Oh, nu zijn ze verkapt. Ik sta er ook om bekend dat ik de dingen niet duidelijk durf te zeggen iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er staan verkapte banrequests in dit topic.
so what ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou homo kunnen zijn
God haat je maar ik hou van jou, mijn SCHatje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Ik word voor vies en voos uitgemaakt, God haat me maar ik doe zielig??????????
Pacmanquote:
Waarom? Waarom moeten er sowieso topics verboden worden? Stel ik dat voor?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stel voor dat alle topics over Blondjes ook verboden worden, over vrouwen ook en ook over Joden
uitslapen is altijd heerlijk na een lange nacht met bardiensten en rellerige mensen aan de deurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
maar wat hebben we weer een nuttige dag gehad he?
klopt, ik heb er ook het een en ander uitgegooid wat flink beneden pijl was. maar goed, soms heb je die momenten wel eens dat iets totaal evrkeerd kan vallenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef sp3c het volgende:
nu ja ik heb het wat doorgelezen en ik ben nu ff niet helder genoeg meer, ik zet morgen nog wat notes bij een aantal mensen, ook een aantal bij de reacties op het anti homo gezeur want die zijn ook niet allemaal even fris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |