volgende:
    mij ook goed hoor, dan noem ik mezelf generaal sp3c en laat ik alleen anti-VS posts staan want die bereiden een invasie op mij voor
    Reken in dat geval op een Viajero geleide insurgency
      maandag 20 maart 2006 @ 01:40:39 #291
    89730 Drugshond
    pi_36204792
    Kan een modje de topictitel aanpassen?
    Peijs: ‘Hoofddoek geeft vrouwen juist vrijheid’

Dank namens de feestcommisie
      maandag 20 maart 2006 @ 17:16:31 #293
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_36204859
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Kan een modje de topictitel aanpassen?
    Peijs: 'Hoofddoek geeft vrouwen juist vrijheid'

Dank namens de feestcommisie
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_36205921
    Bavaria moet naam veranderen deze toevoeging nodig: 'in Beieren' (zie ook wijziging in artikel op nu.nl)
      maandag 20 maart 2006 @ 17:55:10 #295
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_36206001
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef zakjapannertje het volgende:
    Bavaria moet naam veranderen in Beieren. deze toevoeging nodig: 'in Beieren' (zie ook wijziging in artikel op nu.nl)
    Done.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_36207753

Kan deze belachelijke manier van discussie voeren aangepakt worden s.v.p.

[ Bericht 1% gewijzigd door typtypo op 20-03-2006 19:02:48 ]
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
    pi_36208116
    Je doet er zelf aardig aan mee typotypo, door domme onliners neer te plempen meer gericht op een mede user dan op het onderwerp.
    pi_36208249
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    Je doet er zelf aardig aan mee typotypo, door domme onliners neer te plempen meer gericht op een mede user dan op het onderwerp.
    Wat is dit dan

en dit

Two liners?
    Doe daar dan ook wat aan i.p.v. mij zomaar weg te modden.
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
    pi_36208288
    quote:
    Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef typtypo het volgende:

[..]

Wat is dit dan

en dit

Two liners?
    Doe daar dan ook wat aan i.p.v. mij zomaar weg te modden.
    Om de eerste moest ik wel lachen.

En de tweede heeft triggershot gewoon een heel goed punt, niks fouts aan.

Lees nog een keer over wat ik zei: gericht tegen medeusers.

Offtopic reacties en ontopic reacties van een regel mogen wat mij betreft, zolang het bepaalde gedragsregels niet overschreid.
    pi_36208322
    @Disciple_of_Guinness

Laat ik ook maar even kinderachtig klagen over typtypo's sig.. Ben ik bij jou @ goeie adres?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')