abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35940384
Er staan verkapte banrequests in dit topic.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35940402
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er staan verkapte banrequests in dit topic.
Oh, nu zijn ze verkapt. Ik sta er ook om bekend dat ik de dingen niet duidelijk durf te zeggen idd
pi_35940414
Ja, af en toe ben je achterbaks inderdaad. Maar dat is algemeen bekend. Hoeft niet verder herhaald te worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35940437
Je zou homo kunnen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35941353
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou homo kunnen zijn
so what ?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:59:14 #156
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35941995
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
God haat je maar ik hou van jou, mijn SCHatje.
pi_35942032
pi_35942039
Ik wist het
pi_35942620
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

so what ?
Pacman
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35942646
pi_35942693
Jullie laten die homohaat van de broertjes CMT en DAM wel lekker aanmodderen zeg. Misschien zijn jullie er niet maar kan er met terugwerkende kracht toch even naar worden gekeken. Het zijn teksten die op Fok niet thuishoren imo.

Natuurlijk is er vrijheid van meningsuiting maar er is ook een policy. Volgens mij beoogt die policy dat het voor zoveel mensen mogelijk moet zijn hier te posten en dat ze zich prettig voelen en niet al te veel aangevallen als het om zichzelf gaat. Haat tegen rassen en tegen geaardheid is zo'n ding. En natuurlijk zijn die users geslepen genoeg en weten ze ook wel waar het randje zit maar je zult als jong onwetend homootje gezellig op Fok belanden en zo'n topic lezen. Gelukkig staat er van Disciple wel een opmerking in waaruit blijkt wat de moderatie er ongeveer van vindt!!!
pi_35942820
Ik stel voor dat alle topics over Blondjes ook verboden worden, over vrouwen ook en ook over Joden

SCH
pi_35942861
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stel voor dat alle topics over Blondjes ook verboden worden, over vrouwen ook en ook over Joden
Waarom? Waarom moeten er sowieso topics verboden worden? Stel ik dat voor?
pi_35942907
Ja jij stelt voor dat je niet aangevallen mag worden omdat je een rugridder bent.

Blondjes worden dan ook aangevallen omdat ze blond zijn
pi_35942918
Het zeuren om een ban.... wat was daar ook alweer mee?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:56:08 #166
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35943399
ow, ik dacht al, waar is CMT al, zit het kleine kleutertje hier te huilen. grappig! .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:02:42 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35943559
maar wat hebben we weer een nuttige dag gehad he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:06:53 #168
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35943658
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
maar wat hebben we weer een nuttige dag gehad he?
uitslapen is altijd heerlijk na een lange nacht met bardiensten en rellerige mensen aan de deur .
put
your
clothes
on!
pi_35943668
Je kan ook godverdomme nooit ff offline zijn
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:04:08 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35951431
wuh .. ik wou net zeggen dat we ons netjes gedragen vandaag, blijkt dat ik een homo topic over het hoofd heb gezien wat natuurlijk weer in brand is gevlogen.

ik zit de hele dag te fok!ken maar ik had het niet door
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:14:01 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35951883
nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:15:57 #172
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35951961
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef sp3c het volgende:
nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
klopt, ik heb er ook het een en ander uitgegooid wat flink beneden pijl was. maar goed, soms heb je die momenten wel eens dat iets totaal evrkeerd kan vallen . excuses hiervoor en succes met editten .
put
your
clothes
on!
  zondag 12 maart 2006 @ 00:39:40 #173
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35960491
In elk geval geeft Jerruh het toe. Ik wil 'm best wat valiumpillen toesturen, dan hoeft het in de toekomst niet meer te gebeuren.
pi_35961235
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')