Eindelijk was ik er eens op tijd bij... normaal ben ik altijd te laat. Zit me nu dan ook verschrikkelijk te vervelen op m'n werk. Gelukkig mag ik over 10 minuten weg!quote:
Je kuitbeen heb je nergens voor nodig. Je lijf zit vol reserveonderdelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef freecell het volgende:Bijna
Hey isa: waar eb je dan een kuitbeen voorals reserve onderdeel?
Het is gerritZenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey allemaalnog steeds niet op bed... dus dat ga ik zo doen... ik was nog naar het postkantoor geweest om Ymme haar broodbakmachine op te sturen...
nou mooi dat ze daar geen doos hadden waar hij in pasteen dus ben ik eerst ook maar mijn boodschappen gaan doen... en heb ik daar 2 dozen meegenomen en ben ik net nog een hele poos bezig geweest om het een beetje stevig te verpakken....
en het pakket is dus nu klaar...
alleen ben ik helemaal kapot, doet mij rug zeer en baal ik dat ik 2 keer naar het postkantoor ben geweest en nog steeds de BBM hier heb staan.....
moet maar zien of het vandaag nog lukt Ymme, anders ben je morgen de eerste... want de doos is een stuk minder hanteerbaar dan de tas waar ik hem eerst in had vervoerd .....
dan toch nog maar ff een pic van je pakje om het nog een beetje leuk te houden
(sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaspapier)
[afbeelding]
Ik zonder bril, kan niet zien wat er staat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
Ach, die foto is zo wazig dat 't al amper te lezen isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er in dit topic geen chocoladefoto's staan - en dat kan natuurlijk niet.
[afbeelding]
Mijn best.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef YPPY het volgende:
Ik kan het pas lezen als ik een keer op de foto klik. Volgende meet bij ymme thuis.
Bij Arnhem...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn aardrijkskunde is zooooooo slecht... waar ligt zevenaar ergens??? *schaam schaam*
Nee, ik kon 't ook niet lezen. Vandaar ook dat ik zei dat 't adres niet leesbaar was. De rest kan ik namelijk wel lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
ben ik de enige die de plaatsnaam niet kan lezen?![]()
Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer![]()
leggen ze dan een accu op je rug zodat er druk op komt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Accupressure werkt beter tegen lage rugklachten dan fysiotherapie: link naar artikel
Dan pas je goed in de dierentuin natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer![]()
Beterschap! Hopelijk voel je je morgen beter!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:37 schreef Riann het volgende:
ik heb al heel wat zakdoeken klaar gelegd om ze mee te nemenik ben nu nog steeds erg aan het snotteren.
Tot morgen, TARA staat nog onder de douche, ik ben al weer afgedroogd....We zijn klaar voor morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, weet niet of ik morgenvroeg nog online kom - ik ken mij, dus dat zal wel![]()
Tot morgen allemaalIk kom om even over 11 uur aan op het station en moet dan volgens de site van Emmen nog een kwartiertje lopen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien kun je die daar inwisselen bij de kassa?
ik moet af en toe niezen en snotteren maar goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:05 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Ook hier zijn we al wakker. Bert is nog steeds erg hoesterig, bij mij valt het wel mee, maar we hebben elkaar behoorlijk wakkergehouden
Zoals je weet waren we toen al wegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:24 schreef freecell het volgende:
Isabeau: je neemt je foon niet op, maar van TARA het verzoek om zijn post mee te nemen
Jah, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook thuis, en als marchien zo moe was snap ik ook waarom jullie zo vlot wegwaren op het station...
Vriendje was helemaal blij met zijn eland("hij is gaaf, en hij is ook nog zacht!!!")
Ik ben ook best moe, ik ga zo dus ook lekker maffen...
Neej isa, die is te groot voor jou kamertjequote:
Dan hebben we tegelijkertijd een bericht aangepast. Want wij waren ook aan het edittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, ik heb één [ toegevoegd voor de foto
(ik begrijp ook nooit iets van die " % aangepast door", nu staat er 30% voor 1 haakje en soms staat er 1% als ik een complete tekst heb verwijderd en er -edit: spam- heb neergezet)
Geen flauw idee. Ik heb geen banaan gehad (freecell zegt dat ze ook geen idee heeft).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe waren de bananen???
Die was heerlijk!quote:(en de chocoladetaart???)
ik was om 11 uur hier binnen:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat de rest pas over een uurtje of 2-3 thuis is. Of later.
my pleasure. vond het gezellig in de autoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik was om 11 uur hier binnen:
in 1 uur en 55 minuten naar mijn huis gereden dus
en lieve octo: bedankt voor de lift![]()
Ja, wat dom van onsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Troel het volgende:
Rewimo, we zijn vergeten samen op de foto te gaan
Nee, dat werkt idd (al meer dan een jaar of zo) nietquote:Op zondag 19 februari 2006 09:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
edit:Ik ben dus freecell, blijkbaar werkt onder een andere naam posten niet....
-Troel: Als muizen muizen miauwen ze niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar we kunnen alvast beginnen met een aantal quotes
-Isabeau: Ik heb alle knopjes aangeraakt
-Isabeau: Kunnen olifanten ook masturberen?
-Faithy:Misschien gaat ie (olifant) wel dood?
-Troel: Als je geen kind wil kun je ook altijd nog gaan krassen
Alle foto's die ik gemaakt heb staan erop. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of ik een foto van jou met taart genomen hebquote:Op zondag 19 februari 2006 10:26 schreef teigan het volgende:
leuke foto's!
Is die van mij met het taartje nou mislukt?
Zou jammer zijn...
quote:
Dat kan, mail me maar even dan stuur ik je de grote, afdrukbare versiequote:
Da's inderdaad een hele leuke foto!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]Als ik jarig ben, wil ik zo'n taart
Trouwens teigan: mijn vinger doet nog steeds een beetje pijn van dat bankje![]()
[afbeelding]
die wil ik hebben
Oh hou op! Ik krijg spontaan weer zinquote:
Misschien kom je daar Faithy nog tegenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:
als jullie foto's willen hebben, roep maar het nummer. Degenen die mij willen toevoegen op msn: je kan mijn adres uit mijn profiel daarvoor gebruiken.
Dat is een ideequote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef freecell het volgende:
Ik moest aan mensen met foto's vragen of jullie de foto's misschien in ZIP-files zouden kunnen stoppen, zodat TARA ze allemaal in één keer op de harde schijf kan zetten
En waar wil je ze dan hebben? Zip staat klaarquote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef freecell het volgende:
Ik moest aan mensen met foto's vragen of jullie de foto's misschien in ZIP-files zouden kunnen stoppen, zodat TARA ze allemaal in één keer op de harde schijf kan zetten
mijn mail bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waar wil je ze dan hebben? Zip staat klaar
Kun je daar ruim 3 Mb ontvangen?quote:
WAS JIJ DAAR?????quote:Op zondag 19 februari 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:
Oeh die foto hierboven is echt gaaf!![]()
ik heb mijn foto's inmiddels ook online. Je kan ze hier bekijken. Ze zijn onbewerkt, zodra ik tijd heb ga ik een paar mooi uitsnedes maken enzo.
als jullie foto's willen hebben, roep maar het nummer. Degenen die mij willen toevoegen op msn: je kan mijn adres uit mijn profiel daarvoor gebruiken.
Ik ga nu naar de motorbeurs![]()
Die heb ik gemaakt, heb ik die niet online gezet? Shame on me! Ik zal d'r vanavond even naar kijken (zit nu op mijn werk).quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef freecell het volgende:
Waar is de foto dat ik de sjiraf aai?![]()
Ik heb een giraffe geaaid en er was een foto van
Oja, en ik heb bij de bushalte mijn vinger in een gaatje van het bankje gestopt en die wilde er niet meer uit
Ik mail 'm vanavond!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Leuke foto's! Mag ik die ene van mij in groot formaat (in de dieetkeuken)? Die is echt heel erg leuk!
Wees blij dat je er een foto van hebt.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef freecell het volgende:
Waar is de foto dat ik de sjiraf aai?![]()
Ik heb een giraffe geaaid en er was een foto van
Oja, en ik heb bij de bushalte mijn vinger in een gaatje van het bankje gestopt en die wilde er niet meer uit
Ach, zo erg is 3,5 uur rijden niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Troel het volgende:
Eventjes een algemene mededeling wat betreft topic 100:
In hoeverre is het te realiseren voor mensen uit Groningen en dergelijke om naar Valkenswaard (onder Eindhoven) te reizen?
Ik heb daar namelijjk een erg leuke workshop op het oog.
EN dan nog een vraag:
Welke mensen zijn er geinteresseerd in een chocoladeworkshop meeting, want ik moet wel een groep hebben van een minimum aantal personen om een en ander geregeld te krijgen.
Het is wel héél leuk....quote:Op maandag 20 februari 2006 15:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, zo erg is 3,5 uur rijden niet.![]()
Ik zou wel mensen op 't station in Eindhoven kunnen ophalen en naar Valkenswaard brengen. Anders moet je met de bus (half uurtje).
Woon zelf ongeveer 4km van Valkenswaard.
Ik zou eventueel vriendje-lief eventjes lief aan kunnen kijken... er passen wel wat luchtbedden op onze zolder.
True, maar als je meer centraal gelegen gaat zitten dan krijg je minder workshop, terwijl je voor de workshop makkelijk het dubbele betaaldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Ook al klinkt die bepaalde workshop erg leuk Troel, het is wellicht toch handiger om (ook) te kijken naar een meer centraal gelegen locatie, denk ik.
Ja, da's lastig. Anderzijds is een meer afgelegen locatie voor veel mensen ook weer duur door de reiskostenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:49 schreef Troel het volgende:
True, maar als je meer centraal gelegen gaat zitten dan krijg je minder workshop, terwijl je voor de workshop makkelijk het dubbele betaald
We hoeven het niet perse tegelijkertijd met het topic te doen, we noemen het gewoon jubileum meet ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef ymme het volgende:
Zal dat niet gelijk met de meet in Mei vallen..
Dat zou zonde zijn, van een van de twee.
Aangezien de workshop en een meeting niet altijd te goedkoop zijn.
Als we nou gewoon niet zo snel de topics vol baggeren![]()
dan duurt het nog wel even voor we bij de 100ste zijn.
We wachten het even af.. En anders verzetten we de MEI-Meet.
Ik heb al gekeken naar workshops in Utrecht (dat ligt toch wel centraal en dan weet ik zeker dat er ook wel eventuele slaapplekken zijn), maar ik kan daar dus niet echt wat vinden wat er echt uitspringt, of ik kijk er echt overheen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, da's lastig. Anderzijds is een meer afgelegen locatie voor veel mensen ook weer duur door de reiskostenDat zullen we moeten afwegen dus
Iedereen dus maar goed zoeken naar een leuke betaalbare redelijk centraal gelegen workshop
Dan moeten we stevig door gaan meetenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:52 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen het altijd nog verplaatsten naar het 100e dieetclubmeetingtopic
Dit is in Amsterdamquote:Gewoon een paar uurtjes stoeien met chocolade is een gezellige bezigheid voor groepen vanaf 8 personen. In twee uur tijd leert u op een ontspannen en duidelijke manier diverse basistechnieken die u in staat stellen om uw eigen bonbons te gaan maken. Van het gieten tot het vormen van bonbons, van de vulling tot het decoreren, na afloop kunt u het allemaal. En het leuke is dat u de bonbons mee naar huis krijgt. Omdat ik het altijd leuk vind om spannende bonbons te maken moet u niet opkijken van de vreemde combinaties waar je niet direct aan denkt. Wat dacht u van een bonbon van witte chocolade en Spaanse peper en kokos? Deze workshop is uitermate geschikt voor een vrijgezellenfeest of een bedrijfsuitje maar ook een groepje vrienden of vriendinnen is uiteraard van harte welkom.
Tijdens de workshop draagt iedereen een koksmuts en een schort. Eerst krijgt u een korte uitleg van de cursusleider en daarna gaan we diverse soorten chocolade proeven onder het genot van een glaasje Banyules. Vervolgens gaan we beginnen met het maken van de bonbons.
Aan het einde van de workshop is het mogelijk om diverse keukengereedschappen voor het maken van bonbons bij ons aan te schaffen.
Een workshop bonbons maken kost 31,50 euro per persoon. Het is tevens ook mogelijk om tijdens de workshop een drankje te nuttigen.
Elke 4e zaterdag van de maand is het ook mogelijk om individueel in te schrijven voor een Bonbons Workshop. We beginnen dan om 11.00 uur. Deze zaterdagochtend workshop gaat door bij minimaal 8 inschrijvingen.
Eerstvolgende is op zaterdag 25 februari 2006.
gewoon heeeel veel slowshattenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moeten we stevig door gaan meeten![]()
Klinkt erg goed...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef Troel het volgende:
Iets centraler misschien?
[..]
Dit is in Amsterdam
http://home.tiscali.nl/nova.stacey/bonbonsmaken.htm
What the hell is thatquote:onder het genot van een glaasje Banyules
Daar heb ik ook geinformeerd toen ik vorig jaar op zoek was en ik ben echt nog nergens zo onbeschoft te woord gestaan als daarquote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef octopussy het volgende:
in delft![]()
http://www.chocoladeworkshops.nl/html/workshops.htm
Zo, dat is ook geen reclamequote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef pluisje het volgende:
Daar heb ik ook geinformeerd toen ik vorig jaar op zoek was en ik ben echt nog nergens zo onbeschoft te woord gestaan als daar
Ja, die was ik wel tegengekomen, maar ik schrok nogal van "¤ 41,- overdag"quote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef octopussy het volgende:
in delft![]()
http://www.chocoladeworkshops.nl/html/workshops.htm
Ik kwam in Waalre ook nog wat tegenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Levitation het volgende:
Verdikkie, dacht ik even mooi weg te komen met Valkenswaard.
Ergens anders vind ik ook prima hoor, ik logeer wel ergens bij familie.
Ja? Geweldig, meteen doen!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kwam in Waalre ook nog wat tegen
Limburg dacht ik, of Brabant of zoiets, tamelijk Verweggistan dusquote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef octopussy het volgende:
iemand enig idee waar Schaijk ligt?
http://www.peppelen.nl/bonbon.htm
Zo begin juni, en dan gaan we met zijn allen een grote verjaardagstaart voor mij maken van die bonbons, dat is een goed ideequote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Als we dit nu eens over een maand of 4, 5 plannen, dan kan iedereen een tientje per maand opzij leggen. Dan moet het toch te doen zijn lijkt me
Juni...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Als we dit nu eens over een maand of 4, 5 plannen, dan kan iedereen een tientje per maand opzij leggen. Dan moet het toch te doen zijn lijkt me
In juli dus ergens?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Je zal nog meer schrikken als je ze eens mailt en reactie krijgt van dezelfde Sjaak als ikquote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die was ik wel tegengekomen, maar ik schrok nogal van "¤ 41,- overdag"
35.50 p.p.quote:Je leert het ambachtelijk vervaardigen van bonbons en
truffels van hoogwaardige chocolade-ingrediënten: een culinaire lekkernij.
Na een inleiding over allerlei chocolade wetenswaardigheden maken we samen bonbons met behulp van gietvormen ( diverse vullingen) en handgemaakte
bonbons.
Na deze workshop maak je ook thuis op een simpele wijze de heerlijkste
bonbons .
Alle deelnemers krijgen na afloop een feestelijke doos met dezelfgemaakte
bonbons mee naar huis,
Een ultiem ontspannen en creatieve aktiviteit, waarbij de interaktie
binnen de groep een nieuwe perceptie krijgt.
Deze workshop, het vervaardigen van ambachtelijk bonbons,<br> is zowel bij
de heren als de dames zeer geliefd.
quote:In de bonbonworkshops, gegeven door vakbekwame pattissiers, leer je het ambachtelijk vervaardigen van bonbons en truffels.
We gebruiken de meest hoogwaardige chocolade-ingrediënten: een culinaire lekkernij.
Je maakt bonbons met behulp van gietvormen ( diverse vullingen) en handgemaakte bonbons. Allerlei vullingen worden gebruikt zoals noten en caramel.
Na deze workshop kan je ook thuis de heerlijkste bonbons en de verslavend lekkere truffels maken.
Alle deelnemers krijgen na afloop een feestelijke doos met de zelfgemaakte bonbons mee naar huis.
De gehele bonbonworkshop staat in het teken van actief en “zelf doen”, onder de enthousiaste en inspirerende begeleiding van de docent.
Kortom: een super leuke, culinaire en interactieve workshop met veel humor.
Deze ambachtelijke bonbonworkshop is zowel bij de heren als de dames zeer in trek.
Nu als aanbieding vanaf ¤ 37,50 p.p. all-in
Factuurminimum ¤ 375,-
Op uw eigen locatie: ¤ 30,- p.p. exclusief consumpties en reiskosten en minimaal 10 deelnemers.
Zie ook "Aanbieding
quote:Elders: :
Voor een supergezellige Maidenparty of Bachelorparty of familiefeestjes bieden wij een aantal workshops aan van 3 uur vanaf ¤ 30,- in Werkhoven (iedere dag of avond ) of vanaf ¤ 37,50 in De Bilt ( alle dagen, overdag), all in.
Hierbij is inbegrepen : het lesgeld, alle materiaalkosten en twee consumpties met een heerlijk taartje.
Voor ¤ 42,50 p.p. kunnen wij deze workshops ook in Zandvoort of Amsterdam organiseren
In De Bilt kan je de workshop combineren met een lunch of diner ( driegangen menu
Die heb ik zelf gedaan, en was idd erg ok (maar je krijgt wel kilo's chocolade mee naar huis, dus enooorm slecht voor de lijnquote:Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond die in Valkenswaard tot nu toe het beste klinken en die van Pluisje in Schiedam klinkt ook heel erg goed.
Zeg we gaan toch niet over lijnen zeuren in dit topic hè?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef pluisje het volgende:
Die heb ik zelf gedaan, en was idd erg ok (maar je krijgt wel kilo's chocolade mee naar huis, dus enooorm slecht voor de lijn)
Ligt tussen Den Bosch en Nijmegen, langs de A50.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef octopussy het volgende:
iemand enig idee waar Schaijk ligt?
http://www.peppelen.nl/bonbon.htm
Nouja, iets van achterin de 30 euro, en het is te combineren met een diner (maar dat is overal natuurlijk)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Brrrr: Een ultiem ontspannen en creatieve aktiviteit, waarbij de interaktie
binnen de groep een nieuwe perceptie krijgt.maar wat kost het in De Bilt en hoe lang duurt de workshop (ook belangrijk)
He, da;s een goed idee... een BBQ! Eerst chocolade tot we er bij neer vallen en dan BBQ-en! Geweldig! Kunnen we in ieder geval nog lang in het dieet-club topic blijven hangen!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, iets van achterin de 30 euro, en het is te combineren met een diner (maar dat is overal natuurlijk)
Hoelang het duurt weet ik niet, maar dat is een kwestie van mailen denk ik.
Eventueel zou zoiets te combineren kunnen zijn met een BBC bij mij achter het huis (mits ikzo ver krijg) of iets in die richting.
O, maar je mag het tenminste nog wel zelf opetenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
Doe maar duur (maar wel centraal en wat uitgebreider dan alleen chocolade)
http://www.gebakenzo.nl/index.php?pag=workshops
Ja, dat leek me wel wat voor de meiden die dan bij die beruchte 25 zijn aanbelandquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
He, da;s een goed idee... een BBQ! Eerst chocolade tot we er bij neer vallen en dan BBQ-en! Geweldig! Kunnen we in ieder geval nog lang in het dieet-club topic blijven hangen!![]()
Ik heb trouwens ook de ruimte voor 'n BBQ. Mochten jullie toch de tocht down-south aandurven.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Juni...
In juli krijg ik geen stufi.....![]()
Maar het wordt dan wel te gek, aangezien we in mei ookal wat geplant hadden.
Laten we die in Mei schappen.. En daar de 100ste topic meet van maken.
Dus workshop.
Ja doh!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Maar als je het in juni kan betalen, dan leg je dat geld toch opzij voor juli, ymme?
Inderdaad een veel later tijdstip.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik denk dat we de meet in mei dan maar moeten verschuiven naar een later tijdstip.
Vrienden van mij zijn daar een maandje geleden geweest en die vonden het ontzettend leuk!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geinformeerd toen ik vorig jaar op zoek was en ik ben echt nog nergens zo onbeschoft te woord gestaan als daar
En die ziet er echt heeeel goed uit!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Deze wordt aangeraden door Pietverdriet (en die weet veel van eten) http://www.bonbon.nl/workshops.php
ja, daar ben ik erg nebieuwd naarquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Tot slot het glaceren van de slagroomfruffels
Zutphenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Deze wordt aangeraden door Pietverdriet (en die weet veel van eten) http://www.bonbon.nl/workshops.php
tnx, ben druk aan het downloadenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Levitation het volgende:
Ik heb de foto's op onze ftp server staan, heeftgeregeld. Wie toegang wil moet mij even mailen, ik mag van
niet 't IP-adres en inlog online zetten...
Mailadres: amvasco AT hotmail DOT com!
't Is wel overigens 1,3 gb (!!) aan foto's en een paar filmpjes. Ik ga nog wel even wat opruimen er in, maar nu eerst ff eten.
Zutphen klinkt inderdaad goed in mijn oren hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind truffels het aller, allerlekkersteEn Zutphen is op zich prima te doen voor zowel zuid als noord Nederland. En voor ymme heel erg goed te doen
Zutphen is niet verder weg dan Amsterdam of Schiedam of zo, Levitation
![]()
En het is echt een heel mooi stadje waar we nog veel meer kunnen doen.
Da's waar, maar Schiedam is dan weer redelijk dichtbij mijn ouders...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind truffels het aller, allerlekkersteEn Zutphen is op zich prima te doen voor zowel zuid als noord Nederland. En voor ymme heel erg goed te doen
Zutphen is niet verder weg dan Amsterdam of Schiedam of zo, Levitation
![]()
En het is echt een heel mooi stadje waar we nog veel meer kunnen doen.
Ik kan ook alle zaterdagen, behalve waarschijnlijk de 15de (schoonmoeder is dan jarig).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Eens kijken wie er allemaal kunnen/willenJuli heeft 5 zaterdagen.
Ik maak de roosters op mijn werk, dus ik kan elke zaterdag nog. Misschien heb ik 15 juli een feestje (verjaardag).
Juli
1 -
8 -
15 -
22 -
29 -
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Juli
1 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
8 - Isabeau, Rewimo, Levitation
15 - Rewimo,
22 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
29 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
Dat zou je inderdaad kunnen doen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef octopussy het volgende:
Juli
1 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, Troel, ymme, occy
8 - Isabeau, Rewimo, Levitation, Troel, occy
15 - Rewimo, occy
22 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, occy
29 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, ymme, occy
ben zelf 18 juli jarig, en ik beslis meestal pas vrij kort van te voren OF ik het vier en wanneer dan. Maar in principe kan ik dus om de meeting heen plannen![]()
of ik vier het tijdens de meeting![]()
Ik ben bij meetings gewend dat op het laatst allerlei mensen afzeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
is zie op 1 juli nu al 11 mensen
Nou, als we van te voren contact op nemen is het heel misschien wel te regelen, maar je hebt natuurlijk ook nog kans in deze tijd van het jaar dat de bonbonshop dan met vakantie is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bij meetings gewend dat op het laatst allerlei mensen afzeggen
Maar Zutphen klinkt wel risicovol inderdaad, helaas. Ik had wel zin in truffels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |