Mijn best.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef YPPY het volgende:
Ik kan het pas lezen als ik een keer op de foto klik. Volgende meet bij ymme thuis.
Bij Arnhem...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn aardrijkskunde is zooooooo slecht... waar ligt zevenaar ergens??? *schaam schaam*
Nee, ik kon 't ook niet lezen. Vandaar ook dat ik zei dat 't adres niet leesbaar was. De rest kan ik namelijk wel lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
ben ik de enige die de plaatsnaam niet kan lezen?![]()
Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer![]()
leggen ze dan een accu op je rug zodat er druk op komt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Accupressure werkt beter tegen lage rugklachten dan fysiotherapie: link naar artikel
Dan pas je goed in de dierentuin natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer![]()
Beterschap! Hopelijk voel je je morgen beter!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:37 schreef Riann het volgende:
ik heb al heel wat zakdoeken klaar gelegd om ze mee te nemenik ben nu nog steeds erg aan het snotteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |