Tot morgen, TARA staat nog onder de douche, ik ben al weer afgedroogd....We zijn klaar voor morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, weet niet of ik morgenvroeg nog online kom - ik ken mij, dus dat zal wel![]()
Tot morgen allemaalIk kom om even over 11 uur aan op het station en moet dan volgens de site van Emmen nog een kwartiertje lopen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien kun je die daar inwisselen bij de kassa?
ik moet af en toe niezen en snotteren maar goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:05 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Ook hier zijn we al wakker. Bert is nog steeds erg hoesterig, bij mij valt het wel mee, maar we hebben elkaar behoorlijk wakkergehouden
Zoals je weet waren we toen al wegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:24 schreef freecell het volgende:
Isabeau: je neemt je foon niet op, maar van TARA het verzoek om zijn post mee te nemen
Jah, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook thuis, en als marchien zo moe was snap ik ook waarom jullie zo vlot wegwaren op het station...
Vriendje was helemaal blij met zijn eland("hij is gaaf, en hij is ook nog zacht!!!")
Ik ben ook best moe, ik ga zo dus ook lekker maffen...
Neej isa, die is te groot voor jou kamertjequote:
Dan hebben we tegelijkertijd een bericht aangepast. Want wij waren ook aan het edittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, ik heb één [ toegevoegd voor de foto
(ik begrijp ook nooit iets van die " % aangepast door", nu staat er 30% voor 1 haakje en soms staat er 1% als ik een complete tekst heb verwijderd en er -edit: spam- heb neergezet)
Geen flauw idee. Ik heb geen banaan gehad (freecell zegt dat ze ook geen idee heeft).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe waren de bananen???
Die was heerlijk!quote:(en de chocoladetaart???)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |