Eindelijk was ik er eens op tijd bij... normaal ben ik altijd te laat. Zit me nu dan ook verschrikkelijk te vervelen op m'n werk. Gelukkig mag ik over 10 minuten weg!quote:
Je kuitbeen heb je nergens voor nodig. Je lijf zit vol reserveonderdelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef freecell het volgende:Bijna
Hey isa: waar eb je dan een kuitbeen voorals reserve onderdeel?
Het is gerritZenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey allemaalnog steeds niet op bed... dus dat ga ik zo doen... ik was nog naar het postkantoor geweest om Ymme haar broodbakmachine op te sturen...
nou mooi dat ze daar geen doos hadden waar hij in pasteen dus ben ik eerst ook maar mijn boodschappen gaan doen... en heb ik daar 2 dozen meegenomen en ben ik net nog een hele poos bezig geweest om het een beetje stevig te verpakken....
en het pakket is dus nu klaar...
alleen ben ik helemaal kapot, doet mij rug zeer en baal ik dat ik 2 keer naar het postkantoor ben geweest en nog steeds de BBM hier heb staan.....
moet maar zien of het vandaag nog lukt Ymme, anders ben je morgen de eerste... want de doos is een stuk minder hanteerbaar dan de tas waar ik hem eerst in had vervoerd .....
dan toch nog maar ff een pic van je pakje om het nog een beetje leuk te houden
(sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaspapier)
[afbeelding]
Ik zonder bril, kan niet zien wat er staat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
Ach, die foto is zo wazig dat 't al amper te lezen isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er in dit topic geen chocoladefoto's staan - en dat kan natuurlijk niet.
[afbeelding]
Mijn best.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef YPPY het volgende:
Ik kan het pas lezen als ik een keer op de foto klik. Volgende meet bij ymme thuis.
Bij Arnhem...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn aardrijkskunde is zooooooo slecht... waar ligt zevenaar ergens??? *schaam schaam*
Nee, ik kon 't ook niet lezen. Vandaar ook dat ik zei dat 't adres niet leesbaar was. De rest kan ik namelijk wel lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
ben ik de enige die de plaatsnaam niet kan lezen?![]()
Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer![]()
leggen ze dan een accu op je rug zodat er druk op komt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Accupressure werkt beter tegen lage rugklachten dan fysiotherapie: link naar artikel
Dan pas je goed in de dierentuin natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:32 schreef octopussy het volgende:
Zo ik ga even kleurtjes in mijn haar gooien. Het zou kunnen dat ik er morgen als een verlepte cavia uit zie, maar das dan jammer![]()
Beterschap! Hopelijk voel je je morgen beter!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:37 schreef Riann het volgende:
ik heb al heel wat zakdoeken klaar gelegd om ze mee te nemenik ben nu nog steeds erg aan het snotteren.
Tot morgen, TARA staat nog onder de douche, ik ben al weer afgedroogd....We zijn klaar voor morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, weet niet of ik morgenvroeg nog online kom - ik ken mij, dus dat zal wel![]()
Tot morgen allemaalIk kom om even over 11 uur aan op het station en moet dan volgens de site van Emmen nog een kwartiertje lopen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien kun je die daar inwisselen bij de kassa?
ik moet af en toe niezen en snotteren maar goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:05 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Ook hier zijn we al wakker. Bert is nog steeds erg hoesterig, bij mij valt het wel mee, maar we hebben elkaar behoorlijk wakkergehouden
Zoals je weet waren we toen al wegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:24 schreef freecell het volgende:
Isabeau: je neemt je foon niet op, maar van TARA het verzoek om zijn post mee te nemen
Jah, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook thuis, en als marchien zo moe was snap ik ook waarom jullie zo vlot wegwaren op het station...
Vriendje was helemaal blij met zijn eland("hij is gaaf, en hij is ook nog zacht!!!")
Ik ben ook best moe, ik ga zo dus ook lekker maffen...
Neej isa, die is te groot voor jou kamertjequote:
Dan hebben we tegelijkertijd een bericht aangepast. Want wij waren ook aan het edittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, ik heb één [ toegevoegd voor de foto
(ik begrijp ook nooit iets van die " % aangepast door", nu staat er 30% voor 1 haakje en soms staat er 1% als ik een complete tekst heb verwijderd en er -edit: spam- heb neergezet)
Geen flauw idee. Ik heb geen banaan gehad (freecell zegt dat ze ook geen idee heeft).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe waren de bananen???
Die was heerlijk!quote:(en de chocoladetaart???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |