abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35183800
In navolging van dit topic Dieetclubmeeting deel XI: beestjes kijken in Emmen

Eerdere dieetclubmeetings
Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting IX Dierentuin Emmen - 18 februari naar de dierentuin! Je kan dus nog mee.
Dieetclubmeeting X Dierentuin Emmen & Sauna Putten. Dierentuin 18 februari en sauna 25 maart

De Dierentuinmeeting!
Op 18 februari 2006 staat een meeting naar het Noorderdierenpark in Emmen in de agenda's van:
  • teigan
  • Pandorah
  • Rewimo
  • Faithy
  • Octopussy
  • Levitation
  • Freecell
  • Tararaboemdijee
  • Isabeau
  • Atrimar
  • YPPY
  • Riann
  • Troel

Er is om 11:15 's morgens afgesproken bij hoofdingang centrum. En tussen de middag krijgen we een rondleiding in de keuken. Je bent dieetclub of je bent het niet Na de dierentuin gaan we uit eten bij een Chinees restaurant dat vlak bij de dierentuin ligt. Er is een rijsttafel besteld en als desert is er de traditionele chocoladetaart. Op zich is iedereen welkom, als je maar tegen gebabbel over dieten kan!

De Saunameeting!
    Op 25 maart 2006 staat een meeting gepland in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. We gaan hier heen op de Optimel zegeltjes en hebben voor 6 personen gereserveerd. De mensen die nu sowieso al meegaan zijn
  • Pandorah
  • Isabeau
  • teigan
  • octopussy
  • Faithy
  • freecell

Meeting in Wording
    Ergens in mei in een stad, waarschijnlijk Utrecht of Arnhem, gaan we iets leuks doen.
    Wie helpt Ymme mee organiseren?

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 17-02-2006 12:37:14 ]
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_35183822
    Ja eerste post.

Slechte tvp
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 februari 2006 @ 12:16:11 #3
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35183830
    tvp
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_35183832
    Game on!
    Heb Isa's OP uit 't andere topic gejat en hier-en-daar aangepast. Ik hoor 't wel als er iets niet klopt.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_35183851
    DOH!

je was me net voor!
    pi_35183907
    TVP
    pi_35183937
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef octopussy het volgende:
    DOH!

je was me net voor!
    Eindelijk was ik er eens op tijd bij... normaal ben ik altijd te laat. Zit me nu dan ook verschrikkelijk te vervelen op m'n werk. Gelukkig mag ik over 10 minuten weg!
    ***Levi was here***
    pi_35183947
    nou het andere topic mag dus weg...
    pi_35184186
    hey allemaal nog steeds niet op bed... dus dat ga ik zo doen... ik was nog naar het postkantoor geweest om Ymme haar broodbakmachine op te sturen...
    nou mooi dat ze daar geen doos hadden waar hij in paste en dus ben ik eerst ook maar mijn boodschappen gaan doen... en heb ik daar 2 dozen meegenomen en ben ik net nog een hele poos bezig geweest om het een beetje stevig te verpakken....
    en het pakket is dus nu klaar...
    alleen ben ik helemaal kapot, doet mij rug zeer en baal ik dat ik 2 keer naar het postkantoor ben geweest en nog steeds de BBM hier heb staan.....
    moet maar zien of het vandaag nog lukt Ymme, anders ben je morgen de eerste... want de doos is een stuk minder hanteerbaar dan de tas waar ik hem eerst in had vervoerd .....

dan toch nog maar ff een pic van je pakje om het nog een beetje leuk te houden
    (sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaspapier)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 12:29:15 #10
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_35184252
    Sint met vertraging zie ik

Ik heb geen zin om af te tellen, ik hou het gewoon op nog 1 nachtje slapen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_35184372
    Bijna

Hey isa: waar eb je dan een kuitbeen voor als reserve onderdeel?
    pi_35184560
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef freecell het volgende:
    Bijna

Hey isa: waar eb je dan een kuitbeen voor als reserve onderdeel?
    Je kuitbeen heb je nergens voor nodig. Je lijf zit vol reserveonderdelen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 12:39:46 #13
    13151 crew  Rewimo
    pi_35184585
    Welja joh, ik ben al zoveel onderdelen kwijt en ik loop nog steeds rond
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 12:44:44 #14
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35184763
    Kuitbeen heb je niets aan. Toen mijn scheenbeen brak bak mijn kuitbeen van ellende ook toen ik op mijn been probeerde te staan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35188072
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
    hey allemaal nog steeds niet op bed... dus dat ga ik zo doen... ik was nog naar het postkantoor geweest om Ymme haar broodbakmachine op te sturen...
    nou mooi dat ze daar geen doos hadden waar hij in paste en dus ben ik eerst ook maar mijn boodschappen gaan doen... en heb ik daar 2 dozen meegenomen en ben ik net nog een hele poos bezig geweest om het een beetje stevig te verpakken....
    en het pakket is dus nu klaar...
    alleen ben ik helemaal kapot, doet mij rug zeer en baal ik dat ik 2 keer naar het postkantoor ben geweest en nog steeds de BBM hier heb staan.....
    moet maar zien of het vandaag nog lukt Ymme, anders ben je morgen de eerste... want de doos is een stuk minder hanteerbaar dan de tas waar ik hem eerst in had vervoerd .....

dan toch nog maar ff een pic van je pakje om het nog een beetje leuk te houden
    (sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaspapier)

[afbeelding]
    Het is gerritZen
    Maakt niet uit..
      vrijdag 17 februari 2006 @ 14:28:45 #16
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35188577
    UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35188741
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
    UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
    Ik zonder bril, kan niet zien wat er staat.

Jammer beessie-jen dat het vandaag niet lukt, morgen zou mijn moeder hier komen om mij te helpen met mijn eerste eigen brood bakken En wat receptjes van haar uitleggen.

Maar helaas, pindakaas (pindakaas he), niets aan te doen.

pi_35190075
    tvp
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_35190126
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
    Ach, die foto is zo wazig dat 't al amper te lezen is
    ***Levi was here***
    pi_35190627
    ik kan het adres uitstekend lezen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_35190791
    Ik kan het pas lezen als ik een keer op de foto klik. Volgende meet bij ymme thuis.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      vrijdag 17 februari 2006 @ 15:47:39 #22
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35191382
    Nouja, ik zal dan wel goede ogen hebben
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35192520
    Omdat er in dit topic geen chocoladefoto's staan - en dat kan natuurlijk niet.

pi_35192649
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
    Omdat er in dit topic geen chocoladefoto's staan - en dat kan natuurlijk niet.
    [afbeelding]
    haha
    pi_35193100
    Je kan gewoon met strippenkaarten, zonder toeslag met de q-liner op zaterdag.
    Tot morgen mensjes
    pi_35193316
    nog 18 uur en 3 kwartier
    pi_35193765
    naja ik kan gewoon geen scherpe foto's maken
    net 2 uur geslapen en ben nog steeds helemaal kapot.... morgen gaat ie zeker naar het postkantoor Ymme....
    pi_35193991
    ik heb er zo'n zin in
    pi_35194032
    Ik niet. Lijkt me niks an.
    pi_35194036
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef YPPY het volgende:
    Ik kan het pas lezen als ik een keer op de foto klik. Volgende meet bij ymme thuis.
    Mijn best.
    Maar dan zullen jullie toch 4 km moeten lopen (goed voor de lijn) omdat vanaf het treinstation zevenaar, geen openbaar vervoer hiernaar toe is
    pi_35194077
    4 km is wel te doen... alleen die 4 km terug valt vaak zwaarder haha .....
    pi_35194223
    opzicht valt het wel mee. Maar inderdaad die terug weg is vaak vervelend.
    Maar er zijn hier een hoop mensen met een auto. Allemaal opstapelen vanaf zevenaar.
    pi_35194328
    mijn aardrijkskunde is zooooooo slecht... waar ligt zevenaar ergens??? *schaam schaam*
    pi_35194365
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
    mijn aardrijkskunde is zooooooo slecht... waar ligt zevenaar ergens??? *schaam schaam*
    Bij Arnhem...
    pi_35194454
    owkee.. thx haha
    pi_35195784
    ben ik de enige die de plaatsnaam niet kan lezen?

Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer
    pi_35196925
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
    ben ik de enige die de plaatsnaam niet kan lezen?

Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer
    Nee, ik kon 't ook niet lezen. Vandaar ook dat ik zei dat 't adres niet leesbaar was. De rest kan ik namelijk wel lezen.
    ***Levi was here***
    pi_35197412
    Accupressure werkt beter tegen lage rugklachten dan fysiotherapie: link naar artikel
      vrijdag 17 februari 2006 @ 18:22:07 #39
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35197475
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 18:20 schreef Isabeau het volgende:
    Accupressure werkt beter tegen lage rugklachten dan fysiotherapie: link naar artikel
    leggen ze dan een accu op je rug zodat er druk op komt?

Kunnen ze geen betere namen verzinnen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35197603
    Het is dan ook acupressure
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 18:46:53 #41
    13151 crew  Rewimo
    pi_35198276
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
    Dan pas je goed in de dierentuin natuurlijk
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 18:58:07 #42
    13151 crew  Rewimo
    pi_35198650
    Als ze daarbij net zo hard op mijn rug duwen als de peut dan bedank ik... Mijn rug voelt alsof ie bont en blauw is van dat gepor gisteren
    pi_35199413
    T'is wat met die ruggen van jullie! Niet leuk zeg. Maar goed, ik ben fris en fruitig dus ik kan wel wat duwen (tenzij die zware hoofdpijn weer komt opborrelen, dan mag ik aan de dropjes volgens mij huisarts ) .

O, en iemand vroeg in het vorige topic wat we morgen allemaal meenemen: ik doe niet aan paraplu's dus ik neem een regenbroek en een petje mee. Ik neem wat te snoepen voor in de auto mee en eventueel wat mueslireepjes en wat te drinken. Ik vermoed dat mijn brood onaangestast zal zijn omdat we toch tussendoor ergens willen zitten.

Nog maar een kleine 16 uur!
    pi_35199917
    ik heb al heel wat zakdoeken klaar gelegd om ze mee te nemen ik ben nu nog steeds erg aan het snotteren.
    pi_35199980
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 19:37 schreef Riann het volgende:
    ik heb al heel wat zakdoeken klaar gelegd om ze mee te nemen ik ben nu nog steeds erg aan het snotteren.
    Beterschap! Hopelijk voel je je morgen beter!
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 19:42:10 #46
    13151 crew  Rewimo
    pi_35200045
    Ik heb mueslirepen gekocht en pakjes sap (voor de trein), en een pakje met dikke kaasplakken voor de eiwitjes. En ik heb mijn vader beroofd van zijn MP3-speler
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 20:08:52 #47
    13151 crew  Rewimo
    pi_35200970
    Nog 15 uur en een beetje
    pi_35201182
    Ik heb helemaal niets gekocht... ik koop onderweg wel wat. En in het park.
    Ik neem mijn nieuwe camera mee, heb sinds kort een digitale camera. Verjaardagscadeautje van m'n lief. Weet nog niet alle ins-en-outs van de camera (zal ook nog wel even duren, erg veel opties), maar kiekjes nemen moet lukken. Kan ook filmpjes maken en ik weet ook hoe, dus weest gewaarschuwd allen!

Nog 15 uur!
    ***Levi was here***
      vrijdag 17 februari 2006 @ 20:21:47 #49
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35201403
    Oja, ik neem geen camera mee, en geen mp3 speler
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35202125
    ik neem Faithy mee , camera, pda met tomtom (heb geen sense of direction) , irischeque , tankpasje, broodjes (oa voor ontbijt) en een flesje drinken, en heel veel zin.
      vrijdag 17 februari 2006 @ 20:44:00 #51
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35202147
    irischeque?

Waarom neem je een irischeque mee?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 21:48:53 #52
    13151 crew  Rewimo
    pi_35204006
    Misschien kun je die daar inwisselen bij de kassa?
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 22:02:54 #53
    13151 crew  Rewimo
    pi_35204441
    Zo, fiets naar beneden gehaald (hangt altijd in de hal aan de zoldering) en de banden maar eens even opgepompt 's Morgens vroeg naar het station lopen vind ik niet zo erg, maar 's avonds laat ben ik toch liever zo snel mogelijk thuis.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 22:42:05 #54
    13151 crew  Rewimo
    pi_35205724
    Ik ga naar bed, weet niet of ik morgenvroeg nog online kom - ik ken mij, dus dat zal wel

Tot morgen allemaal Ik kom om even over 11 uur aan op het station en moet dan volgens de site van Emmen nog een kwartiertje lopen.
    pi_35207259
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 22:42 schreef Rewimo het volgende:
    Ik ga naar bed, weet niet of ik morgenvroeg nog online kom - ik ken mij, dus dat zal wel

Tot morgen allemaal Ik kom om even over 11 uur aan op het station en moet dan volgens de site van Emmen nog een kwartiertje lopen.
    Tot morgen, TARA staat nog onder de douche, ik ben al weer afgedroogd....We zijn klaar voor morgen
    heb er zin in! vlindertuin
      vrijdag 17 februari 2006 @ 23:54:01 #56
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35207986
    Ik ben er helemaal klaar voor!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35209803
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
    Misschien kun je die daar inwisselen bij de kassa?

zijn die dingen nog ergens goed voor

volgens mij is het tijd om te slapen...
    maar ik ben huelemaal nie moeeeeeeeeeeeeeeee
    pi_35213761
    Goedenmorgen ik had de wekker om 10 over 7 staan maar ja ik ben nu al wakker. Zo maar is even douche
      zaterdag 18 februari 2006 @ 07:05:43 #59
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35213835
    Goedemorgen!

Ook hier zijn we al wakker. Bert is nog steeds erg hoesterig, bij mij valt het wel mee, maar we hebben elkaar behoorlijk wakkergehouden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 07:23:12 #60
    13151 crew  Rewimo
    pi_35213888
    Ik ben er ook weer

Over een half uurtje ga ik richting station. Krentenbol achter de kiezen dus ik ben er klaar voor
    pi_35213890
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 07:05 schreef Troel het volgende:
    Goedemorgen!

Ook hier zijn we al wakker. Bert is nog steeds erg hoesterig, bij mij valt het wel mee, maar we hebben elkaar behoorlijk wakkergehouden
    ik moet af en toe niezen en snotteren maar goed ik heb er zin in nog eventjes
    pi_35213927
    Riann, ik vertrek nu.
    Tot zo!

De rest: tot over 3.5 uur!
    ***Levi was here***
    pi_35213930
    tot zo
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 07:38:11 #64
    13151 crew  Rewimo
    pi_35213938
    Yeah, nog 3,5 uur Ik ga ook zo. Tot straks allemaal
    pi_35213943
    ik vertrek zo richting Octopussy!

tot straks!
    Doei.
    pi_35213991
    Goedemorgen! Ik ga ook zo. Appels en pakjes drinken zijn ingepakt en de tomtom. Nu moet het lukken Pandorah en Troel.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_35214064
    Een tomtom! . Zo kunnen we zeker niet verdwalen
    Tot straks!
    pi_35214139
    Tot straks! Ik heb er zin in
    pi_35214229
    Ik ben ook wakker, en hier in Groningen is het zowaar droog!!!!!

Ik zie jullie over iets meer dan 2 uur!!!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_35214274
    ik heb er ook zin in. TARA weigert uit zijn bed te komen, zometeen maar even met natte washandjes aan de slag
    Ik was zo net nog even aan het opnoemen wat er allemaal leuk is vandaag ( vlindertjes pinguins ) en toen zei TARA dat ik net een klein kind was En dat ik er een tekening van zou maken als ik de kans kreeg
    pi_35214352
    Isabeau: je neemt je foon niet op, maar van TARA het verzoek om zijn post mee te nemen
    pi_35218862
    en inmiddels zitten de dames gezellig in de dierentuin! ik hoop echt dat jullie een hele leuke dag hebben! en zou erg graag verslag en fotos op de site lezen

@Ymme:
    je pakket is verzekerd en wel bij het postkantoor
    Pakketnummer: 3s PD3122043 (AVG)

nu maar afwachten wanneer het er is... in elk geval verzekerd, dus kwijtgeraakte pakketjes worden tot 500 euro vergoedt.
    pi_35235854
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 09:24 schreef freecell het volgende:
    Isabeau: je neemt je foon niet op, maar van TARA het verzoek om zijn post mee te nemen
    Zoals je weet waren we toen al weg

Maar we zijn thuis Nog een prettige reis voor Troel, Pandorah en Yppy en heel erg bedankt voor het thuis afzetten

Het was súper!
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2006 @ 21:38:32 #75
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35236054
    Oi, wij zijn weer thuis
    Marchien is heel erg moe

Nu is het wachten op de foto's (en de verhalen)

Maar we kunnen alvast beginnen met een aantal quotes

-Isabeau: Ik heb alle knopjes aangeraakt
    -Isabeau: Kunnen olifanten ook masturberen?
    -Faithy: Misschien gaat ie (olifant) wel dood?
    -Troel: Als je geen kind wil kun je ook altijd nog gaan krassen
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_35236095
    Marchien zag er al moe uit

Slaap lekker marchien (en mijn Eetmeter zegt dat ik 3115 kcal heb gehad )
    pi_35236558
    Ik ben ook thuis, en als marchien zo moe was snap ik ook waarom jullie zo vlot wegwaren op het station...

Vriendje was helemaal blij met zijn eland("hij is gaaf, en hij is ook nog zacht!!!")
    Ik ben ook best moe, ik ga zo dus ook lekker maffen...
    pi_35236632
    Die eland was ook wel héél erg gaaf
    pi_35236647
    Ik vrees dat de rest pas over een uurtje of 2-3 thuis is. Of later.
    pi_35237510
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
    Ik ben ook thuis, en als marchien zo moe was snap ik ook waarom jullie zo vlot wegwaren op het station...

Vriendje was helemaal blij met zijn eland("hij is gaaf, en hij is ook nog zacht!!!")
    Ik ben ook best moe, ik ga zo dus ook lekker maffen...
    Jah, sorry ben soort van kapot, maar het was wel heel leuk
    De eland was ook leuk!
    En ik ga NU slapen (of tara nu mee gaat of niet)
    pi_35237579
    Slaap lekker ik ga ook zo

Wat heerlijk om voor het eerst als eerste thuis te zijn na een meeting Normaal zit ik nog 2-3 uur in de trein
    pi_35237627
    trouwens, linkje die ik nog moest geven van TARA:

[ Bericht 33% gewijzigd door Isabeau op 18-02-2006 22:22:24 ]
    pi_35237684

Hebben!!!!
    pi_35237892
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef Isabeau het volgende:

Hebben!!!!
    Neej isa, die is te groot voor jou kamertje
    Hij is wel groot en lief en zacht en wollig en aaibaar
    En een beetje eng
    En nu slaap ik echt
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2006 @ 22:32:05 #85
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35238015
    Chien ligt inmiddels in bed

Maareh, ik vroeg me wel even af waarom de link naar het nieuwsbericht zelf opeens weg is
    pi_35238082
    Geen idee, ik heb één [ toegevoegd voor de foto

(ik begrijp ook nooit iets van die " % aangepast door", nu staat er 30% voor 1 haakje en soms staat er 1% als ik een complete tekst heb verwijderd en er -edit: spam- heb neergezet )
    pi_35238113
    haaaai!
    blij dat jullie het zo leuk hebben gehad! heb nog wel ff aan jullie gedacht en de volgende keer ga ik mee hoor (als ik het kan combineren met het afstuderen)

maar de hamvraag:
    hoe waren de bananen??? (en de chocoladetaart???)
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2006 @ 22:35:33 #88
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35238142
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef Isabeau het volgende:
    Geen idee, ik heb één [ toegevoegd voor de foto

(ik begrijp ook nooit iets van die " % aangepast door", nu staat er 30% voor 1 haakje en soms staat er 1% als ik een complete tekst heb verwijderd en er -edit: spam- heb neergezet )
    Dan hebben we tegelijkertijd een bericht aangepast. Want wij waren ook aan het editten (die link dus, + de missende tag), jij drukte net iets later op invoeren

Deze link dus
    Fokker heeft konijn van 9,2 kilogram
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2006 @ 22:37:04 #89
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35238200
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
    hoe waren de bananen???
    Geen flauw idee. Ik heb geen banaan gehad (freecell zegt dat ze ook geen idee heeft).
    Maar de vlinders die op de bananen zaten waren wel mooie vlinders
    quote:
    (en de chocoladetaart???)
    Die was heerlijk!
    En zag er vooral heel mooi uit! (foto's volgen vast nog wel)
    pi_35238205
    Alleen Troel en Rewimo hebben gebakken banaan gehad (en ik een stukje van Troel ), maar die was dus zalig. Knapperig van buiten, zacht en smeuïg van binnen.

De chocoladetaart was....hoezal ik dit eens beschrijven. Kan ik niet. Goddelijk. Van alle chocoladetaarten die we ooit hebben gegeten bij de meets absoluut de mooiste. En ook verrukkelijk.
    pi_35238335
    hmm het water loopt me in de mond bij de gedachte aan zo'n heerlijke chocoladetaart

en hebben jullie ook fotos gemaakt tijdens de meet?? want ik ben een echte lurker en mag graag alles weten haha
    pi_35238393
    De chocoladetaart was ongelofelijk, Beessie-Jen. Iedereen was verrukt toen de prachtige taart met megagrote chocoladekrul in het midden werd neergezet.
    pi_35238525
    ........................................

* zie tekst boven mijn icoontje
    pi_35238588
    Maar de taart is minstens 10x gefotografeerd, dus dat komt goed

En dan ga ik nu slapen.
    pi_35238764
    haha dan krijg ik nog meer zin in die taart

maar slaap lekker en de verhalen en fotos zal ik morgen wel zien hoop ik.....

daaaaaaaaaaaaaaaag
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 23:13:22 #96
    13151 crew  Rewimo
    pi_35239906
    Hallowie Ben net thuis, gelukkig reed de NS vanavond volgens schema. Ga de foto's nog even in mijn comp zetten en bekijken. Morgen maak ik wel een pagina, maar als de taart er mooi opstaat wil ik die nog wel even online zetten zometeen
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 23:17:08 #97
    13151 crew  Rewimo
    pi_35240036
    O en ik heb een kleine meer dan 200 foto's
    pi_35240052
    Nou, ik ben ook weer thuis, YPPY en Troel zullen ook zo wel thuis zijn. YPPY: nog bedankt voor het rijden en geniet van de brownies

Het was erg gezellig . Volgende keer (na de sauna) gezellig dus in Utrecht wat doen .
    En de chocoladetaart was ver-ruk-ke-lijk
    pi_35240057

thuis!

het was gaaf
    Doei.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 23:18:06 #100
    13151 crew  Rewimo
    pi_35240072
    Het was heel erg gaaf, en veel te kort
    pi_35240284
    en ook ik heb geen woorden voor de chocoladetaart...

zeggen meer

Doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')