En die ziet er echt heeeel goed uit!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Deze wordt aangeraden door Pietverdriet (en die weet veel van eten) http://www.bonbon.nl/workshops.php
ja, daar ben ik erg nebieuwd naarquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Tot slot het glaceren van de slagroomfruffels
Zutphenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Deze wordt aangeraden door Pietverdriet (en die weet veel van eten) http://www.bonbon.nl/workshops.php
tnx, ben druk aan het downloadenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Levitation het volgende:
Ik heb de foto's op onze ftp server staan, heeftgeregeld. Wie toegang wil moet mij even mailen, ik mag van
niet 't IP-adres en inlog online zetten...
Mailadres: amvasco AT hotmail DOT com!
't Is wel overigens 1,3 gb (!!) aan foto's en een paar filmpjes. Ik ga nog wel even wat opruimen er in, maar nu eerst ff eten.
Zutphen klinkt inderdaad goed in mijn oren hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind truffels het aller, allerlekkersteEn Zutphen is op zich prima te doen voor zowel zuid als noord Nederland. En voor ymme heel erg goed te doen
Zutphen is niet verder weg dan Amsterdam of Schiedam of zo, Levitation
![]()
En het is echt een heel mooi stadje waar we nog veel meer kunnen doen.
Da's waar, maar Schiedam is dan weer redelijk dichtbij mijn ouders...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind truffels het aller, allerlekkersteEn Zutphen is op zich prima te doen voor zowel zuid als noord Nederland. En voor ymme heel erg goed te doen
Zutphen is niet verder weg dan Amsterdam of Schiedam of zo, Levitation
![]()
En het is echt een heel mooi stadje waar we nog veel meer kunnen doen.
Ik kan ook alle zaterdagen, behalve waarschijnlijk de 15de (schoonmoeder is dan jarig).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Eens kijken wie er allemaal kunnen/willenJuli heeft 5 zaterdagen.
Ik maak de roosters op mijn werk, dus ik kan elke zaterdag nog. Misschien heb ik 15 juli een feestje (verjaardag).
Juli
1 -
8 -
15 -
22 -
29 -
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Juli
1 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
8 - Isabeau, Rewimo, Levitation
15 - Rewimo,
22 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
29 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
Dat zou je inderdaad kunnen doen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef octopussy het volgende:
Juli
1 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, Troel, ymme, occy
8 - Isabeau, Rewimo, Levitation, Troel, occy
15 - Rewimo, occy
22 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, occy
29 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, ymme, occy
ben zelf 18 juli jarig, en ik beslis meestal pas vrij kort van te voren OF ik het vier en wanneer dan. Maar in principe kan ik dus om de meeting heen plannen![]()
of ik vier het tijdens de meeting![]()
Ik ben bij meetings gewend dat op het laatst allerlei mensen afzeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
is zie op 1 juli nu al 11 mensen
Nou, als we van te voren contact op nemen is het heel misschien wel te regelen, maar je hebt natuurlijk ook nog kans in deze tijd van het jaar dat de bonbonshop dan met vakantie is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bij meetings gewend dat op het laatst allerlei mensen afzeggen
Maar Zutphen klinkt wel risicovol inderdaad, helaas. Ik had wel zin in truffels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |