abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35236095
Marchien zag er al moe uit

Slaap lekker marchien (en mijn Eetmeter zegt dat ik 3115 kcal heb gehad )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35236558
Ik ben ook thuis, en als marchien zo moe was snap ik ook waarom jullie zo vlot wegwaren op het station...

Vriendje was helemaal blij met zijn eland("hij is gaaf, en hij is ook nog zacht!!!")
Ik ben ook best moe, ik ga zo dus ook lekker maffen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35236632
Die eland was ook wel héél erg gaaf
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35236647
Ik vrees dat de rest pas over een uurtje of 2-3 thuis is. Of later.
pi_35237510
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook thuis, en als marchien zo moe was snap ik ook waarom jullie zo vlot wegwaren op het station...

Vriendje was helemaal blij met zijn eland("hij is gaaf, en hij is ook nog zacht!!!")
Ik ben ook best moe, ik ga zo dus ook lekker maffen...
Jah, sorry ben soort van kapot, maar het was wel heel leuk
De eland was ook leuk!
En ik ga NU slapen (of tara nu mee gaat of niet)
pi_35237579
Slaap lekker ik ga ook zo

Wat heerlijk om voor het eerst als eerste thuis te zijn na een meeting Normaal zit ik nog 2-3 uur in de trein
pi_35237627
trouwens, linkje die ik nog moest geven van TARA:

[ Bericht 33% gewijzigd door Isabeau op 18-02-2006 22:22:24 ]
pi_35237684

Hebben!!!!
pi_35237892
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef Isabeau het volgende:

Hebben!!!!
Neej isa, die is te groot voor jou kamertje
Hij is wel groot en lief en zacht en wollig en aaibaar
En een beetje eng
En nu slaap ik echt
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2006 @ 22:32:05 #85
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35238015
Chien ligt inmiddels in bed

Maareh, ik vroeg me wel even af waarom de link naar het nieuwsbericht zelf opeens weg is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_35238082
Geen idee, ik heb één [ toegevoegd voor de foto

(ik begrijp ook nooit iets van die " % aangepast door", nu staat er 30% voor 1 haakje en soms staat er 1% als ik een complete tekst heb verwijderd en er -edit: spam- heb neergezet )
pi_35238113
haaaai!
blij dat jullie het zo leuk hebben gehad! heb nog wel ff aan jullie gedacht en de volgende keer ga ik mee hoor (als ik het kan combineren met het afstuderen)

maar de hamvraag:
hoe waren de bananen??? (en de chocoladetaart???)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2006 @ 22:35:33 #88
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35238142
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, ik heb één [ toegevoegd voor de foto

(ik begrijp ook nooit iets van die " % aangepast door", nu staat er 30% voor 1 haakje en soms staat er 1% als ik een complete tekst heb verwijderd en er -edit: spam- heb neergezet )
Dan hebben we tegelijkertijd een bericht aangepast. Want wij waren ook aan het editten (die link dus, + de missende tag), jij drukte net iets later op invoeren

Deze link dus
Fokker heeft konijn van 9,2 kilogram
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2006 @ 22:37:04 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35238200
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe waren de bananen???
Geen flauw idee. Ik heb geen banaan gehad (freecell zegt dat ze ook geen idee heeft).
Maar de vlinders die op de bananen zaten waren wel mooie vlinders
quote:
(en de chocoladetaart???)
Die was heerlijk!
En zag er vooral heel mooi uit! (foto's volgen vast nog wel)
pi_35238205
Alleen Troel en Rewimo hebben gebakken banaan gehad (en ik een stukje van Troel ), maar die was dus zalig. Knapperig van buiten, zacht en smeuïg van binnen.

De chocoladetaart was....hoezal ik dit eens beschrijven. Kan ik niet. Goddelijk. Van alle chocoladetaarten die we ooit hebben gegeten bij de meets absoluut de mooiste. En ook verrukkelijk.
pi_35238335
hmm het water loopt me in de mond bij de gedachte aan zo'n heerlijke chocoladetaart

en hebben jullie ook fotos gemaakt tijdens de meet?? want ik ben een echte lurker en mag graag alles weten haha
pi_35238393
De chocoladetaart was ongelofelijk, Beessie-Jen. Iedereen was verrukt toen de prachtige taart met megagrote chocoladekrul in het midden werd neergezet.
pi_35238525
........................................

* zie tekst boven mijn icoontje
pi_35238588
Maar de taart is minstens 10x gefotografeerd, dus dat komt goed

En dan ga ik nu slapen.
pi_35238764
haha dan krijg ik nog meer zin in die taart

maar slaap lekker en de verhalen en fotos zal ik morgen wel zien hoop ik.....

daaaaaaaaaaaaaaaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 23:13:22 #96
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35239906
Hallowie Ben net thuis, gelukkig reed de NS vanavond volgens schema. Ga de foto's nog even in mijn comp zetten en bekijken. Morgen maak ik wel een pagina, maar als de taart er mooi opstaat wil ik die nog wel even online zetten zometeen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 23:17:08 #97
13151 crew  Rewimo
pi_35240036
O en ik heb een kleine meer dan 200 foto's
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35240052
Nou, ik ben ook weer thuis, YPPY en Troel zullen ook zo wel thuis zijn. YPPY: nog bedankt voor het rijden en geniet van de brownies

Het was erg gezellig . Volgende keer (na de sauna) gezellig dus in Utrecht wat doen .
En de chocoladetaart was ver-ruk-ke-lijk
pi_35240057

thuis!

het was gaaf
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 februari 2006 @ 23:18:06 #100
13151 crew  Rewimo
pi_35240072
Het was heel erg gaaf, en veel te kort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')