Heb je daar ook een linkje van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet helemaal waar... in de NRC stond vorige week een heel groot artikel waarmee het aantal dodelijke vrouwelijke slachtoffers werd vergelijken met een (stelselmatige) genocide. Was overigens een heel pittig en belichtend artikel.
Deze waarschijnlijk.quote:
Wanneer heb ik homo´s beledigd ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
echte homohatende posts niet natuurlijk maar de meesten zijn gewoon dom, daar zou je boven moeten staan (ja ik reageer er ook wel is op ja, ik ben ook dom) anders zouden we Meki ook wel kunnen permbannen natuurlijk
mijn posts zijn van goede kwaliteitquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef sp3c het volgende:
dat zei ik niet, ik zei dat je nogal is domme posts maakt
dat weet ik nog en daar sta ik nog steeds achterquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef sp3c het volgende:
ik kan me nog een topic herinneren over een schietincident in Afghanistan [afbeelding]
en daarna zei jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
dus Nederland gaat naar Afganistan om burgers dood te schieten ?
ff daar de baas spelen en hij wordt niet eens opgepakt wegens moord
Moordenaar
Nederlandse militairen schieten Afghaan doodquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld en ik blijf erbij dringen dat Nederland weg moet uit Afganistan . want hun hebben daar niks te zoeken
Ik ondersteun sp3c in zijn keuze. Ik wil hem ook graag hier houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef sp3c het volgende:
I am undecided ... ik laat hem voorlopig hier
Dat plaatje is idd een effect van DU. Dus ik zie niet in waarom het niet in dit topic zou passen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is pure speculatie. En dat plaatje van die baby erbij, dat slaat toch nergens op.
Ok, daar heb je gelijk in, maar dan zijn er twee typen afwijkingen die beide dezelfde secondaire naam hebben, beetje verwarrend.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.ispub.com/osti(...)vol2n1/harlequin.xml
dat vind ik er toch wel op lijken.
Misschien kun je wel even de verstorende opmerkingen weghalenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
sp3cs en DH willen hem laten staan, dus ga ik er niks verder mee doen behalve in de peiling houden.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Truth-topic
quote:
Voegt niks toe en daar is nu juist dit FB-topic voor bedoeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
dit topic past trouwens beter in TRU, dat zitten meer van die idioten
Je moest eens weten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef NorthernStar het volgende:
Ja slowchatten in POL is veel leuker dan modden in NWS natuurlijk.
Joh voor mij zit je er 24/7.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je moest eens weten!
Maar goed, zoveel zit ik er niet meer hoor, wees niet bang NS.
Het verstoort, anders had ik het niet gevraagd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Verstoort het de discussie in die mate dat het verzand in alleeen maar van dit soort oneliners?
Ja waar is die tijd van modjes met strakke hand gebleven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou, ok. Voor deze ene keer. Je moet er toch aan wennen dat de modjes in NWS wat minder strikt zijn hoor NS.
Oh, die zijn er wel hoor, als het nodig is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja waar is die tijd van modjes met strakke hand gebleven.![]()
Tnx
Aha we moeten dus gaan optreden als dictators met een zekere geldingsdrang.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
Ja waar is die tijd van modjes met strakke hand gebleven.![]()
Tnx
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aha we moeten dus gemotiveerd gaan optreden als dictators met een zekere geldingsdrang visie.
Reken in dat geval op een Viajero geleide insurgencyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:08 schreef sp3c het volgende:
mij ook goed hoor, dan noem ik mezelf generaal sp3c en laat ik alleen anti-VS posts staan want die bereiden een invasie op mij voor
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
Kan een modje de topictitel aanpassen?
Peijs: 'Hoofddoek geeft vrouwen juist vrijheid'
Dank namens de feestcommisie
Done.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef zakjapannertje het volgende:
Bavaria moet naam veranderen in Beieren. deze toevoeging nodig: 'in Beieren' (zie ook wijziging in artikel op nu.nl)
Wat is dit danquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Je doet er zelf aardig aan mee typotypo, door domme onliners neer te plempen meer gericht op een mede user dan op het onderwerp.
Om de eerste moest ik wel lachen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wat is dit dan
en dit
Two liners?
Doe daar dan ook wat aan i.p.v. mij zomaar weg te modden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |